CBR 954 czy GSXR 1000 K2
Posty: 37
• Strona 1 z 2 • 1, 2
CBR 954 czy GSXR 1000 K2
Witam,
zwracam się o poradę, zamierzam zakupić motor i mam pewien dylemat. Zastanawiam się pomiędzy Suzuki GSXR 1000 K2, a Honda CBR 954 2002r. Może kotoś z was mial styczność z tymi motorami, ktory lepszy jakie maja Za i Przeciw.... Bardzo proszę o poradę
Serdecznie pozdrawiam oraz z gory dziękuje
zwracam się o poradę, zamierzam zakupić motor i mam pewien dylemat. Zastanawiam się pomiędzy Suzuki GSXR 1000 K2, a Honda CBR 954 2002r. Może kotoś z was mial styczność z tymi motorami, ktory lepszy jakie maja Za i Przeciw.... Bardzo proszę o poradę
Serdecznie pozdrawiam oraz z gory dziękuje
- doktor-m
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 27/6/2008, 16:06
- Lokalizacja: Opole
Bardziej podoba mi sie GSXR lecz mówią że Honda to Honda... osobiście słyszałem że w 954 dziwnie sie zachowuje silnik, różne stuki i inne rzeczy... nie wiem czy to prawda ale zniechęciło mnie to do CBR, Nie wiem jak jest z awaryjnością GSXR gdyby ktoś coś wiedział na ten temat to pisać, brałem pod uwagę jeszcze R1 lecz z wyglądu podobają mi się GSXR i CBR....
- doktor-m
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 27/6/2008, 16:06
- Lokalizacja: Opole
Honda to Honda to był cios w serce.... ludzie mówią wiele rzeczy.... jak ci się podoba K2 to kupuj znajomy kiedyś miał strasznie ja skatował kilka wywrotek ciągłe gumy itd i jakoś mu to wszystko chodziło bez większych awarii także sprzęt mocny ale Honda też niczego sobie szczególnie 954 chyba najbardziej udana Honda... i nie podchodź do sprawy że Honda to Honda bo to stereotyp...
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
ok, rozumiem że masz doświadczenie na mocnych sprzętach.
Co do gsxr - odradzam jazdę we dwoje na dłuższe trasy, po prostu zamęczysz plecaczka. Dobrze się kręci, lubi wysokie obroty.
Co do Hondy, wydaje się bardziej poręczna nie męczysz się jak w suzuki. Bynajmniej ja to tak odczuwam, i koniecznie bierz 954 z amortyzatorem skrętu bo cię trzepnie i obudzisz się w rowie albo słupie.
pozdro
Co do gsxr - odradzam jazdę we dwoje na dłuższe trasy, po prostu zamęczysz plecaczka. Dobrze się kręci, lubi wysokie obroty.
Co do Hondy, wydaje się bardziej poręczna nie męczysz się jak w suzuki. Bynajmniej ja to tak odczuwam, i koniecznie bierz 954 z amortyzatorem skrętu bo cię trzepnie i obudzisz się w rowie albo słupie.
pozdro
Życie jest za krótkie żeby być małym.
yamaha R6
yamaha R6
-
olo113 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 552
- Dołączył(a): 15/5/2008, 10:08
- Lokalizacja: Wrocław City/Barcelona
wez pod uwage ze silnik 954 wydaje czasami różne dziwne dzwieki z siebie. Szczerze ciężko trafić z używek "igłe".
przyczyna to glownie zawor i trzeba go regulować co jakiś czas.
pozdro!
przyczyna to glownie zawor i trzeba go regulować co jakiś czas.
pozdro!
Życie jest za krótkie żeby być małym.
yamaha R6
yamaha R6
-
olo113 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 552
- Dołączył(a): 15/5/2008, 10:08
- Lokalizacja: Wrocław City/Barcelona
olo i chyba też to że ludzie podchodzą do sprawy że Honda to Honda i jest dużo hond które są mimo wszystko dość mocno eksploatowane a każdy ma nadzieje kupując że Honda to Honda a 954 stosunkowo mało jakoś widziałem i widzę...
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
hehe olo Ty napisales ze sie plecaczka da zameczyc. ja sam sie mecze jak jade dlugo. nadgarstki mi siadaja. co do tematu to mimo wszystko GSXR 

w niczym kobieta nie wygląda tak dobrze, jak w niczym!
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««

C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
-
zzzubek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 579
- Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
- Lokalizacja: tsk
-
Dominik_YZF - Bywalec
- Posty: 664
- Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
- Lokalizacja: 3City
Dominik_YZF napisał(a):doktor-m napisał(a):[...] mówią że Honda to Honda [...]
Mówią tez, że w Suzuki pekają ramy.
Bo pękają

f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
To czy ramy pekają wkawasaki czy Suzuki, Honda leprza jak Suzuki mówią skrajnie inteligetni ludzie uogulniajac marke jako całość. To takie wiejskie pier****nie bez znajomości faktów czynników przeznaczenia motocykla itd.
jeden koleś napisał że kupił Honde bo jest najleprza bo ma najrówniejsza prace silnika, dosłownie żal mi gościa było, Nawet nie wie od czego ta praca silnika zalezy i tego ze kazdy mechanik ponad przecietnej potrafi nawet Bizona z 5 metrówym chederem ustawić tak że bedzie miał równa prace silnika. Nie wlicza takich zeczy jak wydech sportowy zestrojenie gaźników, zaworów i bardzo wielu czynników a ZWŁASZCZA UŻYTKOWANIA. Jak dbasz tak masz przecierz... Dosłownie żałosne.. Rozumiem jak by porównać np Honde do jakiegoś gównianego skuterka chińskiego, Lizarda CBR 125 czy kewaya w którym plastiki pekaja od zwykłej jazdy a jak juz ktos kiedys czytał był temat co koles przez rok gwarancji uzywał moto tylko pare tyg. reszte czasu stał w serwisie przy kilkudziesieciorotnych naprawach. To mozna wtedy mówic ale jak porównywać do siebie tak zaawansowane motocykle jakimi są Kawasaki Honda Yamaha Suzuki. Ta 4 notorycznie stoi na podium co roku wymieniajac sie miejscami Oferuje co roku nowości testy. To jak porównać Ferrari do Lambo. jedne pełen full i zajebiscie wykonany i drugi. Wsiadasz do obu taka sama predkosc emocje i przy obu cieszysz morde wysiadając wiec o co chodzi ?
Według mnie to laiczne pytanie. Jesli masz doswiadczenie sam wiesz co ci odpowiada. A jesli zadajesz takie pytanie wydaje sie że długo tym 900 czy 1000 nie pośmigasz... Szerokości ci życze ale jak ostatnio do kolegi zadzwonił z ogłoszenia typek który kupił B 1200 na licytacji i pyta sie czy ten motor ma rozrusznik no to k***a az strach takiemu sprzedać Szkoda zeby jego rodzina potem płakała znajomi itd. bo koleś chciał przyświrować i nie wyszło co za niefart...
Dlatego takie pytania osob które potrafią tylko wsiąsc i pojechać nie interesuja sie motorami nie czytaja na ich temat zanim zapytają. Z każdą awarią żarówki idą do mechanika zamiast samemu naprawić nie znajac sie wogule na budowie motoru czy silnika, mechanice, nie wiedzac po co co służy z czego jest zbudowane. Nie wiedza co im bardziej odpowiada i czego sie spodziewać, sa traktowani przezemnie w gorszej kategorii bo to typowi lalusie którzy nie kupują moto z pasji tylko dla przyświrowania znajomym. Takie moje zdanie.
jeden koleś napisał że kupił Honde bo jest najleprza bo ma najrówniejsza prace silnika, dosłownie żal mi gościa było, Nawet nie wie od czego ta praca silnika zalezy i tego ze kazdy mechanik ponad przecietnej potrafi nawet Bizona z 5 metrówym chederem ustawić tak że bedzie miał równa prace silnika. Nie wlicza takich zeczy jak wydech sportowy zestrojenie gaźników, zaworów i bardzo wielu czynników a ZWŁASZCZA UŻYTKOWANIA. Jak dbasz tak masz przecierz... Dosłownie żałosne.. Rozumiem jak by porównać np Honde do jakiegoś gównianego skuterka chińskiego, Lizarda CBR 125 czy kewaya w którym plastiki pekaja od zwykłej jazdy a jak juz ktos kiedys czytał był temat co koles przez rok gwarancji uzywał moto tylko pare tyg. reszte czasu stał w serwisie przy kilkudziesieciorotnych naprawach. To mozna wtedy mówic ale jak porównywać do siebie tak zaawansowane motocykle jakimi są Kawasaki Honda Yamaha Suzuki. Ta 4 notorycznie stoi na podium co roku wymieniajac sie miejscami Oferuje co roku nowości testy. To jak porównać Ferrari do Lambo. jedne pełen full i zajebiscie wykonany i drugi. Wsiadasz do obu taka sama predkosc emocje i przy obu cieszysz morde wysiadając wiec o co chodzi ?
Według mnie to laiczne pytanie. Jesli masz doswiadczenie sam wiesz co ci odpowiada. A jesli zadajesz takie pytanie wydaje sie że długo tym 900 czy 1000 nie pośmigasz... Szerokości ci życze ale jak ostatnio do kolegi zadzwonił z ogłoszenia typek który kupił B 1200 na licytacji i pyta sie czy ten motor ma rozrusznik no to k***a az strach takiemu sprzedać Szkoda zeby jego rodzina potem płakała znajomi itd. bo koleś chciał przyświrować i nie wyszło co za niefart...
Dlatego takie pytania osob które potrafią tylko wsiąsc i pojechać nie interesuja sie motorami nie czytaja na ich temat zanim zapytają. Z każdą awarią żarówki idą do mechanika zamiast samemu naprawić nie znajac sie wogule na budowie motoru czy silnika, mechanice, nie wiedzac po co co służy z czego jest zbudowane. Nie wiedza co im bardziej odpowiada i czego sie spodziewać, sa traktowani przezemnie w gorszej kategorii bo to typowi lalusie którzy nie kupują moto z pasji tylko dla przyświrowania znajomym. Takie moje zdanie.
cztery w rzędzie wjedzie wszędzie
- HWC
- Świeżak
- Posty: 92
- Dołączył(a): 25/6/2008, 12:36
I po co tak się denerwujesz?
Ja mam gixa k3 i chwalę go sobie bo jest duży gabarytowo. Sam jestem wysoki i chciałem duży motocykl. 929/954 to małe motocykle i dla wysokiej osoby nie będzie pasował, a myślę, że reszta to kwestia gustu. Wszystko jedno jaki. Bierz ten, który Ci się bardziej podoba. Tyle.
Ja mam gixa k3 i chwalę go sobie bo jest duży gabarytowo. Sam jestem wysoki i chciałem duży motocykl. 929/954 to małe motocykle i dla wysokiej osoby nie będzie pasował, a myślę, że reszta to kwestia gustu. Wszystko jedno jaki. Bierz ten, który Ci się bardziej podoba. Tyle.
-
hefron - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1394
- Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
- Lokalizacja: Suchowola
Posty: 37
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości