Zobacz wÄ…tek - cos ten moj bandit slaby...
NAS Analytics TAG

cos ten moj bandit slaby...

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez PTB_PL » 4/9/2006, 11:47

Bandit ma 6 biegow i 6 jest nadbiegiem, najwieksza predkosc otrzymuje sie na 5 biegu
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez spazz » 4/9/2006, 11:50

czyli moge przez to rozumiec ze nie ma bata zeby poszedl szybciej na ostatnim biegu?
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien


Postprzez spazz » 4/9/2006, 12:06

sprobuje. krecic wyzej oczywiscie bo sprzegla to sprzeglo
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez spazz » 4/9/2006, 13:32

przy napedzie i silniku jest nie grzebane. wiec przelozenia fabryczne. postaram sie dostarczyc info na temat predkosci na 5 i 4
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez PTB_PL » 5/9/2006, 23:14

Jak zrobicie to dajcie znac z mila chcecia sie z wami przejade jak mozna oczywiscie :P
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez PTB_PL » 8/9/2006, 11:43

Zrobilem test specjalnie dla tego tematu i na moim motocyklu wyglada to nastepujaco

2 bieg - 130km/h
3 bieg - 170 km/h
4 bieg - 200km/h
5 bieg - 225km/h
6 bieg w zaleznosci od pochylenia do 200km/h
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez PTB_PL » 8/9/2006, 14:09

w nominalnych zebatkach 6 jest za slaba zeby ciorac nia wiecej niz 200km/h a ty jakiego masz tego bandita dr.artur??
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Thrillco » 8/9/2006, 17:15

a może jest zwyczajnie zdławiony...na zachodzie robią to nawet bardzo konkretnym sprzetom. Nierealne zeby cacy sprzecik na max szedł 150km/h...przecież GS jedzie lepiej...zdławka albo taki ciekawy element w psychice:)Kolega po 2 tygodniach złapał się na tym ze przy ok.150km/h nie odwija manety, mimo ze był zawsze przekonany ze odwija-strach nie pozwalał czy co...potem już mu przeszło:)
W przypadku spazza to raczej to pierwsze:)
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Kastrat

Postprzez kargulvmax » 10/9/2006, 20:37

Witam,na 99% twierdzę że masz wersje zdławioną Niemcy sie w tym kochają.Nie wiem jak jest to zrobione w banditach mogą być tylko zwężki w króćcach gażnikowych ale moga też dojść do tego dysze i w najgorszym przypadku wałki rozrządu.Zadzwoń do jakiegoś serwisu ,zapytaj jak jest dławiony bandit jaki jest koszt części do oddławienia (czasem trzeba troche ich podejść)i wtedy kupic czy to króćce z Larssona a dysze w serwisie a wałki używane zależy jak z finansami u Ciebie.Pozdrawiam
kargulvmax
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.

Postprzez spazz » 22/9/2006, 12:43

odgrzewam temat.
dalem sprzeta do kolesia ktory mi sprowadzal maszynke. powiedzial ze to nie ma bata zeby tak wolno szlo. wczoraj sie z kumplem na trasie spotkalem co ma b 6 s i loil mi dupsko az piszczalo. mam nadzieje ze koles ktory mi go sprzedawal zrobi cos z tymi gaznikami. bo ma je synchronizowac i czyscic. powiedzial ze sprawdzi zawory tez. obaczymy
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez spazz » 28/9/2006, 08:21

po czyszczeniu i synchro odczuwalna moc nie wzrosla. jedzie jak jechal. nie mam pomyslu co by jesczze moglo byc nie teges
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez Thrillco » 28/9/2006, 09:32

dysze albo takie bdeciki ktore nie otwerajÄ… na maxa przepustnicy.
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez spazz » 28/9/2006, 09:51

ale czy to musi byc koniecznie wina gaznikow? ten koles mi cos o jakims module belkotal...
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez spazz » 28/9/2006, 14:01

moj pierwszy moto i moj pierwszy sezon wiec jeszcze takowych nie mam...
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez morki jpg. » 28/9/2006, 14:39

heh mi też GS więcej jak 150 km/h nie idzie ale to podobno wina pierścieni bo olej jeszcze żre jak szalony, na jesień odstawie go do serwisu Olka.( stwierdził że nawet jak żre olej to powinien iść te 180km/h ) więc chyba mam bloka jeszcze w innych miejscach zobaczymy...
Suzuki GS 500
Avatar użytkownika
morki jpg.
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 8/8/2006, 20:18
Lokalizacja: Bielsko Biała

Postprzez spazz » 28/9/2006, 14:57

no u mnie oleju nie wpierdala dzik jeden ale nie gramotny jest cos. ile olek za takie cos bierze bo jak sie wqrwie to gada na zime tez wstawie
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez morki jpg. » 28/9/2006, 22:01

hmm zależy jakie blokady masz w sprzęcie i ile ich jest, pozatym trzeba się liczyć ze zmianami dysz w gażnikach i innych bajerach.(nie wiem jak jest w B6) Najlepiej jak sam z nim pogadasz. Daj znać to Ci numer podrzuce do niego.
Suzuki GS 500
Avatar użytkownika
morki jpg.
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 8/8/2006, 20:18
Lokalizacja: Bielsko Biała

Postprzez spazz » 29/9/2006, 09:31

w sobote smigam do kumpla pod bielsko wiec chyba se do olka skrece zagadam co i jak

EDIT:
napisalem dzis maila do suzuki do warszawy. podalem co sie dzieje itd. pan mi odpisal ze mam wersje zdlawiona i nalezy wymienic 4 przepustnice w gazniku. co o tym sadzicie?
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê