Yamaha Thundercat . Jak to z tym moto jest ?
Posty: 35
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Też uważam że kotek jest super... Tylko obawiam się trochę tego ,że tem moto trochę już ma . Nie jest na wtrysku , jest już starą konstrukcją
Za przykładowo 12-13 tys można kupić ładną yamahae ale i F4i gdzie jest moto nieporównywalne .
Sprawa jest taka ,jak mówiłem, czy jest ta F4 albo f4i jest dużo bardziej agresywna , bo jeśli nie ma tak dużej różnicy ( początkujący nie wiem czy jest w stanie to odczuć ? ) to wolałbym cebrę . Ale jeśli honda jest zdecydowanie agresywniejsza to odpada dla mnie

Sprawa jest taka ,jak mówiłem, czy jest ta F4 albo f4i jest dużo bardziej agresywna , bo jeśli nie ma tak dużej różnicy ( początkujący nie wiem czy jest w stanie to odczuć ? ) to wolałbym cebrę . Ale jeśli honda jest zdecydowanie agresywniejsza to odpada dla mnie

CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
ja powiem w ten sposób: miałem Yamahe FZR 3he(czyli silnik starszy niż u tcata). Dawała troszkę więcej frajdy z jazdy niż F4i, która teraz posiadam.
Nie mniej jednak konstrukcja Hondy byłaby młodsza.Moim zdaniem wszystko zależy od twojej pozycji finansowej. Za 12tys. można też wyhaczyć jakąś R6, ale z racji tego, że dopiero zaczynasz się w to bawić na pewno nie polecałbym R6.
F4 oddaje moc liniowo, co nie wszystkim sie podoba.
A co do wypowiedzi twoich kolegów, że "Honda to Honda" to totalna bzdura, bo każdy motocykl ma wady i zalety, niezależnie od marki...
Nie mniej jednak konstrukcja Hondy byłaby młodsza.Moim zdaniem wszystko zależy od twojej pozycji finansowej. Za 12tys. można też wyhaczyć jakąś R6, ale z racji tego, że dopiero zaczynasz się w to bawić na pewno nie polecałbym R6.
F4 oddaje moc liniowo, co nie wszystkim sie podoba.
A co do wypowiedzi twoich kolegów, że "Honda to Honda" to totalna bzdura, bo każdy motocykl ma wady i zalety, niezależnie od marki...
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Dokładnie .O motocykl trzeba dbać . Ludzie nie dbają a potem piszą że nie polecają moto bo się psuje ...
Co do R6 .Nawet o niej nie myślę . Może i mi się podoba ,ale mam poukładane w głowie i wiem czym może się skończyć taka przygoda. Chcę właśnie moto który będzie liniowo oddawał moc a nie agresora który się włącza nagle.
Czyli nie ma wielkiej różnicy w F4 (i) a thundercatem ?Chodzi mi o agresywność ,sposób oddawania mocy
Co do R6 .Nawet o niej nie myślę . Może i mi się podoba ,ale mam poukładane w głowie i wiem czym może się skończyć taka przygoda. Chcę właśnie moto który będzie liniowo oddawał moc a nie agresora który się włącza nagle.
Czyli nie ma wielkiej różnicy w F4 (i) a thundercatem ?Chodzi mi o agresywność ,sposób oddawania mocy
CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
tak dokładnie nie napiszę ci kolego czym się różni Tcat od F4-ki
miałem FZR, le jednak ona była całkowicie odminnym motocyklem niz Tcat.Więc miłoby było jakby wypowiedział się ktoś kto miał styczność z Tcat-em
miałem FZR, le jednak ona była całkowicie odminnym motocyklem niz Tcat.Więc miłoby było jakby wypowiedział się ktoś kto miał styczność z Tcat-em
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
To jak, jest ktoś kto miał oba motocykle ?albo miał przyjemność jeżdżenia F4 i tcatem ?
Umie ktoś je porównać pod względem dynamiki ?

CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
Hej.
Odgrzeje trochÄ™ starego kotleta:p
Gdy szukam czegoś na temat Thundercata przy nazwie pojawia się przedział roczników 1996-2000, ale na allegro można znaleźć dużo młodsze maszyny.
Z tego co już wyczytałem to podobno wstrzymano produkcję na europe a te nowsze modele pochodzą z za dalekiej granicy. To prawda?
W których latach Tcat przechodził modyfikacje?
Mam dylemat czy kupić moto droższe ale o młodszym roczniku czy szukać wśród tych najstarszych ale w dobrym stanie i zaoszczędzić.
Z góry dziękuję za podpowiedź.
Pozdrawiam.
Odgrzeje trochÄ™ starego kotleta:p
Gdy szukam czegoś na temat Thundercata przy nazwie pojawia się przedział roczników 1996-2000, ale na allegro można znaleźć dużo młodsze maszyny.
Z tego co już wyczytałem to podobno wstrzymano produkcję na europe a te nowsze modele pochodzą z za dalekiej granicy. To prawda?
W których latach Tcat przechodził modyfikacje?
Mam dylemat czy kupić moto droższe ale o młodszym roczniku czy szukać wśród tych najstarszych ale w dobrym stanie i zaoszczędzić.
Z góry dziękuję za podpowiedź.
Pozdrawiam.
- Ew3Ra
- Świeżak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 23/11/2011, 22:33
W niektórych krajach wpisują datę pierwszej rejestracji jako datę produkcji. Więc ten 2003 z allegro to może być i 1999
Niby był produkowany do 2003.
Przez cały okres produkcji nie przechodził jakichś znaczących modyfikacji, cały czas ta sama ciężka krowa z sypiącą się skrzynią biegów

Niby był produkowany do 2003.
Przez cały okres produkcji nie przechodził jakichś znaczących modyfikacji, cały czas ta sama ciężka krowa z sypiącą się skrzynią biegów

-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Invi napisał(a):Niby był produkowany do 2003.
ostatnio na alegroszu widziałem egzemplarz z 2007:) miałem dzwonić do sprzedawcy ale dałem sobie spokój...
Invi napisał(a):cały czas ta sama ciężka krowa z sypiącą się skrzynią biegów
true, true...
Wg mnie wygodna maszyna, dobre heble.
- damien90
- Świeżak
- Posty: 92
- Dołączył(a): 26/5/2012, 18:07
- Lokalizacja: jesteÅ›?
Najmłodsze roczniki te po 2003 r pochodzą z rynku USA
Thundercat dostało w 98r komin czarny tyle z jego zmian. Chyba nie trzeba było. Hitem sprzedaży wiedzieli już po 97r ze nie bedzie. On pozycjonowany jest z GSX-F 600 "jajo" ale od niego technicznie ciut lepszy.
Prawda jest taka że Yamaha wypusciła go aby zawalczyć w "supersportach". Nie udało im się to.
CBR 600F3 był hitem sprzedazy dzieki swojej "uniwersalności". Kozakami na torze były w latach 96-97 GsxR 600 SRAD i Kawa ZX-6r . Yamaha wzieła sie za robote i w 98 r wparowali z YZF R6 i wygrywali wszystko przez pewnien okres...
Konkurencja zaatakowała od 2000r z Gixxerem K1 potem Kawa 636 itd. Honda nadal robiła te swoje F4 niby torowe niby do turystyki. Wiara sie podnieca a ja nie wiem czym.
Thundercat dostało w 98r komin czarny tyle z jego zmian. Chyba nie trzeba było. Hitem sprzedaży wiedzieli już po 97r ze nie bedzie. On pozycjonowany jest z GSX-F 600 "jajo" ale od niego technicznie ciut lepszy.
Prawda jest taka że Yamaha wypusciła go aby zawalczyć w "supersportach". Nie udało im się to.
CBR 600F3 był hitem sprzedazy dzieki swojej "uniwersalności". Kozakami na torze były w latach 96-97 GsxR 600 SRAD i Kawa ZX-6r . Yamaha wzieła sie za robote i w 98 r wparowali z YZF R6 i wygrywali wszystko przez pewnien okres...

Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
A jak to jest z tym wyskakujÄ…cym 2 biegiem?
Wiadomo że takie zjawisko ma miejsce ale czy tak jak w przypadku R6 możemy powiedzieć, że w modelach nowszych niż 2002 ten problem został przez producenta usunięty?
Proszę o odpowiedź bo nakręciłem się na tcata a teraz mam sporo wątpliwości.
Ludzi nawet piszą, że przy oględzinach nic nie zapowiadało, że 2 bieg może wyskakiwać a po kupnie i przejechaniu 1 tys km stało się to normą aż użytkownik zaczął ten 2 bieg pomijać. Niewesoła perspektywa.
Wiadomo że takie zjawisko ma miejsce ale czy tak jak w przypadku R6 możemy powiedzieć, że w modelach nowszych niż 2002 ten problem został przez producenta usunięty?
Proszę o odpowiedź bo nakręciłem się na tcata a teraz mam sporo wątpliwości.
Ludzi nawet piszą, że przy oględzinach nic nie zapowiadało, że 2 bieg może wyskakiwać a po kupnie i przejechaniu 1 tys km stało się to normą aż użytkownik zaczął ten 2 bieg pomijać. Niewesoła perspektywa.
- Ew3Ra
- Świeżak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 23/11/2011, 22:33
Sam jestem świeżo po przerabianiu tego tematu, nabyłem w grudniu Tcata, na forum Tcata jest sporo o tym napisane, dodatkowo wypytałem kilku użytkowników a więc dwójka jeśli zadbana to spokojnie i 100tys zrobisz - są tacy na forum:) Dwójka wylatuje ponieważ jest mniej odporna na złe traktowanie - jazda na kole, wrzucanie bez sprzęgła no i trzeba ją zdecydowanie wrzucać. ten 1 tys km to ten użytkownik albo nie potrafił wrzucac albo dobrze nie sprawdził:) bo pierwszy objaw to szarpanie przy wysokich obrotach na 2ce, ciężcie wchodzenie 2ki i na koniec wyskakiwanie.
Moto bardzo fajne i bardzo wygodna pozycja za sterem:)
Moto bardzo fajne i bardzo wygodna pozycja za sterem:)
- cezary1808
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 28/11/2012, 10:42
- Lokalizacja: Warszawa
cat to fajny motocykl. Nie obawiałbym się skrzyni biegów, chyba, ze ktoś uczył sie na nim latać na kole (uczył!) albo źle traktował skrzynię (opis j/w). Normalnie uzywany 100% jak np F3.
Do turystyki polecam tym silnikiem FZS600 po lifcie (w kwadratowych mijania nic nie widać 98-02!).
W FZS silnik bardzo oszczędny i dobrze oddaje moc jest przyjazny, regulacja sprężyny przedniego zawieszenia dużo załatwia. parę tat temu sprzedawałem FZS600 I z przebiegiem 78tys km i działał super!
Po 2000 roku Yamaha rozszerzyła okresy międzyprzegladowe.
Do turystyki polecam tym silnikiem FZS600 po lifcie (w kwadratowych mijania nic nie widać 98-02!).
W FZS silnik bardzo oszczędny i dobrze oddaje moc jest przyjazny, regulacja sprężyny przedniego zawieszenia dużo załatwia. parę tat temu sprzedawałem FZS600 I z przebiegiem 78tys km i działał super!
Po 2000 roku Yamaha rozszerzyła okresy międzyprzegladowe.
Sumomoto Motocykle Kraków
-
Sumomoto - Świeżak
- Posty: 233
- Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
- Lokalizacja: Kraków
Posty: 35
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości