SV 650, ER 6n, ER 5 GS500, Hornet 600 - ocena i opinie
Posty: 51
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
sumin nie chodzi o to, że te pytania są burackie, tylko, że każdy kto chce kupić pierwsze moto zadaje dokładnie te samo pytanie jak ty. nie jesteś w niczym odkrywczy, a udzielanie po raz setny tej samej odpowiedzi denerwuje. skoro już to było napisane można przeczytać. do tego w proponowanym poście są opinie użytkowników. a o to ci chodzi, nieprawdaż?
chociaż trzeba ci zaliczyć na plus, że nie zadajesz pytania "czy r6 będzie się nadawać na pierwsze moto"?
pozdrawiam!
chociaż trzeba ci zaliczyć na plus, że nie zadajesz pytania "czy r6 będzie się nadawać na pierwsze moto"?
pozdrawiam!
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
ja bym proponował żeby kolega sumi chociaż przymierzył się do każdego moto które ma zamiar kupić, ja też brałem pod uwage 500-tki i xj 600 a jak usiadłem na bandicie to już wiedziałem że chce bandita , nie musiałem nawet jechać żeby to wiedzieć
a jeśli chodzi np o er-5 to zobaczyłem na żywo i stwierdziłem ze za małe gówienko, nie chodzi że ja jestem rosly, wrecz przeciwnie, po prostu nie ma gabarytow jak normalne moto, wiec mi sie to nie bardzio widzialo

a jeśli chodzi np o er-5 to zobaczyłem na żywo i stwierdziłem ze za małe gówienko, nie chodzi że ja jestem rosly, wrecz przeciwnie, po prostu nie ma gabarytow jak normalne moto, wiec mi sie to nie bardzio widzialo
- motorbikepit
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 7/3/2008, 23:32
- Lokalizacja: warszawa
Parę wniosków itd.
- zamiast odpisać konkretnie na pytania, nawet lakonicznie, to chyba większą populatnościa cieszy się lanie wody i lekkie wjeżdzanie na totalnego świeżaka
- pisałem wczesniej, że zaznajomilem się z temetem "1 moto", jak również z innymi
- pomysł stworzenia duzego posta na temat w/w modeli został zawetowany,tj. opisanie i zopiniowanie, pomimo, że masa ludzi takich jak "ja" pyta o to samo
Na dobra sprawe, sa tu setki, tysiace postów, odpowiedzi, czyli wszystko można znależć. NIE TWORZCIE NOWYCH TEMATOW, wszystko tu jest... Mała ironia, oczywiście
Pomimo, tego i tak SQ szacunek dla Ciebie z tego względu, że moja wiedza, nie dorównuje i nie dorówna pewnie Twojej, jakiekolwiek masz doświadczenie.
motorbikepit
Taka odpowiedzi cos wnosi do mojej glowy, za co dziekuje
Wszystkiego dobrego
- zamiast odpisać konkretnie na pytania, nawet lakonicznie, to chyba większą populatnościa cieszy się lanie wody i lekkie wjeżdzanie na totalnego świeżaka
- pisałem wczesniej, że zaznajomilem się z temetem "1 moto", jak również z innymi
- pomysł stworzenia duzego posta na temat w/w modeli został zawetowany,tj. opisanie i zopiniowanie, pomimo, że masa ludzi takich jak "ja" pyta o to samo
Na dobra sprawe, sa tu setki, tysiace postów, odpowiedzi, czyli wszystko można znależć. NIE TWORZCIE NOWYCH TEMATOW, wszystko tu jest... Mała ironia, oczywiście
Pomimo, tego i tak SQ szacunek dla Ciebie z tego względu, że moja wiedza, nie dorównuje i nie dorówna pewnie Twojej, jakiekolwiek masz doświadczenie.
motorbikepit
Taka odpowiedzi cos wnosi do mojej glowy, za co dziekuje

Wszystkiego dobrego
- Sumin13
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 8/7/2008, 00:16
Nie chciabym narzekac ale, jestesmy na forum strony scigacz.pl.
Na tej stronie sa rowniez testy motocykli ktore wymieniles, jakbys je przeczytal (bo chyba tego nie zrobiles) to wiedzialbys chociazby ze sv 650 nie nadaje sie na pierwsze moto, wiedzialbys rowniez dlaczego.
O Kawach rowniez wiedzialbys wszystko i nie zakladal tego tematu ;]
Gdybys przeczytal te artykuly, wiedzialbys wszystko na temat tych modeli.
Chyba ze jedynym powodem, dla ktorego go zalozyles jest szukanie poparcia, w podjetej juz decyzji kupienia sv.
Na tej stronie sa rowniez testy motocykli ktore wymieniles, jakbys je przeczytal (bo chyba tego nie zrobiles) to wiedzialbys chociazby ze sv 650 nie nadaje sie na pierwsze moto, wiedzialbys rowniez dlaczego.
O Kawach rowniez wiedzialbys wszystko i nie zakladal tego tematu ;]
Gdybys przeczytal te artykuly, wiedzialbys wszystko na temat tych modeli.
Chyba ze jedynym powodem, dla ktorego go zalozyles jest szukanie poparcia, w podjetej juz decyzji kupienia sv.
"You`re an accident waiting to happen" | | http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M961749 | ______ | fzs 600
- jot
- Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 10/6/2008, 19:45
- Lokalizacja: Warszawa
Witam,
tak sie szczęśliwie składa (?), że z racji zajęcia (czasem sprzedaje jakis motocykl) mam okazje jezdzic dużą ilością różnych moto - jest to co prawda mój 1 sezon, ale trochę tego sprzętu już było (zwłaszcza takich entry level). Osobiście dla siebie tez chciałem Bandita bo podobał mi sie jego kształt i spokojny dźwięk silnika - niestety jego masa byl trochę z duza jak dla mnie (175/75) i przy wolnym manewrowaniu nie czułem sie zbyt pewnie. Później nadszedł czas, ze zacząłem jezdzic SV (najpierw wersja S, a pozniej w wersji N) - no i SV 650 N został moim osobistym motocyklem. Rożnica tych 30 kg była na prawdę zauważalna, jazda SV to jak na rowerze - ten "mocny dól" wymaga przyzwyczajenia, ale później to czysta przyjemność.
Sporo jeżdżę po mieście i SV prowadzę trochę jak diesla - nie muszę go bardzo kręcić, żeby się dynamicznie przemieszczać.
Przejechałem też ok 100km fazerem 600 z 2001 r i muszę powiedzieć, że wybierając miedzy nim a banditem zdecydowałbym się jednak na Fazera
ponieważ był bardziej poręczny i wygodniej się prowadził.
Najlepszym wyjściem dla Ciebie byłoby przejechać się na kilku motocyklach i wybrać ten który najlepiej Ci leży. W moim przypadku był to SV.
tak sie szczęśliwie składa (?), że z racji zajęcia (czasem sprzedaje jakis motocykl) mam okazje jezdzic dużą ilością różnych moto - jest to co prawda mój 1 sezon, ale trochę tego sprzętu już było (zwłaszcza takich entry level). Osobiście dla siebie tez chciałem Bandita bo podobał mi sie jego kształt i spokojny dźwięk silnika - niestety jego masa byl trochę z duza jak dla mnie (175/75) i przy wolnym manewrowaniu nie czułem sie zbyt pewnie. Później nadszedł czas, ze zacząłem jezdzic SV (najpierw wersja S, a pozniej w wersji N) - no i SV 650 N został moim osobistym motocyklem. Rożnica tych 30 kg była na prawdę zauważalna, jazda SV to jak na rowerze - ten "mocny dól" wymaga przyzwyczajenia, ale później to czysta przyjemność.
Sporo jeżdżę po mieście i SV prowadzę trochę jak diesla - nie muszę go bardzo kręcić, żeby się dynamicznie przemieszczać.
Przejechałem też ok 100km fazerem 600 z 2001 r i muszę powiedzieć, że wybierając miedzy nim a banditem zdecydowałbym się jednak na Fazera
ponieważ był bardziej poręczny i wygodniej się prowadził.
Najlepszym wyjściem dla Ciebie byłoby przejechać się na kilku motocyklach i wybrać ten który najlepiej Ci leży. W moim przypadku był to SV.
- cemaks
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 17/3/2008, 21:18
Naprawde tak bogatego w wartościowe informacje posta jeszcze chyba na tym forum nie było.gray wolf napisał(a):Jeżeli chodzi o dźwięk silnika to mnie się podoba w mojej cebuli.
Zimny jest taki:
trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym trum trum trum tum tum brym
Ciepły jest taki:
trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem trem
Gdy kręcę obroty to wtedy jest taki:
bwriririririririririririririririririririririririririririririririririririririririririririririririririririri
Ogólnie jest super.
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Icid
Wiem ze beczke krecisz, chociaż z tego sie ciesze ze dobrze sie bawisz.
Jot
Masz racje, oczywiscie, nie przeczytałem wszystkiego, ale naprawde dużo, a chciałe po prostu zaproponować moze zbudowanie (sam mogłbym skleic) naprawde dobrych wypowiedzi itd na temat w/w motorów. SV jakos na ostatnim miejscu jest u mnie... Typuje CBF 500 i GS 500...
cemaks
Napewno dużo racji w tym jest, mysle myśle... Trzeba dobrze sie czuć na danym motorze to napewno... Chodzi mi tylko o strone techniczna itd.
Wiem ze beczke krecisz, chociaż z tego sie ciesze ze dobrze sie bawisz.
Jot
Masz racje, oczywiscie, nie przeczytałem wszystkiego, ale naprawde dużo, a chciałe po prostu zaproponować moze zbudowanie (sam mogłbym skleic) naprawde dobrych wypowiedzi itd na temat w/w motorów. SV jakos na ostatnim miejscu jest u mnie... Typuje CBF 500 i GS 500...
cemaks
Napewno dużo racji w tym jest, mysle myśle... Trzeba dobrze sie czuć na danym motorze to napewno... Chodzi mi tylko o strone techniczna itd.
- Sumin13
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 8/7/2008, 00:16
Sumin13 napisał(a):[...]
Typuje CBF 500 i GS 500...
[...]
No i dobrze. Już cieplej

A

I przypominam,


icid napisał(a):Naprawde tak bogatego w wartościowe informacje posta jeszcze chyba na tym forum nie było.
Dziękuję


"Człowiek bez pasji jest martwy"
- gray wolf
- Świeżak
- Posty: 165
- Dołączył(a): 8/6/2008, 07:59
- Lokalizacja: z nienacka
Nadaje się, nie nadaje... Pomimo, że piszecie o SV negatywnie jako pierwszy motocykl to bardzo wiele osób go wybiera. Dzieje się tak dlatego, że patrzymy głównie na mase i gabaryty motonga. Ten jest bardzo poręczny i wogóle. Sam już nie wiem, gdyby mieć full kasy to zacząłbym od YBR250, a tak mogę kupić raz. Studia itd... więcej czasu na pracę nie ma. Wiecie co śledzę temat (co na pierwsze moto 183 strony, od 1 strony) i dalej nie mam pewności.
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Ta... to też przeczytałem z milion razy. Wszystko jest do opanowania. Jakbyś np przeczytał artykuł na stronie ścigacza o 'turystycznej' wersji RRa czyli pełna nazwa: Honda CBR 600F, to byś zauważył, że autor wcale nie neguje, wybrania tego moto na 1.
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
kolego między rr, a f jest różnica taka jak między kominiarzem, a kominiarką. poza tym tam jest napisane:
"Wiele osób, zaczynających swoją przygodę z szybkimi maszynami sportowymi wybiera właśnie CBR 600F." czyli nie pierwsze moto, a pierwsze sportowe moto.
"Wiele osób, zaczynających swoją przygodę z szybkimi maszynami sportowymi wybiera właśnie CBR 600F." czyli nie pierwsze moto, a pierwsze sportowe moto.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Chodziło mi bardziej o:
"KtoÅ› może powiedzieć – jak to? Przecież to zdecydowanie za mocny sprzÄ™t na pierwszy motocykl. Ja uważam, że w tej kwestii ten ktoÅ› może siÄ™ mylić.
Może i 110 KM to bardzo duża moc, jednak rozsÄ…dnie używana CBR 600 F4 to idealny motocykl jako pierwszy, drugi i trzeci sprzÄ™t w motocyklowej „karierze”
Wiem, że duża róznica jest w RRi F
Koleś użył tam słowa rozsądnie, wydaje mi się, że o to w tym wszystkim chodzi. Jak masz łeb myślisz i wogóle, powinno być OK. Oczywiście, nie traktuje tego jako ogólna prawda. Ktoś może uważać inaczej, też pewnie będzie mieć rację. Nie każdy motocykl jest dla każdego. Dla niektórych wystarczy YBR125, żeby np objechać cały świat
"KtoÅ› może powiedzieć – jak to? Przecież to zdecydowanie za mocny sprzÄ™t na pierwszy motocykl. Ja uważam, że w tej kwestii ten ktoÅ› może siÄ™ mylić.
Może i 110 KM to bardzo duża moc, jednak rozsÄ…dnie używana CBR 600 F4 to idealny motocykl jako pierwszy, drugi i trzeci sprzÄ™t w motocyklowej „karierze”
Wiem, że duża róznica jest w RRi F
Koleś użył tam słowa rozsądnie, wydaje mi się, że o to w tym wszystkim chodzi. Jak masz łeb myślisz i wogóle, powinno być OK. Oczywiście, nie traktuje tego jako ogólna prawda. Ktoś może uważać inaczej, też pewnie będzie mieć rację. Nie każdy motocykl jest dla każdego. Dla niektórych wystarczy YBR125, żeby np objechać cały świat

Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
z kupnem sporta i używania rozsądku jest jak z rzucaniem fajek i jednoczesnym postanowieniem, żejednak zapalisz od czasu do czasu. dwie sprzeczności. nie do pogodzenia.
skoro chcesz urzywać rozsądku i nie wykorzystywać mocy to po co Ci sport?
zamiast cbr kup cbf.
w razie jak rozsądek jednak zawiedzie, ograniczona moc nie pozwoli sobie zrobić kuku.
jeśli twierdzisz, że wszystko da się opanować, czemu nie wsiądziesz na r1 na dzień dobry?
radzę poczytać:
viewtopic.php?t=13148&postdays=0&postorder=asc&start=60
piszą to doświadczeni motocykliści, którzy mieli już wypadki, a rozsądek dalej gdzieś się gubi, jak wsiadamy na moto. tak już po prostu jest i koniec.
skoro chcesz urzywać rozsądku i nie wykorzystywać mocy to po co Ci sport?
zamiast cbr kup cbf.
w razie jak rozsądek jednak zawiedzie, ograniczona moc nie pozwoli sobie zrobić kuku.
jeśli twierdzisz, że wszystko da się opanować, czemu nie wsiądziesz na r1 na dzień dobry?
radzę poczytać:
viewtopic.php?t=13148&postdays=0&postorder=asc&start=60
piszą to doświadczeni motocykliści, którzy mieli już wypadki, a rozsądek dalej gdzieś się gubi, jak wsiadamy na moto. tak już po prostu jest i koniec.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Pisałem akurat o tym, bo napisałeś o 600RR, ja nie chcę kupić sporta. Z tą R1 nie przesadzaj, ja wybrałbym FireBlade'a
bo Honda to Honda.
Ok serio, spoko czytałem tamten temat cały, ogólnie wszystko czytam. Wiem, też że najlepiej jest używać rozsądku wcześniej. To znaczy przed kupnem, wybrać dobry motocykl żeby wybaczał błędy itd. Potem używanie rozsądku jest troche kłopotliwe wiem. Tak to jednak z ludźmi jest jak widać to na tym forum, że niepewność rządzi. Dlatego często zadają głupie pytania, często milion razy te same.

Ok serio, spoko czytałem tamten temat cały, ogólnie wszystko czytam. Wiem, też że najlepiej jest używać rozsądku wcześniej. To znaczy przed kupnem, wybrać dobry motocykl żeby wybaczał błędy itd. Potem używanie rozsądku jest troche kłopotliwe wiem. Tak to jednak z ludźmi jest jak widać to na tym forum, że niepewność rządzi. Dlatego często zadają głupie pytania, często milion razy te same.
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Głowa to jedno, działanie to drugie. To się okaże w bardzo niedalekiej przyszłości
Setki godzin spędzonych na analizie motocykli, danych technicznych, opini, osiągów, oglądaniu zdjęć, zadawaniu pytań tu i tam, czytania forum itd... Chyba potrzebuję jeszcze troche czasu żeby finalnie to wszystko poukładać.

Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
Ten tego... Jakby to powiedziec... Moze trzymajmy sie tematu co i nie odchodzmy w bok
SQ nieeeee bij, plis
Traperoso czytałeś dużo, ja również, nadal ciężko zdecydować... Ja juz jestem bardziej nastawiony na CB 500 i GS 500 kasa podobna, różnice są (pytanie - CB to rzędówka? )
Pytanie do Was - SQ deep breath, dostane zezwolenie na skrecenie tematu odnosnie w/w moto? Dostane w sparcie w postaci dobrych subiektywnych opinii o nich?
Traperoso:
To w końcu za czym jestes?


Traperoso czytałeś dużo, ja również, nadal ciężko zdecydować... Ja juz jestem bardziej nastawiony na CB 500 i GS 500 kasa podobna, różnice są (pytanie - CB to rzędówka? )
Pytanie do Was - SQ deep breath, dostane zezwolenie na skrecenie tematu odnosnie w/w moto? Dostane w sparcie w postaci dobrych subiektywnych opinii o nich?
Traperoso:
To w końcu za czym jestes?
- Sumin13
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 8/7/2008, 00:16
cb to rzędówka (twin, czyli dwa cylindry - podobnie jak GS), a poza tym nie wiem o co Ci chodzi.
motocykl b. dobry i polecany na pierwsze moto. podobnie jak gs. nie zanam specyfikacji serwisowej, więc nie wiem, który wypada taniej w ekspoloatacji, ale to na pewno juz było
oba prezentują podobny poziom osiągów i frajdy z jazdy. myślę, że przy wyborze zdecyduje ogólny stan techniczny i kwestie estetyki.
wbrew wielu opiniom, nie jest to maszyna, którą po pierwszym sezonie trzeba wyrzucić do kosza. wiele osób śmiga na tym całe lata i dają radę. po wyposażeniu w kufry znam GSa, który uczestniczył w b. ambitnych wyprawach za daleką granicę z mocniejszymy maszynami i nie odstawał jakoś specjalnie.
motocykl b. dobry i polecany na pierwsze moto. podobnie jak gs. nie zanam specyfikacji serwisowej, więc nie wiem, który wypada taniej w ekspoloatacji, ale to na pewno juz było

wbrew wielu opiniom, nie jest to maszyna, którą po pierwszym sezonie trzeba wyrzucić do kosza. wiele osób śmiga na tym całe lata i dają radę. po wyposażeniu w kufry znam GSa, który uczestniczył w b. ambitnych wyprawach za daleką granicę z mocniejszymy maszynami i nie odstawał jakoś specjalnie.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Ja do wyboru ostatecznie stawiam, co dziwne się może wydawać:
- Suzuki GS500
- Suzuki SV650N
wcześniej zastanawiałem się nad, podam wszystkie nad którymi myślałem, nawet parę lat temu:
- Suzuki Bandit 600 - za ciężki
- Yamaha Fazer 600 - za mocny
- Honda Hornet 600 - dużo za mocny
- Kawasaki ER5 - ogólne wady, hamulce itp
- Honda CB500 - za mało sportowo nastawiony
- Honda CBR600F - dawne plany
- Honda VFR400 - po części do Anglii latać nie będę
- Aprilia RS250 - bardzo dawne plany
Tak teraz o tych dwóch:
Gs 500, wszystko cacy jest w nim, prócz jednej rzeczy. Właściwie, to niezbyt podoba mi się ten motocykl z wyglądu. Wiem, że moto bardziej ma jeździć niż się podobać. Jednak nowsze, modele wyglądają całkiem spoko, więc się zastanawiam w okolicach 2003-2006. Trochę gejowo-damskie podejście, ale motocykl MUSI mi się podobać.
SV650, pomysł z jednego z forumowiczów, nie ważne kogo. Podoba tak samo, lekki, nie ma żadnego zrytego kranika jak GS500, ale kontrolkę która informuje o kończonym się paliwie i o potrzebie podjechania na stację
Tak, wszyscy mówią, że ciągnie od dołu i już tu jest duży moment. Jest zrywna, a nawet porywna(jest takie słowo?) Nie oznacza, to że jest to jakiś potwór po prostu kwestia nauki i nabrania trochę doświadczenia. Roczniki 2001-2003
Niektórzy myślą, że jak kupią GS500 to będą bezpieczni i żyli wiecznie, bo ten motocykl wybacza błędy. Moim zdaniem, jest część prawdy w tym, ale czy miałoby to mieć kluczowe znaczenie przy wyborze motocykla? Np. Bardziej stawiałbym np na SVke to dlaczego mam jej nie wziąć? Nie jest to R1, ale motocykl który ma służyć przez 4-5 sezonów. Czy GS sprostałby temu zadaniu? Nie wiem.. mi się wydaje, że ja się szybko uczę i szybko wymagam więcej. SVka była by więc dobrym wyborem? Nie wiem jeszcze się zastanawiam. Na to jednak wygląda.
- Suzuki GS500
- Suzuki SV650N
wcześniej zastanawiałem się nad, podam wszystkie nad którymi myślałem, nawet parę lat temu:
- Suzuki Bandit 600 - za ciężki
- Yamaha Fazer 600 - za mocny
- Honda Hornet 600 - dużo za mocny
- Kawasaki ER5 - ogólne wady, hamulce itp
- Honda CB500 - za mało sportowo nastawiony
- Honda CBR600F - dawne plany
- Honda VFR400 - po części do Anglii latać nie będę
- Aprilia RS250 - bardzo dawne plany
Tak teraz o tych dwóch:
Gs 500, wszystko cacy jest w nim, prócz jednej rzeczy. Właściwie, to niezbyt podoba mi się ten motocykl z wyglądu. Wiem, że moto bardziej ma jeździć niż się podobać. Jednak nowsze, modele wyglądają całkiem spoko, więc się zastanawiam w okolicach 2003-2006. Trochę gejowo-damskie podejście, ale motocykl MUSI mi się podobać.
SV650, pomysł z jednego z forumowiczów, nie ważne kogo. Podoba tak samo, lekki, nie ma żadnego zrytego kranika jak GS500, ale kontrolkę która informuje o kończonym się paliwie i o potrzebie podjechania na stację

Niektórzy myślą, że jak kupią GS500 to będą bezpieczni i żyli wiecznie, bo ten motocykl wybacza błędy. Moim zdaniem, jest część prawdy w tym, ale czy miałoby to mieć kluczowe znaczenie przy wyborze motocykla? Np. Bardziej stawiałbym np na SVke to dlaczego mam jej nie wziąć? Nie jest to R1, ale motocykl który ma służyć przez 4-5 sezonów. Czy GS sprostałby temu zadaniu? Nie wiem.. mi się wydaje, że ja się szybko uczę i szybko wymagam więcej. SVka była by więc dobrym wyborem? Nie wiem jeszcze się zastanawiam. Na to jednak wygląda.
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
Posty: 51
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości