Zobacz wÄ…tek - Blokada 20kW w KLR 650
NAS Analytics TAG

Blokada 20kW w KLR 650

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Blokada 20kW w KLR 650

Postprzez sito79 » 13/9/2008, 21:33

Witam wszystkich serdecznie w swoim pierwszym poście na forum.

Jako, że stałem się posiadaczem swojego pierwszego poważniejszego motocykla i jest nim właśnie KLR650 mam pytanie odnośnie blokad mocy, które są stosowane w w/w modelu.
W dokumentach niemieckich mojego moto jest napisane 20kW/5800. Wszystko to oczywiście z powodów "ichnich" norm zanieczyszczenia środowiska itd.
Co prawda wydaje mi się, że papiery papierami, i moto jest już odblokowane przez niemca, ale chciałbym się upewnić.
Gdzie szukać elementów blokujących i jak one wyglądają?
Dziękuję pozdrawiam.
sito79
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 8/9/2008, 15:39
Lokalizacja: Wałbrzych


Postprzez cbx 750fÅ‚aÅ„cut » 14/9/2008, 01:20

Jesli domyslasz sie ze niemiec juz to odblokował to najlepiej poszukaj gdzies w internecie na ile wkrecaja sie te motory normalnie bez blokad i porownaj to do swojego motoru bo moze zeczywiscie byc juz odblokowany jesli bedzie pisac ze odblokowany np wkreca sie na 10tys i tobie tez sie na tyle wkreca to znaczy ze juz jest odblokowany jesli bedzie ci brakowac z 2tys to bedzie znaczyc ze gdzies te blokady jeszcze sa u ciebie
cbx 750fłańcut
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 28/7/2008, 23:15


Postprzez wiklad » 14/9/2008, 12:49

Jak idzie na koło z gazu to nie ma blokad :P
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto :D

Obrazek
Avatar użytkownika
wiklad
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin

Postprzez sito79 » 14/9/2008, 20:26

Dziękuję za zainteresowanie tematem.
Więc tak, odnośnie informacji na temat KLR-a w necie, to jakoś biednie jest o tym modelu i właśnie dlatego zadałem pytanie na forum licząc na jakieś konkretne info, bo może akurat miał ktoś z tym doczynienia osobiście.
Jeśli idzie o stawianie motoru na koło z gazu, to raczej mam wrażenie, że tu może być mały problem, ponieważ wolno się tocząc po odkręceniu manetki, przednie koło tylko na kilka centymetrów odrywa się od asfaltu, ale moto natychmiast strzela do przodu jak z procy.
Więc żeby go postawić muszę poderwać kierownicę lub zrobić manewr ze sprzęgłem i wtedy bez problemu widzę niebo.

W necie udało mi się znaleźć jedynie krótkie info, że zblokowanego KLR-a 650 ciężko postawić na koło nawet doświadczonemu kierowcy, bo moto jest dość ciężke, czy ktoś może potwierdzić tą informacje?
sito79
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 8/9/2008, 15:39
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez <borut> » 14/9/2008, 21:09

Skoro nawet tyle podrywa na koło to raczej nie ma blokady a zreszta sprawdź na ile obrotów się wkreca tobie moto. Zblokowany wkręca sie na niższe obroty niż powinien.
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51

Postprzez cbx 750fÅ‚aÅ„cut » 15/9/2008, 00:48

no ja własnie znalazłem jakaś stronke na ktora pisza co nieco o twoim moto
-moc / obroty : 31KW 42KM /7000obr/min

tutaj daje link

http://www.yamaha.xt.pl/modules.php?nam ... cle&sid=22
cbx 750fłańcut
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 28/7/2008, 23:15

Postprzez sito79 » 2/11/2008, 21:36

Przepraszam, że odgrzeje nieco temat, ale po kilku setkach kilometrów jakie zrobiłem motorkiem od czasu kupna, rozjaśniło się już nieco w głowie, a i znalazłem kilka, myślę dość ciekawych linków na które pewnie przyszli urzytkowcicy KLR-ów chętnie wejdą, jak przyjdą tu na forum szukać informacji o tym sprzęcie.

PS. Jak koledzy podpowiedzieli, sprawdziłem na ile obr/min wkręca się moto i jest oki. tzn wskazówka leci do czerwonego pola więc te 20KW to jest tylko w papierach.

Kilka filmów obrazujących obsługę:
http://pl.youtube.com/watch?v=26oSOrvv_e8

Opis modelu, dane techniczne, osiÄ…gi: http://chudzikj.republika.pl/KLR600.htm
http://www.bigcee.com/klr650faq.html
http://www.cyclepedia.com/kawasaki-klr6 ... ice-guide/
DR125se
sito79
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 8/9/2008, 15:39
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Raczek_6 » 2/11/2008, 22:40

Często tak jest nie tylko w Niemczech i nie chodzi o ekologie tylko o przepisy - to co u nas chcą wprowadzić, ograniczenie mocowe w zależności od tego ile czasu mamy prawo jazdy.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê