Zobacz wątek - Aprilia RSV Mile 1000
NAS Analytics TAG

Aprilia RSV Mile 1000

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Aprilia RSV Mile 1000

Postprzez Predki » 26/10/2006, 08:51

Witam!! mam możliwość zamiany swojego motocykla Suzuki RF900R z 1995 roku na RSV-ke z 2000 roku z dopłata z mojej strony...Zastanawiam się czy jest sens pakowac sie we Włoszke?? Podobno psuja się te motocykle częściej jak japonce i czesci sa bardzo drogie...Mam prosbe do was -jesli wiecie cos o tym modelu-podzielcie sie z tym ze mna!!Za kazde inf bede wdzieczny, adresy stron-takze...I jakie jest wasze zdanie co do Włoszki?? Ja potrzebuje w miare niedrogiego w obsłudze (bezawaryjnego) litra....czy RSV spelnia ten wymog??Dziekuje z Góry za odpowiedz!pozdrawiam Łukasz
Predki
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 24/10/2006, 17:08


Postprzez Wombat » 26/10/2006, 20:52

SpeedyGonsales napisał(a):Jak dla mnie V-ka i ścigacz w jednym to dość nietypowy motor.


gonzalez chyba czas zsiasc ze skutera i zamknac katalog... ewentualnie poogladaj w nim sobie ducati 998,999, serie7 tez, suzuki sv - s, honde vtr itd itp no i aprilke rsv.... jisas...

co do aprilki i wloszek wogole - jak przestrzegasz terminow wizyt w serwisie, wymieniasz i regulujesz wszystko na czas to nie ma bata - ten moto przezyje wiele innych a RSV - jak masz watpliwosci to ja ja chetnie odkupie od Ciebie za powiedzmu pol roku rok - jak sie naciesze moim Suzuki SV... planowanym na styczen. czy awaryjne - no tak w porownaniu do niektorych japoncow ktore wogole sa niewrazliwe na nic... ale tragedii nie ma . to nie standart z przed 15 lat... mamy 2006r...
i ten wyglad.... czlowieku zyleta
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Bartman » 26/10/2006, 22:04

jakiś czas temu wpadł mi w ręce test powrównaczy Ducati 998, Aprilli RSV1000 Mile, Hondy VTR i Suzuki TL...... Z tego co pamiętam to podsumowanie było jakoś tak, że Suzuki wypadło blado na tle pozostałych(brak wtrysku i słabsze osagi), Honde określli jako motocykl cywilny do jazdy po drogach( zawieszenie, sposób oddawania mocy), Ducati jako motocykl żywcem z toru, sztywny i drapieżny a Aprille jako szczyt szaleństwa z nieprawdopodobną reakcją na gaz......to tyle co pamietam, nie wiem ile z tego jest prawdą, niestety nie miałem okazji :cry: ale jak moto jest w dobrym stanie i stać Cie na jego utrzymanie, to ja bym sie chyba nie zastanawiał dlugo....dochodzi do tego fakt ze jest to jakby rarytas na naszych drogach, ja w PL widzalem go chyba tylko raz, na jakimś zlocie.
Bartman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 228
Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Mrwito » 26/10/2006, 22:17

http://www.scigacz.pl/Aprilia,RSV,1000, ... ry,49.html
tu masz stronke gdzie jest opisana tylko że rocznik 2004. może pomoże Ci to w podjęciu decyzji
PoZdRo.
Avatar użytkownika
Mrwito
Świeżak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 6/8/2006, 11:22
Lokalizacja: okolice Nowego Sącza

Postprzez Wombat » 26/10/2006, 22:24

SpeedyGonsales napisał(a):dukati rozrząd co każde 8 tys. km. minimum po ostrym katowaniu (tor)

no wlasnie - poczytaj sam siebie bo piszesz jakies niespojne bzdury...
8 tys km na torze.... ostrego katowania...
i jeszcze mi wyjasnij tak na logike nawet dlaczego to klocki w ducati zuzywaja sie szybciej niz w japoncu...
co do reszty to po prostu mi sie nawet nie chce pisac bo i tak nie przyjmiesz do wiadomosci/nie zrozumiesz...
kolejny dzieciak na tym forum ktory mysli ze jak ma skuter to wie wszystko... a tak swoja droga; moj samochod poleci grubo powyzej 200... co nie znaczy ze jest samochodem sportowym... wiec daruj sobie te klasyfikacje twojego skutera i nie pisz o swym guscie odnosnie wygladau motocykla bo to twoja prywatna sprawa



do kolegi chcacego RSV - ceny przegladow sa wyzsze na bank, czesci innych rzeczy. tyle ze w tej cenie bedziesz mial cos o czym wielu z nas bedzie jeszcze dlugo marzyc...
jak chcesz naprawde sie dowiedziec czegos to wedruj tam http://forum.motocyklistow.pl/forums.html
bo zaden z nas nie wie tutaj o czym mowi a juz na pewno konsalez... - rsv to nie nasza polka jeszcze. znam troche ducati ale to nie to samo... mysle ze rsv to ciut wyzsza polka nawet. za pol roku je odkupie od ciebie :D
aha, jak kumasz pa ruskii
http://apriliaforum.com/forums/forumdisplay.php?f=12
swietne zrodlo informacji - u zrodla
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Wombat » 26/10/2006, 22:48

sv1000s nie ma paska rozrzadu; co cie powstrzymalo :D :lol:
buahaha
8 tys katowania na torze buahah
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Wombat » 26/10/2006, 23:02

te gonsalez a to nie ty jestes tym gosciem co sie lansuje w alpinstarach jezdzac skuterem pomiedzy kolumna a pubami w wawce i sie przechwala o tym jak to w kolano itd... ? jakos tak jak czytam archiwalne posty to mi wyglada ze to ty.....
czekam nadal na wyjasnienia dlaczego w ducati klocki zuzywaja sie szybciej... przekonaj mnie.
przekonaj mnie tez dlaczego uklady hamulcowe brembo jakie poularnie stosuje aprilla i ducati w swych moto sa gorsze od seryjnej manufaktury typu nissin...
pasek: przekonaj tez mnie co zlego widzisz w pasku? czy wiesz ze odpornosc na scinanie kevlaru wielokrotnie przekracza ta dla stali? czy widziales najnowsze rozwiazanie bmw w fs800? pasek weglowy w napedzie... koles pasek to jest przyszlosc i nie wazne jka bardzo cie sie to bedzie niepodobac... za kilka kilkanascie lat paski rozrzadu i napedowe beda w motongach i koniec - bo tylko tak sie mozna pozbyc nastepnych kilku gramow masy.
co do artykulu w scigaczu do ktorego jest link w postach powyzej to jest to wersja r nie mille.... mille jest mniej brutalna hehe
zajrzyj tu http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56420,2010803.html
Ostatnio edytowano 26/10/2006, 23:36 przez Wombat, łącznie edytowano 1 raz
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Wombat » 26/10/2006, 23:45

piszesz tam w nawiasie "i na ile km" no to co to znaczy? nikt nigdy nie powiedzial ze skuter jest dla frajerow - to twoje slowa.
skonczenie studiow i zarabianie niezlej kasy nie upowaznia do pisania glupot... nie osmieszaj sie wiec dodatkowo bo mi ani studiami ani kasa nie zaimponujesz...
powodzenia i nie kontynuujmy tego bo jw. nie widac sensu
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Predki » 27/10/2006, 08:11

Witam!! Dziękuję za odpowiedzi! Nie kłóćcie się-niema powodu:) Kolega "dr.artur" prosił o informacje o RF900R. No więc moja Rf-ka jest już 3 sezon w moim posiadaniu...zrobiłem na niej ok 23 tyś km...Od tego czasu wymieniłem 2 razy tarcze hamulcowe (wciagu jednego miesiaca 2 x!!)..raz-zaczeło ślizgać sprzęglo-normalny objaw (pewnie nikt tam długo przedemna nie zaglądał), 2 raz (jakies 3 tygodnie po 1 wymianie - pojechałem na zlot-i zbyt ostro paliłęm gumę:)co spowodowało zjaranie sprzęgła i konieczność wyłożenia kolejnych 300 zł:( Pozatym wymieniałem 2x klocki-przód+ tył, opone-pare razy(kupuje uzywki za 50 zł więc sobie nie załuje:)), raz świece, 2 razy synchronizacja garów.Olej-3 x. I chyba by było tyle....Motocykl ma zamontowany piękny tłumik Bossa, oraz sportowa szybe MRA. Prezentuje się naprawde pięknie!! Dołączam jego foto...W tej chwili ma przejechane 60 tysięcy...Miałęm z nim jednym czasem problem-mianowicie króćće do któych podłacza się wakometry do synchronizacji gazników sa zaslepione gumowymi kapturkami(takie kondoniki) i przy synchronizacji (dokladnie przy sciaganiu ich) stały się nie szczelne-popękały-czego nie zauwazylismy!! Od tego czasu motor zaczal mi dziwnie chodzić-pluc powietrze...nie wchodził czesto w obroty..Zrobiłem kolejna synchronizacje i to samo:) Dopiero za jakis czas odkryłem w czym rzecz:) Teraz moja ocena...Jest to wspaniały motocykl!! Wygody, mocny-137 km to nie przelewki. W trase poprostu idealny!! zakrety jak na taki segment motocykla miodzio:) Z jazda w miesice jest juz gorzej-korki itp...Jakby nie patrzył jest to ciezki motocykl...majacy mały promien skretu..Pali w granicach 8-5.5...wiec bardzo malo!Kupuac go myslalem ze bedzie polykal paliwo-gazniki 95 rok nic dobrego raczej nie wrozylo-zwlaszcza przy tej pojemnosci:) no ale tu mnie milo zaskoczyl-wiekszosc osob nie wierzy w to...Przy tym motocyklu trzeba zapomniec o jezdzie na gumie-jest to niemozliwe!!No chyba zeby mu wymienic zebatki. Prubowalem wiele razy!!Jedyne co udalo mi sie odisgnac to podniesc go pare cm-od razu opadl:) Co mnie w nim drazni do lekkie opoznienie po dodaniu gazu(bardzo lekkie)....ale to sa przeciez gazniki i 95 rok..Ogolnie podsumowujac-swietny motocykl do jazdy sportowo turystycznej!! Pozbywam sie go tylko dlatego ze chce nowwych bardziej sportowych wrazen:) Pozdrawiam...Co do Aprilki sie zastanawiam...Kolesiowi sie nie spieszy-nigdzie nie dal ogloszen, wiec mam duzo czasu. pozdrawiam
Załączniki
normal_004.jpg
normal_004.jpg (62.34 KiB) Przeglądane 8077 razy
Predki
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 24/10/2006, 17:08

Postprzez Predki » 27/10/2006, 08:15

chodzilo mi ocywiscie o tarcze sprzeglo-pomylilem sie
Predki
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 24/10/2006, 17:08

Postprzez Wombat » 28/10/2006, 08:21

Spoko ladny ladny..... jeszcze hamulce jakby mial lepsze i ciut sztywniejsze zawiasy nie? ale ogolnie jest jak na swoje lata fajna maszyna. rf 600 tez ma takie fajne wloty ala ferrari w owiewce?

jeszcze ze dorzuce na koniec apropo wlochow bo mnie gonzalez wkurzyl na tyle ze poszedlem wczoraj do dealera ducati:
Gosciu; Multistrada litrowa kosztuje cos ponizej 7000 funtow (6700 o ile pamietam czy tez mniej...) sportowa7costam juz nie pamietam numeru tez stala za mniej wiec nie pisz mi ze sa niebotycznie drogie (szeleszczac piapierkami czy cos)... to jest motocykl naprawde na miare normalnego czlowieka... to ze my w Polsce mamy dziadostwo to fakt; miejmy nadzieje ze kiedys sie to zmieni :(... porownalem cene litra multistrady do tego co mnie inetresuje czyli sv1ks i jest drozsza wloszka tylko o 400 funtow... a jesli mi powiesz ze multistrada jest slaba to sorry; zarzuce ci ponownie ze chrzanisz glupoty... w bezposrednich testach WSZEDZIE kasuje bezposrednich konkurentow ala tdm itp... dzieki glownie cudownej geometrii, wspanialym hamulcom i podwoziu... silnik jest elastyczny i ciagnie jak na wlocha przystalo z samego dolu... chwala ergonomie no a wyglad jak dlA mnie to juz zupelna bajka...
i ducati kontra sport i wyglad - popatrzylem wczoraj na 998 i 9.... naprawde zycze ci zeby tylko tak zajebiscie twoj przyszly motocykl wygladal jak wyglada to ducati - zawsze przy nim stoi tlumek gawiedzi.... zawsze :D
jak nie masz salonu pod reka:
http://www.sfondideldesktop.com/Images- ... 9-0003.jpg
http://photos.motorcycle-usa.com/03_999_main.jpg

KTO PIERWSZY PODNIESIE NA MNIE KAMIEN??? no dalej
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez M. » 6/2/2008, 17:45

czy zna ktos jakas strone www z testem tego moto(model produkowany do 2003) albo posiada jakis test z prasy motocyklowej i moglby go zeskanowac i mi podeslac?
z gory dziekuje za pomoc :wink:
YAMAHA YZ 125
Poszukiwania znowu rozpoczete...
Avatar użytkownika
M.
Świeżak
 
Posty: 336
Dołączył(a): 6/5/2007, 16:02
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr