Yamaha R1 problem przy ruszaniu na polsprzegle
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Yamaha R1 problem przy ruszaniu na polsprzegle
MOJ MOTOCYKL TO YAMAHA R1 2001r.przy ruszaniu na polsprzegle,na wolnych obrotach strasznie szarpie,jak puszcze sprzeglo jest ok.Co to moze byc?
poprawilem temat rosa
poprawilem temat rosa
- kotur1
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 11/6/2008, 06:46
- Lokalizacja: lodz
uzupełnij tytuł to wiecej osób tutaj zerknie samo witam nie naswietla problemu taka moja mala sugestia .... moze masz za slabo naciagniety lancuch.
- ciosmaciej
- Świeżak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 16/4/2008, 12:30
- Lokalizacja: Szczecin
wydaje mi się że albo taka jej uroda (nie jeździłem R1 na półsprzęgle
) albo olej jest do wymiany lub był zimny. Ogólnie bez problemów ze sprzęgłem?

---=== Real Road Racing Fan ===---
:: I S L E O F M A N ::
t o u r i s t t r o p h y
:: I S L E O F M A N ::
t o u r i s t t r o p h y
-
Mauy OCX - Świeżak
- Posty: 123
- Dołączył(a): 13/8/2008, 21:22
R1 nie powinna szarpać na pół sprzęgle.... albo sprzęgło masz do roboty tarcze sprężyny przekładki albo faktycznie jak pisze ciosmaciej napęd... moim zdaniem sprzęgło... może masz nie równo wytarte tarcze tudzież przekładki lub sprężyny równo nie dociskają i dlatego szarpie tak czy siak jak wymienisz sprzęgło to pamiętaj zmienić olej i filtr obowiązkowo aby pozbyć się jakichkolwiek opiłków po wyeksploatowanym sprzęgle... bo panewki tego nie lubią....... 

-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
mam to samo
witam - czy udało ci się ustalić przyczynę tego zjawiska - mam dokłdnie to samo w roczniku 2001 - przebieg 28 000 a naped już wymieniłem na nowy (komplecik) . Mam do wymiany już rozżąd ale od tego chyba tak nie szarpie. Daj znać co to było
Pozdro
Gawcio
Pozdro
Gawcio
nie dajesz rady - cofnij i omiń
- Gawcio
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 10/9/2007, 12:17
- Lokalizacja: Goleniów
Zdejmij pokrywe sprzegla, zlap kosz sprzeglowy dwoma rekoma i poruszaj w prawo i lewo. Jezeli bedzie luz to masz kosz do wymiany. Droga sprawa, ale jak nie wymienisz to tez mozesz jezdzic.
- xxtreme
- Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
- Lokalizacja: UK
Nie wiem ile nowy kosztuje do R1 ale do XX kosztowal mnie 400GBP
Uzywanego nie warto kupowac, bo moze miec tez luzy, a jak nie to szybko sie zrobia.
Jeszcze moze byc jeden powod szarpania. Tarcze sprzeglowe w miejscu gdzie zapieraja sie o kosz sprzeglowy powoduja powstanie rowkow, ktore nie pozwalaja na plynne przesuwanie sie tarcz podczas powolnego puszczania dzwigni. Jednak dotyczy to motocykli z bardzo duzym przebiegiem, a twoj takiego nie ma. No chyba, ze przebieg ten nie jest prawdziwy.
Ps. koles co pisal ten post moze juz tego sprzeta nie miec ( jest z sierpnia 2008), ale probuj sprawdzic tak jak pisalem powyzej.

Uzywanego nie warto kupowac, bo moze miec tez luzy, a jak nie to szybko sie zrobia.
Jeszcze moze byc jeden powod szarpania. Tarcze sprzeglowe w miejscu gdzie zapieraja sie o kosz sprzeglowy powoduja powstanie rowkow, ktore nie pozwalaja na plynne przesuwanie sie tarcz podczas powolnego puszczania dzwigni. Jednak dotyczy to motocykli z bardzo duzym przebiegiem, a twoj takiego nie ma. No chyba, ze przebieg ten nie jest prawdziwy.
Ps. koles co pisal ten post moze juz tego sprzeta nie miec ( jest z sierpnia 2008), ale probuj sprawdzic tak jak pisalem powyzej.
- xxtreme
- Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
- Lokalizacja: UK
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości