Honda v Suzuki
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Honda v Suzuki
Witam ponownie,
Niestety, pojawił się nowy dylemat w którym mam nadzieję
pomożecie mi ... ;/
Mój dylemat wygląda tak:
Honda Hornet 600 2007r. vs Suzuki GSR600A 2007r.
Proszę opisać wasze poglądy nt. w/w motocykli. (wady, zalety itp.)
PS. Hornet 2007 ma ramę aluminiowa czy stalową? (słyszałem, że starsze wersje z ramami stalowymi są 'bardzo delikatne')
Z góry dziękuję.
Niestety, pojawił się nowy dylemat w którym mam nadzieję
pomożecie mi ... ;/
Mój dylemat wygląda tak:
Honda Hornet 600 2007r. vs Suzuki GSR600A 2007r.
Proszę opisać wasze poglądy nt. w/w motocykli. (wady, zalety itp.)
PS. Hornet 2007 ma ramę aluminiowa czy stalową? (słyszałem, że starsze wersje z ramami stalowymi są 'bardzo delikatne')
Z góry dziękuję.
- marcin927
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 15/8/2007, 21:14
YZF R1 napisał(a):Hornet ma aluminiową ramę.
Aleś mu doradził. Gsr też ma aluminiową rame . btw hornet i gsr to prawie to same motorki jedyne różnice to : twardsze zawieszenie w hornecie ( w gsr zaś bardziej komfortowe) no i gsr w średnich obrotach ma większego kopa zaś hornet na wysokich. I w zasadzie suzuki jest wygodniejsze przynajmniej dla mnie . PS wiem co mówię bo horneta ma kolega a gsr-ke sam miałem przez 2 lata
>>>Perłowy Dukat 848<<<
-
Lone - Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 9/5/2007, 15:59
- Lokalizacja: Śląsk
wgp napisał(a):a gsr ma dwa wydechy
tak szesnascie -_- btw kolejny twoj post gdzie gadasz ze jak cos ma dwa wydechy to jest lepsze ...
z tych dwóch wybralbym honde bo mi osobiscie bardziej przypada do gustu wyglad
reszta apropo jazdy zostala napisana, hornet twardszy i oba maja juz aluminiowa rame, w koncu to nowe konstrukcje.
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
- Flow
- Stały bywalec
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50
z tych dwóch to wybrałbym i tak Jamahe 8)
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
racja, ja sposrod tej dwojki bez zastanowienia bralabym GSR.
Never let your FEAR decide your FUTURE.
-
CalibraHunter - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1916
- Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
- Lokalizacja: DWL
Lone napisał(a):flow z 750 to też nowa konstrukcja a ma stalową rame w sumie ciekawe czemu ?
Bo stal ma znacznie większą wytrzymałość zmęczeniową.... i jest tańsza w produkcji.
Nie wiadomo tylko czy wygrały względy ekonomiczne czy wytrzymałościowe.
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
Hornet
Wybrałbym horneta - dlaczego hm
1 Pewnośc że Ci rama nie pęknie
2 Silnik hondy pozwala jeździć też mniej doświadczonym kierowcom, wystarczy trzymać go do 10 000 przez co jest bardziej uniwersalny
3 Trardsze zawieszenie w tego typu motorach to chyba raczej zaleta?
4 Zdołowany silnik z CBR 600RR gwarantuje dłuuuuugą żywotność
5 Tylko moje... podoba mi się bardziej hornet
1 Pewnośc że Ci rama nie pęknie
2 Silnik hondy pozwala jeździć też mniej doświadczonym kierowcom, wystarczy trzymać go do 10 000 przez co jest bardziej uniwersalny
3 Trardsze zawieszenie w tego typu motorach to chyba raczej zaleta?
4 Zdołowany silnik z CBR 600RR gwarantuje dłuuuuugą żywotność
5 Tylko moje... podoba mi się bardziej hornet
VFR - daje rade
-
WENICJUSZ - Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 12/3/2008, 17:21
- Lokalizacja: Toruń
1. Pewności nigdy nie masz, równie dobrze pęknie Ci rama w Hornecie ale że jest to model nowszy jeszcze takich przypadków nie odnotowano/nie są one rozpowszechnione.
2. Nie jeździłem GSRem, nie wypowiadam się.
3. Zależnie od gustu. Jedni preferują turystykę nakedem inni tor czy stunt. Naked jest raczej uniwersalny.
4. Zdołowany silnik gsx-r 600 również gwarantuje dłuugą żywotność.
5. Bardziej mi się podoba Hornet zgadzam się.
Dodałbym jeszcze pkt. 6 : GSR jest lepszy dla wysokich niż Hornet (to jest to na co zawsze zwracam uwagę (192cm)) - siedziałem na obu chociaż GSRem nie jechałem (nadrobię to na dniach otwartych na 100% ).
Pozdrawiam nie tylko o wydechach piszę
2. Nie jeździłem GSRem, nie wypowiadam się.
3. Zależnie od gustu. Jedni preferują turystykę nakedem inni tor czy stunt. Naked jest raczej uniwersalny.
4. Zdołowany silnik gsx-r 600 również gwarantuje dłuugą żywotność.
5. Bardziej mi się podoba Hornet zgadzam się.
Dodałbym jeszcze pkt. 6 : GSR jest lepszy dla wysokich niż Hornet (to jest to na co zawsze zwracam uwagę (192cm)) - siedziałem na obu chociaż GSRem nie jechałem (nadrobię to na dniach otwartych na 100% ).
Pozdrawiam nie tylko o wydechach piszę
- wgp
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 5/11/2007, 13:40
Hey!
Podjedź do salonu suzuki potem hondy, obejrzyj obydwa modele, przymierz się, poduś na klakson, kopnij w oponkę , w razie lepszej pogody przejedź się każdym moto i kup to co Tobie bardziej odpowiada.
Technicznie motocykle bardzo podobne, wizualnie bardziej odpowiada mi Suzuki i dlatego ją bym wziął.
Pozdrawiam i udanych zakupów!!!!!!!
Podjedź do salonu suzuki potem hondy, obejrzyj obydwa modele, przymierz się, poduś na klakson, kopnij w oponkę , w razie lepszej pogody przejedź się każdym moto i kup to co Tobie bardziej odpowiada.
Technicznie motocykle bardzo podobne, wizualnie bardziej odpowiada mi Suzuki i dlatego ją bym wziął.
Pozdrawiam i udanych zakupów!!!!!!!
- Jakubzw
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 9/6/2008, 09:21
- Lokalizacja: Czerwonak
Spazz ale GSR ma dwa wydechy i jest fajnieszy 8)8)
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
Witam.
Posiadam Gsr rocznik 2007 i odpukać rama mi jeszcze nie pęka.
Chodzi taka fama po różnych forach, że ramy w GSR i GSX - r pękają - nawet są zdjęcia takich moto z pękniętą główką ramy - tylko w większości te zdjęcia pochodzą z USA a z tego co się orientuję to motocykliści za wielką kałużą dość ostro użytkują swoje moto.
Gdyby te ramy pękały tak same z siebie podczas normalnej eksploatacji ( wada materiału, mikropęknięcia ) to wydaje mi się że już by było głośno na ten temat.
Ogólnie moto spoko - mi odpowiada - do latania po mieście super, trochę gorzej w trasę - powyżej 130 km/h huragan staje się trochę nieznośny i męczący.
Ma jeszcze jedną wadę - trochę tandetne plastiki i w dodatku mocowane na rzepy trochę to tandetne jak na moto za dwadzieścia parę tysi.
Posiadam Gsr rocznik 2007 i odpukać rama mi jeszcze nie pęka.
Chodzi taka fama po różnych forach, że ramy w GSR i GSX - r pękają - nawet są zdjęcia takich moto z pękniętą główką ramy - tylko w większości te zdjęcia pochodzą z USA a z tego co się orientuję to motocykliści za wielką kałużą dość ostro użytkują swoje moto.
Gdyby te ramy pękały tak same z siebie podczas normalnej eksploatacji ( wada materiału, mikropęknięcia ) to wydaje mi się że już by było głośno na ten temat.
Ogólnie moto spoko - mi odpowiada - do latania po mieście super, trochę gorzej w trasę - powyżej 130 km/h huragan staje się trochę nieznośny i męczący.
Ma jeszcze jedną wadę - trochę tandetne plastiki i w dodatku mocowane na rzepy trochę to tandetne jak na moto za dwadzieścia parę tysi.
-
sebastian9 - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 26/10/2008, 15:22
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości