Mofa i jeździdła
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Mofa i jeździdła
Witam serdecznie to moj pierwszy post więc chcialem sie przywitać i pozdrowić wszystkich motomaniaków.
Mam pytanie dottyczące rożnych sprzętów sprzedawanych na allegro pod
tajemnicze brzmiącymy nazwami "MOFA" róznych marek Hercules , Korado, Minimobi, Piaggio, Honda, Puch, Zundapp, Mbk i wiele innych mopedów wszystkie opisane pojazdy maja niezależne dwa napędy silnikowy oraz drugi rowerowy że mozna tym jeździc jak zwykłym rowerem po przekrecenie jakiejś tam zębatki itp moźna sobie przełaczyć albo na silnik albo rower.
Zazwyczaj są to pojazdy bez dokumentacji przywożone z niemiec i krajów ościennych z wystawek itp czasem posiadaja dokumentacje w postaci
Betriebserlaubnis taki zielony, sa tam wszelkie parametry techniczne pojazdy czyli pojemnosc silnika data produkcji waga pojazdu moc silnika obroty oraz prędkość maksymalna 25 km/h
i reszta parametrów zazwyczaj jest tez na pojeździe tablica z czarnymi cyframi i literami na białym tle w wielu opisach tych aukcji sprzedajacy podaja w opisie ze mozna owe pojazdy użytkować bez żadnej rejestracji jak zwykłe rowery
http://bikepics.com/pictures/991837/
http://bikepics.com/motobecane/minimoby/60/pics.asp
http://bikepics.com/motobecane/mobylette/80/pics.asp
http://bikepics.com/peugeot/103spx/86/pics.asp
http://bikepics.com/peugeot/103spx/80/pics.asp
http://bikepics.com/puch/maxis/82/pics.asp
http://bikepics.com/piaggio/ciao/91/pics.asp
http://bikepics.com/hercules/prima5s/97/pics.asp
http://bikepics.com/pictures/518148/
Chciałbym się dowiedzieć jak jak to wygląda w praktyce bo informacji w necie na temat tych pojazdów nie spotkałem a duzo tego na allegro jest i chciałem sobie coś takiego kupić ale wpierw poszukuje informacji na ten temat.
G1
Mam pytanie dottyczące rożnych sprzętów sprzedawanych na allegro pod
tajemnicze brzmiącymy nazwami "MOFA" róznych marek Hercules , Korado, Minimobi, Piaggio, Honda, Puch, Zundapp, Mbk i wiele innych mopedów wszystkie opisane pojazdy maja niezależne dwa napędy silnikowy oraz drugi rowerowy że mozna tym jeździc jak zwykłym rowerem po przekrecenie jakiejś tam zębatki itp moźna sobie przełaczyć albo na silnik albo rower.
Zazwyczaj są to pojazdy bez dokumentacji przywożone z niemiec i krajów ościennych z wystawek itp czasem posiadaja dokumentacje w postaci
Betriebserlaubnis taki zielony, sa tam wszelkie parametry techniczne pojazdy czyli pojemnosc silnika data produkcji waga pojazdu moc silnika obroty oraz prędkość maksymalna 25 km/h
i reszta parametrów zazwyczaj jest tez na pojeździe tablica z czarnymi cyframi i literami na białym tle w wielu opisach tych aukcji sprzedajacy podaja w opisie ze mozna owe pojazdy użytkować bez żadnej rejestracji jak zwykłe rowery
http://bikepics.com/pictures/991837/
http://bikepics.com/motobecane/minimoby/60/pics.asp
http://bikepics.com/motobecane/mobylette/80/pics.asp
http://bikepics.com/peugeot/103spx/86/pics.asp
http://bikepics.com/peugeot/103spx/80/pics.asp
http://bikepics.com/puch/maxis/82/pics.asp
http://bikepics.com/piaggio/ciao/91/pics.asp
http://bikepics.com/hercules/prima5s/97/pics.asp
http://bikepics.com/pictures/518148/
Chciałbym się dowiedzieć jak jak to wygląda w praktyce bo informacji w necie na temat tych pojazdów nie spotkałem a duzo tego na allegro jest i chciałem sobie coś takiego kupić ale wpierw poszukuje informacji na ten temat.
G1
- G1
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 3/12/2008, 00:20
Mofa maksymalnie dopuszczalna predkosc to 25 km / h, maksymalnie dopuszczane obroty 4800 rpm.
Tablice rejestracyjne a wlasciwie tablice ubezpieczeniowe ( sprzedaje ubezpieczalnia a nie urzad rejestracyjny - LVB ) Sa w zaleznosci od roku w innych kolorach
1. czarne
2. zielone
3. niebieskie
ktore zmieniaja sie co roku i powterzaja co trzy lata, dodatkowo moze byc kolor czerwony - sluzy do jazd probnych.
Z tego co wiem w Pl ciezko jest zarejestrowac cokolwiek co posiada Betriebserlaubnis a nie czy Fahrzeugbrief, czy Zullasungsbescheinigung Teil II
Sprzet z tablicami ubezpieczeniowymi w Niemczech nie podlega ani rejestracji ani przegladom technicznym.
Tablice rejestracyjne a wlasciwie tablice ubezpieczeniowe ( sprzedaje ubezpieczalnia a nie urzad rejestracyjny - LVB ) Sa w zaleznosci od roku w innych kolorach
1. czarne
2. zielone
3. niebieskie
ktore zmieniaja sie co roku i powterzaja co trzy lata, dodatkowo moze byc kolor czerwony - sluzy do jazd probnych.
Z tego co wiem w Pl ciezko jest zarejestrowac cokolwiek co posiada Betriebserlaubnis a nie czy Fahrzeugbrief, czy Zullasungsbescheinigung Teil II
Sprzet z tablicami ubezpieczeniowymi w Niemczech nie podlega ani rejestracji ani przegladom technicznym.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Znalazłem taką aukcje
http://moto.allegro.pl/item617561585_piaggio_ciao.html
I tam gościu pisze że można tego pojadu używać jak roweru / czy jadąc jadąc na silniku ?/ bez rejestrowania ??
Jak to naprawde jest ?
http://moto.allegro.pl/item617561585_piaggio_ciao.html
I tam gościu pisze że można tego pojadu używać jak roweru / czy jadąc jadąc na silniku ?/ bez rejestrowania ??
Jak to naprawde jest ?
- G1
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 3/12/2008, 00:20
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości