Mała popularność klay SuperMoto
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Mała popularność klay SuperMoto
Witam, tak mi właśnie przyszło do głowy pytanie czemu motocykle klasy supermoto są tak mało popularne. Czemu właściwie tak mały odsetek ludzi decyduje sie na zasiadanie na tych motongach ? Co wpływa na tak mała ilość SM na polskich drogach ? Jeżeli ktoś miał styczność z ta klasą to niech napisze jak jest z wygodą prowadzącego i osoby towarzyszącej [plecaczka
]
pzdr ony

pzdr ony
- ony
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 15/5/2008, 15:01
na supermoto nie wyrwiesz panienki
:D
a tak serio, trudno się na tym jeździ.

a tak serio, trudno się na tym jeździ.
"You`re an accident waiting to happen" | | http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M961749 | ______ | fzs 600
- jot
- Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 10/6/2008, 19:45
- Lokalizacja: Warszawa
jot napisał(a):a tak serio, trudno się na tym jeździ.
A jeździłeś kiedyś na SM że tak mówisz? SM są bardzo zwrotne i jazda nimi po mieście jest super.
Mało ludzi je kupuje, bo mało ofert SM jest na allegro i w sklepach.
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto



-
wiklad - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
- Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin
moim zdaniem chodzi o wąskie zastosowanie takich maszyn. z pasażerem będzie ciężko. bagażu się nie zabierze. do ścigania się nie nadają. w trasę też nie bardzo. w zasadzie poza miejską jazdą zastosowań brak. no chyba, że ktoś mieszka w okolicy krętych górskich dróg, ale tutaj spiszą się też inne maszyny. a i cena nie jest promocyjna. do tego większość Sm to jednocylindrowce co też im w naszym kraju sukcesu nie wróży. te, które mają V2 z kolei mają cenę za którą można kupić bardziej uniwersalne moto.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
ja tam lubie SMki bo wlasnie wyglad maja zajebist* a prowadzi sie je supeeeeeeeer w miescie. w trasie, pozamiastem i w lesie a jak masz szlifa to wstajesz podnosisz moto odpalasz i w p*** ;p malo co jest do zlamania
- beta_rr
- Świeżak
- Posty: 163
- Dołączył(a): 30/11/2007, 21:56
- Lokalizacja: żarów
np. rękabeta_rr napisał(a):malo co jest do zlamania

Mogłem kupić TT w wersji SM, ale w terenie byłoby ciężko. Zauważcie że mało SM jest fabrycznie produkowanych. Większość SM na allegro, to enduraki po przeróbkach.
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto



-
wiklad - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
- Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
a poza tym np felgi do super moto tez sa niezbyt tanie i tak jak pisali poprzednicy nie ma konkretnego przeznaczenia prcz toru,ja sie przymierzalem do DRZ 400sm, swietna maszyna,zwrotna,wystarczajaca moc,ale plecak jak zabierzesz to na 10 min bo Ci zacznie ryczec ze niewygodnie,kufry nein..mało uniwersalne,raczej zabawka dla burżuazji;p nie no swiruje ,ale dosc drogie w utrzymaniu,raczej jako drugi pojazd zeby poszalec na torze dla zabawy
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
- Flow
- Stały bywalec
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50
Zależy jak kto rozumie słowo teren. Dla mnie teren to dzidowanie w błocie, wodzie, grząskim piachu - na SM taka jazda skończyła by się glebą.
Co do trasy, to spokojnie można zaliczyć 200km. Brak owiewek odczuwalny jest powyżej 130km/h, więc 120 można spokojnie lecieć.
Co do trasy, to spokojnie można zaliczyć 200km. Brak owiewek odczuwalny jest powyżej 130km/h, więc 120 można spokojnie lecieć.
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto



-
wiklad - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
- Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin
eeee, ok 120 można lecieć.
tyle, że jakbym chciał latać z takimi prędkościami to bym kupił malucha lub chopera.
tyle, że jakbym chciał latać z takimi prędkościami to bym kupił malucha lub chopera.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
ee sm jest fajniutkie
fajnie sie nim jeździ etc.. ale jest pewna wada.. siedzenia
może to tylko 50 ale nie wygodna ;p po dłuższej jeździe dupsko boli pozycja za kierką jest dosc wygodna
motor zrywny łatwo stoppy sie robi etc
problem ma właśnie z tym siedzonkiem oporem powietrza oraz tym że nie idzie schować nóg ani nic wszystko idzie na Ciebie cały wiatr woda i tak dalej
to raczej miejski motór niż na dalsze trasy



motor zrywny łatwo stoppy sie robi etc

problem ma właśnie z tym siedzonkiem oporem powietrza oraz tym że nie idzie schować nóg ani nic wszystko idzie na Ciebie cały wiatr woda i tak dalej

to raczej miejski motór niż na dalsze trasy
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Szczerze to jedyne dobre Supermoto sa w kosmicznych cenach na ktore przecietny Jedrek nie moze sobie pozwolic , naked tanszy i bardziej praktyczny ;] chociaz SM fajnie bucza ,ale ja tam wole odglos yyynnn yyynnn xD
Chyba najbardziej popularnym SM wsrod amatorow to XT 660 ? Chyba ze sie myle ,ale pelno tego widze ,3 maszyny widzialem w moim okregu ,a innych SM ni.
Chyba najbardziej popularnym SM wsrod amatorow to XT 660 ? Chyba ze sie myle ,ale pelno tego widze ,3 maszyny widzialem w moim okregu ,a innych SM ni.
-
Piankowy Marynarzyk - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3040
- Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
- Lokalizacja: Kaliszfornia
jesli chodz Ci o XT660X bo to supermoto a R to enduro, jesli chodzi o X to jak na supermoto jest zbyt ciezkie,kiedys gdzies tu pisalem nawet jak porownujecie X do czegos tam ,niepamietam, moze i ma nowoczesny wyglad ale to tylko tyle ,jechalem i bez rewelki gdzie akurat DRZ robi bardzo fajne wrazenie podczas jazdy
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
- Flow
- Stały bywalec
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50
ja się nie zgodzę z tym, że to motocykle tylko do miasta. Owszem do miasta idealne bo lekkie, szybkie i zwinne, ale wystarczy spojrzec na poniższe filmy aby zobaczyc co na noich można robić.
http://pl.youtube.com/watch?v=VtLndbkoFMU
http://pl.youtube.com/watch?v=3NVZrN4MPMs
Takich ślizgów to raczej plastikami się nie robi, bajecznie łatwo wchodzi na koło, pojedzie na szutrze i asfalcie, a jak wypieprzysz to podnosisz motor i jedziesz dalej -ze scigacza musisz najpierw pozbierać polamany plastik.
Na scigaczu kazdy robi wrażenie nawet najwieksza ci***ka ktora nie potrafi jeżdzić i dlatego jeżdzi ich najwięcej
http://pl.youtube.com/watch?v=VtLndbkoFMU
http://pl.youtube.com/watch?v=3NVZrN4MPMs
Takich ślizgów to raczej plastikami się nie robi, bajecznie łatwo wchodzi na koło, pojedzie na szutrze i asfalcie, a jak wypieprzysz to podnosisz motor i jedziesz dalej -ze scigacza musisz najpierw pozbierać polamany plastik.
Na scigaczu kazdy robi wrażenie nawet najwieksza ci***ka ktora nie potrafi jeżdzić i dlatego jeżdzi ich najwięcej
Ostatnio edytowano 22/7/2008, 21:37 przez CRX, łącznie edytowano 1 raz
- CRX
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 22/6/2008, 17:36
- Lokalizacja: Kraków
Po prostu moto uniwersalne
Podzidować też można, w teren polecieć to nie problem i na dłuższe trasy jest w miarę wygodny.

Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto



-
wiklad - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
- Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 84 gości