problem
Posty: 4
• Strona 1 z 1
problem
byłem obejrzec xt 350 i gosc mówł że ona bierze troche olej i naprawa tego bedzie cos tam kosztowac chyba 600zł i on tyle spuszcza na nim i chciał sie dowiedziec czy jak bierze troche oleju czy to cos powarznego czy to czeba robic odrazu nie bierze duzo oleju moze 0,5l na 2000/2500tys kilometrów i czy to nie beda wieksze koszty naprawy.czytałem gdzies ze to motorki zawsze biera troche oleju maja swoje lata to jest rok 1992 i 40tys ale dbany i dobrze utrzymany ktos widział kidy olej wyminiac i ustawaic zawory
z góry dziekuje za pomoc
z góry dziekuje za pomoc
-
woj2900 - Świeżak
- Posty: 132
- Dołączył(a): 26/4/2008, 19:08
- Lokalizacja: ptaszkowa
Regulamin Forum Åšcigacz.pl
Witaj na forum. Cieszymy się, że dołączyłeś do naszej małej społeczności. Jeśli chcesz żyć z nami w zgodzie, musisz przestrzegać kilku zasad, które tu panują:
1. Przywitaj siÄ™.
Jesteś tu nowy. Nie znamy Cię, nie wiemy, skąd jesteś, czym jeździsz - przedstaw się nam. Służy do tego specjalny temat, który znajdziesz tutaj. Możesz też pokazać nam, jak wyglądasz, dołączając swoją fotkę tutaj, oraz czym jeździsz, załączając fotkę swojego jednośladu tutaj.
2. Nie rejestruj się i nie pisz pod kilkoma różnymi nickami.
Jeśli boisz się otwarcie przyznawać do swojego zdania, to go nie wypowiadaj. Moderatorzy mogą łatwo sprawdzić, czy nie piszesz spod dwóch różnych kont - i zablokują Ci oba.
3. Zanim zadasz pytanie - sprawdź, czy już wcześniej takie nie padło.
Na forum jest zarejestrowanych ponad 5000 użytkowników. Większość popularnych pytań ktoś już kiedyś zadał i otrzymał na nie odpowiedź. Użyj opcji Szukaj, żeby to sprawdzić. Pisząc po raz kolejny pytanie, które już padło, prawdopodobnie nie otrzymasz sensownej odpowiedzi, zostaniesz odesłany do wyszukiwarki albo na google. Przed założeniem nowego tematu sprawdź więc, czy jest taka potrzeba. Poza tym - Ścigacz.pl ma wciąż rozwijaną biblioteczkę artykułów, rozwijających wiedzę motocyklisty - możesz ją znaleźć tutaj, lub klikając w link na górze strony. Istnieje szansa, że tam jest odpowiedź na Twoje pytanie.
Jeśli już zdecydujesz się założyć nowy temat - przemyśl dokładnie co ma on zawierać, by ograniczyć dopowiadanie oraz niepotrzebne pytania o sprecyzowanie tematu.
4. Pisz we właściwym dziale i nie twórz cross-postów.
Na forum jest kilka tematycznych działów. Zastanów się, do którego działu najbardziej pasuje Twój post. Jeśli nie jesteś pewien - napisz tam, gdzie uważasz, że powinien się znaleźć. W najgorszym przypadku moderator przeniesie temat w inne miejsce.
Nie rozpoczynaj takiego samego tematu w kilku działach - generuje to niepotrzebny bałagan, a robiąc coś takiego narażasz się na usunięcie jednego lub wszystkich tematów i nieprzyjemną reakcję moderatora.
5. Nadawaj zakładanym wątkom właściwy tytuł.
Jeśli chcesz się dowiedzieć, jaki akumulator masz kupić do swojego Bandita 600, załóż temat o tytule "Jaki akumulator do Bandita 600?", a nie "Chłopaki, pomóżcie!". Właściwie określony tytuł wątku pomaga zorientować się odpisującym, czy wątek ich zainteresuje, czy nie. Otrzymasz więcej i bardziej konkretne odpowiedzi. Poza tym - jeśli ktoś kiedyś będzie szukał tej samej informacji, o wiele łatwiej będzie mu odnaleźć Twój wątek.
6. Pisz po polsku.
Staraj się przestrzegać zasad poprawnej polszczyzny. Tekst poprawnie napisany czyta się naprawdę o wiele przyjemniej, a i użytkownicy będą się do Ciebie odnosić z większym szacunkiem.
Przy okazji - to, na czym się jeździ to motocykl, a nie motor. Motor to jednostka napędowa motocykla, ale i pralki czy wibratora.
7. Formatuj swoje posty.
Naganne jest cytowanie całego tekstu bądź jego długich fragmentów aby dopisać swoją treść. Aby skrócić treść cytatu używaj (...). Niedopuszczalne jest cytowanie całego wcześniejszego postu aby dopisać jedynie "zgadzam się", "ok" itp. Używaj Enterów do oddzielenia akapitów. Nie przesadzaj z kolorami, pogrubieniami itd. - "wodotrysków" nie czyta się najwygodniej.
8. Ogranicz przecinki.
Nie nadużywaj przekleństw. Język polski jest na tyle bogaty w słownictwo, że na pewno da się wstawić coś zamiast tzw. 'ozdobnika'.
9. Nie spamuj.
Forum nie jest miejscem na reklamowanie swoich forów, stron, sklepów, aukcji itd. Jest do tego specjalny dział - giełda. Tam możesz pokazać to, co masz do zaoferowania innym.
10. Nie krzycz.
Pisanie WIELKIMI LITERAMI oznacza krzyk lub podniesiony głos. To tak jakby ktoś stał nad nami i krzyczał prosto w ucho. Nie stosuj także wielokrotnych wykrzykników oraz pytajników. Jest to irytujące i utrudnia czytanie.
11. Nie pisz 2 postów jeden pod drugim.
Przy każdym poście, który napisałeś, jest w prawym górnym rogu ikonka edycji, wyglądająca mniej więcej tak: . Możesz jej użyć, żeby wyedytować swojego posta, jeśli po jego wysłaniu chcesz coś poprawić, dodać lub usunąć z jego treści.
12. Weź pod uwagę niepełnoletnich.
Nie propaguj na forum treści pornograficznych, z nadmierną ilością przemocy oraz ogólnie uznanych za niemoralne. Forum przeglądają także młodsi userzy, a nie mamy możliwości filtrowania tego typu treści inaczej, niż przy pomocy własnego wyczucia dobrego smaku.
13. Respect!
Odnoś się z szacunkiem do innych użytkowników, a na pewno oni odwzajemnią się tym samym. Używaj w dyskusjach argumentów, a nie wyzwisk. Zahaczanie o czyjeś koneksje rodzinne i zawód matki nie przysporzy ci przyjaciół, natomiast na 99% zakwalifikuje cię do kandydatów na bana.
14. Trzymaj poziom.
Odpowiadaj długo i wyczerpująco - jeśli to możliwe. Jeśli czujesz, że nie jesteś zbyt mocny w jakimś temacie - zamiast pisać posta "Wydaje mi się, że..." albo "Wujek szwagra kolegi brata widział taki motocykl..." - poczekaj, aż wypowiedzą się bardziej obeznani w temacie.
15. "Panie władzo, ja nie wiedziałem..."
Porządku na forum pilnują Moderatorzy. Służą oni radą i pomocą - jeśli nie wiesz, gdzie coś napisać, jak dołączyć zdjęcie, lub masz inne pytanie dotyczące działania forum - nie wahaj się ich zapytać. Nick moderatora w spisie aktualnie przeglądających forum jest zielony i pogrubiony. Moderatorzy mogą edytować i usuwać poszczególne posty, usuwać lub przenosić do innego działu całe tematy, oraz - za pośrednictwem administratora, blokować użytkowników (ban). Moderatorzy NIE MOGĄ czytać PW innych użytkowników forum.
Pamiętaj, że jeśli będziesz notorycznie łamał zasady forum, moderator najpierw cię ostrzeże, a potem - jeśli nie zmienisz swojego nastawienia, uniemożliwi ci wejście (lub tylko pisanie) na forum.
16. Przestrzegaj zasad...
Wypowiadając się na forum jednocześnie zgadzasz się przestrzegać powyższych zasad. Jeśli o nich zapomnisz, moderator w bardziej lub mniej miły sposób przypomni Ci, żebyś je ponownie przeczytał. Jeśli nie zastosujesz się do jego wskazówek, możesz spodziewać się czasowego lub stałego zakazu wejścia na forum, czyli tzw. bana.
Linki do najważniejszych tematów
● Bank krwi motocyklistów
Regulamin karania WARNAMI przed moderatorow
1. Niniejszy regulamin określa zasady karania użytkowników forum Scigacz.pl pisemnymi ostrzeżeniami (warning) zapisywanymi na koncie użytkownika.
2. Ostrzeżenia są przydzielane przez moderatorów za zachowania użytkowników polegające na łamaniu regulaminu forum oraz powszechnie przyjmowanych zasad netykiety, a w szczególności na:
a) wulgarnym obrażaniu innych użytkowników forum,
b) zakładaniu tematów w niewłaściwych działach,
c) nadawaniu tematom nieodpowiednich tytułów (np. "pomocy", "mam problem"). Tytuł powinien wskazywać czego dotyczy temat,
d) zakładaniu tematów aby zapytać o coś co można znaleźć w jednym z tematów przyklejonych w odpowiednich działach,
e) notorycznym używaniu wulgaryzmów, także tych wykropkowanych
f) wszczynaniu lub braniu udziału w kłótni prowadzonej publicznie, nie na temat, zaśmiecającej topic. Nawet jeśli jest prowadzona bez wulgaryzmów ale w "napiętej atmosferze" przy użyciu tzw. obelg lekkich, znieważających innych użytkowników,
g) zadawaniu pytań mających ułatwić mu popełnienie przestępstwa a także na wypowiedziach podżegających do zachowań sankcjonowanych przez prawo polskie (np. "jak zarejestrować xxx/50cm"),
h) zadawaniu pytań dotyczących kwestii już wielokrotnie omawianych, czyli niekorzystaniu z opcji "szukaj" (np. "jaki motocykl dla wysokiego?", "jak zmieniać biegi?", "jak zrobić wheelie?"),
i) nadmiernym spamowaniu w wielu działach, pisaniu odpowiedzi nie wnoszących nic do danego tematu bądź utrudniających jego czytanie,
j) rażącym i notorycznym łamaniu zasad pisowni polskiej.
3. Otrzymanie trzeciego ostrzeżenia jest równoznaczne z zablokowaniem konta użytkownika na okres 3 dni.
4. Konto użytkownika zostanie zablokowane na okres 3 dni także w przypadku otrzymania szóstego oraz dziewiątego ostrzeżenia.
5. Otrzymanie dwunastego ostrzeżenia skutkuje zablokowaniem konta użytkownika na okres jednego miesiąca.
6. W przypadku podjęcia prób logowania się przez użytkownika na forum pod inną tożsamością nowe konto zostaje usunięte a okres zablokowania pierwotnego konta zostaje przedłużony o miesiąc,
7. W przypadku nagminnego oraz rażącego łamania regulaminu forum, regulaminu karania oraz zasad netykiety administrator ma prawo usunąć konto użytkownika oraz zablokować możliwość jego ponownej rejestracji.
Witaj na forum. Cieszymy się, że dołączyłeś do naszej małej społeczności. Jeśli chcesz żyć z nami w zgodzie, musisz przestrzegać kilku zasad, które tu panują:
1. Przywitaj siÄ™.
Jesteś tu nowy. Nie znamy Cię, nie wiemy, skąd jesteś, czym jeździsz - przedstaw się nam. Służy do tego specjalny temat, który znajdziesz tutaj. Możesz też pokazać nam, jak wyglądasz, dołączając swoją fotkę tutaj, oraz czym jeździsz, załączając fotkę swojego jednośladu tutaj.
2. Nie rejestruj się i nie pisz pod kilkoma różnymi nickami.
Jeśli boisz się otwarcie przyznawać do swojego zdania, to go nie wypowiadaj. Moderatorzy mogą łatwo sprawdzić, czy nie piszesz spod dwóch różnych kont - i zablokują Ci oba.
3. Zanim zadasz pytanie - sprawdź, czy już wcześniej takie nie padło.
Na forum jest zarejestrowanych ponad 5000 użytkowników. Większość popularnych pytań ktoś już kiedyś zadał i otrzymał na nie odpowiedź. Użyj opcji Szukaj, żeby to sprawdzić. Pisząc po raz kolejny pytanie, które już padło, prawdopodobnie nie otrzymasz sensownej odpowiedzi, zostaniesz odesłany do wyszukiwarki albo na google. Przed założeniem nowego tematu sprawdź więc, czy jest taka potrzeba. Poza tym - Ścigacz.pl ma wciąż rozwijaną biblioteczkę artykułów, rozwijających wiedzę motocyklisty - możesz ją znaleźć tutaj, lub klikając w link na górze strony. Istnieje szansa, że tam jest odpowiedź na Twoje pytanie.
Jeśli już zdecydujesz się założyć nowy temat - przemyśl dokładnie co ma on zawierać, by ograniczyć dopowiadanie oraz niepotrzebne pytania o sprecyzowanie tematu.
4. Pisz we właściwym dziale i nie twórz cross-postów.
Na forum jest kilka tematycznych działów. Zastanów się, do którego działu najbardziej pasuje Twój post. Jeśli nie jesteś pewien - napisz tam, gdzie uważasz, że powinien się znaleźć. W najgorszym przypadku moderator przeniesie temat w inne miejsce.
Nie rozpoczynaj takiego samego tematu w kilku działach - generuje to niepotrzebny bałagan, a robiąc coś takiego narażasz się na usunięcie jednego lub wszystkich tematów i nieprzyjemną reakcję moderatora.
5. Nadawaj zakładanym wątkom właściwy tytuł.
Jeśli chcesz się dowiedzieć, jaki akumulator masz kupić do swojego Bandita 600, załóż temat o tytule "Jaki akumulator do Bandita 600?", a nie "Chłopaki, pomóżcie!". Właściwie określony tytuł wątku pomaga zorientować się odpisującym, czy wątek ich zainteresuje, czy nie. Otrzymasz więcej i bardziej konkretne odpowiedzi. Poza tym - jeśli ktoś kiedyś będzie szukał tej samej informacji, o wiele łatwiej będzie mu odnaleźć Twój wątek.
6. Pisz po polsku.
Staraj się przestrzegać zasad poprawnej polszczyzny. Tekst poprawnie napisany czyta się naprawdę o wiele przyjemniej, a i użytkownicy będą się do Ciebie odnosić z większym szacunkiem.
Przy okazji - to, na czym się jeździ to motocykl, a nie motor. Motor to jednostka napędowa motocykla, ale i pralki czy wibratora.
7. Formatuj swoje posty.
Naganne jest cytowanie całego tekstu bądź jego długich fragmentów aby dopisać swoją treść. Aby skrócić treść cytatu używaj (...). Niedopuszczalne jest cytowanie całego wcześniejszego postu aby dopisać jedynie "zgadzam się", "ok" itp. Używaj Enterów do oddzielenia akapitów. Nie przesadzaj z kolorami, pogrubieniami itd. - "wodotrysków" nie czyta się najwygodniej.
8. Ogranicz przecinki.
Nie nadużywaj przekleństw. Język polski jest na tyle bogaty w słownictwo, że na pewno da się wstawić coś zamiast tzw. 'ozdobnika'.
9. Nie spamuj.
Forum nie jest miejscem na reklamowanie swoich forów, stron, sklepów, aukcji itd. Jest do tego specjalny dział - giełda. Tam możesz pokazać to, co masz do zaoferowania innym.
10. Nie krzycz.
Pisanie WIELKIMI LITERAMI oznacza krzyk lub podniesiony głos. To tak jakby ktoś stał nad nami i krzyczał prosto w ucho. Nie stosuj także wielokrotnych wykrzykników oraz pytajników. Jest to irytujące i utrudnia czytanie.
11. Nie pisz 2 postów jeden pod drugim.
Przy każdym poście, który napisałeś, jest w prawym górnym rogu ikonka edycji, wyglądająca mniej więcej tak: . Możesz jej użyć, żeby wyedytować swojego posta, jeśli po jego wysłaniu chcesz coś poprawić, dodać lub usunąć z jego treści.
12. Weź pod uwagę niepełnoletnich.
Nie propaguj na forum treści pornograficznych, z nadmierną ilością przemocy oraz ogólnie uznanych za niemoralne. Forum przeglądają także młodsi userzy, a nie mamy możliwości filtrowania tego typu treści inaczej, niż przy pomocy własnego wyczucia dobrego smaku.
13. Respect!
Odnoś się z szacunkiem do innych użytkowników, a na pewno oni odwzajemnią się tym samym. Używaj w dyskusjach argumentów, a nie wyzwisk. Zahaczanie o czyjeś koneksje rodzinne i zawód matki nie przysporzy ci przyjaciół, natomiast na 99% zakwalifikuje cię do kandydatów na bana.
14. Trzymaj poziom.
Odpowiadaj długo i wyczerpująco - jeśli to możliwe. Jeśli czujesz, że nie jesteś zbyt mocny w jakimś temacie - zamiast pisać posta "Wydaje mi się, że..." albo "Wujek szwagra kolegi brata widział taki motocykl..." - poczekaj, aż wypowiedzą się bardziej obeznani w temacie.
15. "Panie władzo, ja nie wiedziałem..."
Porządku na forum pilnują Moderatorzy. Służą oni radą i pomocą - jeśli nie wiesz, gdzie coś napisać, jak dołączyć zdjęcie, lub masz inne pytanie dotyczące działania forum - nie wahaj się ich zapytać. Nick moderatora w spisie aktualnie przeglądających forum jest zielony i pogrubiony. Moderatorzy mogą edytować i usuwać poszczególne posty, usuwać lub przenosić do innego działu całe tematy, oraz - za pośrednictwem administratora, blokować użytkowników (ban). Moderatorzy NIE MOGĄ czytać PW innych użytkowników forum.
Pamiętaj, że jeśli będziesz notorycznie łamał zasady forum, moderator najpierw cię ostrzeże, a potem - jeśli nie zmienisz swojego nastawienia, uniemożliwi ci wejście (lub tylko pisanie) na forum.
16. Przestrzegaj zasad...
Wypowiadając się na forum jednocześnie zgadzasz się przestrzegać powyższych zasad. Jeśli o nich zapomnisz, moderator w bardziej lub mniej miły sposób przypomni Ci, żebyś je ponownie przeczytał. Jeśli nie zastosujesz się do jego wskazówek, możesz spodziewać się czasowego lub stałego zakazu wejścia na forum, czyli tzw. bana.
Linki do najważniejszych tematów
● Bank krwi motocyklistów
Regulamin karania WARNAMI przed moderatorow
1. Niniejszy regulamin określa zasady karania użytkowników forum Scigacz.pl pisemnymi ostrzeżeniami (warning) zapisywanymi na koncie użytkownika.
2. Ostrzeżenia są przydzielane przez moderatorów za zachowania użytkowników polegające na łamaniu regulaminu forum oraz powszechnie przyjmowanych zasad netykiety, a w szczególności na:
a) wulgarnym obrażaniu innych użytkowników forum,
b) zakładaniu tematów w niewłaściwych działach,
c) nadawaniu tematom nieodpowiednich tytułów (np. "pomocy", "mam problem"). Tytuł powinien wskazywać czego dotyczy temat,
d) zakładaniu tematów aby zapytać o coś co można znaleźć w jednym z tematów przyklejonych w odpowiednich działach,
e) notorycznym używaniu wulgaryzmów, także tych wykropkowanych
f) wszczynaniu lub braniu udziału w kłótni prowadzonej publicznie, nie na temat, zaśmiecającej topic. Nawet jeśli jest prowadzona bez wulgaryzmów ale w "napiętej atmosferze" przy użyciu tzw. obelg lekkich, znieważających innych użytkowników,
g) zadawaniu pytań mających ułatwić mu popełnienie przestępstwa a także na wypowiedziach podżegających do zachowań sankcjonowanych przez prawo polskie (np. "jak zarejestrować xxx/50cm"),
h) zadawaniu pytań dotyczących kwestii już wielokrotnie omawianych, czyli niekorzystaniu z opcji "szukaj" (np. "jaki motocykl dla wysokiego?", "jak zmieniać biegi?", "jak zrobić wheelie?"),
i) nadmiernym spamowaniu w wielu działach, pisaniu odpowiedzi nie wnoszących nic do danego tematu bądź utrudniających jego czytanie,
j) rażącym i notorycznym łamaniu zasad pisowni polskiej.
3. Otrzymanie trzeciego ostrzeżenia jest równoznaczne z zablokowaniem konta użytkownika na okres 3 dni.
4. Konto użytkownika zostanie zablokowane na okres 3 dni także w przypadku otrzymania szóstego oraz dziewiątego ostrzeżenia.
5. Otrzymanie dwunastego ostrzeżenia skutkuje zablokowaniem konta użytkownika na okres jednego miesiąca.
6. W przypadku podjęcia prób logowania się przez użytkownika na forum pod inną tożsamością nowe konto zostaje usunięte a okres zablokowania pierwotnego konta zostaje przedłużony o miesiąc,
7. W przypadku nagminnego oraz rażącego łamania regulaminu forum, regulaminu karania oraz zasad netykiety administrator ma prawo usunąć konto użytkownika oraz zablokować możliwość jego ponownej rejestracji.
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
0,5 l / 2000km to nie jest dużo.
Norma to 1l / 1000km.
Mogą być to uszczelniacze zaworowe wiek.
Polecam pojeździć i sprawdzić rzeczywiste zużycie oleju, dla pewności test co 200km.
Oczywiście spalanie oleju zależy od tego jak jeździmy im wyższe obroty i obciążenia tym większe spalanie oleju.
A każdy silnik 4T jakieś ilości oleju będzie spalał - taka jego konstrukcja.
Norma to 1l / 1000km.
Mogą być to uszczelniacze zaworowe wiek.
Polecam pojeździć i sprawdzić rzeczywiste zużycie oleju, dla pewności test co 200km.
Oczywiście spalanie oleju zależy od tego jak jeździmy im wyższe obroty i obciążenia tym większe spalanie oleju.
A każdy silnik 4T jakieś ilości oleju będzie spalał - taka jego konstrukcja.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
te 0,5l na 2tys. km to nie dużo
nie masz się czym martwić
jak już napisał poprzednik moto zawsze spali troszke oleju(jedne mniej, grugie więcej)
często jest też tak, że palą wiecej oleju wraz ze zużyciem się oleju(im starszy tm więcej oleju kopci)
nie masz się czym martwić
jak już napisał poprzednik moto zawsze spali troszke oleju(jedne mniej, grugie więcej)
często jest też tak, że palą wiecej oleju wraz ze zużyciem się oleju(im starszy tm więcej oleju kopci)
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości