nauka wheelie
nie dziwię się, z tego co pamiętam to 750 ma 98 koni a tu już trzeba do tego technicznie podejść.Mój srad też nie zawsze chce się dźwignąc na 2 biegu.
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
a przy okazji niszczenia post z cyklu głupie pytanie, ale każdy może raz na jakiś czas. co bardziej daje w kość maszynie: gumowanie czy palenie laczka?
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Osobiscie mysle ze jednak guma bardziej tyra moto.
Co do z750 to fabrycznie ma 110 koni, moj 115
Dzisiaj spedzilem ponad 2 bite godziny na jezdzeniu w kolko i wheelowaniu. Efekt? Kilka razy pociagnalem calkiem wysoko do odciecia na jedynce :] Jak sie juz naucze zawzse do odciecia ciagnac zaczne myslec o 2
Natomiast nie wiem czy da sie mojego sprzeta z dwojki wyrwac bo nawet jak walne ze sprzegla do tych 10 tys. to sie nic nie dzieje oprocz lekkiego szarpniecia(nie da sie z tego podniesc)
Co do z750 to fabrycznie ma 110 koni, moj 115

Dzisiaj spedzilem ponad 2 bite godziny na jezdzeniu w kolko i wheelowaniu. Efekt? Kilka razy pociagnalem calkiem wysoko do odciecia na jedynce :] Jak sie juz naucze zawzse do odciecia ciagnac zaczne myslec o 2

Natomiast nie wiem czy da sie mojego sprzeta z dwojki wyrwac bo nawet jak walne ze sprzegla do tych 10 tys. to sie nic nie dzieje oprocz lekkiego szarpniecia(nie da sie z tego podniesc)
...
- rev
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 2/10/2008, 10:59
zła technika, a nie 'się nie da'.
jak ja tak kiedyś mówiłem o fazerze (mówiłem to samo co Ty) a kolega wziadł i z biegu (nigdy nie jeździł fz6) walnal na kolo z 2 na siedząco to mi gały wyszły "JAK ON TO ZROBIL?!", no a jednak sie dało, 600ccm, 98KM i się dało:)
mysle ze po przeczytaniu tego tematu powinienes być mistrzem gumy:D bynajmniej w teorii:P
jak ja tak kiedyś mówiłem o fazerze (mówiłem to samo co Ty) a kolega wziadł i z biegu (nigdy nie jeździł fz6) walnal na kolo z 2 na siedząco to mi gały wyszły "JAK ON TO ZROBIL?!", no a jednak sie dało, 600ccm, 98KM i się dało:)
mysle ze po przeczytaniu tego tematu powinienes być mistrzem gumy:D bynajmniej w teorii:P
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
Da sie da,trening
Ja na F2 na seri wyrywałem z 2 na siedząco,stojąco,oczywiście ze sprzęgła.
PS a co do tego co bardziej szkodzi to zalezy.Jak ktoś daje ciągle na gumie do odciny to chyba szkodzi podobnie jak palenie od odciny.Mówie tu tylko i silniku.

PS a co do tego co bardziej szkodzi to zalezy.Jak ktoś daje ciągle na gumie do odciny to chyba szkodzi podobnie jak palenie od odciny.Mówie tu tylko i silniku.
ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
czyli sie da, ok, sprobujemy przetestowac
Na stojaco sobie jakos tego za bardzo jak narazie nie wyborazam, ta pozycja wydaje mi sie tak niewygodna zeby strzelac ze sprzegla ze masakra ;/ Choc kolega mi mowil jak gumowalem wysoko to praktycznie stalem. Osobiscie tego nie odczulem i bylem z leksza zdziwiony

Na stojaco sobie jakos tego za bardzo jak narazie nie wyborazam, ta pozycja wydaje mi sie tak niewygodna zeby strzelac ze sprzegla ze masakra ;/ Choc kolega mi mowil jak gumowalem wysoko to praktycznie stalem. Osobiscie tego nie odczulem i bylem z leksza zdziwiony
...
- rev
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 2/10/2008, 10:59
SQ napisał(a):a przy okazji niszczenia post z cyklu głupie pytanie, ale każdy może raz na jakiś czas. co bardziej daje w kość maszynie: gumowanie czy palenie laczka?
Palenie mniej na pewno. Wtedy tylko silnik i guma dostają po dupie. Od gumy dostaje silnik, gumy, łańcuch, zawieszenie, łożyska a i owiewki i osprzęty lubią się oberwać z zaczepów.
Ale żeby jeszcze było na temat. Na naszych pofalowanych drogach do gumy lepiej tylne zawieszenie zestroić sztywno czy miękko?
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
rev napisał(a):Ja mysle zeby upusc powietrza stylu, pewnie lepiej by to szlo, tylko jak wtedy wyglada zwykla jazda? I jezeli juz upuszczac to ile?
w zależności od motoru ja w swojej mam kompromis pomiędzy stuntem a jazdą i ciśnienie ustawiłem na 2.4 bara natomiast swietnie mi sie gumowało na 1.8 mówie tu o szybkich gumach jadnakże przy takim ciśnieniu nie polatasz po winklach
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
Ogolnie uczucie podnoszenia kola piekna sprawa :]
teraz gdzie tylko moge(oczywiscie gdzie moge rozumiem ze spora dawka rozsadku, czyli ladny asfalt, brak aut przedemna i conajmniej dwa pasy w jedna strone) to laduje kolo hehe
Fajnie ze zaczelo wychodzic, ale zabawa sie chyba dopiero rozpoczyna.
teraz gdzie tylko moge(oczywiscie gdzie moge rozumiem ze spora dawka rozsadku, czyli ladny asfalt, brak aut przedemna i conajmniej dwa pasy w jedna strone) to laduje kolo hehe

...
- rev
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 2/10/2008, 10:59
mnie sie wczoraj nie wiem jakim cudem udało przebić z 1 na 2 ze sprzęgłem:D motocykl caly czas utrzymywal jakis tam kąt.
cisnalem 1 z zatrzymania, przod -> góra, lece na szybkość i mysle, no to jak poloze kolo na ziemie do odrazu 2 i palnik. jakoś tak wyszło że już w powietrzu reka zacisnela sie na klamce sprzegła a robiac preloading automatycznie wrzucilem 2 bieg:D tak jakby na ślizgającym się sprzęgle motocykl ciągnął cały czas na kole, ale jednocześnie zdołało przebić bieg... troche nie wiedzialem co sie dzieje i mocno puscilem sprzeglo, tzn tak bez czucia i namietnosci:P ale elegansio moto poszło dalej na kole... wszystko gladko pieknie... bylem zdzwiony, dale jestem:D ale nie zamierzam tego praktykowac wiecej;) szkoda mi skrzynki choć nie wiem na ile na tym cierpi.
cisnalem 1 z zatrzymania, przod -> góra, lece na szybkość i mysle, no to jak poloze kolo na ziemie do odrazu 2 i palnik. jakoś tak wyszło że już w powietrzu reka zacisnela sie na klamce sprzegła a robiac preloading automatycznie wrzucilem 2 bieg:D tak jakby na ślizgającym się sprzęgle motocykl ciągnął cały czas na kole, ale jednocześnie zdołało przebić bieg... troche nie wiedzialem co sie dzieje i mocno puscilem sprzeglo, tzn tak bez czucia i namietnosci:P ale elegansio moto poszło dalej na kole... wszystko gladko pieknie... bylem zdzwiony, dale jestem:D ale nie zamierzam tego praktykowac wiecej;) szkoda mi skrzynki choć nie wiem na ile na tym cierpi.
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
Praktykowalem swoja szostka na jedynce do odciencia
Ciagle bylo mi malo, to sprubowalem strzelic na dwojce
2 razy mi sie udalo, ale potem wydaje mi sie ze tarcze sprzegla sie rozgrzaly i juz klapa bo sie slizgalo sprzeglo i nie szla w gore, mimo wysokich obrotow jakie podkrecilem...
Kombinowalem tez zapiac dwojke na gumie, ciezka sprawa jakby mocy braklo, za niski moment z dolu, albo i za szybko wbijalem dwojke...
Dla przykladu R1 ladnie stawialem z dwojki

Ciagle bylo mi malo, to sprubowalem strzelic na dwojce

Kombinowalem tez zapiac dwojke na gumie, ciezka sprawa jakby mocy braklo, za niski moment z dolu, albo i za szybko wbijalem dwojke...
Dla przykladu R1 ladnie stawialem z dwojki

-
Lukas_dan - Świeżak
- Posty: 116
- Dołączył(a): 4/8/2007, 19:30
- Lokalizacja: Lidzbark
Lukas_dan napisał(a):Kombinowalem tez zapiac dwojke na gumie, ciezka sprawa jakby mocy braklo, za niski moment z dolu, albo i za szybko wbijalem dwojke...
w relatywnie słabych sprzętach, trzeba wbijać 2 w dużym pionie, albo przy dużych obrotach, bo wystarczy że przód opadnie troche i juz sie go nie dzwignie spowrotem do góry:)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
http://www.wrzuta.pl/film/ysgHwvjkmK/poczatki_gumy - co myslicie? Tez powoli zblizam sie do etapu 2, bo juz za szybko sie obroty koncza ;/
...
- rev
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 2/10/2008, 10:59
jak zalany litr więcej nie powinno być problemu, natomiast może coś przoczyłem ale co rozumiesz przez etap 2, że z dwójki może najpierw lepiej doszlifuj pion i naucz sie balansu nim stanie ci sie krzywada na 2 bo tam już są prędkości i nie ma miejsca na błędyleff napisał(a):nio, tylko pytanie jak ze smarowaniem silnika jak na jednym jedziesz
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
Moje wheelie na kolegi r1.
http://pl.youtube.com/watch?v=LSzbcSTqFHU (wlaczcie "ogladaj w w wysokiej rozdzielczosci, norlalnie to bardzo kiepska jakosc :/)
Moja r6 smigam tylko na jedynce do odcinki... Na dwojce pisalem wyzej z czym mialem problem
Aha bede musial sprubowac jeszcze z nogami na tylnich podnozkach w pozycji stojacej... moze sie uda poderwac 
http://pl.youtube.com/watch?v=LSzbcSTqFHU (wlaczcie "ogladaj w w wysokiej rozdzielczosci, norlalnie to bardzo kiepska jakosc :/)
Moja r6 smigam tylko na jedynce do odcinki... Na dwojce pisalem wyzej z czym mialem problem


-
Lukas_dan - Świeżak
- Posty: 116
- Dołączył(a): 4/8/2007, 19:30
- Lokalizacja: Lidzbark
A nie lepiej zmierzac do wolnej gumy z wykorzystaniem hebla zamiast z dwojki walic? moja 636 z 1. i z 2. bez problemu walilem do pionu i na stojaco i na siedzaco. ale z 2 moto ma duza predkosc wiec uwazam i ze lepiej uczyc sie wolnej gumy, a jak nie wolnej to chociaz gumowac ze stala predkoscia. sam jestem w trakcie nauki tego wlasnie zjawiska
ciezka sprawa ale w przyszlym sezonie ogarne:)

Honda f4i '01
-
wojtek1303 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
- Lokalizacja: Wroclaw
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości