Trzesie kierowncą powyżej 140 km/h
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Trzesie kierowncą powyżej 140 km/h
Witam
W piątek oddałem motocykl do naprawy , wymian napędu ( łańcuch + zębatki ) oraz wymian opony tylnej i filtra. Odebrałem go wieczorkiem i nie zdążyłem dobrze przetestować. Dziś troszkę pośmigałem i motocyklem trzepie powyżej 140 km/h kierownica wpada w wibracje, trzepie nim na boki , nie wiem co to może być zdjąłem ciężarek od koła ale nic sie nie zmieniło dokładnie to samo, przykleiłem go z powrotem ( nowy jest nie stary ) Panowie dokręcili mi łożyska na główce, bo były luzy dziś nie pracują to nie mogę podjechać a szlak mnie trafi bo jazda jest delikatnie mówiąc wru.. . Może ktoś z was wie co to może być i czy da sie to jakoś domowymi sposobami naprawić .
Z tyłu mam oponę 170/60/17 zamiast 160/60/17 mam odczucia jak by motor był bardziej skrętny czy to wielka tragedia czy nie, może coś doradzicie.
W piątek oddałem motocykl do naprawy , wymian napędu ( łańcuch + zębatki ) oraz wymian opony tylnej i filtra. Odebrałem go wieczorkiem i nie zdążyłem dobrze przetestować. Dziś troszkę pośmigałem i motocyklem trzepie powyżej 140 km/h kierownica wpada w wibracje, trzepie nim na boki , nie wiem co to może być zdjąłem ciężarek od koła ale nic sie nie zmieniło dokładnie to samo, przykleiłem go z powrotem ( nowy jest nie stary ) Panowie dokręcili mi łożyska na główce, bo były luzy dziś nie pracują to nie mogę podjechać a szlak mnie trafi bo jazda jest delikatnie mówiąc wru.. . Może ktoś z was wie co to może być i czy da sie to jakoś domowymi sposobami naprawić .
Z tyłu mam oponę 170/60/17 zamiast 160/60/17 mam odczucia jak by motor był bardziej skrętny czy to wielka tragedia czy nie, może coś doradzicie.
-
synjutrzenki - Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 25/5/2008, 10:03
- Lokalizacja: Wrocław
może źle masz wyważoną opone lub koło tylne jest krzywo założone w wachaczu(w warsztacie źle ustawili)
Suzuki GSX-R 750 (olejak)
-
lukaszbiernacki - Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 5/1/2008, 17:03
- Lokalizacja: Węgrów
Mialem to samo w aucie ze trzeslo mi kierownica tak od 120 do 140 powyzej przestawalo okazalo sie ze kola sa zle wywazone mechanik mowil tez ze jesli jeszcze raz to sie zdazy ( to byl 2 raz opony zimowe ) to trzeba bedzie kupic nowe opony bo jest mozliwosc ze druty sie odkształciły auto stalo 3 miechy w garazu bez jazd. Na szczescie wszystko jest juz ok
Ride to die
Only the good Die Young
Only the good Die Young
-
Blaza89 - Świeżak
- Posty: 83
- Dołączył(a): 1/6/2008, 21:19
- Lokalizacja: Szczecin
ja mialem w fazerze 190/55 zamiast 180/60... wysokość opony ta sama, ale 190 jest do 6" felgi a zalozylem ją do 5,5" - balon wyzszy i zmieniony kat glowki ramy - od 170 shimma ... trzeba bylo mocno zlapac kierownice zeby jechal normalnie a przy 200 robilo sie strasznie.
wg mnie to nie wyważenie bo ja wyważałem po 2x przednia i tylnią i g*
wg mnie to nie wyważenie bo ja wyważałem po 2x przednia i tylnią i g*
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
Witam
Moto to Bandit i przed wymianą napędu i opony wszystko było ok przy 230km/h motor prowadził sie pewnie i bez drgań. Motoman ja myślę że masz racje zważywszy że zaraz po odebraniu miałem dziwne uczucie jak by tyłek był wyżej a kiera niżej pozycja bardziej do przodu a motor bardzo skrętny, nerwowy się zrobił niby fajnie przy małych prędkościach, łatwo skręcał za to powyżej setki musiałem być ostrożny , zobaczymy jutro kiedy podjadę do chłopaków.
Moto to Bandit i przed wymianą napędu i opony wszystko było ok przy 230km/h motor prowadził sie pewnie i bez drgań. Motoman ja myślę że masz racje zważywszy że zaraz po odebraniu miałem dziwne uczucie jak by tyłek był wyżej a kiera niżej pozycja bardziej do przodu a motor bardzo skrętny, nerwowy się zrobił niby fajnie przy małych prędkościach, łatwo skręcał za to powyżej setki musiałem być ostrożny , zobaczymy jutro kiedy podjadę do chłopaków.
-
synjutrzenki - Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 25/5/2008, 10:03
- Lokalizacja: Wrocław
a może łożyska w przednim kole, bo generalnie łożyska jak walnięte to wychodzi przy większych prędkościach ale łożyska to już sobie sam sprawdzisz.A co do oponki to najlepsza ta którą proponuje producent....
- ciosmaciej
- Świeżak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 16/4/2008, 12:30
- Lokalizacja: Szczecin
Witam
Problem rozwiązany, opona ta sam tylko stery mi wymienili znaczy sie łożysko w główce ramy, wcześniej mi je skręcili gdyż zauważyłem że są luzy;) Powiedzieli że były wyrobione i najwidoczniej skręcenie nic nie pomogło. Dziś śmigałem i było wszystko ok , pojechałem na tor przetestować i co ? i kur.. pierwsza gleba..... że by to jakoś na odcinku specjalnym , jak na parkingu zawracałem delikatnie przy gazowałem lekki uślizg i postawiło go bokiem dalej to już lot przez kiere i do domu wracam nie w humorze. A było tak miło nawet bokiem się udawało latać bo opona świeża, a tu taka niespodzianka. Jak by ktoś znał " blacharza " we wrocku co zajmuje się naprawą był bym bardzo wdzięczny z góry dzięki , motor mi potrzebny pilnie bo śmigam w pracy. Pozdr dla wszystkich
Problem rozwiązany, opona ta sam tylko stery mi wymienili znaczy sie łożysko w główce ramy, wcześniej mi je skręcili gdyż zauważyłem że są luzy;) Powiedzieli że były wyrobione i najwidoczniej skręcenie nic nie pomogło. Dziś śmigałem i było wszystko ok , pojechałem na tor przetestować i co ? i kur.. pierwsza gleba..... że by to jakoś na odcinku specjalnym , jak na parkingu zawracałem delikatnie przy gazowałem lekki uślizg i postawiło go bokiem dalej to już lot przez kiere i do domu wracam nie w humorze. A było tak miło nawet bokiem się udawało latać bo opona świeża, a tu taka niespodzianka. Jak by ktoś znał " blacharza " we wrocku co zajmuje się naprawą był bym bardzo wdzięczny z góry dzięki , motor mi potrzebny pilnie bo śmigam w pracy. Pozdr dla wszystkich

Yamaha R6
-
synjutrzenki - Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 25/5/2008, 10:03
- Lokalizacja: Wrocław
No to faktycznie rozwiązałeś problem
ale co do łożyska to fakt, niedawno sam - przy okazji wymieniania opony w przednim kole, robiłem korektę luzu u siebie, i też po założeniu koła i pierwszych lotach nie mogłem dojść do strzału. Moto bujało na winklach, zero stabilizacji, mimo, że luzy pokasowałem dość delikatnie. I tak myślałem -nowa opona, czy jednak łożysko?
Dzisiaj delikatnie poluźniłem łożysko i znów winkle stały się łagodne

ale co do łożyska to fakt, niedawno sam - przy okazji wymieniania opony w przednim kole, robiłem korektę luzu u siebie, i też po założeniu koła i pierwszych lotach nie mogłem dojść do strzału. Moto bujało na winklach, zero stabilizacji, mimo, że luzy pokasowałem dość delikatnie. I tak myślałem -nowa opona, czy jednak łożysko?
Dzisiaj delikatnie poluźniłem łożysko i znów winkle stały się łagodne

http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości