Zobacz wątek - Trzesie kierowncą powyżej 140 km/h
NAS Analytics TAG

Trzesie kierowncą powyżej 140 km/h

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Trzesie kierowncą powyżej 140 km/h

Postprzez synjutrzenki » 26/7/2008, 14:21

Witam

W piątek oddałem motocykl do naprawy , wymian napędu ( łańcuch + zębatki ) oraz wymian opony tylnej i filtra. Odebrałem go wieczorkiem i nie zdążyłem dobrze przetestować. Dziś troszkę pośmigałem i motocyklem trzepie powyżej 140 km/h kierownica wpada w wibracje, trzepie nim na boki , nie wiem co to może być zdjąłem ciężarek od koła ale nic sie nie zmieniło dokładnie to samo, przykleiłem go z powrotem ( nowy jest nie stary ) Panowie dokręcili mi łożyska na główce, bo były luzy dziś nie pracują to nie mogę podjechać a szlak mnie trafi bo jazda jest delikatnie mówiąc wru.. . Może ktoś z was wie co to może być i czy da sie to jakoś domowymi sposobami naprawić .
Z tyłu mam oponę 170/60/17 zamiast 160/60/17 mam odczucia jak by motor był bardziej skrętny czy to wielka tragedia czy nie, może coś doradzicie.
Avatar użytkownika
synjutrzenki
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 25/5/2008, 10:03
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez lukaszbiernacki » 26/7/2008, 16:29

może źle masz wyważoną opone lub koło tylne jest krzywo założone w wachaczu(w warsztacie źle ustawili)
Suzuki GSX-R 750 (olejak)
Avatar użytkownika
lukaszbiernacki
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 5/1/2008, 17:03
Lokalizacja: Węgrów


Postprzez Blaza89 » 26/7/2008, 16:52

Mialem to samo w aucie ze trzeslo mi kierownica tak od 120 do 140 powyzej przestawalo okazalo sie ze kola sa zle wywazone mechanik mowil tez ze jesli jeszcze raz to sie zdazy ( to byl 2 raz opony zimowe ) to trzeba bedzie kupic nowe opony bo jest mozliwosc ze druty sie odkształciły auto stalo 3 miechy w garazu bez jazd. Na szczescie wszystko jest juz ok
Ride to die
Only the good Die Young
Avatar użytkownika
Blaza89
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 1/6/2008, 21:19
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez elco » 26/7/2008, 20:23

ja takze mysle, ze powodem takiej sytuacji jest zle wywazone lub ustawione kolo. Calkiem mozliwe, ze opona ktora zalozyles juz dawno powinna trafic do utylizacji.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez motoman » 27/7/2008, 01:13

ja mialem w fazerze 190/55 zamiast 180/60... wysokość opony ta sama, ale 190 jest do 6" felgi a zalozylem ją do 5,5" - balon wyzszy i zmieniony kat glowki ramy - od 170 shimma ... trzeba bylo mocno zlapac kierownice zeby jechal normalnie a przy 200 robilo sie strasznie.

wg mnie to nie wyważenie bo ja wyważałem po 2x przednia i tylnią i g*
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Bunny » 27/7/2008, 11:21

jeszcze powiedz jaki motocykl? Jeśli to Naked to całkiem naturalne jest lekkie drganie kierownicy przy takich prędkościach.
Obrazek
Avatar użytkownika
Bunny
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
Lokalizacja: siÄ™: biorÄ…: dzieci: ?

Postprzez synjutrzenki » 27/7/2008, 14:00

Witam

Moto to Bandit i przed wymianą napędu i opony wszystko było ok przy 230km/h motor prowadził sie pewnie i bez drgań. Motoman ja myślę że masz racje zważywszy że zaraz po odebraniu miałem dziwne uczucie jak by tyłek był wyżej a kiera niżej pozycja bardziej do przodu a motor bardzo skrętny, nerwowy się zrobił niby fajnie przy małych prędkościach, łatwo skręcał za to powyżej setki musiałem być ostrożny , zobaczymy jutro kiedy podjadę do chłopaków.
Avatar użytkownika
synjutrzenki
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 25/5/2008, 10:03
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez motoman » 27/7/2008, 23:06

nooo to stawiam, że to to o czym mowilem;)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez ciosmaciej » 28/7/2008, 07:56

a może łożyska w przednim kole, bo generalnie łożyska jak walnięte to wychodzi przy większych prędkościach ale łożyska to już sobie sam sprawdzisz.A co do oponki to najlepsza ta którą proponuje producent....
ciosmaciej
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 16/4/2008, 12:30
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez synjutrzenki » 28/7/2008, 17:54

Witam

Problem rozwiązany, opona ta sam tylko stery mi wymienili znaczy sie łożysko w główce ramy, wcześniej mi je skręcili gdyż zauważyłem że są luzy;) Powiedzieli że były wyrobione i najwidoczniej skręcenie nic nie pomogło. Dziś śmigałem i było wszystko ok , pojechałem na tor przetestować i co ? i kur.. pierwsza gleba..... że by to jakoś na odcinku specjalnym , jak na parkingu zawracałem delikatnie przy gazowałem lekki uślizg i postawiło go bokiem dalej to już lot przez kiere i do domu wracam nie w humorze. A było tak miło nawet bokiem się udawało latać bo opona świeża, a tu taka niespodzianka. Jak by ktoś znał " blacharza " we wrocku co zajmuje się naprawą był bym bardzo wdzięczny z góry dzięki , motor mi potrzebny pilnie bo śmigam w pracy. Pozdr dla wszystkich :)
Yamaha R6
Avatar użytkownika
synjutrzenki
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 25/5/2008, 10:03
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Grzybu » 28/7/2008, 22:18

No to faktycznie rozwiązałeś problem :P
ale co do łożyska to fakt, niedawno sam - przy okazji wymieniania opony w przednim kole, robiłem korektę luzu u siebie, i też po założeniu koła i pierwszych lotach nie mogłem dojść do strzału. Moto bujało na winklach, zero stabilizacji, mimo, że luzy pokasowałem dość delikatnie. I tak myślałem -nowa opona, czy jednak łożysko?
Dzisiaj delikatnie poluźniłem łożysko i znów winkle stały się łagodne ;)
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê