Czy DRZ400 da sie przerobic na motor do dlugich wypraw?
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Czy DRZ400 da sie przerobic na motor do dlugich wypraw?
Czolem, nieco zastanowiszwszy sie nad zwalistoscia yamahy xt660
tenere ktora wlasnie zamierzam kupic, podrapalem si w glowe i
wrocilem do etapu - a moze by tak wziac jakas 400 i cos z nia zrobic
zeby mozna bylo jechac z 4000 km po asfalcie np do Biszkeku w
Kirgistanie a potem dac mocno na 2 msc w gory tam totalnie po
bezdrozach, mieszkanie w namciocie, ryby, wodeczka z miejscowymi, takie tam i potem do domu. Ciezko polaczyc te dwie rzeczywistosci - asfalt i takie bezdroza. Chyba po prostu nie ma takiego moto. Ale cos trzeba wybrac - wiec pytania:
(1) czy DRZ400 bylaby OK?
(2) jaki model wybrac bo sie pogubilem w tych oznaczeniach DRZ400 E,
S, SM, etc
(3) czy on da rade po asfalcie jechac ok 110 km/ h ciagle przez
jakies 400km?
(4) co ile tam trzeba zmieniac olej i robic jakis podstawowy serwis
(5) aha czy da sie to obnizyc zebym mial noge na ziemi - mam
174cm?
Pozdro,
Konrad
tenere ktora wlasnie zamierzam kupic, podrapalem si w glowe i
wrocilem do etapu - a moze by tak wziac jakas 400 i cos z nia zrobic
zeby mozna bylo jechac z 4000 km po asfalcie np do Biszkeku w
Kirgistanie a potem dac mocno na 2 msc w gory tam totalnie po
bezdrozach, mieszkanie w namciocie, ryby, wodeczka z miejscowymi, takie tam i potem do domu. Ciezko polaczyc te dwie rzeczywistosci - asfalt i takie bezdroza. Chyba po prostu nie ma takiego moto. Ale cos trzeba wybrac - wiec pytania:
(1) czy DRZ400 bylaby OK?
(2) jaki model wybrac bo sie pogubilem w tych oznaczeniach DRZ400 E,
S, SM, etc
(3) czy on da rade po asfalcie jechac ok 110 km/ h ciagle przez
jakies 400km?
(4) co ile tam trzeba zmieniac olej i robic jakis podstawowy serwis
(5) aha czy da sie to obnizyc zebym mial noge na ziemi - mam
174cm?

Pozdro,
Konrad
- ludnadrodze
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 12/8/2008, 22:30
Wydaje mi sie, ze do takiej wyprawy to jednak XT 660 bedzie lepszym wyborem. Rozmawialem kiedys z przedstawicielami dwoch roznych firm, ktorzy specjalizuja sie w organizowaniu wypraw motocyklowach do Afryki. Obydwaj stawiaja na Yamahy, w/g nich wytrzymuja wszystko.
Co do Suzuki to mam mieszane uczucia, jest to jednak subjektywne.
Co do Suzuki to mam mieszane uczucia, jest to jednak subjektywne.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
kolego kaligrafia niezła występuje u Ciebie. Chyba za często jeździsz na wyprawy za Polskę i zapomniałeś polszczyzny
Teraz serio co do tematu. Na teren i asfalt najlepsze moto to Africa. Więcej info tutaj: viewtopic.php?t=23183&highlight=africa

Teraz serio co do tematu. Na teren i asfalt najlepsze moto to Africa. Więcej info tutaj: viewtopic.php?t=23183&highlight=africa
only god can judge me
-
kagiva - Świeżak
- Posty: 402
- Dołączył(a): 12/7/2008, 09:37
- Lokalizacja: wschód
DR-ką byś spadł zaim byś polowe z tego zrobil:)) Polecam coś z Yamach albo KTM-a Adventure tyle ze to prawie litr pojemnosci ale jak ic nieprzeszkadza to ok:)
Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym...
- MarTinI1993
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 6/6/2008, 22:14
Tak mi poradzili kolesie ze stanow:
kupuje sie DRX 400S i
dodaje sie taki zbiornik
http://www.justgastanks.com/store/index ... h=1_69_171
takie siedzonko
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347377
takie obciazniki na kierownice (sic!)
http://www.roxspeedfx.com/cgi-bin/cart/ ... cat_id=269
taka szybke
http://www.twistedthrottle.com/trade/pr ... /3593/439/
http://www.twistedthrottle.com/trade/productlist/343/
sie obniza sztuke dla moje panienki
i sie smiga na dluzsze dystanse na 2 szt.
Nota bene jak patrze na ceny tych akcesorjow to smiech w porownaniu do dodatkowego wyposazenia do 660 sa za darmo
Fakt ze jamaha 660 calkiem fajna, ale duza. Ktm jeszcze fajniejszy ale skald mechanikow potrzebny. Walka idzie na tym forncie zeby jak najmniejszym ciezarem zadzialac.
Nie wiem.
I tyle
Pozdro
K
kupuje sie DRX 400S i
dodaje sie taki zbiornik
http://www.justgastanks.com/store/index ... h=1_69_171
takie siedzonko

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347377
takie obciazniki na kierownice (sic!)
http://www.roxspeedfx.com/cgi-bin/cart/ ... cat_id=269
taka szybke
http://www.twistedthrottle.com/trade/pr ... /3593/439/
http://www.twistedthrottle.com/trade/productlist/343/
sie obniza sztuke dla moje panienki
i sie smiga na dluzsze dystanse na 2 szt.
Nota bene jak patrze na ceny tych akcesorjow to smiech w porownaniu do dodatkowego wyposazenia do 660 sa za darmo
Fakt ze jamaha 660 calkiem fajna, ale duza. Ktm jeszcze fajniejszy ale skald mechanikow potrzebny. Walka idzie na tym forncie zeby jak najmniejszym ciezarem zadzialac.
Nie wiem.
I tyle
Pozdro
K
- ludnadrodze
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 12/8/2008, 22:30
kolega jechal niedawno TTR 600 do Mongolii i wrocil caly i zdrowy, DRZ pewnie tez dojedziesz, ale ja bym wybral na dalekie wyprawy Africe 

www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
-
rosa - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1190
- Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
- Lokalizacja: Sopot
Ja bym bał pod uwagę kilka czynników:
- tylnie koła 18'stki ()
- chodzenie powietrzem lub powietrzem i olejem
- wytrzymałośc konstrukcji
- dostępnność akcesoriów
- jak najmniejsz ilość elektroniki
Ja osobiście wybrałem xr650l, tani, trwały motocykl. Dostępny na rynku USA, klepany od 1993 roku bez modyfikacji. Bezprolemowy dostęp do akcesoriów po znacznie niższych kosztach
- tylnie koła 18'stki ()
- chodzenie powietrzem lub powietrzem i olejem
- wytrzymałośc konstrukcji
- dostępnność akcesoriów
- jak najmniejsz ilość elektroniki
Ja osobiście wybrałem xr650l, tani, trwały motocykl. Dostępny na rynku USA, klepany od 1993 roku bez modyfikacji. Bezprolemowy dostęp do akcesoriów po znacznie niższych kosztach
- morowiec
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości