Zobacz wÄ…tek - <i>[AktualnoÅ›ci]</i> Beringer – innowacyjne heble
NAS Analytics TAG

[AktualnoÅ›ci] Beringer – innowacyjne heble

Komentarze użytkowników
_________

[AktualnoÅ›ci] Beringer – innowacyjne heble

Postprzez Åšcigacz » 4/12/2008, 11:16

Dyskusja na temat: Beringer – innowacyjne heble
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Beringer – innowacyjne heble
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 4/12/2008, 11:17

Dzieki uprzejme za 6 tloczkow w enduro lub crossie :).
To sÄ… heble dedykowane do supermoto.<br><hr>Crazy supermoto.pl
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 4/12/2008, 12:37

Komentatorzy napisał(a):Dzieki uprzejme za 6 tloczkow w enduro lub crossie :).
To sÄ… heble dedykowane do supermoto.<br><hr>Crazy supermoto.pl<br>
No cóż producet sugeruje, aby nie tylko użytkownicy motocykli Supermoto zainteresowali sie takim rozwiązaniem... Być może w miarę zainteresownia technologia zostanie zmieniona, dopasowana do potrzeb... Zobaczymy;)<br><hr>Ania J.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/12/2008, 15:08

Komentatorzy napisał(a):Dzieki uprzejme za 6 tloczkow w enduro lub crossie :).
To sÄ… heble dedykowane do supermoto.<br><hr>Crazy supermoto.pl<br>
Komentatorzy napisał(a):No cóż producet sugeruje, aby nie tylko użytkownicy motocykli Supermoto zainteresowali sie takim rozwiązaniem... Być może w miarę zainteresownia technologia zostanie zmieniona, dopasowana do potrzeb... Zobaczymy;)<br><hr>Ania J.<br>
Obiektywnie patrząc rozwiązanie nie sprawdzi się. Z racji swojej komplikacji jest znacznie cięższe w obsłudze. To po pierwsze. Drugą rzeczą jest fakt że mniejsze tarcze oznaczają że element będzie bardziej się grzał... bo trzeba mocniej hamować. Bardziej nagrzana tarcza w dodatku z częściową osłoną w postaci piasty koła znaczyć będzie słabsze odprowadzanie ciepła z zacisku i tarczy przez brak obiegu powietrza. Wreszcie sprawa ciężaru. O ile dzięki zmniejszeniu tarczy i zacisku zyskujemy wagę, o tyle musimy ją stracić przez nadmierne powiększenie piasty koła. . Z tych względów rozwiązanie nie będzie efektywne, zwłaszcza w motocyklach szosowych.<br><hr>Michał
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê