zzr 1100 - opona
			Posty: 13
			 • Strona 1 z 1
		
	
zzr 1100 - opona
mam pytanko czy tylna oponka o profilu 190 bedzie pasowac do zygzaka bo mam okazje kupic tania nowa 
				
			- fred19
 - Świeżak
 - Posty: 38
 - Dołączył(a): 30/11/2008, 10:55
 
A czy opona od ciągnika będzie pasować do poloneza ?
http://www.scigacz.pl/Kawalek,czarnej,gumy,1709.html
				http://www.scigacz.pl/Kawalek,czarnej,gumy,1709.html
Honda VFR 800 FI
			- 
				

elco - Moderator
 - Posty: 3014
 - Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
 - Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
 
jeżeli nie jest to rozmiar zalecany to nie baw się w fabrykę
to się nie kończy dobrze
				to się nie kończy dobrze
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
			- 
				

limak14 - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 3798
 - Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
 - Lokalizacja: LBN/Puławy
 
będzie słabiej się kładł w winkle co przy tej masie bedzie cię wkurzać, ja kupiłem  acka za 190 z tyłu - wygląda imponująco, ale po załozeniu dedykowanej 180 zacząłem odczuwać niesamowitą przyjemnosć z winkli - doczuć sie to dało odrazu i to maksymalnie - zrobił się zwrotny 
. pomaga to np prze zjeździe z rąda gdzie musisz szybko przeżucić go na drugą mańkę = straszna różnica na plus na oryginałach.
				
			- 
				

cezare - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 682
 - Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
 - Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
 
180 a 190 to nie taka wielka różnica. Miałem kiedyś CBR 1000F podobny duży kloc do twojej ZZR . Standardowo miała 170 ja miałem na 180 i nie ma na prawde różnicy także ja bym sie nie zastanawiał tylko bym zakładał. Że niby troszkę szersza? To jest pikuś
				
			- 
				

AlpenGold - Świeżak
 - Posty: 78
 - Dołączył(a): 6/12/2008, 20:10
 - Lokalizacja: 3miasto
 
moim zdaniem inżynierowie Kawasaki mieli więcej pieniędzy i doświadczenia i nie bez kozery wybrali właśnie ten rozmiar opony(180)
coś musiało za tym przemówić
nie sądzę, aby ktokolwiek z wypowiadających posiadał takie urządzenia/doświadczenie zagwarantował ci bezpieczna i komfortową jazdę na nieoryginalnej oponie
zastanów się czego włożono tam 180 a nie 190/160?coś to musiało znaczyć...
ale to tylko moje skromne zdanie
				coś musiało za tym przemówić
nie sądzę, aby ktokolwiek z wypowiadających posiadał takie urządzenia/doświadczenie zagwarantował ci bezpieczna i komfortową jazdę na nieoryginalnej oponie
zastanów się czego włożono tam 180 a nie 190/160?coś to musiało znaczyć...
ale to tylko moje skromne zdanie
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
			- 
				

limak14 - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 3798
 - Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
 - Lokalizacja: LBN/Puławy
 
- 
				

limak14 - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 3798
 - Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
 - Lokalizacja: LBN/Puławy
 
limak14 napisał(a):moim zdaniem inżynierowie Kawasaki mieli więcej pieniędzy i doświadczenia i nie bez kozery wybrali właśnie ten rozmiar opony(180)
coś musiało za tym przemówić
nie sądzę, aby ktokolwiek z wypowiadających posiadał takie urządzenia/doświadczenie zagwarantował ci bezpieczna i komfortową jazdę na nieoryginalnej oponie
zastanów się czego włożono tam 180 a nie 190/160?coś to musiało znaczyć...
ale to tylko moje skromne zdanie
ja sie pod tym podpisze.
Honda VFR 800 FI
			- 
				

elco - Moderator
 - Posty: 3014
 - Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
 - Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
 
			Posty: 13
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości