Suzuki Sv 650 vs Bandit 600 (650).Jakie różnice ?
Posty: 41
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Suzuki Sv 650 vs Bandit 600 (650).Jakie różnice ?
Hej! Za niedługo będę chciał zakupić mój pierwszy motocykl.Jak wiadomo ilość godzin przed egzaminem nie jest duża ale czuje się dobrze w jeździe
Nie jestem głupi i nie mam zamiaru kupować gixera 600 bo wiem że 130KM to nie przelewki a kocham ten motocykl.I tu moje pytania .Na pierwszy motocykl wybrałem Suzuki Sv 650 lub Bandit 600 (650 jak bedzie kasa).Naczytałem się dużo i oba motocykle są polecane na 1 moto.dlatego nie chce kupić gsa bo pewnie po sezonie znudzi mi się a poza tym krucho z pieniędzmi. I teraz mam do Was pytania :
1.Który lepszy dla początkującego ?Sv czy bandzior ?
2. Jaka jest różnica w jeżdżeniu tymi motocyklami ?z opini wynika że svka jest narowista i ciągnie bardzo od dołu ,że może zrobić psikusa itp ale i tak go polecają.A bandit ? Który jest bardziej przyjazny dla początkującego ?
3.Czy różnica wagi jest odczuwalna ??Mam 176cm,waga ok 80. sv waży ok 190kg gotowe do jazdy a bandit z 220 ? Czy jest to odczuwalne dla nowicjusza ?
4.Ogólnie jestem za svką bo bardziej odpowiada mi wygląd (mówie o wersji S -raczej od 2003r), ale dźwięk svki nie podoba mi się tak jak rzędówka bandziora ...To też jest do zastanowienia no ale w tym mi nie pomożecie.
5.Jakie są jeszcze różnice ?
Dzięki za odpowiedzi

1.Który lepszy dla początkującego ?Sv czy bandzior ?
2. Jaka jest różnica w jeżdżeniu tymi motocyklami ?z opini wynika że svka jest narowista i ciągnie bardzo od dołu ,że może zrobić psikusa itp ale i tak go polecają.A bandit ? Który jest bardziej przyjazny dla początkującego ?
3.Czy różnica wagi jest odczuwalna ??Mam 176cm,waga ok 80. sv waży ok 190kg gotowe do jazdy a bandit z 220 ? Czy jest to odczuwalne dla nowicjusza ?
4.Ogólnie jestem za svką bo bardziej odpowiada mi wygląd (mówie o wersji S -raczej od 2003r), ale dźwięk svki nie podoba mi się tak jak rzędówka bandziora ...To też jest do zastanowienia no ale w tym mi nie pomożecie.
5.Jakie są jeszcze różnice ?
Dzięki za odpowiedzi
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
Re: Suzuki Sv 650 vs Bandit 600 (650).Jakie różnice ?
1.Który lepszy dla początkującego ?Sv czy bandzior ?
SV-jest lżejszy
Niebezpieczeństwo w B6 jest takie jak już pisałem, jak nie wyćwiczysz silnego przeciwskrętu to możesz się znaleźć na sąsiednim pasie, gdy obierzesz zły kierunek jazdy.
2. Jaka jest różnica w jeżdżeniu tymi motocyklami ?z opini wynika że svka jest narowista i ciągnie bardzo od dołu ,że może zrobić psikusa itp ale i tak go polecają.A bandit ? Który jest bardziej przyjazny dla początkującego ?
Jak się wjeździsz w SV, to duży dół jest super.
JA na dół w B6 (do 5000obr) raczej narzekam.
3.Czy różnica wagi jest odczuwalna ??
Tak, zwłaszcza w zakrętach. W B6 więcej elementów wiruje.
Bandit jest jak kloc który niechętnie zmienia tor jazdy powyżej 120km/h.
Ale silna ręka i da radę.
4.Ogólnie jestem za svką
5.Jakie są jeszcze różnice ?
Koszt utrzymanie SV-ki jest dużo mniejszy.
Zawory rzadko, 2 świece.
Moim zdaniem B6 ma trochę wad i też z tego powodu go strasznie lubię.
Może jest za ciężki, może gixery lepiej hamują i lepiej przyspieszają, ale lubię go czuć takim jakim jest. Trudniej mi na nim pewne rzeczy wykonać, dlatego jego wady poszerzają moje umiejętności i czuję się z tym świetnie.
SV-jest lżejszy
Niebezpieczeństwo w B6 jest takie jak już pisałem, jak nie wyćwiczysz silnego przeciwskrętu to możesz się znaleźć na sąsiednim pasie, gdy obierzesz zły kierunek jazdy.
2. Jaka jest różnica w jeżdżeniu tymi motocyklami ?z opini wynika że svka jest narowista i ciągnie bardzo od dołu ,że może zrobić psikusa itp ale i tak go polecają.A bandit ? Który jest bardziej przyjazny dla początkującego ?
Jak się wjeździsz w SV, to duży dół jest super.
JA na dół w B6 (do 5000obr) raczej narzekam.
3.Czy różnica wagi jest odczuwalna ??
Tak, zwłaszcza w zakrętach. W B6 więcej elementów wiruje.
Bandit jest jak kloc który niechętnie zmienia tor jazdy powyżej 120km/h.
Ale silna ręka i da radę.
4.Ogólnie jestem za svką
5.Jakie są jeszcze różnice ?
Koszt utrzymanie SV-ki jest dużo mniejszy.
Zawory rzadko, 2 świece.
Moim zdaniem B6 ma trochę wad i też z tego powodu go strasznie lubię.
Może jest za ciężki, może gixery lepiej hamują i lepiej przyspieszają, ale lubię go czuć takim jakim jest. Trudniej mi na nim pewne rzeczy wykonać, dlatego jego wady poszerzają moje umiejętności i czuję się z tym świetnie.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
1. Od dwóch miesięcy jeżdżę SVką i jest OK, a jest to mój pierwszy motocykl.
2. SVka bardzo fajnie ciągnie od dołu ale wszystko jest do opanowania. Mi nie sprawia problemów.
3. Ciężko jest mi się odnieść w porównaniu z Banditem ale Svka jeżdżę bez problemów, a mam 172 cm wzrostu i 80 kg wagi gotowej do jazdy
4. Ja też. Dziwię się, że wolisz dzięk Bandziora od odgłosu Vałki
!
5. Podstawowa różnica to silnik - ciężko porównać rzędówkę do Vałki. Poza tym SVka bardziej się nadaje na miasto a gorzej z dalszymi wypadami ale i w trasie można dać radę (w weekend zrobiliśmy z plecczkiem ponad 700km i żyjemy
)
Pozdrawiam i życzę dobrego wyboru typu oraz owocnych i przemyślanych zakupów motocykla!
kolecik
2. SVka bardzo fajnie ciągnie od dołu ale wszystko jest do opanowania. Mi nie sprawia problemów.
3. Ciężko jest mi się odnieść w porównaniu z Banditem ale Svka jeżdżę bez problemów, a mam 172 cm wzrostu i 80 kg wagi gotowej do jazdy

4. Ja też. Dziwię się, że wolisz dzięk Bandziora od odgłosu Vałki

5. Podstawowa różnica to silnik - ciężko porównać rzędówkę do Vałki. Poza tym SVka bardziej się nadaje na miasto a gorzej z dalszymi wypadami ale i w trasie można dać radę (w weekend zrobiliśmy z plecczkiem ponad 700km i żyjemy

Pozdrawiam i życzę dobrego wyboru typu oraz owocnych i przemyślanych zakupów motocykla!
kolecik
kolecik
...czarna SV650N '99...
...czarna SV650N '99...
- kolecik
- Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 9/5/2007, 07:40
- Lokalizacja: Warszawa/Nadarzyn
Jestem posiadaczem bandita 650.
I mam prośbę stary - nie popełniaj mojego błedu i kup od razu sportowego grata. Gixera - i juz. Mi sie bandzior po 3 tyg znudził. Choc nie powiem potrafi zapierdylac.
Jest ciężki, ale ja np tego nie odczuwam zbytnio, chociaz tak jak falcon mówił, trzeba o tym pamietac i wyćwiczyc przeciwskręt.
I mam prośbę stary - nie popełniaj mojego błedu i kup od razu sportowego grata. Gixera - i juz. Mi sie bandzior po 3 tyg znudził. Choc nie powiem potrafi zapierdylac.
Jest ciężki, ale ja np tego nie odczuwam zbytnio, chociaz tak jak falcon mówił, trzeba o tym pamietac i wyćwiczyc przeciwskręt.
-
turboponczek - MEGA TROLL
- Posty: 2010
- Dołączył(a): 1/5/2007, 11:44
- Lokalizacja: masz taki fajny tornister ?!
Czy w takim razie fz6 lub gsr to przesada na pierwsze moto ??Jestem bardziej za svką ,ale pisze że svka pokonuje np fz6 nie mowiąc o bandicie. Co o tym myslicie ?Czy to za dużo ?To jest 100 KM ,ale jak svka tak jezdzi...A nie powiem ,gsr i fz6 są super !!
Pamiętajcie że na niczym wcześniej nie jeździłem
Pamiętajcie że na niczym wcześniej nie jeździłem
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
turboponczek napisał(a):Jestem posiadaczem bandita 650.
I mam prośbę stary - nie popełniaj mojego błedu i kup od razu sportowego grata. Gixera - i juz. Mi sie bandzior po 3 tyg znudził. Choc nie powiem potrafi zapierdylac.
Jest ciężki, ale ja np tego nie odczuwam zbytnio, chociaz tak jak falcon mówił, trzeba o tym pamietac i wyćwiczyc przeciwskręt.
Yyy, Ponczek piszesz poważnie?
Może jestem jakiś dziwny, ale mi się GS po sezonie nie znudził. Teraz jeżdżę drugi i faktycznie trochę muł się zrobił (ale to też przez gaźniki, za uboga mieszanka) i na prostej rewolucji nie robi. Ale cały czas mam takie braki w technice, że prawdopodobnie następny sezon też będzie GS. Przepaść widać jak się jedzie z czymś mocniejszym.
Do autora: jeździłem FZ6 i w trosce o Ciebie zdecydowanie odradzam. Ten sprzęt za ostro popier*ala jak na pierwszą maszynę. Dlatego pozostań przy tych dwóch, co zaproponowałeś w temacie.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F
Suzi GS500F
-
Inku - Bywalec
- Posty: 550
- Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
- Lokalizacja: okolice Poznania
Inku też tak uważam, tylko tak spytałem
Tylko naprawdę mam mętlik w głowie ,nie wiem który wybrać. Sv Bardziej podoba mi się z zewnątrz, jest lekka i zwinna, ale dźwięk mi nie do końca odpowiada:/ A dźwięk w bandicie jest idealny,miodzio ale znów ten motor jest chyba 30kg cięższy i teraz nie wiem jak to sie ma dla początkującego ...Pomóżcie 


-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
CBF 600 | z750 | Bandit 650 | SV650 | fz6 |
Przyspieszenie:
0-140km/h 7,5 | 5,8 |6,9 | 7,1 | 5,7
0-200km/h 29,2 |12,4 | 24,7 | 22,7 | 14,7 s
Elastyczność:
60-100km/h 5,8 | 4,3 |4,4 |4,9 |5,2
100-140km/h 6,4 |4,6 |5,1 |5,6 |6,4
140-180km/h 8,5 |5,1 |7,0 |6,4 |7,8
Jeśli chodzi o przyspieszenie to FZ6 zapieprza ostro jak na gołą 600-kę.
Przyspieszenie:
0-140km/h 7,5 | 5,8 |6,9 | 7,1 | 5,7
0-200km/h 29,2 |12,4 | 24,7 | 22,7 | 14,7 s
Elastyczność:
60-100km/h 5,8 | 4,3 |4,4 |4,9 |5,2
100-140km/h 6,4 |4,6 |5,1 |5,6 |6,4
140-180km/h 8,5 |5,1 |7,0 |6,4 |7,8
Jeśli chodzi o przyspieszenie to FZ6 zapieprza ostro jak na gołą 600-kę.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
jordan23, co siÄ™ tak srasz.
Ja też mam chęć na tak różne sprzęty że chciałbym mieć ich minimum 5.
To nie jest decyzja na śmierć i życie.
Z SV oszczędzisz sobie kasy, w B6 przed 2000r, trzeba co 6000km robić zawory.
Lekka fajnie brzmiąca SVka będzie super.
Najpierw wżyj się w motocykl, to jest najważniejsze!
Mocniejsze maszyny pozwalają na mocniejsze przegięcia, a to się często kończy źle przy braku umiejętności.
Sam zobaczysz, że na początku tu nie chodzi o motocykl tylko o Ciebie i to ile się nauczysz.
Ja też mam chęć na tak różne sprzęty że chciałbym mieć ich minimum 5.
To nie jest decyzja na śmierć i życie.
Z SV oszczędzisz sobie kasy, w B6 przed 2000r, trzeba co 6000km robić zawory.
Lekka fajnie brzmiąca SVka będzie super.
Najpierw wżyj się w motocykl, to jest najważniejsze!
Mocniejsze maszyny pozwalają na mocniejsze przegięcia, a to się często kończy źle przy braku umiejętności.
Sam zobaczysz, że na początku tu nie chodzi o motocykl tylko o Ciebie i to ile się nauczysz.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
sam niedawno wybierałem z podobnego "zakresu".
Prosta rada, weź ten który znajdziesz w lepszym stanie, w odpowiedniej dla Ciebie cenie i jeździj z głową.
Prosta rada, weź ten który znajdziesz w lepszym stanie, w odpowiedniej dla Ciebie cenie i jeździj z głową.
"You`re an accident waiting to happen" | | http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M961749 | ______ | fzs 600
- jot
- Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 10/6/2008, 19:45
- Lokalizacja: Warszawa
A co powiecie o CBF 600 ? Ma ktoś tą hondę ??Nie znalazłem nigdzie testu wersji Naked.Może wy wiecie ??może w którymś czasopiśmie był ?jak tak to który numer ?Jak sie ten motocykl ma do bandita ?Wydaje mi się że to też jest moto nie do zajechania.Co powiecie o nim ?
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
Czytałem w ŚM porównanie z Banditem. Z tego co pamiętam to taki moto dla listonosza. Ale na pierwszy sprzęt się bardzo dobrze nada. Rzadki serwis itd. Jak nie ma w sieci tego porównania to zrobię skan i prześlę Ci na PW.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F
Suzi GS500F
-
Inku - Bywalec
- Posty: 550
- Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
- Lokalizacja: okolice Poznania
-
Dominik_YZF - Bywalec
- Posty: 664
- Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
- Lokalizacja: 3City
Zostań przy tej SV-ce.
Bandit wymaga sporej ilości treningu, a GSXF przy tej samej konstrukcji mając więcej mocy i większej masie z owiewkami jest jeszcze gorzej.
Bandit wymaga sporej ilości treningu, a GSXF przy tej samej konstrukcji mając więcej mocy i większej masie z owiewkami jest jeszcze gorzej.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Jordan, porówanie dotyczy wersji S ale konstrukcyjnie niczym się nie różnią od nakedów.
A "jajko" możesz kupić jak masz jakieś podstawy, najlepiej dość spore. Bo przyspiesza to żwawo, po przekroczeniu 9 tys.obr robi się całkiem ładnie
Czuć masę w zakrętach i jak nigdy niczym więcej nie pojeździłeś to lepiej sobie dopuść (nie mówimy tu o 5 min przejażdżkach i kursie na PJ). Słabe hamulce - przynajmniej w tym egzemplarzu, którym jeździłem. Dobry sprzęt do turystki, na szybkie winkle już gorzej. I przy manewrowaniu to cholerny kloc. Pozycja bardziej sportowa niż chociażby w bandicie.
A co powiesz na CBF600? Z tych wszystkich sprzętów ma chyba najłagodniejszą charakterystykę.
A "jajko" możesz kupić jak masz jakieś podstawy, najlepiej dość spore. Bo przyspiesza to żwawo, po przekroczeniu 9 tys.obr robi się całkiem ładnie

Czuć masę w zakrętach i jak nigdy niczym więcej nie pojeździłeś to lepiej sobie dopuść (nie mówimy tu o 5 min przejażdżkach i kursie na PJ). Słabe hamulce - przynajmniej w tym egzemplarzu, którym jeździłem. Dobry sprzęt do turystki, na szybkie winkle już gorzej. I przy manewrowaniu to cholerny kloc. Pozycja bardziej sportowa niż chociażby w bandicie.
A co powiesz na CBF600? Z tych wszystkich sprzętów ma chyba najłagodniejszą charakterystykę.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F
Suzi GS500F
-
Inku - Bywalec
- Posty: 550
- Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
- Lokalizacja: okolice Poznania
Posty: 41
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości