!!!!!r6!!!!
			Posty: 5
			 • Strona 1 z 1
		
	
!!!!!r6!!!!
witam, napewno wielu z Was ma r6-ki mozecie mi powiedziec jakie sa slabe punkty tego moto i na co szczegolnie zwrocic uwage????????? rocznik 2002. pozdro
				spróbujesz tylko raz..................i koniec
			- 
				

600naMax - Świeżak
 - Posty: 49
 - Dołączył(a): 14/8/2008, 22:04
 - Lokalizacja: okolice Krakowa
 
Zdecydowanie mogę powiedzieć  ze jest troche problemów, przynajmniej na poczatku z wlaczaniem 2 biegu. Po jakims czasie dochodzi sie do wprawy we wrzucaniu drugiego biegu ale na poczatku uzytkowania sa lekkie zgrzyty. Poza tym R6 jest wspaniala.
				YZF-R6 
			- 
				

KACZMAR12345 - Świeżak
 - Posty: 24
 - Dołączył(a): 16/8/2008, 14:28
 - Lokalizacja: kraków
 
Zdecydowanie mogę powiedzieć  ze jest troche problemów, przynajmniej na poczatku z wlaczaniem 2 biegu. Po jakims czasie dochodzi sie do wprawy we wrzucaniu drugiego biegu ale na poczatku uzytkowania sa lekkie zgrzyty. Poza tym R6 jest wspaniala.
				YZF-R6 
			- 
				

KACZMAR12345 - Świeżak
 - Posty: 24
 - Dołączył(a): 16/8/2008, 14:28
 - Lokalizacja: kraków
 
Najczęstsze przypadłości:
- wyskakujący 2-gi bieg (jak ktoś uczył się jeździć moto na kole) efekt przy nagrzanym silniku jadąc na 2-gim biegu odkręcasz manetkę na max i jak czujesz lekkie lub mocne przeskakiwanie to niestety skrzynia do naprawy
- regulator napięcia
- połykanie 0,5l oleju na 1000km to norma przy ostrej jeździe, czasami przy ostrym gumowaniu dochodzi do 1l/1000km
to takie 3 przypadłości.
				- wyskakujący 2-gi bieg (jak ktoś uczył się jeździć moto na kole) efekt przy nagrzanym silniku jadąc na 2-gim biegu odkręcasz manetkę na max i jak czujesz lekkie lub mocne przeskakiwanie to niestety skrzynia do naprawy
- regulator napięcia
- połykanie 0,5l oleju na 1000km to norma przy ostrej jeździe, czasami przy ostrym gumowaniu dochodzi do 1l/1000km
to takie 3 przypadłości.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
			- Raczek_6
 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 4217
 - Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
 - Lokalizacja: W-wa
 
Dozbieraj pare stowek i zainwestuj w model po 2003r jest to calkiem inny moto, jezdze r6 z 2004r dwa lata i niemam z nia zadnych problemow , przedewszystki jest to wtrysk czyli odpada problem z robieniem synchro gaznikow, skrzynia miodzio zero problemow no i glowka ramy to odlew zreszta na ramie sa tylko dwa spawy, niezauwazylem zeby od wymiany do wymiany poziom oleju sie jakos bardzo zmienial.
				YZF-R6 04--->Sprzedam
			- 
				

Dan997 - Świeżak
 - Posty: 40
 - Dołączył(a): 8/11/2006, 21:41
 - Lokalizacja: Koszalin ,Southport
 
			Posty: 5
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości