Obrotomierz FZR 600
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Obrotomierz FZR 600
Witam
Mam taki mały problem z obrotomierzem w FZR 600 '92. Pokazuje obroty tylko do okło 4-4,5 tys? i dalej wskazówka nie chce sie przesunać? Niższe obroty pokazuje dobrze lecz wyżej wcale co może być tego przyczyną?
Mam taki mały problem z obrotomierzem w FZR 600 '92. Pokazuje obroty tylko do okło 4-4,5 tys? i dalej wskazówka nie chce sie przesunać? Niższe obroty pokazuje dobrze lecz wyżej wcale co może być tego przyczyną?
-
lukaszy - Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 16/9/2008, 19:15
- Lokalizacja: Częstochowa
ja bym sprawdzil polaczenie obrotomierza z silnikiem
a ta wskazowka momentalnie staje jak dojdzie do tych 5tys?
moze poprostu jst to mechaniczne uszkodzenie obrotomierza
a ta wskazowka momentalnie staje jak dojdzie do tych 5tys?
moze poprostu jst to mechaniczne uszkodzenie obrotomierza
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Wyciągnij, rozbierz obudowę, przedmuchaj sprawdź ręcznie czy wskazówka idzie dalej bez oporów (ale dopiero po przeczyszczeniu).
To nie kable - wtedy nie ruszyłby wcale.
To nie kable - wtedy nie ruszyłby wcale.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
jeżeli wskazówka zupełnie normalnie działa w niższych zakresach i na ucho nie przekłamuje to coś ze ślimakiem (jeżeli jest mechaniczny) albo połączeniem elektrycznym (jeżeli jest elektroniczny)
---=== Real Road Racing Fan ===---
:: I S L E O F M A N ::
t o u r i s t t r o p h y
:: I S L E O F M A N ::
t o u r i s t t r o p h y
-
Mauy OCX - Świeżak
- Posty: 123
- Dołączył(a): 13/8/2008, 21:22
witam pisze ponownie obrotomierz przeczyszczony, wskzówka jak ja palcem poruszałem działa normalnie bez zadnych oporow lecz tak jak pisałem przyu ok 5tys stoi jest to obrotomierz elektroniczny gdzie ida od niego przewody? probowałem szukac idac po bablach od niego ale daleko nie zaszedłem gina mi zaraz w kłębach kabli
-
lukaszy - Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 16/9/2008, 19:15
- Lokalizacja: Częstochowa
Najważniejszy - od impulsu idzie gdzieś do cewki. Nie wiem w którym miejscu dokładnie, ale gdzieś m-dzy impulsatorem a cewką. Masz serwisówkę? schemat elektryczny?
Ale muszę powiedzieć, że nie mam za bardzo pomysłu dlaczego tak się dzieje
Albo inaczej, ja swój obrotek w streecie podłączałem tak:
plus do plusa
minus na masÄ™
trzeci kabel (od impulsu) podłączyłem pod kabel impulsu 1 cewki
i rabotajet
Spróbuj podłączyć prowizorycznie tak jak Ci piszę i sprawdź czy będzie ok.
Ewentualnie może być jakieś zwarcie na "wahadełku" wskazówki i wtedy traci prąd/impuls
Przyjrzałeś się pracy wahadełka na całym zakresie?
Może prościej będzie kupić używkę - jak uważasz.. ja kiedyś w pewnej Kawce nawet lutowałem ten drucik włosowy w obrotku i działało ;P
Ale muszę powiedzieć, że nie mam za bardzo pomysłu dlaczego tak się dzieje
Albo inaczej, ja swój obrotek w streecie podłączałem tak:
plus do plusa
minus na masÄ™
trzeci kabel (od impulsu) podłączyłem pod kabel impulsu 1 cewki
i rabotajet

Spróbuj podłączyć prowizorycznie tak jak Ci piszę i sprawdź czy będzie ok.
Ewentualnie może być jakieś zwarcie na "wahadełku" wskazówki i wtedy traci prąd/impuls
Przyjrzałeś się pracy wahadełka na całym zakresie?
Może prościej będzie kupić używkę - jak uważasz.. ja kiedyś w pewnej Kawce nawet lutowałem ten drucik włosowy w obrotku i działało ;P
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości