Dziwna opcja w ustawieniach zegara R1 2003 rok
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Dziwna opcja w ustawieniach zegara R1 2003 rok
witam koledzy i koleżanki mam pewien problem. Otóż w moim motocyklu chciałem pokazać znajomemu jak ustawia sie zegar: ostrość, shift light, obroty, i itp każdy to wie ze na wyłączonym zapłonie jak wciśniemy select i przekręcimy kluczyk nadal trzymając select przez kilka sekund to mozemy sie pobawić i ustawić wedle naszych upodobań budzik, ale ja juz zapomniałem jak to się dokładnie robi i wcisnąłem dwa na raz czyli select i reset i przekręciłem kluczyk po kilku sekundach na wyświetlaczu pokazał się napis "diag" i jak wcisne co kolwiek to zmienia sie na "Co" domyślam sie ze jest to jakis program do diagnostyki lub sprawdzenia czegoś? no właśnie i tu pytanie czego jak powciskam klawisze to pokazują mi się jakieś parametry typu 03:66 albo 02:765 no takie od czapy zupełnie z niczym tego nie kojaze wiecie co to moze być jak chce zapalic w momęcie gdy na budziku mam te cyfry to kręci ale nie zapala a te wartości wraz z kręceniem rosną do pewnego momętu jak puszcam starter to one maleją holera wie co to jest wolną chwilą lece do yamaha na połczyńską ale moze wy wiecie co to za ustrojstwo? 

-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Może to pomoże:
kiedyś próbowałem wymyślić o co w tym chodzi, z angielskim nie mam problemu, jak coś nie wiedziałem to sobie potłumaczyłem, ale czego ten "diag" dotyczy to ja nie wiem -> adjusting the exhaust gas volume.
C1 = '#1' and '#4' oznacza cylinder 1 i 4.
C2 = '#2' and '#3' oznacza cylinder 2 i 3.
tyle wiem:D jakbyś wiedział o co chodzi to napisz, bo mnie to zawsze ciekawiło:)


kiedyś próbowałem wymyślić o co w tym chodzi, z angielskim nie mam problemu, jak coś nie wiedziałem to sobie potłumaczyłem, ale czego ten "diag" dotyczy to ja nie wiem -> adjusting the exhaust gas volume.
C1 = '#1' and '#4' oznacza cylinder 1 i 4.
C2 = '#2' and '#3' oznacza cylinder 2 i 3.
tyle wiem:D jakbyś wiedział o co chodzi to napisz, bo mnie to zawsze ciekawiło:)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
Witam juz wiem co to jest byłem w Yamaha i oczywiście Pan Adam wiedział hehe on wie wszystko.... otóż jest to diagnostyka wielu rzeczy w motocyklu nie będę cytował słów mechanika bo nie znam się tak na tym i nie chce czegoś przekręcić bo wyjdę na pokemona... chodzi w tym oto że tam są podawane róże kody błędów jak ustawisz daną wartość i przyciśniesz króryś z klawiszy chyba select to zostanie zdjagnozowane to do czego odnosi się dana wartość jest ich tam od cholery jeśli nie wyskoczy byk to jest OK ja niechcący puściłem test pompy pobuczała trochę i pokazało ok. Naprawdę nie chce sie wywodzić w tym temacie bo sam szukałem odpowiedzi o co z tym chodzi, moje wnioski są takie mam tego nie ruszać robi się to w tedy gdy pokazuje się błąd i servis się podejmuje diagnostyki...
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości