[skutery] Derbi GPR 125 na 2009
Posty: 18
• Strona 1 z 1
[skutery] Derbi GPR 125 na 2009
Dyskusja na temat: Derbi GPR 125 na 2009
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Derbi GPR 125 na 2009
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Derbi GPR 125 na 2009
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
z tym spalaniem w stosunku do mocy, co on robi z tym paliwem na wysokich obrotach? pluje nim w kolektor wydechowy, gratuluje tworcom tej jednostki, pietnascie koni mozna na upartego wyciagnac z 50ccm<br><hr>k
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
co z tym spalaniem w stosunku do mocy? on tym paliwem pluje w kolektor wydechowy? gratuluje tworcom tej jednostki, pietnascie koni mozna na upartego wyciagnac z 50ccm<br><hr>k
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kolego, 15 KM ma tylko dlatego, że taka jest ustawa. Wychodzący pojazd z homologacją na 125 ccm musi mieć 15 KM inaczej jest to nielegalne i nie mogli by tego sprzedać u dilerów w całej Europie. Kup, przejedź trochę km na dotarciu i odblokuj to będziesz miał ze 30 koników <br><hr>Damian
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
15KM ma po to żeby można nim było jeździć z prawkiem A1<br><hr>ŚlivexKomentatorzy napisał(a):z tym spalaniem w stosunku do mocy, co on robi z tym paliwem na wysokich obrotach? pluje nim w kolektor wydechowy, gratuluje tworcom tej jednostki, pietnascie koni mozna na upartego wyciagnac z 50ccm<br><hr>k<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
KOLEGO MYSL CZASEM GLOWA A NIE ****, TO JEST 4T WIEC PO TYM CALYM ODBLOKOWANIU BEDZIE MIAL I TAK MNIEJ NIZ 20KONI.<br><hr>ELKOKomentatorzy napisał(a):Kolego, 15 KM ma tylko dlatego, że taka jest ustawa. Wychodzący pojazd z homologacją na 125 ccm musi mieć 15 KM inaczej jest to nielegalne i nie mogli by tego sprzedać u dilerów w całej Europie. Kup, przejedź trochę km na dotarciu i odblokuj to będziesz miał ze 30 koników <br><hr>Damian<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
GRATULUJE BEZMOZGOWIA, KAZDY 4T 125 MA OK. 15KONI.<br><hr>ELKOKomentatorzy napisał(a):z tym spalaniem w stosunku do mocy, co on robi z tym paliwem na wysokich obrotach? pluje nim w kolektor wydechowy, gratuluje tworcom tej jednostki, pietnascie koni mozna na upartego wyciagnac z 50ccm<br><hr>k<br>Komentatorzy napisał(a):15KM ma po to żeby można nim było jeździć z prawkiem A1<br><hr>Ślivex<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A co ty myślisz że ile ma palić? Pół litra? To nie skuter. Nie wiem co cie tak zdziwiło w tych czterech litrach. Ja mam suzuki dr 125 i spokojnie spali 4 litry a jak sie szaleje to nawet 5. Co prawda to cross ale moc ma podobną do tego. Jeśli skuter który ma 50cc i 5 KM pali 2.5 litra to co w tym dziwnego że 125cc i 15 KM spali 4 litry?<br><hr>BartexoKomentatorzy napisał(a):z tym spalaniem w stosunku do mocy, co on robi z tym paliwem na wysokich obrotach? pluje nim w kolektor wydechowy, gratuluje tworcom tej jednostki, pietnascie koni mozna na upartego wyciagnac z 50ccm<br><hr>k<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Honda CBF 125 4T ma na przykład około 11 KM, więc raczej warto powiedzieć, że Derbi ma 15 KM. W tak małym sprzęcie cztey konie wiecej robią pewną różnicę.<br><hr>Ania J.Komentatorzy napisał(a):z tym spalaniem w stosunku do mocy, co on robi z tym paliwem na wysokich obrotach? pluje nim w kolektor wydechowy, gratuluje tworcom tej jednostki, pietnascie koni mozna na upartego wyciagnac z 50ccm<br><hr>k<br>Komentatorzy napisał(a):15KM ma po to żeby można nim było jeździć z prawkiem A1<br><hr>Ślivex<br>Komentatorzy napisał(a):GRATULUJE BEZMOZGOWIA, KAZDY 4T 125 MA OK. 15KONI.<br><hr>ELKO<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Gratuluję Caps Locka. Wszyscy zdrowi?<br><hr>SzpecjalistaKomentatorzy napisał(a):z tym spalaniem w stosunku do mocy, co on robi z tym paliwem na wysokich obrotach? pluje nim w kolektor wydechowy, gratuluje tworcom tej jednostki, pietnascie koni mozna na upartego wyciagnac z 50ccm<br><hr>k<br>Komentatorzy napisał(a):15KM ma po to żeby można nim było jeździć z prawkiem A1<br><hr>Ślivex<br>Komentatorzy napisał(a):GRATULUJE BEZMOZGOWIA, KAZDY 4T 125 MA OK. 15KONI.<br><hr>ELKO<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wez sobie duzy motocykl taka powiedzmy buse ma moc nie pali jak smok... pomimo ze ma duzy silnik wysoki moment i ciezka jest jak cholera... dlaczego bo tworcy dopracowali silnik, z litra paliwa mozesz osiagnac okreslona ilosc mocy, w tego typu zabawkach ta energia sie marnuje silnik ktory musi palic tyle jest niewydajny... lepiej zrobiliby dobrego dwusuwa mniejsza masa wieksza moc podobne spalanie, oczywiscie jesli nie jest sie idota, kazdy potrafi zamontowac wiekszy gaznik, tudziez wiekszy wtryskiwacz, chwyt naporowy powietrza podkrecic obroty, wstawic tlumik ktory bedzie powodowal mniej turbulentny przeplyw tutaj spalanie to nieporozumienie, oczywiscie moim zdaniem i mozecie sie z tym zdaniem nie zgadzac i wisi mi to prawde mowiac... mi nie podoba sie silnik reszta jest ok... sa moto diesle ktore spalaja dwa litry przy gornej mocy 100 KM agresywnej jezdzie i wysokiej masie... diesel to sprawny silnik wiec nie piszcie mi tutaj o porownywaniu dwoch roznych rzeczy, diesel to silnik cieplny? tak... dlatego uwazam ze to rozwiazanie jest skuterowe z najnizszej polki.<br><hr>kKomentatorzy napisał(a):z tym spalaniem w stosunku do mocy, co on robi z tym paliwem na wysokich obrotach? pluje nim w kolektor wydechowy, gratuluje tworcom tej jednostki, pietnascie koni mozna na upartego wyciagnac z 50ccm<br><hr>k<br>Komentatorzy napisał(a):A co ty myślisz że ile ma palić? Pół litra? To nie skuter. Nie wiem co cie tak zdziwiło w tych czterech litrach. Ja mam suzuki dr 125 i spokojnie spali 4 litry a jak sie szaleje to nawet 5. Co prawda to cross ale moc ma podobną do tego. Jeśli skuter który ma 50cc i 5 KM pali 2.5 litra to co w tym dziwnego że 125cc i 15 KM spali 4 litry?<br><hr>Bartexo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
gratuluje znajomosci mechaniki silnikow cieplnych ; ) kazdy? wez kolego zobacz sobie dragstery w katergorii 125 bez ograniczen w modyfikacjach i idz sie doksztalc<br><hr>kKomentatorzy napisał(a):z tym spalaniem w stosunku do mocy, co on robi z tym paliwem na wysokich obrotach? pluje nim w kolektor wydechowy, gratuluje tworcom tej jednostki, pietnascie koni mozna na upartego wyciagnac z 50ccm<br><hr>k<br>Komentatorzy napisał(a):15KM ma po to żeby można nim było jeździć z prawkiem A1<br><hr>Ślivex<br>Komentatorzy napisał(a):GRATULUJE BEZMOZGOWIA, KAZDY 4T 125 MA OK. 15KONI.<br><hr>ELKO<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czy to koniec epoki? Znana z doskonałych konstrukcji motocykli wyścigowych, pracująca od zawsze z silnikami dwusuwowymi, mająca świetne wyniki w sporcie wyczynowym firma Derbi bierze się za 4-suwa... brrrr...<br><hr>Michał
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dokładnie 15 KM z 4T to standardowa moc i nie ma co się tutaj czarować że po odblokowaniu będzie miał więcej koni . Jeśli komuś zależy na osiągach 125 to proponuje NSR RS TZR lub Mito - są to motory z silnikami 2T i mocą wahającą się od 28 do nawet 46 koni ale niestety nie mogę one byś sklasyfikowane jako motor na kategorię A1 ;/ <br><hr>nsr 125Komentatorzy napisał(a):Kolego, 15 KM ma tylko dlatego, że taka jest ustawa. Wychodzący pojazd z homologacją na 125 ccm musi mieć 15 KM inaczej jest to nielegalne i nie mogli by tego sprzedać u dilerów w całej Europie. Kup, przejedź trochę km na dotarciu i odblokuj to będziesz miał ze 30 koników <br><hr>Damian<br>Komentatorzy napisał(a):KOLEGO MYSL CZASEM GLOWA A NIE ****, TO JEST 4T WIEC PO TYM CALYM ODBLOKOWANIU BEDZIE MIAL I TAK MNIEJ NIZ 20KONI.<br><hr>ELKO<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
w euro III emitowane do środowiska gazy muszą być określone także nie mogli wyprodukować silnika 2T bo jak wiemy wydziela on nieprawdopodobnie większą liczbę spalin niż 4T... Teraz 125 z silnikiem 2T produkowanym od 2008-2009 r nie znajdziesz a jeśli znajdziesz to silnik będzie "ustawiony" na emitowane spaliny a nie moc... także o tych 40 paru konikach jak w rs możemy sobie tylko pomarzyć...<br><hr>TomiKomentatorzy napisał(a):z tym spalaniem w stosunku do mocy, co on robi z tym paliwem na wysokich obrotach? pluje nim w kolektor wydechowy, gratuluje tworcom tej jednostki, pietnascie koni mozna na upartego wyciagnac z 50ccm<br><hr>k<br>Komentatorzy napisał(a):A co ty myślisz że ile ma palić? Pół litra? To nie skuter. Nie wiem co cie tak zdziwiło w tych czterech litrach. Ja mam suzuki dr 125 i spokojnie spali 4 litry a jak sie szaleje to nawet 5. Co prawda to cross ale moc ma podobną do tego. Jeśli skuter który ma 50cc i 5 KM pali 2.5 litra to co w tym dziwnego że 125cc i 15 KM spali 4 litry?<br><hr>Bartexo<br>Komentatorzy napisał(a):wez sobie duzy motocykl taka powiedzmy buse ma moc nie pali jak smok... pomimo ze ma duzy silnik wysoki moment i ciezka jest jak cholera... dlaczego bo tworcy dopracowali silnik, z litra paliwa mozesz osiagnac okreslona ilosc mocy, w tego typu zabawkach ta energia sie marnuje silnik ktory musi palic tyle jest niewydajny... lepiej zrobiliby dobrego dwusuwa mniejsza masa wieksza moc podobne spalanie, oczywiscie jesli nie jest sie idota, kazdy potrafi zamontowac wiekszy gaznik, tudziez wiekszy wtryskiwacz, chwyt naporowy powietrza podkrecic obroty, wstawic tlumik ktory bedzie powodowal mniej turbulentny przeplyw tutaj spalanie to nieporozumienie, oczywiscie moim zdaniem i mozecie sie z tym zdaniem nie zgadzac i wisi mi to prawde mowiac... mi nie podoba sie silnik reszta jest ok... sa moto diesle ktore spalaja dwa litry przy gornej mocy 100 KM agresywnej jezdzie i wysokiej masie... diesel to sprawny silnik wiec nie piszcie mi tutaj o porownywaniu dwoch roznych rzeczy, diesel to silnik cieplny? tak... dlatego uwazam ze to rozwiazanie jest skuterowe z najnizszej polki.<br><hr>k<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Osobiście uważam że, w klasie 125 nie chodzi o nie wiadomo jakie osiągi, ale o sprawne przemieszczanie się po mieście, niewielkie spalanie i wygląd pozorujący dużą pojemność. Nie czarujmy się taka jest GPR, ale czy nie jest jednocześnie konkurentem dla Yamahy YZF-R125 i Hondy CBR 125 ? Owszem jest, jestem także ciekaw czy kiedykolwiek doczekamy się klasy wyścigów 125/4T, widać już w samym pucharze Hondy CBR 125 CUP że jest co oglądać, właśnie od tych maszyn droga wiedzie na międzynarodowe tory i imprezy o jakich nie słyszeliśmy Gdzie kończy się zapas mocy tam zaczynają się prawdziwe umiejętności.<br><hr>finger
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jezdziłem na takim samym tylko w dwu suwie i 50 pojemności. Osobiście nie uznaje 4t do takich małych pojemności<br><hr>Runner
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja mam gpr 50 w wersji nude, i powiem szczerze ze lata zwłasza po ostrej zabawie z cylinderem gaznikiem wałem itd itp. daje rade, seryjne 125 co maja 15 km wysiadają<br><hr>tomuś
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 0 gości