Triumph
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
jak wszedzie maja bardziej udane modele i mniej.marka w polsce malo popularna.wlasciwosci jezde i awaryjnosc rowniez zaleza od modelu.nie slyszalem zlego slowa na jakiegokolwiek triumpha.
brak motywacji do życia...
-
greddy - Stały bywalec
- Posty: 1081
- Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
- Lokalizacja: płn-zach
Więc jakbyś pytał o konkretne modele wtedy byś uzyskał konkretne odpowiedzi bo na pewno ktoś na forum takimi jeździ.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
ja rocketa widzialem jakis tydzien temu.ani nie jest tak poteznie glosny jak hd, ani nie jest tak stylowy jak road king, ani nie ma tak sportowej sylwetki jak m 1800, ale mimo tego budzi podziw.potezne kolektory jak i cylindry pokazuja potezna moc.dla mnie najwieksza wada rocketa to silnik, co tam robi rzedowka? ta moc w widlastym silniku, dawalaby lepszy motocykl niz w rzedowce.przynajmniej jego dzwiek bylby znacznie przyjemniejszy dla wymagajacego ucha.
brak motywacji do życia...
-
greddy - Stały bywalec
- Posty: 1081
- Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
- Lokalizacja: płn-zach
jak? 1,8 litra w intruderze 125 km przy 6200, 160 nm przy 3200.rocket 2,3 litra 142 km przy 5700, 200 nm przy 2500.patrzac na te dane sadze, ze jesli by sie postarali, to v-ka dalaby rade.ten nowy v-max ma miec 2,4 litra i cos okolo 200 km, tyle ze v4.
brak motywacji do życia...
-
greddy - Stały bywalec
- Posty: 1081
- Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
- Lokalizacja: płn-zach
Przecież Triumph to marka o długoletniej tradycji, osobiście podziwiam większośc modeli z tej wytwórni. Ostatnio duze wrażnie zrobił na mnei Speedmaster jak się przysiadłem do niego w salonie. Swietna pozycja i fajny wygląd. Na pewno to coś fajniejszego niż wszedobylska japonia.
To jak motocykl z rodowodem
jedynie rocket i speed triple do mnie nie przemawiajÄ… : jakies takei wynaturzenia....
Co do klasycznych modeli to prezentują świetnie.(jak dla mnei)
O awaryjności to chyab nei ma co rozmawiać, bo najprawdopodobniej nie odróżnia się ona od tych z Japoni.
To jak motocykl z rodowodem

jedynie rocket i speed triple do mnie nie przemawiajÄ… : jakies takei wynaturzenia....
Co do klasycznych modeli to prezentują świetnie.(jak dla mnei)
O awaryjności to chyab nei ma co rozmawiać, bo najprawdopodobniej nie odróżnia się ona od tych z Japoni.
- Bartman
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 228
- Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
- Lokalizacja: Krosno
<borut> napisał(a):OMG nigdy nie interesowałem sie tym rodzejem motocykli ale tak czytam te dane i... szczena opada...
Takie choppery mają lepsze kopytko od ściga... jestem pełen podziwu.
Tak, tylko ciekawe jakie kopyto miałyby ścigi z 2l silnikiem.
-
pablomotors - Świeżak
- Posty: 453
- Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
- Lokalizacja: Maczu-Pikczu
Witam jest to mój pierwszy post (proszę o wyrozumiałość w razie rażących błędów)
Mam pytanie, jestem na etapie zakupu Triumpha, bardzo spodobał mi sie Speed (Street)Triple oraz Speed Four. Pytanie moje tyczy sie silnika Speed Tripla chodzi mi o te trzy cylindry jak wygląda awaryjność, naprawy oraz koszta związane z eksploatacja tego cacka:) Następne pytanie to co lepsze Speed Four czy Triple (chodzi mi o jazdę po mieście oraz łatwość prowadzenia sie dla średnio zaawansowanego kierowcy)
Z góry dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam wszystkich
P.s mam nadzieje ze moje pytanie zamieściłem w odpowiedniej kategorii.
Mam pytanie, jestem na etapie zakupu Triumpha, bardzo spodobał mi sie Speed (Street)Triple oraz Speed Four. Pytanie moje tyczy sie silnika Speed Tripla chodzi mi o te trzy cylindry jak wygląda awaryjność, naprawy oraz koszta związane z eksploatacja tego cacka:) Następne pytanie to co lepsze Speed Four czy Triple (chodzi mi o jazdę po mieście oraz łatwość prowadzenia sie dla średnio zaawansowanego kierowcy)
Z góry dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam wszystkich
P.s mam nadzieje ze moje pytanie zamieściłem w odpowiedniej kategorii.
- ozgud
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 23/6/2008, 14:08
- Lokalizacja: Katowice
pablomotors napisał(a):<borut> napisał(a):OMG nigdy nie interesowałem sie tym rodzejem motocykli ale tak czytam te dane i... szczena opada...
Takie choppery mają lepsze kopytko od ściga... jestem pełen podziwu.
Tak, tylko ciekawe jakie kopyto miałyby ścigi z 2l silnikiem.
No ale nie trzeba zapominać, że w ścigach chodzi o to żeby znaleźć kompromis między mocą a zwrotnosćią, łatwościa manerwrowania, więc raczej 2l silnik nie jest potrzebny

f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
Dobra to ja przytocze anegdotke :
Cytuje : 50ccm
916114 (18:23)
to przejsaciowy motorek
916114 (18:23)
puziniej jakas 600cc

Cytuje : 50ccm
916114 (18:23)
to przejsaciowy motorek
916114 (18:23)
puziniej jakas 600cc

-
Piankowy Marynarzyk - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3040
- Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
- Lokalizacja: Kaliszfornia
Speed Triple jest swietny pod wzgledem prowadzenia, przyspieszen, ale nie komfortu jazdy i raczej nie nadaje sie w trase czy do jazdy w 2 osoby z bagazem.
Jego 3 cyl silnik jest lepiej wyrownowazony niz jakakolwiek 4 cylindrowka i oprocz braku wibracji ma ciekawy dzwiek. Koszty utrzymania tez mniejsze od czworki, bo jeden cyl odpada.
Zalezy do czego chcesz go uzywac, jezeli chodzi o klopoty to predzej beda ze skrzynia niz z silnikiem.
Adam M.
Jego 3 cyl silnik jest lepiej wyrownowazony niz jakakolwiek 4 cylindrowka i oprocz braku wibracji ma ciekawy dzwiek. Koszty utrzymania tez mniejsze od czworki, bo jeden cyl odpada.
Zalezy do czego chcesz go uzywac, jezeli chodzi o klopoty to predzej beda ze skrzynia niz z silnikiem.
Adam M.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
Jazda w dwójkę odpada głownie miasto no i jako transport na uczelnie czyli jakieś 20km A4 w stronę Zabrza! jakieś konkretne wady skrzyni??Jeszcze pytanko w sprawie dostępności części no i na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie używki.
Dzięki za pomoc
Dzięki za pomoc
- ozgud
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 23/6/2008, 14:08
- Lokalizacja: Katowice
ozgud napisał(a): jakieś konkretne wady skrzyni??Jeszcze pytanko w sprawie dostępności części no i na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie używki.
Dzięki za pomoc
Skrzynia nie ma wad, tylko ze silnik jest jeszcze bardziej pancerny

W uzywce uwage trzeba zwrocic na wszystko, nie moze klekotac, dymic, ma sie dobrze prowadzic i porzadnie ladowac aku.
Czesci jest od groma w...........UK, ale to przeciez bardzo niedaleko i koszt przesylki nie zabija.
Adam M.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
skoro już przy tym jesteśmy. ma ktos doświadczenia z Sprint ST? interesują mnie ostatnie roczniki.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Co do motocykli Triumpha to są modele gorsze i lepsze, do tych drugich z pewnością należy zaliczyć Daytone, 675 który w teście porównawczym sportowych 600 setek tylko o włos przegrał z CBR RR.
Yamaha FZS 600 Fazer
-
ewzen - Świeżak
- Posty: 78
- Dołączył(a): 25/3/2008, 13:36
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości