cbr 125 vs nsr125
Posty: 11
• Strona 1 z 1
cbr 125 vs nsr125
witam mam ogromny problem konkretnie nie wiem co wziąść już tyle rożnych tematów się naczytałem ze zamiast coś wiedzieć to jestem zielony .mam wiec parę takich małych pytań.
1)Czy jest problem z częściami NOWYMI do nsr jeśli nie ma to jak cenowo i gdzie je można kupić?
2)Co wy byście wybrali na swój pierwszy motor
3)co ile km trzeba robić remont
i ostatnie moje pytanie
4)Co najczęściej psuje się w tych motorach(wiem ze większość z was pewnie odpowie ze nic bo to japońskie)
nie zależy mi zbytnio na ogromnych prędkościach bo normalnie to chciałem wziasc cbr ale jej wyglad nie przypada mi do gustu i chce się jakoś przekonać do któregoś z nich
1)Czy jest problem z częściami NOWYMI do nsr jeśli nie ma to jak cenowo i gdzie je można kupić?
2)Co wy byście wybrali na swój pierwszy motor
3)co ile km trzeba robić remont
i ostatnie moje pytanie
4)Co najczęściej psuje się w tych motorach(wiem ze większość z was pewnie odpowie ze nic bo to japońskie)
nie zależy mi zbytnio na ogromnych prędkościach bo normalnie to chciałem wziasc cbr ale jej wyglad nie przypada mi do gustu i chce się jakoś przekonać do któregoś z nich
- przemas0926
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 8/11/2008, 18:21
Coś nie chce mi się wierzyć że przeczytałeś tyle tych tematów i biedny dalej nie wiesz, bo było ich na prawdę mnóstwo.. no ale niech będzie po twojemu i zostawimy temat na jakieś 2 dni żeby Ci ktoś dał odpowiedź.
P.S: jak Ci nie zależy na prędkościach to bierz CBR. Pewnie większość fanów NSR'ek mnie zlinczuje za to co powiem, ale tak na prawdę w tych pojemnościach wygląd nie ma znaczenia, bo chyba nikt mi nie powie że NSR może konkurować wyglądem z "dorosłymi" sprzętami. No ale żeby już być do końca obiektywnym, rzeczywiście NSR przypada mi bardziej do gustu.
P.S: jak Ci nie zależy na prędkościach to bierz CBR. Pewnie większość fanów NSR'ek mnie zlinczuje za to co powiem, ale tak na prawdę w tych pojemnościach wygląd nie ma znaczenia, bo chyba nikt mi nie powie że NSR może konkurować wyglądem z "dorosłymi" sprzętami. No ale żeby już być do końca obiektywnym, rzeczywiście NSR przypada mi bardziej do gustu.
-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
tak przeczytalem ich duzo i moze gdybym ich nie czytal moze bym nie mial takiego problemu bo jak zaczolem czytac to wedlug fanow cbr to nsr pali tyle samo oleju co paliwa (ale wiem ze tak nie jest) i ma pierdzacy glos a fani nsr ze cbr wyglada jak rower z plastikami (osobiscie tez tak sadze) i ze jest slaba
Dowiedzialem sie tylko tyle ze kazdy chwali swoja maszyne
Dowiedzialem sie tylko tyle ze kazdy chwali swoja maszyne
- przemas0926
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 8/11/2008, 18:21
To normalne, że każdy chwali swoje. Musisz wybrać co wolisz i tyle, nie ma tutaj że NSR jest lepsze od CBR i na odwrót. Każda jest lepsza od drugiej pod innymi względami, teraz musisz wybrać te które są dla Ciebie ważniejsze..
-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
No to może żeby było jasno jestem osobą neutralną bo nie miałem ani CBR ani NSR za to miałem okazję jeździć na obydwu.
1) Z częściami nie ma problemu większego, u Hondy można dostać ale drogo, zamienników też jest dużo tylko trzeba poszukać (zależy o co chodzi).
2) Najeździłem się już trochę i lubię silniki 2t dlatego bym wziął NSR, bo żaden mi się nie podoba ale CBR to rower i 125 w 4t nie jedzie.
3) Remont zależy od tego jak ktoś dba itp. NSR tak przy przebiegu 25-30tyś chociaż są tacy co przy 15tyś potrafią zarżnąć silnik. W CBR raczej się remontu nie robi chociaż pewnie po jakichś 25tyś rozrząd itp trzeba wymienić (nie jestem pewien).
4) Najczęściej się wymienia to co w każdym moto czyli: świece zapłonową, oleje, napęd, klocki, opony.
NSR się nie da za bardzo spokojnie jeździć bo to 2t i ciągnie dopiero od 6-7tyś obr/min. Spalanie przy takiej średniej jeździe będzie to pewnie poniżej 6l a przy ostrzejszej tak do 7l. Litr oleju wiadomo że starczy zależnie od tego ile benzyny moto spali ale myślę że tak na ok 700km wystarczy. Nerka ma niezłe osiągi bo ok 7s do 100km/h i V-max ok 150km/h realnych. Cebra spali średnio 2l mniej niż NSR.
Wybór należy do Ciebie. Pozdro
1) Z częściami nie ma problemu większego, u Hondy można dostać ale drogo, zamienników też jest dużo tylko trzeba poszukać (zależy o co chodzi).
2) Najeździłem się już trochę i lubię silniki 2t dlatego bym wziął NSR, bo żaden mi się nie podoba ale CBR to rower i 125 w 4t nie jedzie.
3) Remont zależy od tego jak ktoś dba itp. NSR tak przy przebiegu 25-30tyś chociaż są tacy co przy 15tyś potrafią zarżnąć silnik. W CBR raczej się remontu nie robi chociaż pewnie po jakichś 25tyś rozrząd itp trzeba wymienić (nie jestem pewien).
4) Najczęściej się wymienia to co w każdym moto czyli: świece zapłonową, oleje, napęd, klocki, opony.
NSR się nie da za bardzo spokojnie jeździć bo to 2t i ciągnie dopiero od 6-7tyś obr/min. Spalanie przy takiej średniej jeździe będzie to pewnie poniżej 6l a przy ostrzejszej tak do 7l. Litr oleju wiadomo że starczy zależnie od tego ile benzyny moto spali ale myślę że tak na ok 700km wystarczy. Nerka ma niezłe osiągi bo ok 7s do 100km/h i V-max ok 150km/h realnych. Cebra spali średnio 2l mniej niż NSR.
Wybór należy do Ciebie. Pozdro
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
hmm noo z tym spalaniem to troszke moze za malo podales bo kumpel ma nsrke i przy trzymaniu na wyysokich obrotach to pali 9 l aa przy spokojnej ale bardzo spokojnej wrecz toczeniu sie 6 l aa cbra moja przynajmniej przy ciaglym cisnieciu 3l aa jest odblokowana i leci ponad 130 km/h 

Malaguti XSM bylo ;p teraz CBR 125
- Marasek2rs
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 14/5/2007, 19:02
- Lokalizacja: z kątowni :D
Landryss25 napisał(a):
2) Najeździłem się już trochę i lubię silniki 2t dlatego bym wziął NSR, bo żaden mi się nie podoba ale CBR to rower i 125 w 4t nie jedzie.
Rzeczywiście obiektywizmem mi zaleciało.

Ja na swój 'rower' nie nażekam. Przyciąga oko. Mało pali. Mam gwarancje. Nie pierdzi jak 50ccm. Równo się wkręca. Dzięki swojemu 'rowerowemu' wizerunkowi mieści się w korkach (tam gdzie nsr i rs nie wjadą). Ma wygodną pozycję, jest lekka. Opony na suchym dobrze się trzymają, na mokrym kiepsko. Nigdy mnie nie zawiodła w trasie. Dyma na v-maxa i na start wszystkie tuningowe 70ccm/80ccm i inne wyżły.
NSR JA bym nie kupił, bo już jej nie produkują, ma stary design jest słabsza niż RS. Generalnie taka moja opinia, nie obiektywna, ale poparta faktami.
Jak masz więcej kasy to kup RS, jak mniej to kup CBR.
-
wikples - Bywalec
- Posty: 969
- Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
- Lokalizacja: Wrocław
wikples napisał(a):Landryss25 napisał(a):
2) Najeździłem się już trochę i lubię silniki 2t dlatego bym wziął NSR, bo żaden mi się nie podoba ale CBR to rower i 125 w 4t nie jedzie.
Rzeczywiście obiektywizmem mi zaleciało.
Ja na swój 'rower' nie nażekam. Przyciąga oko. Mało pali. Mam gwarancje. Nie pierdzi jak 50ccm. Równo się wkręca. Dzięki swojemu 'rowerowemu' wizerunkowi mieści się w korkach (tam gdzie nsr i rs nie wjadą). Ma wygodną pozycję, jest lekka. Opony na suchym dobrze się trzymają, na mokrym kiepsko. Nigdy mnie nie zawiodła w trasie. Dyma na v-maxa i na start wszystkie tuningowe 70ccm/80ccm i inne wyżły.
NSR JA bym nie kupił, bo już jej nie produkują, ma stary design jest słabsza niż RS. Generalnie taka moja opinia, nie obiektywna, ale poparta faktami.
Jak masz więcej kasy to kup RS, jak mniej to kup CBR.
Fakt, Nsr ma jedną wadę. Nie produkują jej. A szkoda bo naprawdę świetny sprzęt. Miałem okazie jeździć na NSR ss z 2003. Sam osobiście jechałem nią 150-155 na liczniku było 155. Spalanie jest spore. Około 9litry jak dobrze ciągniesz manetkę. A po trasie około 6 litry
O cbr się nie wypowiem bo nie jeździłem
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
-
Dandi93 - Bywalec
- Posty: 910
- Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Wikples ja wyraziłem swoje zdanie na ten temat a o gustach się nie dyskutuje. Moim zdaniem CBR wygląda jak rower i osiągi ma niewiele lepsze.
Ciężko osiągnąć w NSR 9l jak jest silnik zdrowy i dobrze wyregulowany. To że jej nie produkują to akurat nie jest wielka wada bo części oryginalne zarówno jak i zamienniki idzie dostać bez większego problemu.
Ciężko osiągnąć w NSR 9l jak jest silnik zdrowy i dobrze wyregulowany. To że jej nie produkują to akurat nie jest wielka wada bo części oryginalne zarówno jak i zamienniki idzie dostać bez większego problemu.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
na moje to laprzy na pierwszy moto to cbr ... bo wolniejszy ... nsr szybszy . do nsr nowe czesci silnikowe to nie problem do cbr zreszta tez ... a pozatym bylo juz tuzin tematow na temat nsr czy rs nsr czy cbr ... wpisz w opcje szukaj ...
-
Gs-stefan - Świeżak
- Posty: 272
- Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
- Lokalizacja: torun
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości