Zobacz wątek - <i>[używane]</i> Honda NSR 125 - dla młodych...
NAS Analytics TAG

[używane] Honda NSR 125 - dla młodych...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 24/5/2008, 13:33

Komentatorzy napisał(a):Siema wszystkim ja zamieżam kupić sobie taką hond nsr 125 ale nie wiem czy dostane do ziemi i mam do was takie pytanie ile trzeba miec wzrostu zeby takim motorkiem jezdzic<br><hr>Bezio<br>
Tak ze 165 cm wystarczy spokojnie. A jak juz umiesz dobrze jeździć motocyklem to nawet mniej.<br><hr>aas
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 24/5/2008, 13:59

Komentatorzy napisał(a):Siema wszystkim ja zamieżam kupić sobie taką hond nsr 125 ale nie wiem czy dostane do ziemi i mam do was takie pytanie ile trzeba miec wzrostu zeby takim motorkiem jezdzic<br><hr>Bezio<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak ze 165 cm wystarczy spokojnie. A jak juz umiesz dobrze jeździć motocyklem to nawet mniej.<br><hr>aas<br>
Dzieki wielkie ja mysle ze umiem dobrze jezdzic bo juz mialem 2 motorki a ty ile masz wzrostu i jaki masz motor<br><hr>Bezio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 25/5/2008, 17:56

Mam na sprzedarz Honde nsr po wymianie wszystkich olejów.
GG:8816213
mail: machina17@wp.pl <br><hr>machina
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/6/2008, 22:12

Komentatorzy napisał(a):Siemka wpadajcie zobatrzyc moja nsr-ke
<a href="http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NSR,125/21387" target="blank" class="link">http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NSR,125/21387</a>
pozdro ;)))))))))<br><hr>CZUBEK<br>
siema ziomus mozesz mi powedziec ile masz wzrostu bede wdzieczny przymierzam sie do nsrki na razie mam dt 80 podwyzszana <br><hr>Rastein
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/6/2008, 12:47

Komentatorzy napisał(a):Siemka wpadajcie zobatrzyc moja nsr-ke
<a href="http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NSR,125/21387" target="blank" class="link">http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NSR,125/21387</a>
pozdro ;)))))))))<br><hr>CZUBEK<br>
Komentatorzy napisał(a):siema ziomus mozesz mi powedziec ile masz wzrostu bede wdzieczny przymierzam sie do nsrki na razie mam dt 80 podwyzszana <br><hr>Rastein<br>
No siemanko ja mam okolo 160 wzrostu i mam crossa ale chcialem kupic sobie nsr-ke ale nie wiem czy dostane do ziemi a ty ile masz wzrostu<br><hr>Bezio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/6/2008, 13:17

jakie trzeba miec uprawnienia zeby jeździc i ile trzeba mniec skonczonych lat ??<br><hr>mors_125
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/6/2008, 12:05

Siemka mam Nsr powiem wam ze to motor stworzony do sportowej jazdy. Pozdro wszystkim!!<br><hr>Gutek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Herbi NSR » 16/6/2008, 21:49

Nie umie jechac powoli :D doslownie
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez Komentatorzy » 20/6/2008, 13:43

ja widziałem filmik na youtube jak gostek jedzie 185km/h na hondzie nsr125 . czy to możliwe??
jak pisze ze max 160
<br><hr>kam
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/6/2008, 09:32

Komentatorzy napisał(a):ja widziałem filmik na youtube jak gostek jedzie 185km/h na hondzie nsr125 . czy to możliwe??
jak pisze ze max 160
<br><hr>kam<br>
Właściwie to tak. jeśli zmienił cylinder na większy....
Widziałem cylinder nawet 180ccm<br><hr>Pitero
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/6/2008, 14:41

Komentatorzy napisał(a):Motorek bardzo zrywny i nie brakuje mocy, polecam nowym miłośnikom motoryzacji ;] Najmocniejsza jest wersja jc22, kolega ma zablokowaną i 120 tnie. Odblokowana potrafi rozpędzić się do 175km/h oczywiście nie katowana, kolega ma przy katowaną i mu 165 leci, czekam aż drugi tą zablokowaną wybebeszy ;]<br><hr>Werladyn<br>
Kolejny id**ta... zal nawet człowieku nie postałes chyba obok takiego moto. JC 22 to tylko numer nadwozia a nie jakas tam "wersja" Co za iście kretyńskie stwierdzenie...<br><hr>Znawca
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/6/2008, 14:49

Komentatorzy napisał(a):Pier***nie!!! Mam w domu 5 motorów tego modelu i JC22 i JC20 w znacznej części i wiem o nich wszystko praktycznie, i chciałem sprostować że NSR dzieli sie na NSR 125R zabudowaną owiewkami i NSR 125F wersje naked bez owiewek która cały czas była produkowana obok wersji 125R a nie od 99 czy tam ile i nazywana wersją włoską to pieprzenie głupot Każda NSR praktycznie jest włoska bo jest produkowana we włoszech Powszechnie mocniejsza jest wersja produkowana 88-93 czyli JC20 ponieważ prawie każdy motor oznaczony tym modelem miał literke "A" za symbolem JC20 co oznacza ze jest to wersja fabrycznie nie dławiona i ma najwiecej koni Również wersja JC22A jest nie blokowana ale każda inna JC22 czy to będzie B, JC22B czy F będzie blokowana ponieważ to motory na Niemcy tak aby były zgodne z tamtejszym prawem nie mogą przekraczać pewnej wartości mocy bo nie będzie sie dało ich zarejestrować We Włoszech nie było z tym problemu do roku 1993 kiedy to młodzież powodowała sporo wypadków drogowych na tym właśnie motocylu(JC20) spowodowanych zbyt duza mocą motocykla osiągami i brakiem umiejetności z korzystania z mocy, Honda postanowiła wydać NSR 125 oznaczone symbolem JC22 czyli nowe nadwozie tkzw."kocie oczy" która było FENOMENEM w roku 1993 bo żaden motocykl nie miał lamp w układzie "kocie oczy" i nie był tak wystylizowany i unowocześniony pod względem wyglądu Nawet CBR wyglądały przy nim jak 10 lat starsze, w motocyklu już zastosowano blokady mocy w postaci zmiany modułu zapłonowego co ogranicza iskre przy pewnej wartości obrotów np. 10 000, Zwężki w układzie wydechowym, Zwężki w okolicach gaźnika i krućca ssącego, Zmiany ustawień zembatek tak aby były niekorzystne i wolno rozpędzały motocykl . Taka NSR (najczescie w Niemczech) miała 11 koni zamiast tych 28 co klasyfikowało ja do bezproblemowej rejestracji na 125 i umozliwianie jazdy od 16 lat za posrednictwem uprawnień.

Znam te motory bardzo dobrze z zamkniętymi oczami potrafie złożyć i rozłożyć te motory wiem jakie części są najbardziej poszukiwane z jakich motoroów pasuja jakie części do NSR jakie są ustawienia w motorach jakie moduły sa zablokowane jakie nie oznaczenia i kupe innych żeczy i śmiało moge dopier*** tym głupotom co tu zostały wypisane w środkowej części artykułu do początku nic nie mam oczywiście

JC20 i JC22 tak samo jak PC25, RC2 w przypadku CBR 600 i VFR 800, To jest Numer VIN ramy obecny w każdym motorze VIN-Numer identyfikujący. Motocykl po tym numerze mozna sie dowiedzieć wszystkiego o motorze jaki ma silnik jakie blokady i jaką pojemność wystarczy mieć dostep do wiadomości o modelach z kartoteki Hondy i odpowiednio je odczytać i dziwi mnie że taka kartoteka nie jest powszechna. Ale spotkałem sie gdzieś ze spisem modeli oraz oznaczeń motocykli jaki Vin do jakiego moto pasuje<br><hr>Znawca<br>
Komentatorzy napisał(a):jesli wiesz wszystko tu może powiesz czemu nie ma iskry?
i jakien oznaczenie ma moduł do nsr jc22 125r,chodzi o moduł odblokowany<br><hr>romek<br>
Wiem ale zamiast tylko jeździć i pokazywac "o jaki fajny motor" zainteresować sie warto przysiąśc nad mechaniką zamiast zadawać tak głupie pytania. Wystarczy wiedzieć jak kazda cześć sie nazywa i za co odpowiada. rozebrać zobaczyć złożyć. Bo to nie komar juz..

Przyczyny to Świeca to podstawa wszędzie. Fajka, Cewka zapłonowa (ta do której idze kabel z fajki) Jesli to działa to modłuł zapłonowy (CDI) A jeśli wszystko jest sprawne z wyzej wymienionych to nieszczelna instalacja elektryczna Prostei po co głupie pytania zadawać 2 kable żarówka i jazda szukać napięcia... <br><hr>Znawca
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/6/2008, 14:51

Komentatorzy napisał(a):Pier***nie!!! Mam w domu 5 motorów tego modelu i JC22 i JC20 w znacznej części i wiem o nich wszystko praktycznie, i chciałem sprostować że NSR dzieli sie na NSR 125R zabudowaną owiewkami i NSR 125F wersje naked bez owiewek która cały czas była produkowana obok wersji 125R a nie od 99 czy tam ile i nazywana wersją włoską to pieprzenie głupot Każda NSR praktycznie jest włoska bo jest produkowana we włoszech Powszechnie mocniejsza jest wersja produkowana 88-93 czyli JC20 ponieważ prawie każdy motor oznaczony tym modelem miał literke "A" za symbolem JC20 co oznacza ze jest to wersja fabrycznie nie dławiona i ma najwiecej koni Również wersja JC22A jest nie blokowana ale każda inna JC22 czy to będzie B, JC22B czy F będzie blokowana ponieważ to motory na Niemcy tak aby były zgodne z tamtejszym prawem nie mogą przekraczać pewnej wartości mocy bo nie będzie sie dało ich zarejestrować We Włoszech nie było z tym problemu do roku 1993 kiedy to młodzież powodowała sporo wypadków drogowych na tym właśnie motocylu(JC20) spowodowanych zbyt duza mocą motocykla osiągami i brakiem umiejetności z korzystania z mocy, Honda postanowiła wydać NSR 125 oznaczone symbolem JC22 czyli nowe nadwozie tkzw."kocie oczy" która było FENOMENEM w roku 1993 bo żaden motocykl nie miał lamp w układzie "kocie oczy" i nie był tak wystylizowany i unowocześniony pod względem wyglądu Nawet CBR wyglądały przy nim jak 10 lat starsze, w motocyklu już zastosowano blokady mocy w postaci zmiany modułu zapłonowego co ogranicza iskre przy pewnej wartości obrotów np. 10 000, Zwężki w układzie wydechowym, Zwężki w okolicach gaźnika i krućca ssącego, Zmiany ustawień zembatek tak aby były niekorzystne i wolno rozpędzały motocykl . Taka NSR (najczescie w Niemczech) miała 11 koni zamiast tych 28 co klasyfikowało ja do bezproblemowej rejestracji na 125 i umozliwianie jazdy od 16 lat za posrednictwem uprawnień.

Znam te motory bardzo dobrze z zamkniętymi oczami potrafie złożyć i rozłożyć te motory wiem jakie części są najbardziej poszukiwane z jakich motoroów pasuja jakie części do NSR jakie są ustawienia w motorach jakie moduły sa zablokowane jakie nie oznaczenia i kupe innych żeczy i śmiało moge dopier*** tym głupotom co tu zostały wypisane w środkowej części artykułu do początku nic nie mam oczywiście

JC20 i JC22 tak samo jak PC25, RC2 w przypadku CBR 600 i VFR 800, To jest Numer VIN ramy obecny w każdym motorze VIN-Numer identyfikujący. Motocykl po tym numerze mozna sie dowiedzieć wszystkiego o motorze jaki ma silnik jakie blokady i jaką pojemność wystarczy mieć dostep do wiadomości o modelach z kartoteki Hondy i odpowiednio je odczytać i dziwi mnie że taka kartoteka nie jest powszechna. Ale spotkałem sie gdzieś ze spisem modeli oraz oznaczeń motocykli jaki Vin do jakiego moto pasuje<br><hr>Znawca<br>
Komentatorzy napisał(a):JA MAM MODEL Z SILNIKIEM JC20 90 ROKU I MAM WIELKIE KLOPOTY Z ZAPPALENUEM JAK JUZ ZAPALI TO IDZIE ALE JAK OSTYGNIE TO KONIEC NIECHCE PALIC POMOCY<br><hr>fabiokomputery@vp.pl<br>
Świca Troche pomyslunku widać ze motor kupiłeś ze zdjęcia bo ci sie podobał nie majac wcześniej roemta czy komara<br><hr>Znawca
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/6/2008, 10:19

powiedzcie mi czy mozna ja bez problemu zarejestrowac na A1 ???? czyli od 16 lat !! bo silnik moze byc do 125 poj. czyli ok ale konie moga byc 15 max a honda ma ok. 28 !!! da sie to ominac nie blokujac motorku ?<br><hr>rafalbaz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/7/2008, 16:51

siemka nsr-ka to super motor zamierzam taki kupic,tylko marwia mnie dwie zeczy dosc duze spalanie ok 7-8 litrow jak pisali i ten dzwiek pierdzenia czy zmiana tlumika cos da zeby brzmial bardziej basowo<br><hr>fan nsrs
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/7/2008, 14:33

ilu z was posiada nsr-ke zarejestrowaną na motor i jezdzi bez prawka?

<br><hr>etto
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/7/2008, 22:07

Mam pytanko, czy wysoki człowiek będzie miał chociaż średnią przyjemność z jazdy tym motocyklem ? ;]<br><hr>Wysoki
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/7/2008, 17:15

od niedawna jestem posiadaczem hondy nsr 125 i przy zmianie biegów słyszę klikniecie tylko do 3 a później nic... czy to normalne??<br><hr>gumis
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/7/2008, 11:42

elo , mam zamiar kopić hondę cbr lub nsr 125 . co jest lepsze ?? co więcej idzie???<br><hr>adam145
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/7/2008, 13:59

Komentatorzy napisał(a):elo , mam zamiar kopić hondę cbr lub nsr 125 . co jest lepsze ?? co więcej idzie???<br><hr>adam145<br>
ja miałem ten sam problem z wyborem nsr 125 lub cbr 125, ale zdecydowałem NSR jest masywniejsza i v-max z tego co wiem idzie 170km/h a cbr więcej niż 150km/h niepoleci. NSR to wkącu 2 sów ma dobre przyspieszenie i osiągi. Osobiście polecam NSR <br><hr>Łukasz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości




na gr