kx 250
Posty: 11
• Strona 1 z 1
kx 250
mam spory problem a mianowicie urwala mi sie wajcha od zmiany biegow przy samym silniku wogole nie wiem jak sie za to zabrac co z tym zrobic spadl lancuch a jak walnol rozwalil wszystko co napotkal na drodze dobrze ze mialem porzadne buty "mialem" 

- cyga
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 8/5/2008, 18:53
http://www.sklep1.larsson.pl/Towar.aspx ... View=Multi
Taka ?
http://www.sklep1.larsson.pl/Towar.aspx ... View=Multi
I urwała się końcówka czy jest urwany wałek wychodzący z silnika ?
Taka ?
http://www.sklep1.larsson.pl/Towar.aspx ... View=Multi
I urwała się końcówka czy jest urwany wałek wychodzący z silnika ?
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
W niektórych nawet bez rozbierania silnika można wymienić, wystarczy odkręcić dekiel sprzęgła i zdemontować koszyk sprzęgłowy a pod spodem masz mechanizm ten o którym piszesz.
Możesz próbować spawać (co nie będzie łatwe i nie wiadomo na ile wystarczy) oraz wymienić na nowe dostępne niestety serwisie Kawasaki.
Możesz próbować spawać (co nie będzie łatwe i nie wiadomo na ile wystarczy) oraz wymienić na nowe dostępne niestety serwisie Kawasaki.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
jak juz bym to wyja to bym sobie poradzil zawsze mozna kupic uzywane z rozebranych silnikow tylko czy w moim kx-e da sie to wyjac tak jak piszesz rocznika nie znam ale wszystkie czesci kupuje do rocznika 90 i pasuja w sobote bede mial troche czasu to pokabinuje
- cyga
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 8/5/2008, 18:53
- cyga
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 8/5/2008, 18:53
Są to elementy (dźwignie) napędu zaworu wydechowego. Tego się nie ustawia, ale muszą pracować dość swobodnie. Dźwignie te pracują tylko na dość wysokich obrotach, na niskich nie pracują. Masz bardzo ciekawe sprzęgło, urwany element zabieraka (na pewno nieudana próba zablokowania go podczas dokręcania nakrętki), brak dwóch sprężyn - na pewno się ślizga.cyga napisał(a):zwracam sie z prosba zebyscie powiedzieli mi co to jest i jak nalezy to ustawic
http
- weteran
- Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 7/12/2006, 18:44
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości