50cc i 214km/h
Posty: 31
• Strona 2 z 2 • 1, 2
to nie ja pytałem tylko koles na którejs ze storn P
hehe ale niech wiedzą ;d
że niema czegos takiego jak normalna 50 która leci nie jedzie leci te 214;d haha
hehe ale niech wiedzą ;d
że niema czegos takiego jak normalna 50 która leci nie jedzie leci te 214;d haha
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
-
marcin33331 - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 19/4/2008, 20:28
- Lokalizacja: Kleczew
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
Co do mito - to sie nie smiejcie
Mito posiada oslabiony silnik stosowany w modelu wyscigowym/sportowym z koncowki lat 80tych. Pojawila sie niewielka seria tych motocykli w wersji cywilnej, nazywaly sie Cagiva Freccia Anniversary - A-12 , seria byla 1989-1992 i dosc krotka. Silnik ktory pozniej zaadoptowano do mito pracowal z moca 36 badz 38 koni (125 2T) posiadal elektroniczna regulacje zaworu wylotowego (za pomoca serwa i zestawu linek). Dane techniczne w ksiazce podaja predkosc maksymalna rzedu 182 km/h przy masie 168kg (mokrej). Wersja torowa byla lzejsza (bardzo ciezka jest lampa). Stalowa rama takze miala nieco inna konstrukcje w wersji torowej.
Model nie sprzedawal sie super, poniewaz po 20tys max wymagal wymiany silnika, oslabiono wiec jego parametry, zdjeto eletronike i nazwano nowe dzielo Mito (obnizono wage, zmiejszono caly motocykl). Takze jestem sklonny uwierzyc iz po odchudzeniu, zmiane zestawu napedowego i podkreceniu doslownie na maxa tego silnika, dojdzie on do 200.
Ciekawostka - to chyba jedyna 125 ktora seryjnie ma montowane plywajace tarcze na podwojnych tloczkowych zaciskach Brembo (z tylu tarcza stala i tlokowy zacisk brembo) i stalowe przewody hamulcowe. Nadmienie ze GSX-R nie ma seryjnie stalowych przewodow
Mito posiada oslabiony silnik stosowany w modelu wyscigowym/sportowym z koncowki lat 80tych. Pojawila sie niewielka seria tych motocykli w wersji cywilnej, nazywaly sie Cagiva Freccia Anniversary - A-12 , seria byla 1989-1992 i dosc krotka. Silnik ktory pozniej zaadoptowano do mito pracowal z moca 36 badz 38 koni (125 2T) posiadal elektroniczna regulacje zaworu wylotowego (za pomoca serwa i zestawu linek). Dane techniczne w ksiazce podaja predkosc maksymalna rzedu 182 km/h przy masie 168kg (mokrej). Wersja torowa byla lzejsza (bardzo ciezka jest lampa). Stalowa rama takze miala nieco inna konstrukcje w wersji torowej.
Model nie sprzedawal sie super, poniewaz po 20tys max wymagal wymiany silnika, oslabiono wiec jego parametry, zdjeto eletronike i nazwano nowe dzielo Mito (obnizono wage, zmiejszono caly motocykl). Takze jestem sklonny uwierzyc iz po odchudzeniu, zmiane zestawu napedowego i podkreceniu doslownie na maxa tego silnika, dojdzie on do 200.
Ciekawostka - to chyba jedyna 125 ktora seryjnie ma montowane plywajace tarcze na podwojnych tloczkowych zaciskach Brembo (z tylu tarcza stala i tlokowy zacisk brembo) i stalowe przewody hamulcowe. Nadmienie ze GSX-R nie ma seryjnie stalowych przewodow
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
przeczytaj regulamin, pozwolisz ze zacytuje
"2. Nie odświeżaj starych tematów dotyczących określonych zapytań. Jeżeli ktoś zadał jakieś pytanie przykładowo 6 miesięcy temu to zapewne uzyskał juz na nie odpowiedź, rozwiązał swój problem, itd. (nie tyczy się to tematów ogólnikowych) "
"2. Nie odświeżaj starych tematów dotyczących określonych zapytań. Jeżeli ktoś zadał jakieś pytanie przykładowo 6 miesięcy temu to zapewne uzyskał juz na nie odpowiedź, rozwiązał swój problem, itd. (nie tyczy się to tematów ogólnikowych) "
Ciekawośc to pierwszy stopień do piekła,
a prędkośc to drugi :D
"I kto tu mówi ze moto nie ma duszy..."
a prędkośc to drugi :D
"I kto tu mówi ze moto nie ma duszy..."
-
Jonyl - Świeżak
- Posty: 316
- Dołączył(a): 6/11/2007, 17:15
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Posty: 31
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości