Zobacz wątek - <i>[BMW]</i> BMW G650 Xchallenge - powiew świeżości
NAS Analytics TAG

[BMW] BMW G650 Xchallenge - powiew świeżości

Komentarze użytkowników
_________

[BMW] BMW G650 Xchallenge - powiew świeżości

Postprzez Åšcigacz » 14/11/2007, 15:41

Dyskusja na temat: BMW G650 Xchallenge - powiew świeżości
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW G650 Xchallenge - powiew świeżości
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 14/11/2007, 15:41

... ale ta jest calkiem fajna! test moze torche za biedny w zdjecia i tekst, ale ogolnie super! swietny klip! <br><hr>beemek to ja nie lubie...
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 14/11/2007, 15:51

Film godny, a opis jeszcze lepszy POZDRO ;]<br><hr>Krzychu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/11/2007, 16:07

Fajne<br><hr>Tomek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/11/2007, 15:13

Autor jakby troche nie w temacie - "(...)wysoko umieszczone siedzenie sprawia, że sprzętem tym nie poszalejemy w terenie(...)" ...<br><hr>Manewry!
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/11/2007, 23:12

Fajne foty, mało teksu i brakuje lotow i whipów :)<br><hr>tony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/11/2007, 16:50

Komentatorzy napisał(a):Autor jakby troche nie w temacie - "(...)wysoko umieszczone siedzenie sprawia, że sprzętem tym nie poszalejemy w terenie(...)" ...<br><hr>Manewry!<br>
Radzę nie mylić wysokości siedzenia z prześwitem :). <br><hr>enduro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/12/2007, 09:45

jak to jest z rozmiarem tylnego koła? w tekście 18 cali w tabeli 17?<br><hr>WaWa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/7/2008, 21:21

Miałem okazje pokonać tym sprzętem zaledwie 40km, ale już zdążył mnie zdenerwować. Sprzęt miał ABS i katalizator, który grzał jak piec i przeszkadzał nawet w chłodny dzień. Dmuchawa silnika włączała się w korkach co 5 minut, przy 181cm wzrostu musiałem ustawić zawieszenie na minimum, brak obrotomierza, niewygodna kanapa. Te dwie ostatnie rzeczy to norma w sprzęcie terenowym, ale ten do terenu się nie nadaje. Jest ciężki, ma za długie przełożenia w teren i te lakierowane plastiki stworzone by się porysować. W ofercie BMW jest wersja X-Moto i X-Country. Mają lepsze kanapy, a ten sam mocny silnik i jeszcze mocniejsze hamulce. X-Challenge miał być najbardziej terenowy z całej trójki, a terenowy nadal nie jest. Wybrałbym inną wersję<br><hr>STD
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/10/2008, 06:58

SPRZEDAM XMOTO (bardziej wypasiony niż Xchallenge) - Jako używany, praktycznie nie do zdobycia - spróbuj się o tym przekonać.

Ok 20 października będę go wystawiał na sprzedaż. Rocznik oczywiście 2007, hamulce Brebo, światłą diodowe, zamontowane dodatkowe podnóżki dla pasażera, stan prawie idealny, przebieg - ok. 7 tys. km, cena - jeszcze mniej niż połowa ceny salonowej. Chyba nie muszę mówić jaka to okazja...

Jesteś zainteresowany - dzwoń po zdjęcia lub się umów: 694086077.<br><hr>Mario
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez piotr23 » 8/1/2009, 23:37

witam a jak z charakterystyka silnika tej bmki tzn czy szarpie lancuchem na niskich obrotach czy gasnie i trzeba ja krecic czy ostro ciagnie do przodu i jak z jej rzeczywistym spalaniem dzieki
piotr23
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 7/1/2009, 14:34
Lokalizacja: poznan

Postprzez Komentatorzy » 9/1/2009, 13:36

Komentatorzy napisał(a):witam a jak z charakterystyka silnika tej bmki tzn czy szarpie lancuchem na niskich obrotach czy gasnie i trzeba ja krecic czy ostro ciagnie do przodu i jak z jej rzeczywistym spalaniem dzieki<br><hr>piotr23<br>
Na niskich obrotach nie czuje się jego mocy, aczkolwiek na nieco większych rwie się do przodu jak qń ;) Podniósł mi się nawet kiedyś niespodziewanie na 3-ce. Gaśnie przede wszystkim, gdy wrzucasz bieg przy otwartej stopce ;) Spalanie bardzo oszczędne - na jednym baku minimum 160-170 km.<br><hr>Mario
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez piotr23 » 9/1/2009, 19:41

dzienki bardzo bo przymierzam sie do zakupu nowego moto i mam dylemat co bedzie najlepsze ktm 690 enduro yamaha xt 660 z tenere czy wlasnie bmka a moze jeszcze cos innego i oczywiscie najmniej awaryjne i kosztowne w serwisowaniu moto ma mi sluzyc do codziennej eksploatacji podczas dojazdow do pracy jak i do weekendowych wypadow na ryby polnymi drogami i jesli mozecie pomozcie mi w wyboze
piotr23
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 7/1/2009, 14:34
Lokalizacja: poznan

Postprzez Komentatorzy » 7/10/2009, 20:08

z tekstu wynika że to enduro do miasta-tylko dlaczego touratech sprzedaje do niego cały kit rally?<br><hr>mac
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/1/2010, 16:14

Komentatorzy napisał(a):dzienki bardzo bo przymierzam sie do zakupu nowego moto i mam dylemat co bedzie najlepsze ktm 690 enduro yamaha xt 660 z tenere czy wlasnie bmka a moze jeszcze cos innego i oczywiscie najmniej awaryjne i kosztowne w serwisowaniu moto ma mi sluzyc do codziennej eksploatacji podczas dojazdow do pracy jak i do weekendowych wypadow na ryby polnymi drogami i jesli mozecie pomozcie mi w wyboze<br><hr>piotr23<br>
też mialem ten dylemat; KTM 690 jest bezwzględnie najlepszy ; 63 KM i 130 kg + oni wiedzą jak konstruować takie motocykle; BMW jest w cenie KTM'a, Yamacha jest tańsza i cięższa o 50kg, przytym słabsza o 10km<br><hr>jacek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/1/2010, 16:14

Komentatorzy napisał(a):dzienki bardzo bo przymierzam sie do zakupu nowego moto i mam dylemat co bedzie najlepsze ktm 690 enduro yamaha xt 660 z tenere czy wlasnie bmka a moze jeszcze cos innego i oczywiscie najmniej awaryjne i kosztowne w serwisowaniu moto ma mi sluzyc do codziennej eksploatacji podczas dojazdow do pracy jak i do weekendowych wypadow na ryby polnymi drogami i jesli mozecie pomozcie mi w wyboze<br><hr>piotr23<br>
też mialem ten dylemat; KTM 690 jest bezwzględnie najlepszy ; 63 KM i 130 kg + oni wiedzą jak konstruować takie motocykle; BMW jest w cenie KTM'a, Yamacha jest tańsza i cięższa o 50kg, przytym słabsza o 10km<br><hr>jacek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/1/2010, 16:14

Komentatorzy napisał(a):dzienki bardzo bo przymierzam sie do zakupu nowego moto i mam dylemat co bedzie najlepsze ktm 690 enduro yamaha xt 660 z tenere czy wlasnie bmka a moze jeszcze cos innego i oczywiscie najmniej awaryjne i kosztowne w serwisowaniu moto ma mi sluzyc do codziennej eksploatacji podczas dojazdow do pracy jak i do weekendowych wypadow na ryby polnymi drogami i jesli mozecie pomozcie mi w wyboze<br><hr>piotr23<br>
też mialem ten dylemat; KTM 690 jest bezwzględnie najlepszy ; 63 KM i 130 kg + oni wiedzą jak konstruować takie motocykle; BMW jest w cenie KTM'a, Yamacha jest tańsza i cięższa o 50kg, przytym słabsza o 10km<br><hr>jacek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/8/2010, 23:11

Motocykl fantastyczny. Trzeba się w niego wjeździć, ale po przejechaniu kilkuset kilometrów zaczyna się odwdzięczać. Silnik fenomenalny, pięknie zbiera się z dołu i nie traci siły na wyższych obrotach (nie lubi maksymalnych obrotów). Skrzynia biegów - hmm chyba jedyny mankament (no i oczywiście kanapa) tego fajnego motocykla. Jeśli się do niej przyzwyczaimy jest do zniesienia, ale jezdziłem motocyklami z duuuuuuuuuuuuuuuużo lepszą skrzynią biegów. Jeśli chodzi o właściwości jezdne to jak na enduro zachowuje się fantastycznie. Czy to asfalt czy szuter czy ciut cięższy teren jest naprawdę fajnie. Regulowane zawieszenie, z tyłu pneumatyka o dużych możliwościach (czasami denerwują lekkie ubytki powietrza albo utwardzanie się podczas rozgrzewania zestawu) ale ogólnie pomysł godny uwagi. Przeloty na trasie na poziomie 150km/h nie stanowią problemu (to jest hard enduro !!!). W terenie naprawde zwinny. Proszę zauważyć, że jest to cięzki motocykl i daleko mu do zwinności crossa o masie 90kg, ale jak na swoją masę jest naprawdę OK. Polecam z czystym sumieniem ale tylko osobie wysokiej. Motocylk projektowany jest pod wysoką osobę. Ja mam 191 cm i jest mi naprawdę wygodnie. Wykonanie motocykla - fenomenalne. Nie powiem, że KTM czy Yamaha to kiszka bo to też doskonałe motocykle. Jeździłem Tenere czy 690 i są doskonałe ale ja akurat wybrałem BMW i jestem zadowolony. Pierwsz motocykl przy którym nie korci mnie do zamiany na inny :) Polecam<br><hr>Kamil
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/8/2010, 23:20

Komentatorzy napisał(a):witam a jak z charakterystyka silnika tej bmki tzn czy szarpie lancuchem na niskich obrotach czy gasnie i trzeba ja krecic czy ostro ciagnie do przodu i jak z jej rzeczywistym spalaniem dzieki<br><hr>piotr23<br>
Motocykl nie lubi niskich obrotów i maksymalnie wysokich ( czyli silnik naprawdę kulturalny). Ja zamontowałem dobry obrotomierz w swoim i powiem szczerze, że poniżej 2400 obrotów nie wolno schodzić. Minimum to 2500 gdzie można dać ostro gaz. Jeśli nie zejdziesz poniżej 2400 obrotów i nie przekroczysz maksymalnych , gdzie czeka na Ciebie odcięcie masz zabawę doskonałą. Silnik bardzo elastyczny, świetnie przyspiesza. Jak na singla małe wibracie, ale podstawa nie schodzić poniżej 2400 :) . Silnik nawet na biegu jałowym ma minimum 1540 obrotów. Widać, że rotax stworzył dziwny silnik ale w użytkowaniu działający fenomenalnie :) Polecam :) Przejechałem dopiero 5000 km ale polecam z czystym sumieniem. Spalanie naprawdę bardzo małe. Rozmawiałem ostatnio ze znajomym, i potwierdził ze KTM pali znacznie wiecej. Nie mozna ufać spalaniu podawanym na stronie 3l/100km. Motocykl pali bardzo mało ale ja oponuję przy 5l/100. Wliczając gonitwę po trasie i jakiś teren. Motocykl jest świetny.<br><hr>Kamil
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/1/2013, 14:08

Bardzo kiepski motocykl. Miałem i pozbyłem się po 2 sezonach. W pierwszym sezonie próbowałem się do niego przekonać ale w drugim już nie wytrzymałem. A oto moje spostrzeżenia:
Minusy:
- lakierowane plastiki z których odstrzeliwuje lakier w terenie!
- hamulce tylko dobre w terenie
- wysoki ogranicza użytkowników (wzrost powyżej 190)
- za ciężki w teren
- tylne zawieszeni, nigdy nie da się optymalnie tego napompować a jak już się uda to po kilku dniach już lekko powietrze uciekło
- brak obrotomierza
- fotel pozwala żeby **** wytrzymała na nim góra 50km (wąski i twardy)

PLUSY:
- dobra robota rotaxa silnik dynamiczny i elastyczne, jeden gar daje rade
- prestiż marki BMW

PodsumowujÄ…c Ani w teren ani na trase.... hmmmm takie nie wiadomo co!

<br><hr>radek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê