Zobacz wątek - Aprilla RS 125- Glos
NAS Analytics TAG

Aprilla RS 125- Glos

i inne małe pojemności
_________

Aprilla RS 125- Glos

Postprzez sebekmelior » 15/7/2008, 20:41

Witam wszystkich po raz kolejny... Mam pytanie do znawcow 125-tek i uzytkownikow a brzmi one; co zrobic zeby zmienic choc troche glos Aprilli RS 125 na bardziej basowy lub jak go wyciszyc ale tak wszystko ma byc zeby nie stracil na mocy... Kazdy chyba probowal juz zmienic glos w tym motorze lub przynajmiej myslal o tym ale ja wole nie kombinowac i zapytac o patenty ludzi "znawcow"... Z gory dzieki... Wiem ze to temat do "Mechanika motocyklowa" ale tam nikt nie odpisuje... Wiec sorki...
sebekmelior
Świeżak
 
Posty: 368
Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31


Postprzez Koval135 » 15/7/2008, 20:54

Wydech od jakiegoś ''poważnego'' moto,migomat i do roboty.Ktoś już to poruszyl na forum.....
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa


Postprzez sebekmelior » 15/7/2008, 20:57

Nie jestem co do tego pewien bo slyszalem ze tlumik musi miec takie same cisnienie bo inaczej paliwo bedzie sie wylewac przez tlumik a jak zaloze puche od GS bo ponac fajnie ryczy to cisnieni sie zmieni pewnie...
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
sebekmelior
Świeżak
 
Posty: 368
Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31

Postprzez konrad1422 » 15/7/2008, 21:07

kupić tuningowy wydech, tym sposobem można tylko i wyłącznie polepszyć dźwięk.
handel motocyklami
Avatar użytkownika
konrad1422
Świeżak
 
Posty: 312
Dołączył(a): 29/4/2006, 19:00
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez Fenek16 » 15/7/2008, 21:51

Żadne wydechy od GS ani "Poważnych moto" bo to gó*** da.

Układ wydechowy sportowy, lub wata tłumiąca do końcówki wydechu.

pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez sebekmelior » 15/7/2008, 21:52

Ale ile to pomoze?? I ile to kosztuje? Mi zalezy na basowym dzwieku... A nie na glosniejszym ryczeniu...
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
sebekmelior
Świeżak
 
Posty: 368
Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31

Postprzez C-bool » 15/7/2008, 22:27

sebekmelior napisał(a):Mi zalezy na basowym dzwieku... A nie na glosniejszym ryczeniu...


Pewnie każdy by to powiedział, ale ja będę pierwszy ;P
Z 2t nigdy nie uzyska się basowego dźwięku.


PS: Szkoda, że do 2 suwa nie można dokupić jeszcze 2 suwów i zrobić 4 suwa nie tracąc mocy :lol:
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez sebekmelior » 15/7/2008, 22:43

Wiem o co Ci chodzi ale nie mowie o basie jak w 600-tce tylko o zmiejszeniu ryku silnika i jakims innym glosie bo ten mnie doprowadza do szalu przy malych predkosciach szczegolnie jak po miescie sie jezdzi ludzie patrza na ten motorek z zalem... Takze podajcie mi cene tego sportowego tlumika do Aprilki...
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
sebekmelior
Świeżak
 
Posty: 368
Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31

Postprzez C-bool » 15/7/2008, 22:51

Myślę, że w kwocie 500 zł można się zmieścić...
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez bastus » 15/7/2008, 23:14

sebekmelior napisał(a): jakims innym glosie bo ten mnie doprowadza do szalu


Wsadź gwizdek do tłumika i będzie git :D

Sportowy wydech będzie miał tylko troche inny głos na małych obrotach a na wysokich będzie tak samo tylko głośniej :D
sprzedam :
:D
- Sony Ericson P99i (700pln)
:D
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
Avatar użytkownika
bastus
Bywalec
 
Posty: 827
Dołączył(a): 5/10/2007, 20:23
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Koval135 » 16/7/2008, 08:41

Na sportowym powinien bardziej purkać niż bzyczec :wink: Bynajmiej ja tak miałem
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Movi » 16/7/2008, 12:54

Nie znacie się, zrób sobie extream tuning, podam Ci receptę, ale nikomu nie mów bo to tajne/poufne:

1. Wsiadasz na moto odpalasz je i zaczynasz jechać.
2. Udajesz się w miejsce gdzie wystaje jakiś wysoki krawężnik (jak będzie go brak poratuj się korzeniem)
3. Prosisz kogoś z tyłu aby wsiadł (najlepiej jak jest ciężkawy)
4. Pozostaje jedynie najechać na wyżej wymienione elementy krajobrazu, efekt murowany.

Sam to stosuje od lat :lol:
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez Fenek16 » 16/7/2008, 13:16

Jak patrzą z żąlem tzn, że sie nie znają... Wystaw im palec i bedzie ok :lol:
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez CeBeRek » 16/7/2008, 13:59

Rozpędzasz się do 160 i gaśisz, i tak za każdym razem, zawsze mniej tego dźwięku będzie.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez bart248 » 16/7/2008, 19:34

esli chcesz basowy dzwiek to radze sprzedać ikupic jakas 600-tke. w 2T nie da sie zmienic dzwieku, one tak maja i albo sie podoba albo kupujesz 4T. juz było poruszane milon razy ze jak wsadzi sie duzy tłumik to moze stracic na mocy i byc do dupy. W 2T ważny jest rezonans gazów wydechowych i jeslzakłucisz ten rezonans stracisz na mocy
bart248
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 23/2/2008, 16:10
Lokalizacja: warszawa

Postprzez sebekmelior » 16/7/2008, 20:01

Bart248 przeczytaj temat i dopiero pozniej sie wypowiadaj... to co napisales juz bylo powiedziane i to glownie na poczatku... ale pomijajac to to twoja rada naprawde mi pomoze... 600-tke to sobie sam kup i polisz drzewa zebami...


Kolejne pytanko; gdzie mozna dostac sportowy wydech od tego moto? podajcie adresy sklepow (jesli znacie takie) lub czegos takiego gdzie mozna to dostac...
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
sebekmelior
Świeżak
 
Posty: 368
Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31

Postprzez Koval135 » 16/7/2008, 21:02

Wiesz co to google i allegro?
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez bart248 » 16/7/2008, 21:22

sebekmelior napisał(a):Bart248 przeczytaj temat i dopiero pozniej sie wypowiadaj... to co napisales juz bylo powiedziane i to glownie na poczatku... ale pomijajac to to twoja rada naprawde mi pomoze... 600-tke to sobie sam kup i polisz drzewa zebami...




Nie wiem po co tu taka rada. 600 nie oznacza ze musisz jezdzic szybko. taki XJ600 wcale nie jest jakas zabójczą maszyna, cruisery 600 też nie przerażaja mocą.

jak kolega wyrzej napisał najlepiej skorzystac z allegro
bart248
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 23/2/2008, 16:10
Lokalizacja: warszawa

Postprzez sebekmelior » 16/7/2008, 21:55

Mimo to porownujac 125ccm do tego nawet XJ600 jest przepasc... Ja bym sie bal na cos takiego wsiasc ale kazdy ma inne zdanie... Znam kolesi ktorzy od GSXR-1000 zaczynali...(polowa po kontuzjach lub Zbierali ich z ulicy a w zasadzie szczatki...)
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
sebekmelior
Świeżak
 
Posty: 368
Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31

Postprzez bart248 » 17/7/2008, 06:42

To swiadczy tylko i wyłącznie o głupocie twoich "kolesi". Jesli jestes taki jak oni to odradzam nawet skuter.
bart248
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 23/2/2008, 16:10
Lokalizacja: warszawa

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr