Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Wymiana płynu hamulcowego - warsztat...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Wymiana płynu hamulcowego - warsztat...

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] Wymiana płynu hamulcowego - warsztat...

Postprzez Ścigacz » 15/12/2008, 19:03

Dyskusja na temat: Wymiana płynu hamulcowego - warsztat Ścigacz.pl
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Wymiana płynu hamulcowego - warsztat Ścigacz.pl
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 15/12/2008, 19:03

git to mój stary motor jak się prezentuje ?? lol <br><hr>drianzen
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 16/12/2008, 08:56

Panowie a jezeli zalejemy bak do pelna na zime to nie zrobi sie woda z benzyny?<br><hr>szczecin
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/12/2008, 17:04

hahhaahhahahah dobre z ta woda z benzyny. a tak powaznie to jaja sobie robisz czy naprawde tak myslisz?<br><hr>arteq
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/12/2008, 00:45

Komentatorzy napisał(a):Panowie a jezeli zalejemy bak do pelna na zime to nie zrobi sie woda z benzyny?<br><hr>szczecin<br>
ja słyszałem że jak się wodę utlenioną zaleje do pełna i zostawi na zimę to na wiosnę będzie benzyna ale żeby z benzyny zrobiła się woda to nie słyszałem <br><hr>tomi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/12/2008, 10:34

Panowie kiedy jest porzadne rozpoczecie sezonu?<br><hr>mihau
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/12/2008, 11:49

Komentatorzy napisał(a):Panowie a jezeli zalejemy bak do pelna na zime to nie zrobi sie woda z benzyny?<br><hr>szczecin<br>
Komentatorzy napisał(a):ja słyszałem że jak się wodę utlenioną zaleje do pełna i zostawi na zimę to na wiosnę będzie benzyna ale żeby z benzyny zrobiła się woda to nie słyszałem <br><hr>tomi<br>
Oj misie misie.... wiedzą że dzwonią dzwony ale nie wiedzą w którym kościele. Mimo, że wg. producentów benzyna w temperaturach pokojowych jest stabilna a jej rozkład możliwy jest dopiero w wyższych to i tak po dłuższym okresie stania zaczyna sie rozpadać na poszczególne frakcje. To raz a dwa to to, że jeśli ktoś zatankował "chrzczone" paliwo z innymi domieszkami to w przypadku gdy te domieszki są cięższe od benzyny to osiądą z czasem na dnie baku i przy pierwszym uruchomieniu pojazdu zostaną zassane do gaźnika/układu wtryskowego. Ponieważ będą płynem to nie ochroni przed nimi filtr paliwa. BTW. A czy wiecie, że benzynę powinno się tankować zostawiając ok. 10% pustej przestrzeni w baku? To taka ciekawostka...<br><hr>Michał
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Wymiana płynu hamulcowego w Hondzie X11 z dual CBS

Postprzez tomaszx11 » 28/12/2008, 15:51

Witam wszystkich. Czy posiada ktoś może serwisówkę jak wymienić płyn hamulcowy w Hondzie X11, to jest dual CBS,przedni jest okey,ale tylni jakiś taki słaby,czy może taki ma być? Wielkie dzięki za pomoc.
tomaszx11
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27/12/2008, 20:14
Lokalizacja: LUBRZA

Postprzez Komentatorzy » 14/1/2009, 18:18

ja tam slyszalem tylko i zamianie wody wino,ale to byla tylko przypowiesc wiec czy byla na faktach tego udowodnic sie nie da ,chyba zeby z Jezusem pogadac.<br><hr>buber
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/4/2010, 17:47

zestaw do odsysania można zrobić za 1,40zl


strzykawka, najwieksza w aptece 40gr
cewnik 1 zł :)

odcinamy końcówkę rurki cewnika i przykleimy kropelką do strzykawy ( wcześniej na ciepło przyłożyć i uformować rórkę w miejscu klejenia) - bedzie to zestaw do odsysania, reszta cewnika to rurka do kalamitki (pasuje idealnie) i pojemnik na mocz DOT4 :))

pzdro<br><hr>LesPaul`
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/10/2013, 21:00

Komentatorzy napisał(a):zestaw do odsysania można zrobić za 1,40zl


strzykawka, najwieksza w aptece 40gr
cewnik 1 zł :)

odcinamy końcówkę rurki cewnika i przykleimy kropelką do strzykawy ( wcześniej na ciepło przyłożyć i uformować rórkę w miejscu klejenia) - bedzie to zestaw do odsysania, reszta cewnika to rurka do kalamitki (pasuje idealnie) i pojemnik na mocz DOT4 :))

pzdro<br><hr>LesPaul`<br>
Doooobreeee...a ja już byłem bliski kupienia jakiegoś gówna z allegro za 60 zł :D<br><hr>*IRO*
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/12/2014, 00:00

Witam a jak mi ten tloczek się zablokował i nie chce się ruszyć to co mam zrobić..?<br><hr>ROZZAR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/3/2015, 10:06

W nawiązaniu do ostatniego akapitu czyli dual CBS. Jak w tym przypadku postępować? Owszem można kupę kasy zostawić u złodziejskiego serwisanta, ale można to zrobić samemu. Zasada jest zapewne taka sama. Tył, lewy przód, prawy przód? Na logikę chyba tak by musiało być. Proszę o info.<br><hr>Marcin
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/4/2016, 10:57

Komentatorzy napisał(a):W nawiązaniu do ostatniego akapitu czyli dual CBS. Jak w tym przypadku postępować? Owszem można kupę kasy zostawić u złodziejskiego serwisanta, ale można to zrobić samemu. Zasada jest zapewne taka sama. Tył, lewy przód, prawy przód? Na logikę chyba tak by musiało być. Proszę o info.<br><hr>Marcin<br>
Ja zapłaciłem 250 zł i w serwisie mi nie wymienili, jadę dzisiaj z awanturą, a znalazłem coś takiego wg serwisówki Hayness’a. Oczywiście płyn powinien być wymieniany regularnie, czyli co 18 tysięcy kilometrów.
Odpowietrzenie przednich zacisków. Robisz to oczywiście dźwignią przedniego hamulca. Jest określona kolejność. Zaczynasz od zacisku lewego i używasz górny zawór odpowietrzający. Później odpowietrzasz prawy zacisk i też górnym odpowietrznikiem. I jest to wszystko co można zrobić dźwignią hamulca ręcznego.
Dźwignią hamulca nożnego („tylnego”) odpowietrzasz kolejno:
1. Prawy przedni zacisk hamulcowy – dolny zawór odpowietrzający.
2. Lewy przedni zacisk hamulcowy – dolny zawór odpowietrzający.
Po zrobieniu tego, musisz odkręcić lewy przedni zacisk hamulcowy, zsunąć go z tarczy, wsadzić kawałek drewna między klocki i ustawić go 15 stopni ponad poziom (a to po to by nadusić drugi główny cylinderek – „secondary master cylinder”)
3. Teraz jest kolej na odpowietrzenie zaworu proporcjonalnego – znajduje się on po prawej stronie między zbiornikiem paliwa, a akumulatorem.
4. Został już tylko tylny zacisk, żeby się dostać do jego zaworów odpowietrzających trzeba niestety zdjąć tylne koło, odkręcić zacisk, zsunąć go z tarczy, obrócić o 180 stopni i założyć z powrotem na tarczę. Zacisk odpowietrza się najpierw zaworem odpowietrzającym wewnętrznym, a później zewnętrznym.
I to jest wszystko, później zostaje tylko powsadzać wszystko na swoje miejsce i problem z głowy. Może czytając, to operacja ta wydaje się być skomplikowaną, ale w istocie tak nie jest, dobrze jest mieć „trzecią dłoń” do pompowania płynu. Życzę powodzenia<br><hr>henry1125
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości




na g�r�