ile kosztuje cie motor
Posty: 41
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
ile kosztuje cie motor
zastanawiam sie nad kupnem motoru, chciałbym kupic oczywiscie motor w jak najlepszym stanie ale obawiam sie ze nie starczy mi kasy na jego utrzymanie, dlatego napisałem taki temat żebyście napisali cos o kosztach związanych z kupnem motoru tzn. naprawy, paliwo, eksploatacja, ubezpieczenie, czyli ogolnie ile trzeba miec kasy na sezon. Chodzi mi o totor pojemności 250- 600 w cenie 3-5 tys.
pozdr
pozdr
- caro777
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 9/5/2006, 19:03
do 5 tys mozesz kupic suzuki gs z 1992r, paliwo tyle ile wyjezdzisz tyle cie kosztuje sam motor pali miedzy 4.5-5.5l. jesli sprowadzony to musisz w skarbowym dokonac oplaty wysokosci 150zł, rejestracja chyba 75zł jest i ubezpieczenie. to są wszystkie koszta. zawsze mozesz kupic starszy motor za jakies 4tys i wtedy starczy cie na wszystko.
- Marcin_wawa
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 84
- Dołączył(a): 6/5/2006, 23:39
- Lokalizacja: Warszawa-Marki-Marysin
dziwni są niektórzy ...
masz samochód?
wydatki podobne:
paliwo - zależy ile jeździsz,
naprawy - zależy w jakim stanie sprzęta kupisz, jak jeździsz itd.
ubezpieczenie - zadzwoń do PZU (to akurat jeśli chodzi o OC dużo
tańsze od aut)
badanie techniczne - też tańsze
i jeszcze dolicz mandaty
aaaa i conajmniej z 8 tysi na strój
masz samochód?
wydatki podobne:
paliwo - zależy ile jeździsz,
naprawy - zależy w jakim stanie sprzęta kupisz, jak jeździsz itd.
ubezpieczenie - zadzwoń do PZU (to akurat jeśli chodzi o OC dużo
tańsze od aut)
badanie techniczne - też tańsze
i jeszcze dolicz mandaty

aaaa i conajmniej z 8 tysi na strój

-
Kaja - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2178
- Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
- Lokalizacja: Wawa
Kaja zniechęcisz chłopaka :>.
BTW kup sobie jawe 350 i pojedzdzij na niej tez powinno ci sie podobac :>
BTW kup sobie jawe 350 i pojedzdzij na niej tez powinno ci sie podobac :>
- Marcin_wawa
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 84
- Dołączył(a): 6/5/2006, 23:39
- Lokalizacja: Warszawa-Marki-Marysin
jak to dziwni niektorzy? Gosc chce sie poprostu rozeznać ile kosztuje utrzymanie, eksploatacja motocykla. Z kilku opini roznych ludzi posiadajacych rozne motocykle wyciagnol by jakies wnioski ile jego to moze kosztowac. Nie koniecznie musi wiedziec takie rzeczy skoro dopiero zastanawia sie nad kupnem moto. Dla mnie to calkiem dobre pytanie.
Ostatnio edytowano 12/5/2006, 17:07 przez wrathchild, łącznie edytowano 1 raz
Składam EMW R35 z 1952r, szukam części i papierów, kupie tez czesci do Junaka M10. Szukam goscia ktory pochromuje mi kilka części (za rozsądną kase)
-
wrathchild - Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 7/5/2006, 09:55
- Lokalizacja: Olkusz
wlaśnie o to mi chodziło, o ogolne rozeznanie, bo nie chce wylądować jak ci którzy kupili sobie np. samochód a nie mają za co go zatankować, a sprzęt stoi w garażu, wiem ze temat jest rozlegly ale jestem wdzieczny za opinie Marka z Wawy i te suzuki gs wygląda całkiem fajnie. No i z tego co napisał to zarejestrowanie jest całkiem tanie. Z tego co wiem to kiedys opłacało się sprowadzić motocykl z Niemczech, nie wiecie jak jest teraz??
- caro777
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 9/5/2006, 19:03
opłaca sie moto z niemic kupic po pierwsze zawsze troszke taniej a po drugie po innych drogach troszke jezdziło. jak chcesz dam ci namiary na pięknego GS'a z 1992r w owiewkach za bodajże 4200zł. jeśli to ma byc twój pierwszy moto to naprawde będziesz z niego zadowolony chyba że chcesz odrazu na jakiegoś ścigacza wsiąść rasowego to co innego tu nie mam zdania. :> pozdrawiam.
- Marcin_wawa
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 84
- Dołączył(a): 6/5/2006, 23:39
- Lokalizacja: Warszawa-Marki-Marysin
jest to dość popularny model i takie są jego ceny można powiedziec że jest to najtańsza opcja la początkujących w swojej klasie i zarazem bardzo udana :> ja nie narzekam :>
- Marcin_wawa
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 84
- Dołączył(a): 6/5/2006, 23:39
- Lokalizacja: Warszawa-Marki-Marysin
Witam
Mam 2 pytania.
Mianowicie zamierzam kupić ścigacza
51 cm3 125ccm
Zamierzam go z prowadzić z Niemiec.
Rocznik 1996r. -2002r.
I teraz ile może kosztować samo kupno i koszty utrzymania?

Mam 2 pytania.
Mianowicie zamierzam kupić ścigacza
51 cm3 125ccm
Zamierzam go z prowadzić z Niemiec.
Rocznik 1996r. -2002r.
I teraz ile może kosztować samo kupno i koszty utrzymania?
!$!%&#%7913%!#^@$&@$%!@#)R%*!#@%R!@$)*^#!@)*%!#)%*1)#%*r
NIE PRZEKLINAJ ! ! ! ! ! ! !
ZACHOWAJ KULTURĘ
PISZ PO POLSKU
Dien doby
Dowiezienia
NIE PRZEKLINAJ ! ! ! ! ! ! !
ZACHOWAJ KULTURĘ
PISZ PO POLSKU
Dien doby
Dowiezienia
- danielduda2
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 1/8/2008, 13:55
- Lokalizacja: Z dupy....
temat po 2-óch latach szkoda ze teraz ceny wszystkiego sie zmieniły ...
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
danielduda2 napisał(a):Witam![]()
Mam 2 pytania.
Mianowicie zamierzam kupić ścigacza
51 cm3 125ccm
Zamierzam go z prowadzić z Niemiec.
Rocznik 1996r. -2002r.
I teraz ile może kosztować samo kupno i koszty utrzymania?
heh pierwszy raz spotykam się ze ścigaczem o pojemności 51ccm
Bandit 1200
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
danielduda2 napisał(a):Witam![]()
Mam 2 pytania.
Mianowicie zamierzam kupić ścigacza
51 cm3 125ccm
Zamierzam go z prowadzić z Niemiec.
Rocznik 1996r. -2002r.
I teraz ile może kosztować samo kupno i koszty utrzymania?
Witam, mam pytanie ile kosztowalby samochod silnik od 1.0. do 3.5L
z przedzialu 1990-2008r.
i jeszcze jedno duzo bedzie palil? drogie sa czesci do niego?
:/
nie ma to jak konkretne pytanie
- mineque
- Świeżak
- Posty: 73
- Dołączył(a): 16/8/2006, 14:17
Temat znów odkopuję po długim czasie , ale czytam czytam i nic ciekawego tu nie ma, a dużo ludzi szuka informacji po forach . Posiadam suzuki rf 600 r 96 (dałem 6 tyś), co do utrzymania :
co do remontu , no to mnie to wynosi około 3-4 tyś gdy wymieniam sobie prawie wszystko sam (raz na 2 - 3 sezony - zależy ile się jeździ) ( ale oczywiście nie wszystko da się zrobić samemu ,np zakuć łańcuch ,jeżdżę do salonu i za niewielką opłatą zakuwają mi go fachowo a nie tak jak inni to robią młotkiem i przecinakiem ( nie chciał bym aby łańcuch zablokował mi koło choć by przy prędkości 70 km/h , bo to może być moja ostatnia przejażdżka , a większość maszyn dziś lata naprawdę szybko , osobiście swoim rumakiem 100km/h zamykam w 4 sec) .Gdy kupisz motor w Polsce , i zapłacisz za niego więcej niż 1000 zł (to samo jest z samochodem , poniżej 1000 zł jest się zwolnionym z opłaty skarbowej ) to trzeba zapłacić podatek od wzbogacenia czy jakoś tak , to są grosze 2 bądź 3 % (wydają papierek który się trzyma w domu bo policji to nie interesuje ,bądź stepują umowę kupna-sprzedażny - też się z tym spotkałem) ma się na to 30 dni od daty zakupu pojazdu (gdy się tego nie zapłaci można później dostać tam jakieś kary , ale to są naprawdę grosze ) , Oc na rok to około 150 zł ( sam nie mam zniżek , za to 130% muszę płacić do 24 roku życia , mam 19 lat ( posiadam KAT A i B ) i płace w PZU 108 zł , przegląd około 90 zł . No przerejestrowanie 200 zł ale nie koniecznie (ja nie przerejestrowałem motoru , dopóki mi się nie skończy miejsce na przeglądy w dowodzie to tego nie zrobię bo nie mam na to czasu , policja nigdy się o to do mnie nie czepiała ) .(ceny oczywiście podane na dziś czy początek roku 2010 ) Utrzymanie motoru dużo tańsze niż samochodu. Co do mandatów m jak ktoś ma głowę i używa jej do myślenia to ich nie płaci i jego narządy nie będą biegały w kimś innym. Nie wiem jak jest z motorami za granicy ( ale opłaty około 500 zł ).Gdy kupisz sobie np fajną jawe 350 TS które też potrafi ładnie chodzić , badź MZ 251 na których naprawdę dobrze można się nauczyć jeździć to utrzymanie sa groszowymi sprawami , cześć jest bardzo dużo i tanio , sam przegląd i oc na rok nie powinno przekroczyć 300 zł , no i paliwo ile masz tyle jedziesz. Gdy kupisz kilka motorów w krótkim czasie i je sprzedasz ,urząd skarbowy może się pruć , ponieważ mogą cie wziąć na handlarza i trzeba będzie opłacić dodatkową opłatę ( ale to chyba gdy się dopatrzą , nie wiem jak z tym jest do końca). pozdrawiam wszystkich motocyklistów !
co do remontu , no to mnie to wynosi około 3-4 tyś gdy wymieniam sobie prawie wszystko sam (raz na 2 - 3 sezony - zależy ile się jeździ) ( ale oczywiście nie wszystko da się zrobić samemu ,np zakuć łańcuch ,jeżdżę do salonu i za niewielką opłatą zakuwają mi go fachowo a nie tak jak inni to robią młotkiem i przecinakiem ( nie chciał bym aby łańcuch zablokował mi koło choć by przy prędkości 70 km/h , bo to może być moja ostatnia przejażdżka , a większość maszyn dziś lata naprawdę szybko , osobiście swoim rumakiem 100km/h zamykam w 4 sec) .Gdy kupisz motor w Polsce , i zapłacisz za niego więcej niż 1000 zł (to samo jest z samochodem , poniżej 1000 zł jest się zwolnionym z opłaty skarbowej ) to trzeba zapłacić podatek od wzbogacenia czy jakoś tak , to są grosze 2 bądź 3 % (wydają papierek który się trzyma w domu bo policji to nie interesuje ,bądź stepują umowę kupna-sprzedażny - też się z tym spotkałem) ma się na to 30 dni od daty zakupu pojazdu (gdy się tego nie zapłaci można później dostać tam jakieś kary , ale to są naprawdę grosze ) , Oc na rok to około 150 zł ( sam nie mam zniżek , za to 130% muszę płacić do 24 roku życia , mam 19 lat ( posiadam KAT A i B ) i płace w PZU 108 zł , przegląd około 90 zł . No przerejestrowanie 200 zł ale nie koniecznie (ja nie przerejestrowałem motoru , dopóki mi się nie skończy miejsce na przeglądy w dowodzie to tego nie zrobię bo nie mam na to czasu , policja nigdy się o to do mnie nie czepiała ) .(ceny oczywiście podane na dziś czy początek roku 2010 ) Utrzymanie motoru dużo tańsze niż samochodu. Co do mandatów m jak ktoś ma głowę i używa jej do myślenia to ich nie płaci i jego narządy nie będą biegały w kimś innym. Nie wiem jak jest z motorami za granicy ( ale opłaty około 500 zł ).Gdy kupisz sobie np fajną jawe 350 TS które też potrafi ładnie chodzić , badź MZ 251 na których naprawdę dobrze można się nauczyć jeździć to utrzymanie sa groszowymi sprawami , cześć jest bardzo dużo i tanio , sam przegląd i oc na rok nie powinno przekroczyć 300 zł , no i paliwo ile masz tyle jedziesz. Gdy kupisz kilka motorów w krótkim czasie i je sprzedasz ,urząd skarbowy może się pruć , ponieważ mogą cie wziąć na handlarza i trzeba będzie opłacić dodatkową opłatę ( ale to chyba gdy się dopatrzą , nie wiem jak z tym jest do końca). pozdrawiam wszystkich motocyklistów !
- danielbolo1
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 2/2/2010, 23:07
- Lokalizacja: płocko
Posty: 41
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości