Membrana do jawki
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Membrana do jawki
Witam.
Wie ktoś jak zrobić membrane domowej roboty, żeby sie paliwo do gaźnika nie cofało? jak coś to ma być do jawy mustang
Wie ktoś jak zrobić membrane domowej roboty, żeby sie paliwo do gaźnika nie cofało? jak coś to ma być do jawy mustang

- Sisi
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 1/8/2006, 14:45
do sie to zrobic ale pytanie po co?? skoro idzesz do sklepu i kupujesz taka czesc za 5zl, a jesli juz chcesz bardzo zrobic samemu to mozesz to zrobic z materialu na splawiki wedkarskie, albo poprostu kupic taki maly gruby splawik i uformowac go odpowiednio
:):)




No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
chodzilo Jej pewnie o taką membrane, która ma sie znajdować między gaźnikiem a cylindrem (właściwie to odległość nie powinna się zmienić, więcj powinno to być już w samym kanale dolotowym cylindra) i to cacko ma przepuszczac tylko w jedną strone-do cylindra (wiesz odkurzacze też miały taką klapke żeby powietrze zassane nie wydostawało się na zewnątrz =] ) ale coś takiego jest bardzo pracochłonne, troche nakładów wymaga i efekt kiepski (kiedyś widziałem takie coś w simsonie:) )
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
to znaczy troche był mocniejszy, ale to niewarte tych pieniędzy. Pozatym bał się jeździć wtedy szybko bo można zatrzeć cylinder. A samo to jak ten cylinder wyglądał po tym zabiegu to już nie skomentuję... (cylinder simsona nie ma odczepianego krućca ssącego, przez to musiał go troche pociać i wyciąć pare żeberek)
heh sorrka ale nick jest mylÄ…cy
pompa? a co Ty chcesz jawke na diesla przerobić ??
heh sorrka ale nick jest mylÄ…cy

pompa? a co Ty chcesz jawke na diesla przerobić ??

<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
kiedyś widziałem wtrysk do dwusuwa jako hybryde, ale wątpie żeby takie coś zaprojektowano do jawki, nie kombinuj tylko jeździj 

<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Elo znalazlem ostatnio stronke z czeskim tunningiem:
http://www.sweb.cz/firesnek/novinky.htm
A zainteresowalo mnie dokladnie to:
http://www.sweb.cz/firesnek/novinky/mustang3.jpg
Jak widac membrana jest zamontowana na podwyzszeniu, przez co nie trzeba rozkopywac cylindra.
http://www.sweb.cz/firesnek/novinky.htm
A zainteresowalo mnie dokladnie to:
http://www.sweb.cz/firesnek/novinky/mustang3.jpg
Jak widac membrana jest zamontowana na podwyzszeniu, przez co nie trzeba rozkopywac cylindra.

- kickers89
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 17/9/2006, 13:19
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości