sx 125/exc 125
Posty: 10
• Strona 1 z 1
sx 125/exc 125
Witam,
mam pytanie jest jakas roznica w silnikach sx 125 a exc 125, obaj to 2tt.
Pozdrowiena
mam pytanie jest jakas roznica w silnikach sx 125 a exc 125, obaj to 2tt.
Pozdrowiena
-
baziu96 - Świeżak
- Posty: 108
- Dołączył(a): 28/11/2008, 18:59
No nie do końca... zmienione przełożenia i różnice w ustawieniach zapłonu to główne differenty. EXC ma mniej narywisty silnik w porównaniu do SX.
Jakby się zagłębiać bardziej to i inne rzeczy by wyszły, tyle, że są one tak na prawdę mało istotne w Twoim przypadku.
Pzdr.
Jakby się zagłębiać bardziej to i inne rzeczy by wyszły, tyle, że są one tak na prawdę mało istotne w Twoim przypadku.
Pzdr.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
a czy sa tak samo awaryjne ja sx?
Moja nowa maszynka: | http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Kaw ... X,85/56631
-
baziu96 - Świeżak
- Posty: 108
- Dołączył(a): 28/11/2008, 18:59
nie 

Husqvarna WR

motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
-
panzernacker - Bywalec
- Posty: 539
- Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34
Ale skąd twierdzenie, że SX jest awaryjny? Jakieś konkretne przykłady poparte faktami?
Obydwa to motocykle stricte przeznaczone do sportu. Ich jednostki napędowe są znacznie bardziej wysilone, a co za tym idzie części się zdecydowanie szybciej zużywają i należy je regularnie wymieniać. Awaryjność zależy od tego jak poszczególny właściciel dba o swój motocykl i w jakie części go zaopatruje.
Ale mniejsza o to, ogólnie EXC to motocykl również wymagający częstego serwisowania (wymiany oleju, czyszczenia filtra powietrza, czy smarowania łańcucha...) Jedynie poszczególne podzespoły takie jak tłok lub korba przy nieco łaskawszej charakterystyce silnika nieco dłużej wytrzymują.
Pzdr.
Obydwa to motocykle stricte przeznaczone do sportu. Ich jednostki napędowe są znacznie bardziej wysilone, a co za tym idzie części się zdecydowanie szybciej zużywają i należy je regularnie wymieniać. Awaryjność zależy od tego jak poszczególny właściciel dba o swój motocykl i w jakie części go zaopatruje.
Ale mniejsza o to, ogólnie EXC to motocykl również wymagający częstego serwisowania (wymiany oleju, czyszczenia filtra powietrza, czy smarowania łańcucha...) Jedynie poszczególne podzespoły takie jak tłok lub korba przy nieco łaskawszej charakterystyce silnika nieco dłużej wytrzymują.
Pzdr.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Yamaha ma ten plus że części zamienne są w trochę przystępniejszych cenach ale raczej przy wyborze trzeba kierować się stanem technicznym bo to od niego zależy ile tak naprawdę będzie nas kosztowało utrzymanie moto. Nie ważne czy to KTM, Yamaha, Suzuki, Honda na pierwszym miejscu jest stan danego egzemplarza a marka już nie ma dużego znaczenia.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
a jak sie kupuje nowego albo prawie nowego?
Moja nowa maszynka: | http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Kaw ... X,85/56631
-
baziu96 - Świeżak
- Posty: 108
- Dołączył(a): 28/11/2008, 18:59
A co to za pytanie wogule... Patrzysz na stan a nie na wiek - tak jak koledzy napisali jeden dba o moto i nawet po 10 latach bedzie w swietnej kondycji a drugi ma to w du*ie i po roku moze byc padlina ktora wyglada jak igielka a ledwo dysze...
...Life is the lesson - LEARN AND NEVER DIE!!!...
-
gh_joker - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 7/8/2008, 23:00
- Lokalizacja: cambridge
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości