Crashpad - z czego?
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Crashpad - z czego?
Witam.
Potrzebuję dorobić końcową częśc crashpadów do mojej SV650S.
Same tulejki są już w ramie, jednak kończą się one gwintem, sugerującym brak elementu przyjmującego ew. uderzenie przy szlifie.
Czy powinienem dorobić ów elwment z np. aluminium (zgadzałoby się kolorystycznie z ramą
czy powinien to być materiał miękki, amortyzujący?
Dziękujkę za sugestie i pozdrawiam,
p.
Potrzebuję dorobić końcową częśc crashpadów do mojej SV650S.
Same tulejki są już w ramie, jednak kończą się one gwintem, sugerującym brak elementu przyjmującego ew. uderzenie przy szlifie.
Czy powinienem dorobić ów elwment z np. aluminium (zgadzałoby się kolorystycznie z ramą

Dziękujkę za sugestie i pozdrawiam,
p.
- Załączniki
-
- SV650S crashpad - tuleja
- crashpad.JPG (22.07 KiB) PrzeglÄ…dane 2721 razy
-
neuro - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 4/8/2006, 14:31
- Lokalizacja: KRK
mimowszystko nalegam na amteriał miękki gdyż rozbiac taką końcówkę z metalu przy uderzenie metal nie zabsorbuje siły uderzenia tak jak tworzywo i grozi to zgięciem ramy. Ja swoje mam z bardzo twardej gumy i z czegoś takeigo proponuję Ci wykonać końcówki...
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
craschpad hmm.... teroia siły wg cezare ...
1) energia lecącego na glebę sprzęta musi się gdziś zużyć zanim *********** Ci jego samego...
2) montujesz craschpady dedykowane gdyż, każdy sprzęt ma inną masę własną i inną ramę która wytrzymuje inne naprężenia..zanim padnie.
3) działający craschpad łamiąc się zużywa energię ( była energia - się złamało - więc została WYDANA i jej nie ma już )
4) a skoro energia glebowania została zużyta do złamania craschpada to mniej już jej zostało żeby ci pogiąć ramę... - pozostaje szlifowanie ...
a jak już tak ************** że Ci craschpad nie pomoże - to już nic ci nie pomoże
on jest tak zaplanowany żeby strzelić wcześniej niż jakiś element ramy
na ile procent wcześniej - nie wiem
... także robienie samemu Craschpadów hmm.. wątpię
fizycy - strzelać do mnie ... / poprawiać etc.
1) energia lecącego na glebę sprzęta musi się gdziś zużyć zanim *********** Ci jego samego...
2) montujesz craschpady dedykowane gdyż, każdy sprzęt ma inną masę własną i inną ramę która wytrzymuje inne naprężenia..zanim padnie.
3) działający craschpad łamiąc się zużywa energię ( była energia - się złamało - więc została WYDANA i jej nie ma już )
4) a skoro energia glebowania została zużyta do złamania craschpada to mniej już jej zostało żeby ci pogiąć ramę... - pozostaje szlifowanie ...
a jak już tak ************** że Ci craschpad nie pomoże - to już nic ci nie pomoże




fizycy - strzelać do mnie ... / poprawiać etc.
-
cezare - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości