v- max vs. mt-01
Posty: 16
• Strona 1 z 1
v- max vs. mt-01
noo i przyszla pora na wybor motocykla.kandydat numer 1- yamaha v- max(nie 2009 ).z tego co mi wiadomo, motocykl strasznie narwany, do jazdy na wprost.fatalnie pokonujacy zakrety, fatalne hamulce, za to niesamowity agresor.stylistycznie rowniez agresywny, polaczenie cruisera ze streetem.kandydat numer 2 - yamaha mt - 01.smok, ale w odroznieniu od vmaxa, spokojny dragon.potezny silnik v2, nowoczesny design, oraz lepsze wlasciwosci jezdne powinny pchac w strone mt.lecz agresor v-maxa robi swoje.pierwszy kandydat(bynajmniej dla mnie) lepiej brzmi...no i to jest caly klopot z wyborem.kwestia finansow nie gra roli, bo w koncu ile mozna sobie odmawiac .sa posiadacze tych maszyn na forum, ktorzy mogliby porownac sprzety?na pewno nie bedzie to latwe, gdyz oba motocykle nie sa czesto spotykane u nas, ale damy rade
brak motywacji do życia...
-
greddy - Stały bywalec
- Posty: 1081
- Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
- Lokalizacja: płn-zach
z tym ze v-max to nie chopper
MT tez ladnie brzmi, a co do hebli to sa naprawde dobre (takie moje zdanie- przynajmniej o modelu z 6'tloczkowymi zaciskami bo takim mialem przyjemnosc sie przejechac) w koncu wzieli je z r1.... v-maxem nigdy nie jezdzilem
jednak nie zastanawial bym sie chyba w ogole, chociazby ze wzgledu na roczniki sprzetów... jak dla mnie MT-01
MT tez ladnie brzmi, a co do hebli to sa naprawde dobre (takie moje zdanie- przynajmniej o modelu z 6'tloczkowymi zaciskami bo takim mialem przyjemnosc sie przejechac) w koncu wzieli je z r1.... v-maxem nigdy nie jezdzilem
jednak nie zastanawial bym sie chyba w ogole, chociazby ze wzgledu na roczniki sprzetów... jak dla mnie MT-01
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
ja mam pytanie do autora topicu:)
Czemu nie chcesz zaczekać na vmax '09 jeżeli kwestia finansów nie gra roli?
oczywiście biore pod uwage że pewne dostępność tego sprzętu będzie nienajlepsza, ale zawsze można poszukać u sąsiadów jak sie ma gotówe:)
Czemu nie chcesz zaczekać na vmax '09 jeżeli kwestia finansów nie gra roli?
oczywiście biore pod uwage że pewne dostępność tego sprzętu będzie nienajlepsza, ale zawsze można poszukać u sąsiadów jak sie ma gotówe:)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
Jak dla mnie V-max i MT to zupełnie różne motory. Inne silniki, pozycje za kierownicą. V- max to cruser a, MT to taki duży naked. Ale koniec wywodów, chodzi Tobie o informacje i odczucia posiadaczy. V-maxem nie brykałem ale MT popylam. I powiem Tobie że jest to moja miłość. Jest duży i ciężki na postoju jak ruszy to staje się tak poręczny że nie wietrzysz w jego wagę 240kg(bez płynów) . Głównie jeżdżę po mieście i nie mam problemów z przepychaniem się w korkach, pozycja wygodna dobra widoczność, no i gang v2 też pomaga . Moc 90kM fakt nie powala ale, moment 150Nm daje przyśpieszenie . No i bak jest za mały, albo pali za dużo. niepotrzebne skreślić.
MT-03,-01,KTM SuperDuke, RC8
-
BekuMT01 - Świeżak
- Posty: 70
- Dołączył(a): 9/1/2008, 21:31
- Lokalizacja: Warszawa
a jak wyglada przyspieszanie? na prawdę szejset może pos*ać? hehe .na spalanie nawet nie patrzę, bo to jest nieuniknione w takich poteznych silnikach.jak awaryjność mt? po prostu lejesz paliwo i jedziesz? lubi stawać na gume, czy zamielic kapciem w nieodpowiednich momentach? jak wygląda oddawanie mocy?uciążliwa pozycja za kierą?dobrze połyka zakręty? dobrze znosi dzidowanie?
brak motywacji do życia...
-
greddy - Stały bywalec
- Posty: 1081
- Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
- Lokalizacja: płn-zach
MT ..... jak to gada teraz gościu miał koło mnie na zlocie MT01 i jak odpalal i mnie budzil to nawet mnie to nie denerwowalo tak pieknie chodzi te dwa kominki kolo dupki hmmm......... tylko troszke koloryzowal na temat spalania bo mowil ze mu 4,5 -5 bierze przy jazdzie dochodzacej to 2 paczek
- ciosmaciej
- Świeżak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 16/4/2008, 12:30
- Lokalizacja: Szczecin
ciosmaciej napisał(a):tylko troszke koloryzowal na temat spalania bo mowil ze mu 4,5 -5 bierze przy jazdzie dochodzacej to 2 paczek
to ja muszę jechać na regulację, albo nie umiem jeździć mi pali coś kole 10 l/km
greddy napisał(a):a jak wyglada przyspieszanie? na prawdę szejset może pos*ać? hehe
czy sa..ć to nie wiem, bo nie wiem co się dzieję z tyłu , a tak poważnie to ciężko jest MT'ka wyprzedzić. Moc jest już od "niskich" obrotów ,a rzędówka musi się wkręcić. Jest też jedna wada (dla nie których zaleta), wachlowanie biegami. Szlifierka jedzie na pierwszym biegu a w MT'ku masz już trójkę.
greddy napisał(a):.jak awaryjność mt? po prostu lejesz paliwo i jedziesz?
Nie miałem jeszcze problemów, leje benzynę, smaruje łańcuch i jazda.
greddy napisał(a):lubi stawać na gume
jak każdy motór tylko musisz pamiętać że trochę waży.
greddy napisał(a):czy zamielic kapciem w nieodpowiednich momentach?
moment Ty wybierasz, masz pełną kontrole nad gazem .Co do pozycji każdy ma ulubione, ważne żeby partnerka też ja akceptowała srry musiałem mnie nie męczy. Siedzisz lekko pochylony, ale bez udręki dla nadgarstków.
greddy napisał(a):dobrze połyka zakręty? dobrze znosi dzidowanie?
co do tego pytania to look:Mt-01 na torze Nurburgring (otwórz link)
MT-03,-01,KTM SuperDuke, RC8
-
BekuMT01 - Świeżak
- Posty: 70
- Dołączył(a): 9/1/2008, 21:31
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości