Problem! Prosze o pomoc!
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Problem! Prosze o pomoc!
Witam wszystkich! Jestem nowy na tym forum ale mam nadzieje ze ktos mi pomoze. Otoz mam motorower marki cagiva prima. Mam z nim problem, mianowicie podczas jazdy po przejechaniu jakiegos kilometra silnik zaczyna tracic moc na najwyzszym biegu, tak jakby sie wypalala benzyna. Kiedy wlaczam ssanie, silnik "odzywa".
Mi sie wydaje ze to moze byc kwestia za malo bogatej mieszanki ale nie jestem pewien wiec prosze o pomoc. Dodam tylko ze ostatnio wymienialem tlok i glowice, wiec nie chodzi o kompresje. Pomocy!!

-
domat3 - Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 26/10/2008, 18:26
- Lokalizacja: Białystok
sprawdz gaznik byc moze co jet z nim nie tak czyli:
-poziom paliwa z komerze pływaka
-zaworek iglicowy (obróć gaźnk do gory nogami i dmuchni w węzyk co idze paliwo prawidlowo nic nie powinno sie zmieniac czyli pływak am ie ie ruszac
- mozesz sprawdzic dla swietego spokoju kranik
-poziom paliwa z komerze pływaka
-zaworek iglicowy (obróć gaźnk do gory nogami i dmuchni w węzyk co idze paliwo prawidlowo nic nie powinno sie zmieniac czyli pływak am ie ie ruszac
- mozesz sprawdzic dla swietego spokoju kranik
- krycha154
- Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 14/7/2008, 11:58
1. Raczej nie chodzi o kranik, bo juz go czyscilem jakos na poczatku wakacji
2. Jak sprawdzic czy jest dobra ilosc benzyny w komorze plywakowej?
3. Czy da sie jakos sprawdzic czy mu nie brakuje paliwa podczas jazdy? Bo jak wlaczam ssanie to on zaczyna lepiej chodzic i nie przygasa.
P.S. Dzieki za odpowiedz
2. Jak sprawdzic czy jest dobra ilosc benzyny w komorze plywakowej?
3. Czy da sie jakos sprawdzic czy mu nie brakuje paliwa podczas jazdy? Bo jak wlaczam ssanie to on zaczyna lepiej chodzic i nie przygasa.
P.S. Dzieki za odpowiedz

-
domat3 - Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 26/10/2008, 18:26
- Lokalizacja: Białystok
A dotarłeś silnik zalecane 500km ?
Sprawdź świece i odstęp elektrody, poziom paliwa w niektórych moto jest nie regulowany - plastikowy pływak, może dysze wymagają czyszczenia lub zmiany na większe.
Sprawdź świece i odstęp elektrody, poziom paliwa w niektórych moto jest nie regulowany - plastikowy pływak, może dysze wymagają czyszczenia lub zmiany na większe.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Dokladnie. Przeczyść gaźnik musi gdzies byc jakiś paproch który nie przepuszcza wachy...
To jest oczywiste ze brakuje mu paliwa jezeli przygasa, ponieważ nie ma czego spalac:P
Gaźniiik:D
3. Czy da sie jakos sprawdzic czy mu nie brakuje paliwa podczas jazdy? Bo jak wlaczam ssanie to on zaczyna lepiej chodzic i nie przygasa.
To jest oczywiste ze brakuje mu paliwa jezeli przygasa, ponieważ nie ma czego spalac:P
Gaźniiik:D
Memento Mori
Carpe Diem
Simson S51 -> Suzuki DR 125
Carpe Diem
Simson S51 -> Suzuki DR 125
-
Draz - Świeżak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 18/7/2007, 17:39
- Lokalizacja: zgorzelec
Nie docieralem poniewaz kupilem uzywane czesci w dobrym stanie ktore sa juz dotarte, nowe ciezko dostac i sa bardzo drogie- nie oplaca sie. Wlasnie mam zamiar wyczyscic gaznik, chociarz to juz robilem, ale sprobuje... Zobaczymy co to da. Ja wiem ze teraz mam iglice na maxa w dol opuszczona bo tak ustawilem poniewaz jego wczesniej chyba zalewalo. Sprobuje jz podniesc a jak nie o gaznik chodzi to co jeszcze moze byc ewentualnie? Pozdro
-
domat3 - Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 26/10/2008, 18:26
- Lokalizacja: Białystok
Ustaw iglice w położeniu środkowym.
Jak ustawisz maksymalnie podniesioną to może zalewać.
Sprawdź i ewentualnie wyczyść filtr powietrza oraz sprawdź drożność wydechu - czy przypadkiem nie blokuje wylotu spalin - w 2T to podstawa.
Jak ustawisz maksymalnie podniesioną to może zalewać.
Sprawdź i ewentualnie wyczyść filtr powietrza oraz sprawdź drożność wydechu - czy przypadkiem nie blokuje wylotu spalin - w 2T to podstawa.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
domat3 napisał(a):Nie docieralem poniewaz kupilem uzywane czesci w dobrym stanie ktore sa juz dotarte, nowe ciezko dostac i sa bardzo drogie- nie oplaca sie. Wlasnie mam zamiar wyczyscic gaznik, chociarz to juz robilem, ale sprobuje... Zobaczymy co to da. Ja wiem ze teraz mam iglice na maxa w dol opuszczona bo tak ustawilem poniewaz jego wczesniej chyba zalewalo. Sprobuje jz podniesc a jak nie o gaznik chodzi to co jeszcze moze byc ewentualnie? Pozdro
kolego chyba nie rozumiesz idei docierania, że coś było używane i chodziło to nie znaczy że jest już dotarte i możesz przekładać to z silnika do silnika bez konsekwencji
Bandit 1200
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
Kolego ja rozumiem idee docierania uwierz mi. A czesci zrobily juz swoje kilometry i rozmawialem z wieloma ludzmi ktorzy sie na tym na prawde znaja i chyba logiczne ze na poczatku nie krece go do 13 tys obrotow. Pozdr
-
domat3 - Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 26/10/2008, 18:26
- Lokalizacja: Białystok
Raczek_6 napisał(a):Ustaw iglice w położeniu środkowym.
Jak ustawisz maksymalnie podniesioną to może zalewać.
Sprawdź i ewentualnie wyczyść filtr powietrza oraz sprawdź drożność wydechu - czy przypadkiem nie blokuje wylotu spalin - w 2T to podstawa.
A mozesz mi dokladniej napisac jak sprawdzic droznosc wydechu, ba jakos nie mam pomyslu


-
domat3 - Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 26/10/2008, 18:26
- Lokalizacja: Białystok
Zdejmujesz tłumik (kolektor musi zostać na motorze) i robisz jazdę testową, oraz sprawdzasz czy w tłumiku nic nie brzęczy czyli czy nie jest rozsypany.
Chyba że masz tłumik przelotowy to wtedy wydech raczej odpada.
Chyba że masz tłumik przelotowy to wtedy wydech raczej odpada.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości