Zobacz wątek - Podkładka pod króciec ssący NARAKU
NAS Analytics TAG

Podkładka pod króciec ssący NARAKU

i inne małe pojemności
_________

Podkładka pod króciec ssący NARAKU

Postprzez corvette » 11/1/2009, 14:02

Witam, nie moge założyć powyższej podkładki bo jak odkręce króciec i odrazu chce ją włozyć to są za krutkie sruby. Może coś źle robie? Może najpierw coś trzeba wyjać żeby ją włozyć? niewiem, pomózcie
corvette
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 14/6/2008, 18:08
Lokalizacja: Bielsk Podlaski


Postprzez krzysieg » 11/1/2009, 19:05

Jak podkładka uszczelniająca dobrze przylega do króćca i do cylindra to może śruby są za krótkie ?
Na starej podkładce 2-3 razy przekręcisz śrubę i jest już opór ?
Jak zakładasz nową to wyjmij starą .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra


Postprzez KAPELA911 » 11/1/2009, 19:17

Nowa a stara podkładka bardzo sie różnią? Chodzi mi o grubość?
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez corvette » 12/1/2009, 15:43

Ja wogóle orginalnie nie miałem ale już mi uzytkownik na gg wytłumaczył że musze wymienić szpilki te do mocowania na dłuższe i bedzie grało
corvette
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 14/6/2008, 18:08
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Postprzez KAPELA911 » 12/1/2009, 16:11

Napisz jaki był finał wymiany tych szpilek, tylko dobierz dobre i lepiej nie rób tego ze śrub jak pisałeś.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez corvette » 12/1/2009, 19:16

Zrobie ze srób ale z dobrych srób nie jakiś zniszczonych tak jak to obgadalismy na gg
corvette
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 14/6/2008, 18:08
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Postprzez corvette » 12/1/2009, 19:27

A jeszcze kożystajac z tego, że już założyłem temat to chciałbym spytać czy jak zmienie olej w 4t z mineralnego na syntetyczny lub półsyntetyk to coś się stanie?? Leje mineralny od poczatku bo myślałem że taki dobry(tak to jest jak się nie ma doświadczenia)

Edytuj posty- Movi
corvette
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 14/6/2008, 18:08
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Postprzez DYWERSANT » 12/1/2009, 20:15

Taka zmiana nie będzie korzystna. Mineralny i syntetyk maja znacznie różniące się właściwości. Jak już, to trzeba by dobrze wyczyścić miskę(np. sprężonym powietrzem).

Korzystaj z edycji, bo cie jakiś mod zaraz ścignie ;)


EDIT: Jak wlejesz syntetyk po wielu kilometrach, to zatrzesz silnik, ponieważ, syntetyk ma lepsze właściwości czyszczące i jeżeli został jakiś syf w silniku, to jak syntetyk zacznie pracować i wypłucze ten syf to moze zablokować się układ smarujący i silnik zatarty :x
Ostatnio edytowano 12/1/2009, 20:43 przez DYWERSANT, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
DYWERSANT
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 17/10/2008, 19:43
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Postprzez KAPELA911 » 12/1/2009, 20:35

Syntetyk jest lepszy niż minerał, a dużo masz przejechane tym moto?
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez corvette » 12/1/2009, 21:37

Wiem że lepszy ale dopiero niedawno się o tym dowiedziałem. Mam przejechane 6000 km z kawałekiem i zawsze ten lałem i chciał bym teraz zienić na syntetyk i pytam czy nic się nie stanie?
corvette
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 14/6/2008, 18:08
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Postprzez wojtasmazi » 12/1/2009, 22:10

Zostaw tak jak masz. Poprostu przykladaj wiejsza uwage do dbalosci o swiezosc oleju i filtra
wojtasmazi
Świeżak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 25/9/2008, 17:29

Postprzez corvette » 13/1/2009, 19:55

A jakiej firmy oleje kupowac??
corvette
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 14/6/2008, 18:08
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Postprzez daniel8634 » 13/1/2009, 20:18

Castrol Mobil a jak chcesz przejsc z mineralnego na syntetyk to musisz to zrobic stopniowo czyli jesli masz nalany mineralny najpierw zmien na polsyntetyk a dopiero potem pelny syntetyk tak bedzie zdrowiej dla silnika :)
DT80=>DT70SM=>RS125=>CR125=>SX125&CBR6 00RR '06
daniel8634
Świeżak
 
Posty: 338
Dołączył(a): 7/1/2007, 13:50
Lokalizacja: kielce

Postprzez clico » 13/1/2009, 22:31

olej tylko i wylacznie 10w40 polsyntetyk i to najlepiej jak bedzie napisane na butelce ze do skuterow lub motocykli liczy sie lepkosc oleju i gestosc.
A co do podkladki naraku to utnij pol centymetra wtym miejscu co nakreca sie nakretke na kruciec sacy i wtedy bedziesz mial miejsce na nakretke.
Proste sam tak robilem i dziala na 100 %.
Nawet zwyklym brzeszczotem tylko prosto.
Podkladke kladziesz strona z gumowa podkladka do strony silnika.
Dalej nakladasz kruciec ssacy jusz przygotowany i skrecasz tylko z umiarem aby gwintu niezerwac.
Wielu kozaków było i niektórym postawili tablice na cmentarzu. | Akcja społeczna bezpiecznej jazdy na motocyklu. | www.motozgon.pl
Avatar użytkownika
clico
Świeżak
 
Posty: 185
Dołączył(a): 11/12/2008, 20:51
Lokalizacja: warszawa

Postprzez KAPELA911 » 14/1/2009, 16:23

Clico a nie lepiej wymienić szpilki w głowicy będzie solidniej zrobione.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez clico » 16/1/2009, 11:20

KAPELA911 napisał(a):Clico a nie lepiej wymienić szpilki w głowicy będzie solidniej zrobione.

To zalerzy kto ma jakie umiejtnosci mechaniczne
jezeli ktos niema smykalki mechanika na 5 gwiazdek to lepiej uciac pol centymetra pod nakretke i zlozyc komplet to kroccowi niezaszkodzi caly jest z metalu u mmnie to dziala juz ponad 2000 km i nic sie niedzieje.
A wymiana szpilki to zawsze ingerencja w blok silnika i jak ktos nieumiejetnie to zrobi to bedzie kiepsko.
Wiec wybor zalerzy od umiejetosci i posiadanej wiedzy.

Zreszta jak by mial problemy to ma do mnie kontakt i mu wysle foto czesci z mojego skutera i bedzie wiedzial jak to zrobic aby nic nieuszkodzic.
Wielu kozaków było i niektórym postawili tablice na cmentarzu. | Akcja społeczna bezpiecznej jazdy na motocyklu. | www.motozgon.pl
Avatar użytkownika
clico
Świeżak
 
Posty: 185
Dołączył(a): 11/12/2008, 20:51
Lokalizacja: warszawa

Postprzez KAPELA911 » 16/1/2009, 19:54

Clico jak ktoś nie potrafi wykręcić szpilki to niech sie lepiej nie dotyka. A po za tym temat jest już zamknięty ponieważ okazało się że koledze tak sie przykleiła podkładka że uznał iż jest to część silnika ale postukał odkleiła sie i wszystko weszło bez uciniania.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez corvette » 17/1/2009, 09:49

No i finał tej historii był taki, że poprostu ta orginalna podkładka się tak mocno przyssała do wlotu, że myślałem że jej tam nie ma. Zmieniłem na tą naraku i jest gicior. Pozdro
corvette
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 14/6/2008, 18:08
Lokalizacja: Bielsk Podlaski



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê