Blokady w Cbr 1000
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Blokady w Cbr 1000
Witam. Stalem sie niedawno dosc przypadkiem nabywca Hondy CBR 1000 138km rocznik 90 przy przebiegu 20 000. Tutaj moje pytanie. Motocykl ma bardzo malo mocy. Niedosc, ze slabo sie zbiera to jeszcze przy 7 tys. obrotow ma jakby odciecie zaplonu i nie chce sie dalej wkrecic. Silnik wydaje dziwne odglosy jak dojdzie do tych 7 tys. Jakby cos z zaplonem i wlasnie dlatego sadze, ze to jakas blokada. Czy w cbr 1000 montuja jakie kolwiek blokady? Jak tak to gdzie? Jezeli wdg. Was to nie blokada to gdzie powinienem szukac? Pozdrawiam..
- EloxD
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 1/11/2007, 16:10
Jeżeli to było z niemcowni to moze coś tam być,chociaż bez sensu 1000 blokować,600 to rozumiem.Ja w F2 miałem blokady na gaźnikach,trzeba było króćce wyciągnąć i banglało.Szczerze wątpie,ze masz blokade,ale sprawdz rzecz jasna 

ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
ja bym stawiam na gazniki zwory ... a jesli to nie pomoze to jeszcze bym obejrzal swieczki... chba ze moto jest zajechane czego Tobie nie zycze!!!
ps 20 000km na 18tolenia maszyne??? to chyba zegar nie od niej albo cofniety .... bo np ja mam 7leni moto i mam julniete 25 i tez nie jestem pewny czy to faktyczny przebieg...
ps 20 000km na 18tolenia maszyne??? to chyba zegar nie od niej albo cofniety .... bo np ja mam 7leni moto i mam julniete 25 i tez nie jestem pewny czy to faktyczny przebieg...
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
heheh :d założyli mu takie kolano jak w DT 80
:P:P:P
, Zgadzam się z forumowiczem ,,Pisiu " jaki jest sens blokowac motocykl o takie pojemności . Ale rozne rzeczy dzieją się na świecie . Też bym stawiał na rozregulowane gaźniki . lub głebsza sprawa w silniku ;/ Ale co ?



-
CROwMAN - Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44
Nie mialem za bardzo jak testowac. Pozatym to nie ja kupilem lecz znajomy mial okazje za grosze wiec mi przywiozl. Wdg. mnie silnik jest w dobrym stanie bo ladnie pali i kreci sie do tych 7 tysiecy a potem juz tak partaczy ze c*uj;p Moge porozbierac te gazniki, ale zanim to zrobie co powinienem wdg. Was jeszcze posprawdzac zeby sobie nie narobic dodatkowaej roboty? Dodam jeszcze ze mozliwe, ze ten motocykl troche stał a jego stan wizualny i techniczny innych podzespolow wskazuje ze moze miec te 20 000.
- EloxD
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 1/11/2007, 16:10
niemiecki kodeks drogowy jeszcze do niedawna bo bodaj do 1996 roku dopuszczał do ruchu motocykle których moc nie przekraczała 100 koni mechanicznych, więc nie zależnie czy był tysiąc czy sześćsetka czy 50tka, jego moc nie mogła być większa jak 100KM.
Objawy raczej nie mają nic wspólnego z blokadą, gdyż blokada ograniczała moc a nie prędkość obrotową silnika, jest to problem typowo mechaniczny jak przedmówcy - gaźniki ale także standardowa kontrola - świece, przewody,filtry.
Nie polecam byś zabierał się sam za cokolwiek, oddaj motocykl komuś kto się na tym zna, zapłać i wyjedź zadowolony na drogę
Objawy raczej nie mają nic wspólnego z blokadą, gdyż blokada ograniczała moc a nie prędkość obrotową silnika, jest to problem typowo mechaniczny jak przedmówcy - gaźniki ale także standardowa kontrola - świece, przewody,filtry.
Nie polecam byś zabierał się sam za cokolwiek, oddaj motocykl komuś kto się na tym zna, zapłać i wyjedź zadowolony na drogę

---=== Real Road Racing Fan ===---
:: I S L E O F M A N ::
t o u r i s t t r o p h y
:: I S L E O F M A N ::
t o u r i s t t r o p h y
-
Mauy OCX - Świeżak
- Posty: 123
- Dołączył(a): 13/8/2008, 21:22
Aktualnie robie xj600 i jakos sobie daje rade. Musze jednak przyznac, ze raczej nikomu nie oddam mojego motocykla bo od poki mam pierwszy motocykl radzilem sobie sam ... Tylko, ze w cbr silnik jest tak wielki ze nie wiem za co sie zabrac najpierw xd ... Wdg. mnie on zachowuje sie jak na jakiejs blokadzie elektronicznej. On poprostu jedzie z przyspieszeniem typowej 125cc z obrotami nie wiekszymi niz 7 tys. Czy jak rozbiore gazniki to nie mam mozliwosci samemu dostrojenia ich? W ten sposob ze wkrecajac srubki regulujaca ilosc paliwa bede krecil kazda pokolei o ten sam kÄ…t. Z mojego punktu widzenia tak sie to powinno robic, chyba, ze potrzeba do tego innych specyfikow.
- EloxD
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 1/11/2007, 16:10
EloxD napisał(a): Czy jak rozbiore gazniki to nie mam mozliwosci samemu dostrojenia ich? W ten sposob ze wkrecajac srubki regulujaca ilosc paliwa bede krecil kazda pokolei o ten sam kąt. Z mojego punktu widzenia tak sie to powinno robic, chyba, ze potrzeba do tego innych specyfikow.
na pewno wakuometr by sie przydał bo podcisnienia na gaźnikach na oko nie ustawisz
r6 99r
cmentarze są pełne zajebistych kierowców...
cmentarze są pełne zajebistych kierowców...
- kłosiakR6
- Świeżak
- Posty: 114
- Dołączył(a): 16/6/2008, 09:03
- Lokalizacja: warszawa
Z tego co wiem, to cbr 1000 F miały na 100% zwężki na krućcach. Wiem, bo miałem kiedyś okazję kupić gaziory z krućcami z takim przewężeniem - ostatecznie ich nie kupiłem, ale czy oprócz tego były jeszcze jakieś inne zmiany w gaźnikach to trudno mi powiedzieć. Jeśli piszesz, że słychać jakby elektronika odłączała zapłon to pewnie na module też coś jest. Najlepiej by było podłączyć od takiej co się wkręca prawidłowo.
W gaźnikach mogą być też zmienione dysze, ewentualnie coś z przepustnicami pokombinowane..
a o synchro gaźników to sobie na google poszukaj.
W gaźnikach mogą być też zmienione dysze, ewentualnie coś z przepustnicami pokombinowane..
a o synchro gaźników to sobie na google poszukaj.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Myślę, że to jednak zdławienie. Tak, czy siak, na odległość ciężko zbadać co i jak.
Musisz pogrzebać, albo oddać gdzieś gdzie mają vakuometry
Musisz pogrzebać, albo oddać gdzieś gdzie mają vakuometry

http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Ja mam litra z 91r bez blokad - jak masz niedaleko do Sycowa to dawaj... możemy popatrzeć czy mój moduł zahula (ale nie pytaj czy pożyczę na dłużej
)

http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości