[Aktualności] Motocykle przyszłości
Posty: 4
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Motocykle przyszłości
Dyskusja na temat: Motocykle przyszłości
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Motocykle przyszłości
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Motocykle przyszłości
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Oby ta przyszłość przyszła jak najpóźniej. Rozmumiem wymogi ochrony środowiska, ale wibrującego pod tyłkiem silnika spalinowego, nic nie jest w stanie zastąpić. Już teraz norma EURO 3 kastruje niemiłosiernie nasze maszyny, a w przyszłości motocykle nie będą już niestety takie same. Zatem cieszmy się póki możemy!<br><hr>Gnypek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Racja, racja, to jest jakies nieporozumienie poprostu, przeciez glownym powodem stanu naszej planety nie sa samochody, motocykle, czy ciezarowki(choc w mniejszym stopniu), lecz wielkie regiony przemyslowe, ktore zanieczyszczaja srodowisko sto kroc bardziej od nas. Wytworzenie pradu dla takiego pojazdu pewnie bardziej zanieczyszcza srodowisko niz zatankownie i przejechanie na jedym zbiorniku paliwa 250 km. Nie wiem dlaczego ale jakos nie slychac zabardzo o zaostrzonych normach czystosci dla przemyslu. Pozatym najwiekszy zanieczyszczac naszej planety U.S.A powinni przestac produkowac bigblocki V8 ktore pala 30 litrow i dostawca pizzy tym jezdzi a zaczac sie ograniczac zamiast skomlec na wiadomosc o wzroscie cen paliwa.<br><hr>TaserKomentatorzy napisał(a):Oby ta przyszłość przyszła jak najpóźniej. Rozmumiem wymogi ochrony środowiska, ale wibrującego pod tyłkiem silnika spalinowego, nic nie jest w stanie zastąpić. Już teraz norma EURO 3 kastruje niemiłosiernie nasze maszyny, a w przyszłości motocykle nie będą już niestety takie same. Zatem cieszmy się póki możemy!<br><hr>Gnypek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Niekoniecznie
1. Nie ma juz ropy
2. Zanieczyszczenie srodowiska
3. Moc i osiagi motocykli elektrycznych sa nieporownywalnie lepsze od silika spalinowego.
Prosze zwrocic uwage iz R1 robi setke w 2,3 a motocykl elektryczny w 1.8 sekundy.
Silniki elektryczne sterowane zmiennym wypelnieniem sygnalu (tzw sterowanie PwM) nie wymagaja skrzyni biegow i stosunkowo maly silniczek potrafi postawic motocykl na kolo w ulamku sekundy, dla tego wiekszosc producentow zalacza zbedne skrzynie by ludzie z taka moca sie nie pozabijali.
Poprawne napisanie mapy dla sterownika PWM wymaga nie lada wiedzy a i sam sterownik nie jest tani (okolo 30 dolarow za kostke scalona) jednakze uzywajac PWM mozna osiagnac bezpieczna jazde z wysokimi predkosciami. Polecam na forum oddzielny temat gdzie opisalem dokladniej sterowanie.
Jedynym problemem obecnie sa ogniwa i ladowarki, niestety Hybrid Technology ma patent na ten typ ogniw a inne doskonale wiemy iz daja nam o wiele mniejszy zasieg, chociaz wiele osob integruje duzo akumulatorow zelowych rozlozonych rownomiernie w miejscu starego silnika i na ogonie, uzyskujac niemalze 50/50 nacisk na osie i bardzo dobra trakcje, z zasiegiem okolo 90-100 km co wystarcza w codziennej jezdzie. Predkosci rzedu 100mph takze.
1. Nie ma juz ropy
2. Zanieczyszczenie srodowiska
3. Moc i osiagi motocykli elektrycznych sa nieporownywalnie lepsze od silika spalinowego.
Prosze zwrocic uwage iz R1 robi setke w 2,3 a motocykl elektryczny w 1.8 sekundy.
Silniki elektryczne sterowane zmiennym wypelnieniem sygnalu (tzw sterowanie PwM) nie wymagaja skrzyni biegow i stosunkowo maly silniczek potrafi postawic motocykl na kolo w ulamku sekundy, dla tego wiekszosc producentow zalacza zbedne skrzynie by ludzie z taka moca sie nie pozabijali.
Poprawne napisanie mapy dla sterownika PWM wymaga nie lada wiedzy a i sam sterownik nie jest tani (okolo 30 dolarow za kostke scalona) jednakze uzywajac PWM mozna osiagnac bezpieczna jazde z wysokimi predkosciami. Polecam na forum oddzielny temat gdzie opisalem dokladniej sterowanie.
Jedynym problemem obecnie sa ogniwa i ladowarki, niestety Hybrid Technology ma patent na ten typ ogniw a inne doskonale wiemy iz daja nam o wiele mniejszy zasieg, chociaz wiele osob integruje duzo akumulatorow zelowych rozlozonych rownomiernie w miejscu starego silnika i na ogonie, uzyskujac niemalze 50/50 nacisk na osie i bardzo dobra trakcje, z zasiegiem okolo 90-100 km co wystarcza w codziennej jezdzie. Predkosci rzedu 100mph takze.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości