[Yamaha] Yamaha R1
czytajac ten artykul zwrocilem uwage na wzmianke o jezdzeniu na tylnym kole sam posiadam r1 z rocznika o1 i musze przyznac ze nie jest ona zbyt chetna to podnoczenia przodu na 2 owszem na 1 robi to bez problemu nawet w sposob w jaki jest to opisane ale na2 nie ma mowy o powtorce... (chodzi mi oczywiscie o podnoszenie z gazy bez uzycia sprzegla przy jego uzyciu nie ma natomiast zadnego problemu...)zastanawialem sie nawet nad tym czy jest on zblokowany ale male porownania z innymi moto i chocby predkosci na poszcegolnych biegach sa prawidlowe o co wiec chodzi??fantazja autora artykulu czy moze umiejetnosci??o tych drogich nawet sie nie rospisuje bo to oczywiste ale artykul napisany jest tak jak by wystarczylo wygodnie usiasc odkrecic na 2 i czekac az pojdzie w gore...to chyba nie do konca tak....pozdro;) <br><hr>MatR1
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam! Z tego co wiem to sie nazywa restart obrotomierza i u mnie tez tak sie robi tylko wszytko trawa doslowanie 2/3 sekundy... sprawdz bezpieczniki moze cos ci sie poluzowalo . <br><hr>Nik@nKomentatorzy napisał(a):Witam!Od niedawna jestem posiadaczem r1 rn04 z rocznika 01 mam problem z obrotomierzem...tzn. po przekreceniu kluczyka ale jeszce bez uruchamiania silnika wskazowka po chwili sama wystrzela w gore do 7 tys.obr. i opada i tak co chwile po zapaleniu jest troche lepiej jednak bywa i tak ze przestaje calkiem dzialac albo zawiesza sie na np na 10tys.obr.wiem ze nie jest to wina silnika bo ten chodzi wzorowo problem dotyczy licznika i tu moje pytanie do osob ktore wiedza o co chodzi czy to jakas meczaniczna usterka nie do naprawienia czy moze wina jakiegos czujnika????prosze o pomoc...z gory dziekuje i pozdrawiam !!!<br><hr>PROBLEM Z LICZNIKIEM<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam wszystkich miłośników R1 Sam Planuje zakup tego sprzętu Czekam tylko na zime Do wiosny mysle ją dopracować i przeglądnąć w jakim jest stanie Ktoś poradzi czym sie sugerować przy oględzinach?? jakie mają najczęstrze problemy?? bo skrzynia biegów to juz wiem ale jakies pękania ramy czy cos?? Moto ma przejechane 22 000km myslę ze jeszcze smialo pojeździ troche no ale nie ma amorka skrętu co tez będzie kosztowne A moze ktoś sie wypowie kto jeździ bez amortyzatora?? Bo podobno łatwo złapać "szimę" moze ktoś doradzić wskazówki przed kupnem Z Gory dziekuje
<br><hr>Pele-86

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam kolegeKomentatorzy napisał(a):czytajac ten artykul zwrocilem uwage na wzmianke o jezdzeniu na tylnym kole sam posiadam r1 z rocznika o1 i musze przyznac ze nie jest ona zbyt chetna to podnoczenia przodu na 2 owszem na 1 robi to bez problemu nawet w sposob w jaki jest to opisane ale na2 nie ma mowy o powtorce... (chodzi mi oczywiscie o podnoszenie z gazy bez uzycia sprzegla przy jego uzyciu nie ma natomiast zadnego problemu...)zastanawialem sie nawet nad tym czy jest on zblokowany ale male porownania z innymi moto i chocby predkosci na poszcegolnych biegach sa prawidlowe o co wiec chodzi??fantazja autora artykulu czy moze umiejetnosci??o tych drogich nawet sie nie rospisuje bo to oczywiste ale artykul napisany jest tak jak by wystarczylo wygodnie usiasc odkrecic na 2 i czekac az pojdzie w gore...to chyba nie do konca tak....pozdro;) <br><hr>MatR1<br>
Co Do stawiania na jednym kole to Kolega ma rocznik 2001 i na 1 , 2 idzie z gazu a na 3 za pomoca sprzęgla tyle ze nei zawsze sie udaje za pierwszym razem Ale dopiero po synchronizacji gaźników i zmianie zebatki na większą Smialo staje na kolo na obydwoch biegach 3ze sprzegłem:) ale umiejętności napewno mają duża role bo delikatnie musisz szarpnać za kierownicę Pozdrawiam<br><hr>Peler1
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wiec "restart"mam w pozadku!trfa to tak jak napisales 2-3sec chodzimi o to co dzieje sie potem bezpieczniki sa ok...co to moze wiec byc???????<br><hr>łopoty z licznikiemKomentatorzy napisał(a):Witam!Od niedawna jestem posiadaczem r1 rn04 z rocznika 01 mam problem z obrotomierzem...tzn. po przekreceniu kluczyka ale jeszce bez uruchamiania silnika wskazowka po chwili sama wystrzela w gore do 7 tys.obr. i opada i tak co chwile po zapaleniu jest troche lepiej jednak bywa i tak ze przestaje calkiem dzialac albo zawiesza sie na np na 10tys.obr.wiem ze nie jest to wina silnika bo ten chodzi wzorowo problem dotyczy licznika i tu moje pytanie do osob ktore wiedza o co chodzi czy to jakas meczaniczna usterka nie do naprawienia czy moze wina jakiegos czujnika????prosze o pomoc...z gory dziekuje i pozdrawiam !!!<br><hr>PROBLEM Z LICZNIKIEM<br>Komentatorzy napisał(a):Witam! Z tego co wiem to sie nazywa restart obrotomierza i u mnie tez tak sie robi tylko wszytko trawa doslowanie 2/3 sekundy... sprawdz bezpieczniki moze cos ci sie poluzowalo . <br><hr>Nik@n<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam wszystkich czy ktos moglby opisac zasade dzialania zaworu exup r1???nie chodzi mi o regulke tylko np co dzije sie po przekreceniu kluczyka w waszych r1??w mojej silniczek kreci dwa razy napinajasc linke i dwa razy popuszcza...zastanawiam sie czy wszytsko jest ok czy moze cos jest tam zblokowane ???na dodatek wydaje mi sie ze motor nie ma takiego odejscia na wysokich obrotach jakie powinien mniec...czy moze mi ktos pomoc????<br><hr>problem z zaworem EXUP????
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Hej i jak dowiedziałeś się czegoś?tez planuje zakup motory tyle ze się wacham pomiędzy r1 a cbr 900. może Ty powiesz coś więcej o r1 bo na necie ciężko.jak możesz to pisz na gg 13965426. pozdrawiam<br><hr>MichałKomentatorzy napisał(a):Witam wszystkich miłośników R1 Sam Planuje zakup tego sprzętu Czekam tylko na zime Do wiosny mysle ją dopracować i przeglądnąć w jakim jest stanie Ktoś poradzi czym sie sugerować przy oględzinach?? jakie mają najczęstrze problemy?? bo skrzynia biegów to juz wiem ale jakies pękania ramy czy cos?? Moto ma przejechane 22 000km myslę ze jeszcze smialo pojeździ troche no ale nie ma amorka skrętu co tez będzie kosztowne A moze ktoś sie wypowie kto jeździ bez amortyzatora?? Bo podobno łatwo złapać "szimę" moze ktoś doradzić wskazówki przed kupnem Z Gory dziekuje<br><hr>Pele-86<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam mam pytanko włąnczm kierunki a świecą mi wszystkie przy yamaha r1 2001
pomocy?!!!<br><hr>tomek
pomocy?!!!<br><hr>tomek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam tomek z tej strony potrzebuje informacji na temat kierunków w r1<br><hr>tomekKomentatorzy napisał(a):czytajac ten artykul zwrocilem uwage na wzmianke o jezdzeniu na tylnym kole sam posiadam r1 z rocznika o1 i musze przyznac ze nie jest ona zbyt chetna to podnoczenia przodu na 2 owszem na 1 robi to bez problemu nawet w sposob w jaki jest to opisane ale na2 nie ma mowy o powtorce... (chodzi mi oczywiscie o podnoszenie z gazy bez uzycia sprzegla przy jego uzyciu nie ma natomiast zadnego problemu...)zastanawialem sie nawet nad tym czy jest on zblokowany ale male porownania z innymi moto i chocby predkosci na poszcegolnych biegach sa prawidlowe o co wiec chodzi??fantazja autora artykulu czy moze umiejetnosci??o tych drogich nawet sie nie rospisuje bo to oczywiste ale artykul napisany jest tak jak by wystarczylo wygodnie usiasc odkrecic na 2 i czekac az pojdzie w gore...to chyba nie do konca tak....pozdro;) <br><hr>MatR1<br>Komentatorzy napisał(a):Witam kolege
Co Do stawiania na jednym kole to Kolega ma rocznik 2001 i na 1 , 2 idzie z gazu a na 3 za pomoca sprzęgla tyle ze nei zawsze sie udaje za pierwszym razem Ale dopiero po synchronizacji gaźników i zmianie zebatki na większą Smialo staje na kolo na obydwoch biegach 3ze sprzegłem:) ale umiejętności napewno mają duża role bo delikatnie musisz szarpnać za kierownicę Pozdrawiam<br><hr>Peler1<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jak wyłączyć awaryjne przy yamaha r1 2001!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<br><hr>proszę o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam,mam r1 98r,skrzynia chodzi dobrze,jezdze bez amora,jakos mi to nieprzeszkadza wogole,wachalem sie miedzy 1 a cbr900rr ale jednak yamaszka to jest to,niezaluje wogole<br><hr>r1r1Komentatorzy napisał(a):Witam wszystkich miłośników R1 Sam Planuje zakup tego sprzętu Czekam tylko na zime Do wiosny mysle ją dopracować i przeglądnąć w jakim jest stanie Ktoś poradzi czym sie sugerować przy oględzinach?? jakie mają najczęstrze problemy?? bo skrzynia biegów to juz wiem ale jakies pękania ramy czy cos?? Moto ma przejechane 22 000km myslę ze jeszcze smialo pojeździ troche no ale nie ma amorka skrętu co tez będzie kosztowne A moze ktoś sie wypowie kto jeździ bez amortyzatora?? Bo podobno łatwo złapać "szimę" moze ktoś doradzić wskazówki przed kupnem Z Gory dziekuje<br><hr>Pele-86<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
<a href="http://www.gorlice.policja.gov.pl/aktualnosci/biezace/26-08-2008.php" target="blank" class="link">http://www.gorlice.policja.gov.pl/aktualnosci/biezace/26-08-2008.php</a><br><hr>policjant
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
<a href="http://www.barlinek24.pl//index.php?option=com_content&task=view&id=910" target="blank" class="link">http://www.barlinek24.pl//index.php?option=com_content&task=view&id=910</a><br><hr>K.R.I.SKomentatorzy napisał(a):<a href="http://www.gorlice.policja.gov.pl/aktualnosci/biezace/26-08-2008.php" target="blank" class="link">http://www.gorlice.policja.gov.pl/aktualnosci/biezace/26-08-2008.php</a><br><hr>policjant<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
WItam. Mam takie pytanie. Posiadam ZX750J i chcialbym kupic jakies inne moto. Mysle nad GSXR k1 750 , Yamaha R1 , Honda CBR 929
Chodzi mi o stabilnosc , awaryjnosc i jak wyglada servis ( ktory jest drozszy w servisowaniu ) , ktory z podanych moto jest godny uwagi.<br><hr>K.R.I.S

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
<a href="http://www.legnica.policja.gov.pl/www/index.cgi" target="blank" class="link">http://www.legnica.policja.gov.pl/www/index.cgi</a><br><hr>K.R.I.SKomentatorzy napisał(a):<a href="http://www.gorlice.policja.gov.pl/aktualnosci/biezace/26-08-2008.php" target="blank" class="link">http://www.gorlice.policja.gov.pl/aktualnosci/biezace/26-08-2008.php</a><br><hr>policjant<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
masz uszkodzony exap obrotomierz wskazuje na polu 7tyś błąd exapu ,ja mam tak samo tylko mam wyjęty mechanizm z kolektora i dokładnie takie same objawy,ściągnij sobie z netu serwisówkę w pdf tam jet dużo informacji .Komentatorzy napisał(a):Witam!Od niedawna jestem posiadaczem r1 rn04 z rocznika 01 mam problem z obrotomierzem...tzn. po przekreceniu kluczyka ale jeszce bez uruchamiania silnika wskazowka po chwili sama wystrzela w gore do 7 tys.obr. i opada i tak co chwile po zapaleniu jest troche lepiej jednak bywa i tak ze przestaje calkiem dzialac albo zawiesza sie na np na 10tys.obr.wiem ze nie jest to wina silnika bo ten chodzi wzorowo problem dotyczy licznika i tu moje pytanie do osob ktore wiedza o co chodzi czy to jakas meczaniczna usterka nie do naprawienia czy moze wina jakiegos czujnika????prosze o pomoc...z gory dziekuje i pozdrawiam !!!<br><hr>PROBLEM Z LICZNIKIEM<br>
pozdro<br><hr>ditu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam serdecznie:)Komentatorzy napisał(a):WItam. Mam takie pytanie. Posiadam ZX750J i chcialbym kupic jakies inne moto. Mysle nad GSXR k1 750 , Yamaha R1 , Honda CBR 929Chodzi mi o stabilnosc , awaryjnosc i jak wyglada servis ( ktory jest drozszy w servisowaniu ) , ktory z podanych moto jest godny uwagi.<br><hr>K.R.I.S<br>
Osobiście sam musisz sobie postawić pytanie czego szukasz Bo widze ze jak wszyscy chcial być coś zadowalającego w 100% no ale niestety nie ma tak żeby wszystko pasowalo jak we snie bo jak chesz coś dobrego to i cena jest inna jesli chcesz poszaleć to proponuje Yamahe r1 dobrze sie prowadzi ten motocykl kocha zakrety ale koszty exsploatacji sa troszke drozsze niż przy hondzie mysle ze warte ceny no i jeszcze to ze pieta ahillesowa yamahy jest skrzynia biegow jesli jeździsz na gumie to po pewnym czasie będzie to zwiazane z naprawą Ale jesli chesz pojeździć na 2kołach to bardzo polecam. Napewno godna uwagi jest też CBR Moze troszke jej brakuje do r1 ale napewno jesli chodzi o awaryjność wytrzymalość przebiegu itd to jest lepsza i mniej kosztuje utrzymanie Suzuki to bynajmniej u mnie odpada i nie brał bym pod uwage Jesli chodzi o dobry a tanszy motocykl to CBR polecam napewno nie będziesz załował a jesli naprawde kochasz motocykle i cena utrzymania serwisu itp nie gra roli to polecam Yamahe R1 RN12 Ale mowie ze sam musisz odpowiedzieć sobie na kilka pytan czego oczekujesz od motocykla Jak jeździsz i do czego ci potrzebny ten motocykl Ja mam R1 i nie załuję ale jesli nie jedziesz na tor wyscigowy to smialo wystarczy CBR dam ci link do strony na ktorej masz opis ze warta jest zakupu Mowie o CBR <a href="http://www.fireblade.pl" target="blank" class="link">www.fireblade.pl</a> pozdrawiam goraco<br><hr>Peler1
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam. Dzieki za konkretny opis. Chyba tak zrobie i kupie CBR 929 w bialo-zoltym malowaniu bardzo mi sie podoba. Wiesz z tego co czytalem i od ludzi co maja CBR to hondy maja najwytrzyalsze silniki na ktory mozna bardzo dlugo polatać. Zas co do servisu to mialem na mysli cene czesciKomentatorzy napisał(a):WItam. Mam takie pytanie. Posiadam ZX750J i chcialbym kupic jakies inne moto. Mysle nad GSXR k1 750 , Yamaha R1 , Honda CBR 929Chodzi mi o stabilnosc , awaryjnosc i jak wyglada servis ( ktory jest drozszy w servisowaniu ) , ktory z podanych moto jest godny uwagi.<br><hr>K.R.I.S<br>
Komentatorzy napisał(a):Witam serdecznie:)
Osobiście sam musisz sobie postawić pytanie czego szukasz Bo widze ze jak wszyscy chcial być coś zadowalającego w 100% no ale niestety nie ma tak żeby wszystko pasowalo jak we snie bo jak chesz coś dobrego to i cena jest inna jesli chcesz poszaleć to proponuje Yamahe r1 dobrze sie prowadzi ten motocykl kocha zakrety ale koszty exsploatacji sa troszke drozsze niż przy hondzie mysle ze warte ceny no i jeszcze to ze pieta ahillesowa yamahy jest skrzynia biegow jesli jeździsz na gumie to po pewnym czasie będzie to zwiazane z naprawą Ale jesli chesz pojeździć na 2kołach to bardzo polecam. Napewno godna uwagi jest też CBR Moze troszke jej brakuje do r1 ale napewno jesli chodzi o awaryjność wytrzymalość przebiegu itd to jest lepsza i mniej kosztuje utrzymanie Suzuki to bynajmniej u mnie odpada i nie brał bym pod uwage Jesli chodzi o dobry a tanszy motocykl to CBR polecam napewno nie będziesz załował a jesli naprawde kochasz motocykle i cena utrzymania serwisu itp nie gra roli to polecam Yamahe R1 RN12 Ale mowie ze sam musisz odpowiedzieć sobie na kilka pytan czego oczekujesz od motocykla Jak jeździsz i do czego ci potrzebny ten motocykl Ja mam R1 i nie załuję ale jesli nie jedziesz na tor wyscigowy to smialo wystarczy CBR dam ci link do strony na ktorej masz opis ze warta jest zakupu Mowie o CBR <a href="http://www.fireblade.pl" target="blank" class="link">www.fireblade.pl</a> pozdrawiam goraco<br><hr>Peler1<br>


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
<a href="http://fakty.lca.pl/news,13756,Smierc_motocyklisty.html" target="blank" class="link">http://fakty.lca.pl/news,13756,Smierc_motocyklisty.html</a><br><hr>K.R.I.SKomentatorzy napisał(a):<a href="http://www.gorlice.policja.gov.pl/aktualnosci/biezace/26-08-2008.php" target="blank" class="link">http://www.gorlice.policja.gov.pl/aktualnosci/biezace/26-08-2008.php</a><br><hr>policjant<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam wszystkich!
Zwracam się do was z małym pytaniem, otóż jeżdżę R1 rocznik 2001 i mam następujący problem: poprzedni właściciel wyposażył motor w tłumik prawdopodobnie w ogóle nie przeznaczony do R1. Bardzo ładnie brzmi ale jest on w środku całkowicie pusty, dosłownie cienkie pudło owinięte karbonem.
Czy taki stan rzeczy może mieć jakiś wpływ na osiągi? Problem polega na tym, że motocykl rozpędza się ledwie do 260 a obrotomierz dochodzi tylko do 11.
Co może być powodem takiej dolegliwośc?i mam jedynie nadzieję, że silnik nie jest już skończony:(
<br><hr>AR1EL
Zwracam się do was z małym pytaniem, otóż jeżdżę R1 rocznik 2001 i mam następujący problem: poprzedni właściciel wyposażył motor w tłumik prawdopodobnie w ogóle nie przeznaczony do R1. Bardzo ładnie brzmi ale jest on w środku całkowicie pusty, dosłownie cienkie pudło owinięte karbonem.
Czy taki stan rzeczy może mieć jakiś wpływ na osiągi? Problem polega na tym, że motocykl rozpędza się ledwie do 260 a obrotomierz dochodzi tylko do 11.
Co może być powodem takiej dolegliwośc?i mam jedynie nadzieję, że silnik nie jest już skończony:(
<br><hr>AR1EL
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości