V-strom DL1000 wypadanie zaplonow
Posty: 5
• Strona 1 z 1
V-strom DL1000 wypadanie zaplonow
Witam wszystkich!
Moje moto dl1000 z 02 roku cierpi na taka dolegliwosc ze na wolnych obrotach od czasu do czasu np co 30-40 sekund nie zagada tylni garnek i wtedy gdy przedni zalapie to jest slyszalny spadek obrotow.Dzieje sie to gdy silnik zlapie temp robocza ale w sumie nie ma wielkiego zwiazku czy dostanie porzadnie w palnik czy tylko sobie postoi odpalony i wten sposob sie rozgrzeje.
CO bylo robione-swieczki ngk irydowe,filtr powietrza,paliwa i wsumie to wszystko.
Gosc z serwisu w moim miescie-republika jednosladow,stawia 99 % na padajacy ECM-komputer.
W katalogu motocykl -motocykle uzywane 2007- wyczytalem ze w takich przypadkach sprawdza sie synchronizacja przepustnic a w skrajnosci przeprogramowanie "map paliwowych" w ECM.
W gre wchodzi jeszcze regulacja zaworow ale w moto z 46kkm zawory byly sprawdzane na 24 tysiace i raczej potem luz sie nie zmiani zbyt bardzo i pozatym praca byla by o wiele bardziej nieregularna.
Na forach anglojezycznych wiele wiele razy spotkalem sie z takim problemem ale jak to w necie ludzie popieprza i nic z tego konkretnego nie wynika..
Jesli ktos ma pojecie o mechanice moto albo mial i sie uporal z takim problemem prosze o kontakt na cornmencita@wp.pl.Prosilbym tez namiar na dobry warsztat moto w gdyni-gdansku.Pozdrawiam wszystkich na forum!!
Moje moto dl1000 z 02 roku cierpi na taka dolegliwosc ze na wolnych obrotach od czasu do czasu np co 30-40 sekund nie zagada tylni garnek i wtedy gdy przedni zalapie to jest slyszalny spadek obrotow.Dzieje sie to gdy silnik zlapie temp robocza ale w sumie nie ma wielkiego zwiazku czy dostanie porzadnie w palnik czy tylko sobie postoi odpalony i wten sposob sie rozgrzeje.
CO bylo robione-swieczki ngk irydowe,filtr powietrza,paliwa i wsumie to wszystko.
Gosc z serwisu w moim miescie-republika jednosladow,stawia 99 % na padajacy ECM-komputer.
W katalogu motocykl -motocykle uzywane 2007- wyczytalem ze w takich przypadkach sprawdza sie synchronizacja przepustnic a w skrajnosci przeprogramowanie "map paliwowych" w ECM.
W gre wchodzi jeszcze regulacja zaworow ale w moto z 46kkm zawory byly sprawdzane na 24 tysiace i raczej potem luz sie nie zmiani zbyt bardzo i pozatym praca byla by o wiele bardziej nieregularna.
Na forach anglojezycznych wiele wiele razy spotkalem sie z takim problemem ale jak to w necie ludzie popieprza i nic z tego konkretnego nie wynika..
Jesli ktos ma pojecie o mechanice moto albo mial i sie uporal z takim problemem prosze o kontakt na cornmencita@wp.pl.Prosilbym tez namiar na dobry warsztat moto w gdyni-gdansku.Pozdrawiam wszystkich na forum!!
- cornmencita
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 18/10/2008, 13:55
- Lokalizacja: slupsk
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Zmień na próbę świece na zwykłe, sprawdź filtr powietrza,
sprawdź synchronizację (zalecane co 12kkm),
luzy zaworowe jeśli były sprawdzane przy 24kkm, a obecnie ma 46kkm warto sprawdzić (zalecane co 24kkm),
ostatnio regulowałem w DL1000 po 24 kkm i niestety wszystkie były do regulacji.
sprawdź synchronizację (zalecane co 12kkm),
luzy zaworowe jeśli były sprawdzane przy 24kkm, a obecnie ma 46kkm warto sprawdzić (zalecane co 24kkm),
ostatnio regulowałem w DL1000 po 24 kkm i niestety wszystkie były do regulacji.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
V-strom DL1000 wypadanie zaplonow
Podciagam temat z prosba o namiar na dobry warsztat w okolicy gdyni gdzie zrobia mi moto zeby cykalo jak zegareczek.
Kolego Raczek_6 dziekuje za zainteresowanie moim postem,wlasnie po zamianie na irydy mialem nadzieje ze wypadanie za plonow zaniknie..
A zawory?moze i luzy beda za ciasne oby tak bylo,to sprawa byla by jasna.
Jaki koszt za synchronizacje przepustnic??
Milego sledzenia watku ,jak sie uporam to podciagne do gory zeby sie podzielic doswiadczeniem.
Pozdrowka dla tych szybkich i dla tych przybrudzonych!!!
Kolego Raczek_6 dziekuje za zainteresowanie moim postem,wlasnie po zamianie na irydy mialem nadzieje ze wypadanie za plonow zaniknie..
A zawory?moze i luzy beda za ciasne oby tak bylo,to sprawa byla by jasna.
Jaki koszt za synchronizacje przepustnic??
Milego sledzenia watku ,jak sie uporam to podciagne do gory zeby sie podzielic doswiadczeniem.
Pozdrowka dla tych szybkich i dla tych przybrudzonych!!!
- cornmencita
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 18/10/2008, 13:55
- Lokalizacja: slupsk
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości