nowy nabytek husqvarna sm 125 kilka pytan i problemow
Posty: 12
• Strona 1 z 1
nowy nabytek husqvarna sm 125 kilka pytan i problemow
Czesc, kupilem dzis sm 125 z 1999roku i mam kilka pytan. Jak regulowac wolne obroty, bo na postoju mi gasnie. Pali mi sie kontrolka smarowania niezaleznie od obrotow,chwile wczesniej gasla tylko na wyzszych obrotach. Czy lepiej jest robic gotowa mieszanke niz lac do zbiorniczka i w jakiej proporcji robic mieszanke?
To normalne jest ze gdy mam wlaczony bieg 1 lub 2 to po nacisnieciu sprzegla ciezko sie go pcha? Jak dodaje gazu to lampy mocniej swieca a jak dam jeszcze wiecej to slabiutko swieca. Gdzie jest pompka paliwa bo nie moge znalesc.Czy jest gdzies w necie instrukcja? Prosze o pomoc. Sory ze pisze bez ogonkow ale nie mam polskiego jezyka w systemie. Wogole co i gdzie sie w tym moto reguluje bo ja nie wiem co i jak? Jezeli byl juz gdzies taki temat to ja go nie znalazlem.
To normalne jest ze gdy mam wlaczony bieg 1 lub 2 to po nacisnieciu sprzegla ciezko sie go pcha? Jak dodaje gazu to lampy mocniej swieca a jak dam jeszcze wiecej to slabiutko swieca. Gdzie jest pompka paliwa bo nie moge znalesc.Czy jest gdzies w necie instrukcja? Prosze o pomoc. Sory ze pisze bez ogonkow ale nie mam polskiego jezyka w systemie. Wogole co i gdzie sie w tym moto reguluje bo ja nie wiem co i jak? Jezeli byl juz gdzies taki temat to ja go nie znalazlem.
- murano
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 30/7/2008, 11:47
masz tam 2 śrubki
rozgrzej silnik jedna ze sprężynką to bieg jałowy a 2ga taka mniejsza to mieszanka tą ze sprężynka ustawisz sobie bieg jałowy
rozgrzej silnik jedna ze sprężynką to bieg jałowy a 2ga taka mniejsza to mieszanka tą ze sprężynka ustawisz sobie bieg jałowy
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Chodzi o mieszankÄ™...
Co do poprzednich pytań:
- Lepiej mieć sprawny dozownik i lać do dozownika.
- Normalne, że na biegu po wciśnięciu sprzęgła jest ciężej pchać, w końcu ciągniesz ze sobą całą skrzynię...
- Ze wzrostem obrotów światła powinny mocniej świecić, skoro przygasają na wysokich to coś jest nie tak.
- Pewnie gdzieś jest manual, wystarczy poszukać.
Co do poprzednich pytań:
- Lepiej mieć sprawny dozownik i lać do dozownika.
- Normalne, że na biegu po wciśnięciu sprzęgła jest ciężej pchać, w końcu ciągniesz ze sobą całą skrzynię...
- Ze wzrostem obrotów światła powinny mocniej świecić, skoro przygasają na wysokich to coś jest nie tak.
- Pewnie gdzieś jest manual, wystarczy poszukać.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
aha to trzeba mieszanke srubami poregulowac? bo w zbiorniczku jest taki czerwony olej sam nie wiem jaki. sprzedawca mowil zeby lac benzyne 98. Czy cena 4200zl to dobra cena? Nie przeplacilem? Sory za moje moze glupie pytania ale jestem swiezak
- murano
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 30/7/2008, 11:47
Po prostu, jeżeli gaśnie ci z powodu zbyt niskich obrotów musisz pokręcić nieco tymi śrubkami (ale nie byle jak i nie z dużo) aż usłyszysz że obroty wzrosły (nie mogą jednak być za wysokie, a jeżeli masz problem to lepiej zwróć się do kogoś kto zna się na tym, ale powinienes sobie poradzić ). A co do benzyny, to możesz lać albo 98 albo 95, 98 leję się dla lepszych osiągów, ale nie możesz ich mieszać ani zmieniać cały czas którego zatankujesz. A olej najlepiej lej do dozownika(jeżeli jest sprawny), jeżeli dozownik nie działa musisz robić mieszanki (stopień musisz sprawdzić np. na stronie producenta), i pamiętaj żeby nie kupować jakiegoś Mixola, tylko sprawdzone marki - Motul, Motorex, Castrol, Bel Ray, Liqui Moly etc. Najlepiej Full Syntetyk
KTM SX 250 08'(piekielna maszyna),
Husaberg FE 550 07'(śmierć na kółkach)
Husqvarna SMR 450 RR 08'(nie kupujcie tego, jeśli chcecie żyć;])
KTM SX 505 09' (najlepszy quad;))
KTM XC-F 505 09' (odlot;])
Husaberg FE 550 07'(śmierć na kółkach)
Husqvarna SMR 450 RR 08'(nie kupujcie tego, jeśli chcecie żyć;])
KTM SX 505 09' (najlepszy quad;))
KTM XC-F 505 09' (odlot;])
-
Dirt Rider - Świeżak
- Posty: 180
- Dołączył(a): 10/6/2008, 20:45
- Lokalizacja: Olza
Dirt Rider napisał(a):98 leję się dla lepszych osiągów
Błąd! 98 zapobiega jedynie w pewnym stopniu efektowi spalania stukowego w porównaniu do 95, osiągi wręcz przeciwnie, maleją... Wywodziłem się już kiedyś na ten temat gdzieś na forum, więc jeśli Cię to interesuje to poszukaj.
Dozownika to Ty chłopie nie reguluj jeśli masz takie pojęcie o mechanice... Zwróć się z tym do osoby znającej się na podobnych konstrukcjach, w przeciwnym wypadku możesz doprowadzić do przegrzania maszyny, lub jej całkowitego zatarcia...
4200zł to zaje**** cena, rzekłbym nawet, że jeśli Husqa jest w dobrym stanie i silnik chodzi jak należy, to trafiła Ci się niezła okazja!
Pzdr.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
No właśnie Manhatan ma racje tylko bardzo dobrze działający dozownik jest ok ale trzeba patrzeć czy dobrze dodaje oleju bo inaczej można motor zatrzeć. Ja mam motor i mam dozownik lecz go odłączyłem wole zrobić mieszanke i mieć pewność
-
piciasek - Świeżak
- Posty: 255
- Dołączył(a): 11/5/2008, 17:23
Ja regulowalem tylko na gazniku wolne obroty plastikowa sruba i krecilem taka metalowa obok. Od czego dokladnie jest ta sruba? Tylko w nocy widac jak ledwie swieci sie kontrolka od smarowaia na jalowym. Jak wlacze swiatla to ta kontrolka mocno na czerwono swieci.
- murano
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 30/7/2008, 11:47
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości