Zobacz wątek - Skutki niewłasciwego oleju do mieszanki w Cross'ie...
NAS Analytics TAG

Skutki niewłasciwego oleju do mieszanki w Cross'ie...

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Skutki niewłasciwego oleju do mieszanki w Cross'ie...

Postprzez lukas545 » 12/6/2008, 10:04

Witam. Kolega ma Yamahe YZ 125 i zrobił w niej niedawno kapitalny remont silnika... Niestety w sklepie dostał zły olej bo prosząc o olej do mieszanki paliwowej dostał olej do silnika 4t... Wyjeździł cały ten olej (1l) czyli ponad 4 baki paliwa... Teraz wydaje się, że motor ma takiego doła i nie chce sie szybko wkręcać na obroty... Jak wam się wydaje ? Czy coś mogło się stać... ?
lukas545
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 17/8/2007, 09:28


Postprzez driv3r3 » 12/6/2008, 14:45

przytarł sie
driv3r3
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 26/5/2007, 22:10


Postprzez eddie2005 » 12/6/2008, 16:02

albo sie przytarł albo gaźnik zapchany jest.
eddie2005
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 24/3/2008, 16:49

Postprzez melvin » 12/6/2008, 16:32

zmierzcie ciśnienie w cylindrze...
pierścienie na pewno dostały po du*ie, bo olej do 2T różni się od oleju do 4T, i w innych warunkach nie spełnia w 100% swojej funkcji...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez lukas545 » 12/6/2008, 16:44

melvin napisał(a):pierścienie na pewno dostały po du*ie, bo olej do 2T różni się od oleju do 4T, i w innych warunkach nie spełnia w 100% swojej funkcji...


Jeżeli chodziło by tu o oleje do silnika to taka zmiana nie jest aż tak bolesna... ale on jeździł na takim oleju jak ja wlewam do silnika w bandicie i przejeździł tak ponad 4 baki paliwa...

Olej silnikowy chyba nie chce sie tak rozpuszczać z paliwem jak normalny olej do mieszanki np. Castrol R2 Racing...
lukas545
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 17/8/2007, 09:28

Postprzez melvin » 12/6/2008, 16:55

lukas545 napisał(a):Olej silnikowy chyba nie chce sie tak rozpuszczać z paliwem jak normalny olej do mieszanki



i właśnie dlatego silnik mógł stracić kompresję, nie było właściwego smarowania...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr