VFR800A ?
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
VFR800A ?
Witam wszystkich,
poradźcie proszę - przymierzam sie do VFR800A, nowej. Do tej pory jezdze CBR 600 F4i, ale chcialbym miec moto i do smigniecia po miescie, i do zapakowania pasażerki na wypad 300 kilosów - bez konieczności leżenia plackiem na baku powyżej 150 km/h:-))) VFR nie znam, słyszałem że bezawaryjna itp - ale bardziej mnie interesuje czy nie umrę z nudów po przesiadce? Może proponujecie coś innego?
dzięki,
poradźcie proszę - przymierzam sie do VFR800A, nowej. Do tej pory jezdze CBR 600 F4i, ale chcialbym miec moto i do smigniecia po miescie, i do zapakowania pasażerki na wypad 300 kilosów - bez konieczności leżenia plackiem na baku powyżej 150 km/h:-))) VFR nie znam, słyszałem że bezawaryjna itp - ale bardziej mnie interesuje czy nie umrę z nudów po przesiadce? Może proponujecie coś innego?
dzięki,

- Gonzo
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 28/9/2006, 07:23
Nie czemu-to zajebista alternatywa. Wygoda, solidność i bezawaryjnść gwarantowane...i nietuzinkowy wygląd. ma tez speeda i power jak należy. Oczywiście to Honda więc co do tego nudzenia się...obawy moga być uzasadnione-ale to nie zmienia faktu że jest to bardzo dobry i fajny motong. ja bym brał, bo w tej klasie nie ma sensownego konkurenta.
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
Wyglad - bajka. Moc, moment - teoretycznie też. Tylko slyszalem ze troszke ten caly V-tec psuje zabawe, do 8 tys. puszcza tylko 2 zawory na cyl. i nie bardzo chce jechac. Poza tym masa 220 kg - chociaz ponoc dzieki V- ce inaczej sie cieżar rozklada? Nie wiem, cholera - kreci mnie strasznie to moto, ale z drugiej strony nie chce kląc po tygodniu. Tym bardziej ze krzycza sobie za niego zdrowo, a zbyt popularny do odsprzedazy to on nie jest...
- Gonzo
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 28/9/2006, 07:23
W samochodach to wiem, tez ujezdzam Accorda I Civica:-)) Ale w moto - ponoc inaczej... A z jazda probna kicha, w zadnym salonie przynajmniej na poludnie od w-wy tego nie maja. Wplac zaliczke to ci sprowadzimy, mniej wiecej taka gadka. Klient nasz Pan, qwa mac. Im wiecej waszych rad tym lepiej. KoleÅ› w salonie mnie zwalil z nog, stwierdzil zebym zamiast tego wzial CBR 1100XX.
)))) No chyba ze mial racje?

- Gonzo
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 28/9/2006, 07:23
inny czy nie-ja bym powiedział prosto z most-nie po to wydaje kwotę jak za niezłe auto by mi z takimi tekstami wyjechał- sa inne salony i znajde sobie taki w którym bedzie i się karnę -kota w worku za taką kwote to ja bym nie kupował.koniec kropka-i radziłbym pójść tym torem
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
No z ta VRF to dla mnie tez znak zapytania.W katalogu bez zazutow.Gdzies tam gosciu pisal wlasnie z tymi zaworami ze przy pewnych obrotach dopiero otwieraja sie wszystkie a do tego czasu lipa.No i ze swiatlem mial kolopot-za wysoko swiecilo.W wszystkich mozliwych autosalonach spotykam odstawione YFRMieszkam w Niemczech..Jeda nowa jest grubo przceniona cos ok. 200€.Leciwy motocyklisty slyszalem ze Y hondy nie za bardzo.Bardzo mi sie podoba napewno znajdzie sie ktos ktory nakrecil na takiej mase kilometrow i wie dokladnie o co chodzi.
- Speki
- Świeżak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 22/9/2006, 21:36
- Lokalizacja: BRD
Dzieki za posty, sami widzicie że niełatwa sprawa. Oczywiście macie rację, jazda próbna bezwzględnie - ale oprócz tego przydałoby się trochę opinii od tych co ujeżdżają... Przetrzepałem neta, jest kilka artykułów ale nic konkret. W każdym razie piszcie jak coś macie do powiedzenia:-))))
- Załączniki
-
- 428_rd.jpg (29.74 KiB) PrzeglÄ…dane 3719 razy
- Gonzo
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 28/9/2006, 07:23
http://www.motorbikestoday.com/reviews/ ... vfr800.htm
http://www.mcnews.com.au/Testing/Honda/ ... Page_1.htm
http://www.sportrider.com/bikes/146_020 ... terceptor/
na listach dyskusyjnych ludzie marudza na heble.
chwala sobie ergonomie. motko ciut ciezkie, ale w jezdzie tego nie czuc zupelnie. co do v-teca to wg opini gosci ktorzy mieli modele przed vtecowe i maja obecne - stary silnik byl fajniejszy; bardziej przewidywalny i rowny. teraz podobno na sikich obrotach nie dziej sie za wiele (choc powinno bo idea vteca jest taka aby poprawic moment w niskich obrotach via lepsze napelnianie cylindra) a w wyzszych jak vtec otworzy dodatkowe zawory to jest za gwaltowny wzrost mocy co nieraz ciezko wyczuc. ja osobiscie nie wiem bo nie jezdzilem. przekazuje slowa gosci krorzy tym jezdza. HEH. co do vteca i mocy hond co padlo wczesniej. te 160km z 1.6 silnika to po prostu normalka. v tez jest po to aby poprawic moment obr w niskich obrotach. a w wysokich calosc sie zachowuje jak zwykly wielozaworowy silnik. honda ma duze moce z objetosci bo wyzylowuje silniki. jak producent schodzi z ceny wozka i stosuje tansze materialy to i moce ma mniejsze(aby zachowac trwalosc jednostki). proste. hondy sa drozsze z reguly. przynajmniej mam nadzieje ze stos. lepsze materialy i moce te nie sa kosztem jakosci co by tlumaczylo ceny. swoja droga zrobienie silnika o przebiegu 1mln km to dzisiaj pryszcz(technologia). ale po co - auto zmienia sie srednio co 3 lata na zachodzie wiec producentom sie to nie oplaca. i dlatego nie robia. ten silnik w vfr pochodzi od ich wyscigowych modeli gdzie rozwijaly te 750 po 180KM lekka reka. oczywiscie wystarczaly na kilka wyscigow hehe pozdro
http://www.mcnews.com.au/Testing/Honda/ ... Page_1.htm
http://www.sportrider.com/bikes/146_020 ... terceptor/
na listach dyskusyjnych ludzie marudza na heble.
chwala sobie ergonomie. motko ciut ciezkie, ale w jezdzie tego nie czuc zupelnie. co do v-teca to wg opini gosci ktorzy mieli modele przed vtecowe i maja obecne - stary silnik byl fajniejszy; bardziej przewidywalny i rowny. teraz podobno na sikich obrotach nie dziej sie za wiele (choc powinno bo idea vteca jest taka aby poprawic moment w niskich obrotach via lepsze napelnianie cylindra) a w wyzszych jak vtec otworzy dodatkowe zawory to jest za gwaltowny wzrost mocy co nieraz ciezko wyczuc. ja osobiscie nie wiem bo nie jezdzilem. przekazuje slowa gosci krorzy tym jezdza. HEH. co do vteca i mocy hond co padlo wczesniej. te 160km z 1.6 silnika to po prostu normalka. v tez jest po to aby poprawic moment obr w niskich obrotach. a w wysokich calosc sie zachowuje jak zwykly wielozaworowy silnik. honda ma duze moce z objetosci bo wyzylowuje silniki. jak producent schodzi z ceny wozka i stosuje tansze materialy to i moce ma mniejsze(aby zachowac trwalosc jednostki). proste. hondy sa drozsze z reguly. przynajmniej mam nadzieje ze stos. lepsze materialy i moce te nie sa kosztem jakosci co by tlumaczylo ceny. swoja droga zrobienie silnika o przebiegu 1mln km to dzisiaj pryszcz(technologia). ale po co - auto zmienia sie srednio co 3 lata na zachodzie wiec producentom sie to nie oplaca. i dlatego nie robia. ten silnik w vfr pochodzi od ich wyscigowych modeli gdzie rozwijaly te 750 po 180KM lekka reka. oczywiscie wystarczaly na kilka wyscigow hehe pozdro
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
z tego co pamiętam, to motocykl numer czerwcowy z tego roku (z ZZR1400 na okładce) tam było porównanie 5 motorów i w tym właśnie było VFRka (jeszcze była MZtka, Triumpf, chyba bmw i cos jeszcze)
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości