Czyszczenie i synchro gaźników ... ???? potrzeba pomoc
			Posty: 8
			 • Strona 1 z 1
		
	
Czyszczenie i synchro gaźników ... ???? potrzeba pomoc
Witam 
 mam takie pytanie bo prawdopodeobnie mam gaźniki do regulalacji a dzisiaj je praktycznie wyjąłem aby sprawdzić stan krućców ssących bo popękane sa i po małej demolce stwierdziłem ze tylko z zewnatrz sa popekane a w środku sa ok... wiec skoro nie to to gażniki sa do regulacji bo moto przebiera na 5 tys... wiec moje pytanie czy mozna oddac same gażniki do regulacji (skoro juz mam je praktycznie wyciągniete) czy trzeba to poskąładac i zawieźć cąłe moto bo inaczej tego sie nie da zrobic tylko na motocyklu???? z góry dzieki za odp 
				< Biker Boyz Team W-ów >  CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit |  | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
			- PavloRBR
 - Świeżak
 - Posty: 455
 - Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
 - Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
 
Same gazniki mozesz oddac do czyszczenie, ustawiania poziomu paliwa i skladu mieszanki, do synchronizacji potrzebny jest motocykl z gaznikami ( zamontowanymi ) 
Co do kroccow, podczas pracy silnika psiknij na nie czyms latwopalnym ( np. samostartem) kazdy po koleji, i obserwuj prace silnika. JEsli silnik wchodzi na wyzsze obroty znaczy ze krocce pouszczaj powietrz i sa do wymiany
				Co do kroccow, podczas pracy silnika psiknij na nie czyms latwopalnym ( np. samostartem) kazdy po koleji, i obserwuj prace silnika. JEsli silnik wchodzi na wyzsze obroty znaczy ze krocce pouszczaj powietrz i sa do wymiany
www.rosamotorcycle.pl |  | FZ600/XRV650/WR450
			- 
				

rosa - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 1190
 - Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
 - Lokalizacja: Sopot
 
oki dzieki jeśli ktos ma jeszcze jakies sugestie albo doświadczenia z gaźnikami to prosze pisac pzdr 
				< Biker Boyz Team W-ów >  CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit |  | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
			- PavloRBR
 - Świeżak
 - Posty: 455
 - Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
 - Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
 
- 
				

pioterjawa - Świeżak
 - Posty: 106
 - Dołączył(a): 28/12/2007, 22:04
 - Lokalizacja: mam wiedziec? Piła
 
rosa napisał(a):Co do kroccow, podczas pracy silnika psiknij na nie czyms latwopalnym ( np. samostartem) kazdy po koleji, i obserwuj prace silnika. JEsli silnik wchodzi na wyzsze obroty znaczy ze krocce pouszczaj powietrz i sa do wymiany
A to ciekawe. Nigdy nie słyszałem takiego patentu.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
			- 
				

Grzybu - Bywalec
 - Posty: 784
 - Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
 - Lokalizacja: Syc.oof
 
no wiekszość czynności związanych z czyszczeniem i ustawianiem skłdau mieszanki ustawia sie na stole czy warsztacie  gdy gażniki sa zdemontowane
				< Biker Boyz Team W-ów >  CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit |  | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
			- PavloRBR
 - Świeżak
 - Posty: 455
 - Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
 - Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
 
synchronizacja to ustawienie podciśnienia na każdym z gaźników takie samo a owo podciśnienie powstaje gdy pracuje silnik więc bez niego ani rusz 
 tym bardziej że np. nieseryjne wydechy wymagają korekcji podciśnienia i składu mieszanki więc to dość indywidualna sprawa dla każdego silnika.
				---=== Real Road Racing Fan ===---
:: I S L E O F M A N ::
t o u r i s t t r o p h y
			:: I S L E O F M A N ::
t o u r i s t t r o p h y
- 
				

Mauy OCX - Świeżak
 - Posty: 123
 - Dołączył(a): 13/8/2008, 21:22
 
			Posty: 8
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości