Zobacz wÄ…tek - czerwony przycisk
NAS Analytics TAG

czerwony przycisk

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

czerwony przycisk

Postprzez mar111cin » 17/9/2006, 10:03

Jest dużo opini żeby nie wyłaczać motoru tym przyciskiem, a tylko samą stacyjką. No to mam pytanie dlaczego tak niby uważacie, co się wam wydaje że od tego może sie popsuć, lub co się wam popsuło ?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)


Postprzez PTB_PL » 17/9/2006, 10:14

chozi o to ze motocykl nie powinien byc na zaplonie (czerwony przycisk) poniewaz nawet jak stacyjka jest wylaczona to napiecie caly czas jest podawane na modul, dopiero po wylaczeniu czerwonego przyciku napiecie jest odcinane od modulu. Nie wylacznie zaplonu moze po dluzszym czasie (nie jest to dzien czy dwa) spowodowac rozlegulowanie zaplonu.

Moto powinno byc wylaczone najpierw z przycisku pozniej ze stacyjki. Kiedy nie pracuje silnik stacyjka powinna zawsze byc wylaczona, bo tez sie cos dzieje jak na wylaczonym silniku stacyjka jest wlaczona tylko nie pamietam co:P:P:P


:twisted: :twisted:
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez mar111cin » 17/9/2006, 10:18

PTB_PL chyba się troche nie zrozumieliśmy, bo właśnie opinie są takie że to kluczykiem powinno się gasić motocykl a nie czerwonym przyciskiem. Dla mnie to jest dziwne, wydaje mi się że Ty gasisz tak samo jak ja najpierw czerwonym a za chwile wyłączasz stacyjke. Jednak wielu użytkowników twierdzi że tak nie powinno się robić :/ ale niech powiedzą niby dlaczego.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez dosiek77 » 17/9/2006, 10:23

Na prawku instruktor zawsze gasił stacyjką a potem przycisk. Sam jestem ciekaw czy kolejność jest ważna?

Przysik działa jak odcięcie zapłonu, ale prąd dalej jest bo switała działają. Dopiero stacyjka odłącza prąd.
dosiek77
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 10/8/2006, 21:32
Lokalizacja: Mokotów

Postprzez PTB_PL » 17/9/2006, 10:27

wiec walsnie o to bega ze najpier guzik pozniej stacyjka tak powinno byc prawidlowo bo sam ACSledz mi mowil

a inni jak chca sobie gfasic insaczej to niech sobie gasza:P :twisted: :twisted:
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez HANS » 17/9/2006, 10:34

a czego to jest w tym dziale a nie w dziale mechanika co?? Czego właśnie jego nie bluzgacie za to?? Bo ma 400 postów??
>Patol< ;)
Avatar użytkownika
HANS
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 718
Dołączył(a): 18/7/2006, 22:32
Lokalizacja: lubartów

Postprzez mar111cin » 17/9/2006, 10:41

Hans, bo mi się nic nie zepsuło, a tak pozatym stajesz sie powoli irytujacy wiesz o tym? tak że nie nabijaj sobie postów :lol: jak w jawce nie masz czegos takiego to nie musisz sie od razu tak denerwować.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez dosiek77 » 17/9/2006, 10:46

aryan napisał(a):ale macie problem ;p
w instrukcji powinno byc napisane co i jak.


Jak by wszyscy mieli instrukcje to by nikt nie pytał na forum. :D
dosiek77
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 10/8/2006, 21:32
Lokalizacja: Mokotów

Postprzez Thrillco » 17/9/2006, 13:32

panowie prosta zasada odwrotności-przed jazda:kluczyk, guzik, starter, po jeżdzie odwrotnie-(no starter odpada) guzik ,kluczyk...papa bzycku.
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez mar111cin » 17/9/2006, 15:29

Thores nigdy się z nikogo nie śmiałem że ma jawke komarka czy simsona, wiem że Tym się też fajnie jeździ i nie o to tutaj chodzi. (no może poza skuterami, jak widze chłopaka na skuterze to nie moge żeby się nie zaśmiać) . A ja poprostu odpowiedziałem złośliwością na złosliwość.

Ale może wrócimy do tematu i to już bez offtopów?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Marcin_wawa » 17/9/2006, 18:15

Mi mechanik tez mówił że najpierw przycisk potem stacyjka. Więc siłą wiekszości panowie czerwony przycisk górą :]. no chyba że ktoś nie ma.
Honda Hornet 600
Marcin_wawa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 84
Dołączył(a): 6/5/2006, 23:39
Lokalizacja: Warszawa-Marki-Marysin

Postprzez mar111cin » 17/9/2006, 22:03

w sumie to chodziło mi o te wypowiedzi w tym temacie (od wypowiedzi Kaji się zaczyna) viewtopic.php?t=1660&postdays=0&postorder=asc&start=0
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez mar111cin » 17/9/2006, 22:17

no sprzęgło jest do ruszania :D jak bez sprzęgła byś ruszył?? :P a temat jest tutaj bo zbieram opinie o czerwonym guziku. (jakby tak rozumować to tutaj by musiały być same pytania czy honda CBR 600 F1234 nadaje się na pierwsze moto--- jak ja już widze honda cbr600 to mi się niedobrze robi...[znaczy chodzi o temat])
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Shinden » 17/9/2006, 22:27

jak ja już widze honda cbr600 to mi się niedobrze robi...[znaczy chodzi o temat])


Jakie Ty miales szczescie ze dokonczyles ta wypowiedz :wink:
Avatar użytkownika
Shinden
Świeżak
 
Posty: 119
Dołączył(a): 1/9/2005, 14:06
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Postprzez mar111cin » 17/9/2006, 22:53

Thores to uwierz że te skrzynie są naprawde różne, w końcu jest to zsynchronizowana skrzynia. A jakby nie było można tak zmieniać to by było dużymi literami w instrukcji napisane i nie powstało by (pierwsze zrobiło chyba kawasaki) sprzęgło antyhopingowe. Jak możesz to nie rób offtopa a załóż drugi temat, ja chętnie te odpowiedzi przeniose do tamtego. Tutaj pytałem o co innego w sumie mało odpowiedzi dostałem, a pytanie można powiedzieć że dotyczy każdego heh.

Shinden pisząc właśnie tak sobie pomyślałem że to może być niedopowiedzenie heh ;) a tak pozatym nie powiedziałeś jak Ty robisz
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości




na górê