Zobacz wątek - GSX 1100G Nie działa na jednym cylindrze.
NAS Analytics TAG

GSX 1100G Nie działa na jednym cylindrze.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

GSX 1100G Nie działa na jednym cylindrze.

Postprzez Marcin Patrol 4x4 » 9/12/2008, 10:11

Czy może orientuje się ktoś dlaczego nie działa do 6000 obrotów jeden z cylindrów a po przekroczeniu zaczyna działać. Wymieniałem świecę, przewód a nawet cewkę z przewodami ale nie uzyskałem pożądanego efektu, czyżby to moduł?
Suzuki GSXR 1300
Marcin Patrol 4x4
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
Lokalizacja: Legionowo


Postprzez melvin » 9/12/2008, 15:30

ja bym wyczyścił i zsynchronizował gaźniki, może jak się nisko kręci to przez brudne dysze nie może zassać wystarczająco paliwa?
nie jestem pewien, szczerze mówiąc to strzelam, bo przyczyn może być wiele... zawory też mogą być przyczyną, ogólnie to ma iskrę na tym cylindrze?


w sumie to chgw...
:roll:
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski


Postprzez skwy » 9/12/2008, 17:59

Czy zawory były sprawdzane?
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez hugo2003 » 9/12/2008, 19:37

ja bym sie przychylil do wypowiedzi melvin -a proste i logiczne.... a gazniki czasami potrafia kryc takemnice i sprawiac pozornie wiele klopotow...
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Marcin Patrol 4x4 » 10/12/2008, 13:27

gaźniki i regulacja zaworów była przeprowadzona jakieś 2000 km temu. iskra jest cały czas na tym cylindrze. może pierścienie się skończyły albo popękały?
Suzuki GSXR 1300
Marcin Patrol 4x4
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez skwy » 10/12/2008, 13:33

warto sprzwdzić ciśnienie w tym cylindrze wtedy będzie wiadomo.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Marcin Patrol 4x4 » 10/12/2008, 17:09

właśnie dziś udało mi się zdobyć ciśnieniomierz. a ile powinno być ciśnienia w cylindrze?
Suzuki GSXR 1300
Marcin Patrol 4x4
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez skwy » 11/12/2008, 14:41

ciśnienie wsprawnym silniku wacha się miedzi 11,7 a 13,7 bar
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Grzybu » 11/12/2008, 15:10

CBR 1000F ma widełki od 10,5 do 12,5 - podobno ważne jest, żeby w poszczególnych cylindrach nie było dużych różnic - ale niech mi ktoś powie dlaczego ??
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez skwy » 11/12/2008, 15:17

Grzybu napisał(a):CBR 1000F ma widełki od 10,5 do 12,5 - podobno ważne jest, żeby w poszczególnych cylindrach nie było dużych różnic - ale niech mi ktoś powie dlaczego ??


Wyobraź sobie masz dwa butu i w jednym brakuje obcasa czy wygodnie się chodzi w takich butach?

Tak samo w silniku spalinowym jeśli jeden z kilku cylindrów ma mniejsze spręzanie automacycznie generuje mniejszą moc i zużywa więcej energi w postaci paliwa.
Dlatego producent podaje max odchyłkę od wartości nominalnej kiedy nie wpływa to znacząco na zurzycie paliwa obciążenia cieplne i generowaną moc.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Grzybu » 12/12/2008, 10:11

Nie no - ja to łapie, ale jeśli są wiełki (10,5-12,5) i np. 3 cylki mają 12,2 a jeden 11,2 to to już jest niedobrze, czy jeśli jednak mieści się w widełkach to jest OK?

Albo inaczej - jaka jest największa dopuszczalna granica pomiędzy cylindrami.

BTW. porównanie do butów całkiem trafne :D
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez skwy » 12/12/2008, 10:52

Tak jak podaje producent ok 20% odchyłki ciśnienia od nominalnego na poszczegulnych cylindrach jest akceptowalne.
Ale gdyby sie zdażyło że w silniku czterocylindrowym nominalne ciśnienie spręzania ma 10 bar.Trzy cylindry mają takie ciśnienie a czwart tylko 6bar to już sytuacja jest nie pokojąca i warto sie takim czymś zająć.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr