Blokada 20kW w KLR 650
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Blokada 20kW w KLR 650
Witam wszystkich serdecznie w swoim pierwszym poście na forum.
Jako, że stałem się posiadaczem swojego pierwszego poważniejszego motocykla i jest nim właśnie KLR650 mam pytanie odnośnie blokad mocy, które są stosowane w w/w modelu.
W dokumentach niemieckich mojego moto jest napisane 20kW/5800. Wszystko to oczywiście z powodów "ichnich" norm zanieczyszczenia środowiska itd.
Co prawda wydaje mi się, że papiery papierami, i moto jest już odblokowane przez niemca, ale chciałbym się upewnić.
Gdzie szukać elementów blokujących i jak one wyglądają?
Dziękuję pozdrawiam.
Jako, że stałem się posiadaczem swojego pierwszego poważniejszego motocykla i jest nim właśnie KLR650 mam pytanie odnośnie blokad mocy, które są stosowane w w/w modelu.
W dokumentach niemieckich mojego moto jest napisane 20kW/5800. Wszystko to oczywiście z powodów "ichnich" norm zanieczyszczenia środowiska itd.
Co prawda wydaje mi się, że papiery papierami, i moto jest już odblokowane przez niemca, ale chciałbym się upewnić.
Gdzie szukać elementów blokujących i jak one wyglądają?
Dziękuję pozdrawiam.
- sito79
- Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 8/9/2008, 15:39
- Lokalizacja: Wałbrzych
Jesli domyslasz sie ze niemiec juz to odblokował to najlepiej poszukaj gdzies w internecie na ile wkrecaja sie te motory normalnie bez blokad i porownaj to do swojego motoru bo moze zeczywiscie byc juz odblokowany jesli bedzie pisac ze odblokowany np wkreca sie na 10tys i tobie tez sie na tyle wkreca to znaczy ze juz jest odblokowany jesli bedzie ci brakowac z 2tys to bedzie znaczyc ze gdzies te blokady jeszcze sa u ciebie
- cbx 750fłańcut
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 28/7/2008, 23:15
Dziękuję za zainteresowanie tematem.
Więc tak, odnośnie informacji na temat KLR-a w necie, to jakoś biednie jest o tym modelu i właśnie dlatego zadałem pytanie na forum licząc na jakieś konkretne info, bo może akurat miał ktoś z tym doczynienia osobiście.
Jeśli idzie o stawianie motoru na koło z gazu, to raczej mam wrażenie, że tu może być mały problem, ponieważ wolno się tocząc po odkręceniu manetki, przednie koło tylko na kilka centymetrów odrywa się od asfaltu, ale moto natychmiast strzela do przodu jak z procy.
Więc żeby go postawić muszę poderwać kierownicę lub zrobić manewr ze sprzęgłem i wtedy bez problemu widzę niebo.
W necie udało mi się znaleźć jedynie krótkie info, że zblokowanego KLR-a 650 ciężko postawić na koło nawet doświadczonemu kierowcy, bo moto jest dość ciężke, czy ktoś może potwierdzić tą informacje?
Więc tak, odnośnie informacji na temat KLR-a w necie, to jakoś biednie jest o tym modelu i właśnie dlatego zadałem pytanie na forum licząc na jakieś konkretne info, bo może akurat miał ktoś z tym doczynienia osobiście.
Jeśli idzie o stawianie motoru na koło z gazu, to raczej mam wrażenie, że tu może być mały problem, ponieważ wolno się tocząc po odkręceniu manetki, przednie koło tylko na kilka centymetrów odrywa się od asfaltu, ale moto natychmiast strzela do przodu jak z procy.
Więc żeby go postawić muszę poderwać kierownicę lub zrobić manewr ze sprzęgłem i wtedy bez problemu widzę niebo.
W necie udało mi się znaleźć jedynie krótkie info, że zblokowanego KLR-a 650 ciężko postawić na koło nawet doświadczonemu kierowcy, bo moto jest dość ciężke, czy ktoś może potwierdzić tą informacje?
- sito79
- Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 8/9/2008, 15:39
- Lokalizacja: Wałbrzych
no ja własnie znalazłem jakaś stronke na ktora pisza co nieco o twoim moto
-moc / obroty : 31KW 42KM /7000obr/min
tutaj daje link
http://www.yamaha.xt.pl/modules.php?nam ... cle&sid=22
-moc / obroty : 31KW 42KM /7000obr/min
tutaj daje link
http://www.yamaha.xt.pl/modules.php?nam ... cle&sid=22
- cbx 750fłańcut
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 28/7/2008, 23:15
Przepraszam, że odgrzeje nieco temat, ale po kilku setkach kilometrów jakie zrobiłem motorkiem od czasu kupna, rozjaśniło się już nieco w głowie, a i znalazłem kilka, myślę dość ciekawych linków na które pewnie przyszli urzytkowcicy KLR-ów chętnie wejdą, jak przyjdą tu na forum szukać informacji o tym sprzęcie.
PS. Jak koledzy podpowiedzieli, sprawdziłem na ile obr/min wkręca się moto i jest oki. tzn wskazówka leci do czerwonego pola więc te 20KW to jest tylko w papierach.
Kilka filmów obrazujących obsługę:
http://pl.youtube.com/watch?v=26oSOrvv_e8
Opis modelu, dane techniczne, osiÄ…gi: http://chudzikj.republika.pl/KLR600.htm
http://www.bigcee.com/klr650faq.html
http://www.cyclepedia.com/kawasaki-klr6 ... ice-guide/
PS. Jak koledzy podpowiedzieli, sprawdziłem na ile obr/min wkręca się moto i jest oki. tzn wskazówka leci do czerwonego pola więc te 20KW to jest tylko w papierach.
Kilka filmów obrazujących obsługę:
http://pl.youtube.com/watch?v=26oSOrvv_e8
Opis modelu, dane techniczne, osiÄ…gi: http://chudzikj.republika.pl/KLR600.htm
http://www.bigcee.com/klr650faq.html
http://www.cyclepedia.com/kawasaki-klr6 ... ice-guide/
DR125se
- sito79
- Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 8/9/2008, 15:39
- Lokalizacja: Wałbrzych
Często tak jest nie tylko w Niemczech i nie chodzi o ekologie tylko o przepisy - to co u nas chcą wprowadzić, ograniczenie mocowe w zależności od tego ile czasu mamy prawo jazdy.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości