Podkładka pod króciec ssący NARAKU
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Podkładka pod króciec ssący NARAKU
Witam, nie moge założyć powyższej podkładki bo jak odkręce króciec i odrazu chce ją włozyć to są za krutkie sruby. Może coś źle robie? Może najpierw coś trzeba wyjać żeby ją włozyć? niewiem, pomózcie
- corvette
- Świeżak
- Posty: 96
- Dołączył(a): 14/6/2008, 18:08
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Jak podkładka uszczelniająca dobrze przylega do króćca i do cylindra to może śruby są za krótkie ?
Na starej podkładce 2-3 razy przekręcisz śrubę i jest już opór ?
Jak zakładasz nową to wyjmij starą .
Na starej podkładce 2-3 razy przekręcisz śrubę i jest już opór ?
Jak zakładasz nową to wyjmij starą .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
A jeszcze kożystajac z tego, że już założyłem temat to chciałbym spytać czy jak zmienie olej w 4t z mineralnego na syntetyczny lub półsyntetyk to coś się stanie?? Leje mineralny od poczatku bo myślałem że taki dobry(tak to jest jak się nie ma doświadczenia)
Edytuj posty- Movi
Edytuj posty- Movi
- corvette
- Świeżak
- Posty: 96
- Dołączył(a): 14/6/2008, 18:08
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Taka zmiana nie będzie korzystna. Mineralny i syntetyk maja znacznie różniące się właściwości. Jak już, to trzeba by dobrze wyczyścić miskę(np. sprężonym powietrzem).
Korzystaj z edycji, bo cie jakiś mod zaraz ścignie
EDIT: Jak wlejesz syntetyk po wielu kilometrach, to zatrzesz silnik, ponieważ, syntetyk ma lepsze właściwości czyszczące i jeżeli został jakiś syf w silniku, to jak syntetyk zacznie pracować i wypłucze ten syf to moze zablokować się układ smarujący i silnik zatarty
Korzystaj z edycji, bo cie jakiś mod zaraz ścignie

EDIT: Jak wlejesz syntetyk po wielu kilometrach, to zatrzesz silnik, ponieważ, syntetyk ma lepsze właściwości czyszczące i jeżeli został jakiś syf w silniku, to jak syntetyk zacznie pracować i wypłucze ten syf to moze zablokować się układ smarujący i silnik zatarty

Ostatnio edytowano 12/1/2009, 20:43 przez DYWERSANT, łącznie edytowano 1 raz
-
DYWERSANT - Świeżak
- Posty: 132
- Dołączył(a): 17/10/2008, 19:43
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
- wojtasmazi
- Świeżak
- Posty: 143
- Dołączył(a): 25/9/2008, 17:29
Castrol Mobil a jak chcesz przejsc z mineralnego na syntetyk to musisz to zrobic stopniowo czyli jesli masz nalany mineralny najpierw zmien na polsyntetyk a dopiero potem pelny syntetyk tak bedzie zdrowiej dla silnika 

DT80=>DT70SM=>RS125=>CR125=>SX125&CBR6 00RR '06
- daniel8634
- Świeżak
- Posty: 338
- Dołączył(a): 7/1/2007, 13:50
- Lokalizacja: kielce
olej tylko i wylacznie 10w40 polsyntetyk i to najlepiej jak bedzie napisane na butelce ze do skuterow lub motocykli liczy sie lepkosc oleju i gestosc.
A co do podkladki naraku to utnij pol centymetra wtym miejscu co nakreca sie nakretke na kruciec sacy i wtedy bedziesz mial miejsce na nakretke.
Proste sam tak robilem i dziala na 100 %.
Nawet zwyklym brzeszczotem tylko prosto.
Podkladke kladziesz strona z gumowa podkladka do strony silnika.
Dalej nakladasz kruciec ssacy jusz przygotowany i skrecasz tylko z umiarem aby gwintu niezerwac.
A co do podkladki naraku to utnij pol centymetra wtym miejscu co nakreca sie nakretke na kruciec sacy i wtedy bedziesz mial miejsce na nakretke.
Proste sam tak robilem i dziala na 100 %.
Nawet zwyklym brzeszczotem tylko prosto.
Podkladke kladziesz strona z gumowa podkladka do strony silnika.
Dalej nakladasz kruciec ssacy jusz przygotowany i skrecasz tylko z umiarem aby gwintu niezerwac.
Wielu kozaków było i niektórym postawili tablice na cmentarzu. | Akcja społeczna bezpiecznej jazdy na motocyklu. | www.motozgon.pl
-
clico - Świeżak
- Posty: 185
- Dołączył(a): 11/12/2008, 20:51
- Lokalizacja: warszawa
KAPELA911 napisał(a):Clico a nie lepiej wymienić szpilki w głowicy będzie solidniej zrobione.
To zalerzy kto ma jakie umiejtnosci mechaniczne
jezeli ktos niema smykalki mechanika na 5 gwiazdek to lepiej uciac pol centymetra pod nakretke i zlozyc komplet to kroccowi niezaszkodzi caly jest z metalu u mmnie to dziala juz ponad 2000 km i nic sie niedzieje.
A wymiana szpilki to zawsze ingerencja w blok silnika i jak ktos nieumiejetnie to zrobi to bedzie kiepsko.
Wiec wybor zalerzy od umiejetosci i posiadanej wiedzy.
Zreszta jak by mial problemy to ma do mnie kontakt i mu wysle foto czesci z mojego skutera i bedzie wiedzial jak to zrobic aby nic nieuszkodzic.
Wielu kozaków było i niektórym postawili tablice na cmentarzu. | Akcja społeczna bezpiecznej jazdy na motocyklu. | www.motozgon.pl
-
clico - Świeżak
- Posty: 185
- Dołączył(a): 11/12/2008, 20:51
- Lokalizacja: warszawa
Clico jak ktoś nie potrafi wykręcić szpilki to niech sie lepiej nie dotyka. A po za tym temat jest już zamknięty ponieważ okazało się że koledze tak sie przykleiła podkładka że uznał iż jest to część silnika ale postukał odkleiła sie i wszystko weszło bez uciniania.
-
KAPELA911 - Bywalec
- Posty: 868
- Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
- Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości