Zobacz wÄ…tek - sx 125/exc 125
NAS Analytics TAG

sx 125/exc 125

Enduro, Cross
_________

sx 125/exc 125

Postprzez baziu96 » 30/11/2008, 21:05

Witam,
mam pytanie jest jakas roznica w silnikach sx 125 a exc 125, obaj to 2tt.
Pozdrowiena
Avatar użytkownika
baziu96
Świeżak
 
Posty: 108
Dołączył(a): 28/11/2008, 18:59


Postprzez Misha600 » 30/11/2008, 21:15

zadna mi sie tak wydaje bo ostatnio tez sie interesuje crossami i one maja chyba identyczne silniki.
Misha600
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 1/1/2008, 21:37
Lokalizacja: Wa-wa


Postprzez Manhatan » 30/11/2008, 21:55

No nie do końca... zmienione przełożenia i różnice w ustawieniach zapłonu to główne differenty. EXC ma mniej narywisty silnik w porównaniu do SX.

Jakby się zagłębiać bardziej to i inne rzeczy by wyszły, tyle, że są one tak na prawdę mało istotne w Twoim przypadku.

Pzdr.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez baziu96 » 30/11/2008, 22:07

a czy sa tak samo awaryjne ja sx?
Avatar użytkownika
baziu96
Świeżak
 
Posty: 108
Dołączył(a): 28/11/2008, 18:59

Postprzez panzernacker » 1/12/2008, 14:55

nie :wink:
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34

Postprzez Manhatan » 1/12/2008, 17:27

Ale skąd twierdzenie, że SX jest awaryjny? Jakieś konkretne przykłady poparte faktami?

Obydwa to motocykle stricte przeznaczone do sportu. Ich jednostki napędowe są znacznie bardziej wysilone, a co za tym idzie części się zdecydowanie szybciej zużywają i należy je regularnie wymieniać. Awaryjność zależy od tego jak poszczególny właściciel dba o swój motocykl i w jakie części go zaopatruje.

Ale mniejsza o to, ogólnie EXC to motocykl również wymagający częstego serwisowania (wymiany oleju, czyszczenia filtra powietrza, czy smarowania łańcucha...) Jedynie poszczególne podzespoły takie jak tłok lub korba przy nieco łaskawszej charakterystyce silnika nieco dłużej wytrzymują.

Pzdr.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

crossy

Postprzez baziu96 » 1/12/2008, 17:46

a yamahe czy ktm proponujecie?
Avatar użytkownika
baziu96
Świeżak
 
Posty: 108
Dołączył(a): 28/11/2008, 18:59

Postprzez Landryss25 » 1/12/2008, 17:49

Yamaha ma ten plus że części zamienne są w trochę przystępniejszych cenach ale raczej przy wyborze trzeba kierować się stanem technicznym bo to od niego zależy ile tak naprawdę będzie nas kosztowało utrzymanie moto. Nie ważne czy to KTM, Yamaha, Suzuki, Honda na pierwszym miejscu jest stan danego egzemplarza a marka już nie ma dużego znaczenia.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez baziu96 » 1/12/2008, 18:03

a jak sie kupuje nowego albo prawie nowego?
Avatar użytkownika
baziu96
Świeżak
 
Posty: 108
Dołączył(a): 28/11/2008, 18:59

Postprzez gh_joker » 5/12/2008, 21:17

A co to za pytanie wogule... Patrzysz na stan a nie na wiek - tak jak koledzy napisali jeden dba o moto i nawet po 10 latach bedzie w swietnej kondycji a drugi ma to w du*ie i po roku moze byc padlina ktora wyglada jak igielka a ledwo dysze...
...Life is the lesson - LEARN AND NEVER DIE!!!...
Avatar użytkownika
gh_joker
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 7/8/2008, 23:00
Lokalizacja: cambridge



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê