Zobacz wÄ…tek - jawa 350ts zympi
NAS Analytics TAG

jawa 350ts zympi

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

jawa 350ts zympi

Postprzez tiesto9199 » 19/10/2008, 20:44

witam kupiłem jawę 350ts było słychać pierscinie to kupiłem tłoki nowe z pierscieniami i swożniem i łożyskami na swożeń łuzów niby na korbowodzie nie było a zempi nadal i tylko lewy cylinder dlaczego to nie wiem tłok miał luzy
w cylindrze ale tak samo jak prawy to nie mam pojęcia dlaczego tak słychać te pierśćieńie macie jakąs rade na ten problem to piszcie .pozdro
tiesto9199
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 3/5/2008, 12:40
Lokalizacja: pszów


Postprzez Kedar-88 » 19/10/2008, 22:11

może to przepustnica w gaźniku "dzwoni" jednym lub drugim albo dwie się odzywają...można ją pomylić z dzwonieniem pierścieni, jeśli ktoś nie miał z tym styczności 8)
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno


Postprzez skwy » 20/10/2008, 13:30

Kedar-88 napisał(a):może to przepustnica w gaźniku "dzwoni" jednym lub drugim albo dwie się odzywają...można ją pomylić z dzwonieniem pierścieni, jeśli ktoś nie miał z tym styczności 8)


Jawa ma jeden gaźnik
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Kedar-88 » 20/10/2008, 18:51

wstyd się mi przyznać ale masz racje... ja już myślę kategoriami japońców 2 cylindry 2 gaźniki ;) ale nie zmienia to faktu że to pewnie będzie ona.
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez gsx_750_f » 20/10/2008, 19:18

może poprostu przydałby sie szlif cylindrów.
ogólnie to jawy lubia dzwonić tu i ówdzie.
takie moto.
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez Kedar-88 » 20/10/2008, 20:17

albo jak napisał gsx_750f pierścienie uderzają o próg
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez tiesto9199 » 20/10/2008, 22:13

raczej to te pierscieni uderzają o próg ale nie bede robił szlifu bo nowe tłoki są i szkoda mi jusz kasy w to ładować ale nie wiem czy jawy tak mają jak wchodzi powiecmy powyżej 5 tyś obrotów to w momencie dostaje takiego kopa czy to normalne czy coś jest z zapłonem ze prędzej nie zabiera tak jak ma bo ona opier otego mocneg okopa dostaje na tych wyszych obrotach a po niżej 5 tyś nic specjalnego i jak jadę pod gurke po wiecmy po żwirze to od 5 tyś obrotów zaras wchodzi na max po prostu na niskich ma takiego przymułą i jakoś dławi się wie ktoś jak sie zapłon ustawia bo ja go mam całkie mprzyspieszony tyle co zaóważyłem .pozdro
tiesto9199
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 3/5/2008, 12:40
Lokalizacja: pszów

Postprzez gsx_750_f » 20/10/2008, 22:29

najpierw jedziesz sobie spokojnie , a puźniej tak sie wkreca ze aż wyje nie? :)
to normalne.
ja też miałem jawe i było taksamo ehehe.
fajne motorki :)
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê