[Honda] CBR 125 R
Zapraszam na forum www.cbr125.p2a.pl wszyscy ktorzy maja motocykl honda cbr 125 zapraszam na forum potrzebuje moderatora piszcie na gg 10262784
dd
- hiszpan46
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 22/3/2008, 14:02
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam.
Ostatnio zaliczyłem lekkiego szlifa swoją cbr 125 i po lewej stronie kierownicy przy sprzęgle mam luzem dwa kabelki i jest taka kosteczka przy sprzegle z takim gniazdkiem. Nie wiem jak to ma być podpięte czy może była tam jakaś kostka.
Mógłby ktoś zrobić zdjęcie temu elementowi? byłbym bardzo wdzięczny
mój mail to robert@car-design.pl
Tak w ogole ma ktoś może lewą czache na sprzedaż?
A i jeszcze jedno:
Motor odpala bez problemu ale gdy wrzucam bieg to tak jakby zapłon odłączało. Nawet przy przygazowaniu i wrzuceniu biegu od razu gaśnie.
W ogole wiecie skad brać części do CBR 125?
jest to rocznik 2004
pozdr i licze na waszą pomoc
Ostatnio zaliczyłem lekkiego szlifa swoją cbr 125 i po lewej stronie kierownicy przy sprzęgle mam luzem dwa kabelki i jest taka kosteczka przy sprzegle z takim gniazdkiem. Nie wiem jak to ma być podpięte czy może była tam jakaś kostka.
Mógłby ktoś zrobić zdjęcie temu elementowi? byłbym bardzo wdzięczny
mój mail to robert@car-design.pl
Tak w ogole ma ktoś może lewą czache na sprzedaż?
A i jeszcze jedno:
Motor odpala bez problemu ale gdy wrzucam bieg to tak jakby zapłon odłączało. Nawet przy przygazowaniu i wrzuceniu biegu od razu gaśnie.
W ogole wiecie skad brać części do CBR 125?
jest to rocznik 2004
pozdr i licze na waszą pomoc
- wrobert
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 14/3/2008, 13:26
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam,Komentatorzy napisał(a):Witam wszystkich uzytkownikow Hondy CBR125...
Mam ogromny problem z przekonaniem rodzicow do motocykla;/
Nie wiem czemu ale nie chca mi kupic bo jak mowia sie zabije.!
Nie mam zielonego pojecia jak ich przekonac do tego wspanialego sprzetu!
Jak ktos moze pomoc bede wdzieczny!
Mozecie pisac pod nr gg:9716364 jak wy przekonaliscie rodzicow do motocykla i jak mozecie mi pomoc...!!!
POZDRAWIAM!!!!!!<br><hr>Chamillionaire<br>
zarób na motocykl i powiedz że kupujesz... Jedziesz z kolegą i masz

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zapraszam wszystkich na nowe forum <a href="http://www.hondacbr125.fora.pl" target="blank" class="link">www.hondacbr125.fora.pl</a>
pozdro<br><hr>hiszpan
pozdro<br><hr>hiszpan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mam podobną sytuację. Byłem u jednego mechanika miał być to rozrząd albo zawory, ale okazało się że to nie to (powiedział że na łańcuszku można jeździć jeszcze ok 20 tys) i powiedział że nie wie co to może być. Potem pojechałem do warsztatu który mi polecił kolega i tam stwierdzili że to jest łożysko na sworzniu albo na korbowodzie. Rozebrali silnik i okazało się że to jest łożysko na sworzniu (koszt łożyska ok 100zł, a rozebranie silnika ok 400zł + uszczelniacze). Ale mało tego okazało się że jest uszkodzony wał (przyczyna - musiał być wcześniej "zagrzany" porządnie silnik) jutro mam zadzwonić do warsztatu i się spytać co z tym wałem mają go obejrzeć dokładnie. Moja rada sprawdzać płyn w chłodnicy żeby go tam nigdy nie brakowało. I moto oddawać zawsze do pożądnego warsztatu<br><hr>grzKomentatorzy napisał(a):Witam Wszystkich. Mam problem z Cbr 125R. Wszystko ładnie pięknie chodzi, ale na niskich obrotach 1500 słychać stukanie (jak dodam gazu stukania już nie słychać) Nie wiem co może być przyczyną. Dodam tylko że nie zawsze jest to stukanie, raz jest, raz nie, więc nie mam pojecia co to może być. Czy ktoś też miał już taki problem? Pozdrawiam<br><hr>Charles<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ON Ekodiesel, albo Podtlenek LPG !!!Komentatorzy napisał(a):Jaką benzyne się wlewa do hondy cbr 125? 95-98 super czy inną? Z góry dzięki.............::::::::Pozdrawiam::::::::.............<br><hr>pagani zonda<br>
Czasem nie lej Eurosuper 95, zatrzesz maszine !<br><hr>Artur
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
CHciałbym to zobaczyć, ja seryjną rozblokowaną Cebrą wciągam bez problemu Sendę na pełnym tunie (ok.20KM)... ;]Komentatorzy napisał(a):Zajefajny motor , szybki i zwinny POLECAM<br><hr>edion<br>Komentatorzy napisał(a):ile jedzie??<br><hr>sfc<br>Komentatorzy napisał(a):moja cbr 125 wyciąga 130 km/h to całkiem przyzwoicie na 125 i mało pali bo 3 literki nie jak nsr czt rs po5-6 litrów pozdro<br><hr>cbr 125<br>Komentatorzy napisał(a):Co do tej zwinności jego i szybkosci to bym mial zastrzezenia...
Moja Honda Ns1 80cmm3 pobiera ją w 3 dup* ;D wiem ze powiecie ze to 2 suw, a nie 4 ale ona i tak ma za malo koni...(za słabo jej wyzelowali silnik ;P) na 5 biegu jak jedziesz sam to jeszcze przyspiesza bo o 6 to nawet lepiej nie wspominac...a jak jedziesz z pasazerem to omfg...
ja swoją Hondą zamykam licznik z pasazerem... 125km/h ;D
I tak to za mało;D w tą zimę kupuje suzi gs500e to jest maszyna !!<br><hr>SwiruS<br>
Takim padłem, możesz marzyć...<br><hr>twisted
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dobra dziewczyny...
Wiem że macie 13 lat i chcecie zarejestrować CBR125 na 50tkę i poinformować przy tym wszystkich... tak się nie robi, nasza kochana Polska Policja też już korzysta z Internetu...
Ale wracając do tematu, CBR125, dość tandetny motocykl, ale nie oznacza to że jest zły. Jest trochę słabej jakości, ponieważ jest tani. Generalnie jest to dobry motorek, dla początkującego zwłaszcza. Osobiście CBR moja wyciska 120km/h bez najmniejszego problemu, i przy odrobinie chęci 140km/h. I jedynym sensownym tuningiem tego motocykla jest zmiana przełożeń (przyspieszenie/prędkość). Żadne inne formy tuningu w praktyce się nie sprawdzają. Np.: po zmianie wydechu na przelotowy, zmianie ukł. dolotowego, zmianie cylindra na większy (ok.160ccm) uzyskuje się około 4-7KM, jest to bezsensowne, a dodam tylko że po takowych modyfikacjach żywotność 4-suwowego silnika CBRki spada diametralnie do poziomu przeciętnego 2-suwa (remonty co ok. 15-20 tys. km).
Także nie gorączkujcie sie że NSR jedzie 170km/h, bo to jest NSR, a CBRka to jest bardziej taki troche mocniejszy i ładniejszy "skuterek" do miasta a nie wielce rasowy przecinak... ;] Pochwalę się, że moją CBR ścigając się po mieście z Nissanem 350z i Fordem Coguarem V6 wyszedłem zwycięsko, ale to tylko w mieście, oczywiste że na trasie, gdzie prędkości przekroczyły by 100km/h mógłbym o nich zapomnieć... no i wheelie do 3ciego byegu, czyli ok.90km/h na kole...
Niżej linki do moich filmów, o CBR 125:
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=Isr0TOOYBlQ" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=Isr0TOOYBlQ</a>
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=RGPZXVE3SqI" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=RGPZXVE3SqI</a>
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=gownx9sHJ2g" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=gownx9sHJ2g</a>
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=vp83bIVYI_k" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=vp83bIVYI_k</a><br><hr>Artur
Wiem że macie 13 lat i chcecie zarejestrować CBR125 na 50tkę i poinformować przy tym wszystkich... tak się nie robi, nasza kochana Polska Policja też już korzysta z Internetu...
Ale wracając do tematu, CBR125, dość tandetny motocykl, ale nie oznacza to że jest zły. Jest trochę słabej jakości, ponieważ jest tani. Generalnie jest to dobry motorek, dla początkującego zwłaszcza. Osobiście CBR moja wyciska 120km/h bez najmniejszego problemu, i przy odrobinie chęci 140km/h. I jedynym sensownym tuningiem tego motocykla jest zmiana przełożeń (przyspieszenie/prędkość). Żadne inne formy tuningu w praktyce się nie sprawdzają. Np.: po zmianie wydechu na przelotowy, zmianie ukł. dolotowego, zmianie cylindra na większy (ok.160ccm) uzyskuje się około 4-7KM, jest to bezsensowne, a dodam tylko że po takowych modyfikacjach żywotność 4-suwowego silnika CBRki spada diametralnie do poziomu przeciętnego 2-suwa (remonty co ok. 15-20 tys. km).
Także nie gorączkujcie sie że NSR jedzie 170km/h, bo to jest NSR, a CBRka to jest bardziej taki troche mocniejszy i ładniejszy "skuterek" do miasta a nie wielce rasowy przecinak... ;] Pochwalę się, że moją CBR ścigając się po mieście z Nissanem 350z i Fordem Coguarem V6 wyszedłem zwycięsko, ale to tylko w mieście, oczywiste że na trasie, gdzie prędkości przekroczyły by 100km/h mógłbym o nich zapomnieć... no i wheelie do 3ciego byegu, czyli ok.90km/h na kole...

Niżej linki do moich filmów, o CBR 125:
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=Isr0TOOYBlQ" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=Isr0TOOYBlQ</a>
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=RGPZXVE3SqI" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=RGPZXVE3SqI</a>
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=gownx9sHJ2g" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=gownx9sHJ2g</a>
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=vp83bIVYI_k" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=vp83bIVYI_k</a><br><hr>Artur
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a jak zrobić zeby zdjać tą blokade z 3 ostatnich biegów bo moja mi jedzie 120 i wiecej nie chceKomentatorzy napisał(a):mam CBR 125R i jest ona zablokowana do 80 km/h niewiecie ile kosztowało by jej odblokowanie i gdzie ona ma te blokady<br><hr>kamil234<br>Komentatorzy napisał(a):blokady sa w:
-gazniku jest taka blaszka musicie ja wyzudzi to jest taki ogranicznik...
-w tłumiku jest taka blacha musicie ja wypiłowac aby był lepszy wydech
-sa zablokowane 3 biegi dokłanie 4,5,6 na tych biegach kreci sie do 8tys obrotów a na niszych do 12tys...wiec ja tak zrobiłem i wyciagam na mojej hondzie 145km/h powanie<br><hr>adis<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Prosze o pomoc moja honda jedzie i120 i co mam zrobic aby szybciej jechała?? może ma blokade gdzieś w tłumiku?? poradzcie mi coś<br><hr>klosik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A czy jak kupię Honde CBR 125 z np. 2005 roku to też będę mógł z niej wycisnąć coś więcej niż marne 120? no bo mam dylemat czy kupić Yamahe Tzr 125 czy Honde CBR... Mam A1 i wolałbym żeby było bardziej legalne... <br><hr>OpKonKomentatorzy napisał(a):witam. No ja miałem ten sam problem bo Mój też był zablokowany, ale dałem do serwisu Hondy i mi to zrobili za 70zł.A gdzie one są to tego nie wiem
Pozdrawiam<br><hr>Charles<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
siema:)...jak kupujesz normalną cebre to jedzie 80 km'h,zdejmujesz na wydechu i masz 100 km'h ,i na gaźniku i masz 14 koni tylko i 120 km'h...ja mam cebre 2005 rok czarno-srebrna ,i kupiłem ją z niemiec od 1 właściciela 60 dziadka .Był odblokowany ,bo leci 120 , na 5 biegu 110 ,a na 6 120..więc cos jest nie tak,napewno,blokada na module czyli tej kostce z kabelkami,dla mojego taty ,ktury jest bardzo dobrym mechanikem 2 minuty roboty i odblokowane...,ale mi niechce tego zrobić,bo mówi,że na tych małych oponach to sie zabije,a bratu 18 letniemu ,ktury ma aprille rs 125 2004 rok,odblokował moduł 5 minut i ma 46 koni i mu 170 ciągnie!...ja sie wkurwiłem,bo jestem z Łodzi ,i u mnie są dwa salony hondy w jednym tacy mechanicy ,ze niewiedzą jak ten moduł odblokować,a w drugim,jusz coś wiedzą i chcą 300zł za zdjęcie blokad z rury i gażnika,a poco jak mam to jusz zrobione,a rure tą końcuwke całą wziąłem flexa i uciołem calą ,aż do rury,i teraz jest okrągła...i głośniej brzmi,ale fajnie tak rasowo...napisz mi dokładnie co wiesz o tym blokowaniu,bo z tej wypowiedzi nie bardzo można połapać sie:))..daje gadu-gadu to nie mejl!...Komentatorzy napisał(a):mam CBR 125R i jest ona zablokowana do 80 km/h niewiecie ile kosztowało by jej odblokowanie i gdzie ona ma te blokady<br><hr>kamil234<br>Komentatorzy napisał(a):blokady sa w:
-gazniku jest taka blaszka musicie ja wyzudzi to jest taki ogranicznik...
-w tłumiku jest taka blacha musicie ja wypiłowac aby był lepszy wydech
-sa zablokowane 3 biegi dokłanie 4,5,6 na tych biegach kreci sie do 8tys obrotów a na niszych do 12tys...wiec ja tak zrobiłem i wyciagam na mojej hondzie 145km/h powanie<br><hr>adis<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
zaden motor niema blokaty w tłumniku!!!! kto wam takie kity wciska??? maja na zapłonie i na przełożeniu napedu paska czy łancucha!!! lub zmienia się rolki.... <br><hr>baronnoKomentatorzy napisał(a):Prosze o pomoc moja honda jedzie i120 i co mam zrobic aby szybciej jechała?? może ma blokade gdzieś w tłumiku?? poradzcie mi coś<br><hr>klosik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a co ulepszaleś w swoim motorku ze z miejsca na jedno ci bez problemu wyrywa??? zmienialeś przelożenie?? jak cos co napisz na gg 9579621 albo na maila adamsfj@wp.pl<br><hr>adamsfjKomentatorzy napisał(a):Dobra dziewczyny...
Wiem że macie 13 lat i chcecie zarejestrować CBR125 na 50tkę i poinformować przy tym wszystkich... tak się nie robi, nasza kochana Polska Policja też już korzysta z Internetu...
Ale wracając do tematu, CBR125, dość tandetny motocykl, ale nie oznacza to że jest zły. Jest trochę słabej jakości, ponieważ jest tani. Generalnie jest to dobry motorek, dla początkującego zwłaszcza. Osobiście CBR moja wyciska 120km/h bez najmniejszego problemu, i przy odrobinie chęci 140km/h. I jedynym sensownym tuningiem tego motocykla jest zmiana przełożeń (przyspieszenie/prędkość). Żadne inne formy tuningu w praktyce się nie sprawdzają. Np.: po zmianie wydechu na przelotowy, zmianie ukł. dolotowego, zmianie cylindra na większy (ok.160ccm) uzyskuje się około 4-7KM, jest to bezsensowne, a dodam tylko że po takowych modyfikacjach żywotność 4-suwowego silnika CBRki spada diametralnie do poziomu przeciętnego 2-suwa (remonty co ok. 15-20 tys. km).
Także nie gorączkujcie sie że NSR jedzie 170km/h, bo to jest NSR, a CBRka to jest bardziej taki troche mocniejszy i ładniejszy "skuterek" do miasta a nie wielce rasowy przecinak... ;] Pochwalę się, że moją CBR ścigając się po mieście z Nissanem 350z i Fordem Coguarem V6 wyszedłem zwycięsko, ale to tylko w mieście, oczywiste że na trasie, gdzie prędkości przekroczyły by 100km/h mógłbym o nich zapomnieć... no i wheelie do 3ciego byegu, czyli ok.90km/h na kole...
Niżej linki do moich filmów, o CBR 125:
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=Isr0TOOYBlQ" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=Isr0TOOYBlQ</a>
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=RGPZXVE3SqI" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=RGPZXVE3SqI</a>
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=gownx9sHJ2g" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=gownx9sHJ2g</a>
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=vp83bIVYI_k" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=vp83bIVYI_k</a><br><hr>Artur<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nic nie zmieniałem i wyrywam go bez problemu przy 40km/h a nie z miejsca. ;]<br><hr>ARTiKomentatorzy napisał(a):Dobra dziewczyny...
Wiem że macie 13 lat i chcecie zarejestrować CBR125 na 50tkę i poinformować przy tym wszystkich... tak się nie robi, nasza kochana Polska Policja też już korzysta z Internetu...
Ale wracając do tematu, CBR125, dość tandetny motocykl, ale nie oznacza to że jest zły. Jest trochę słabej jakości, ponieważ jest tani. Generalnie jest to dobry motorek, dla początkującego zwłaszcza. Osobiście CBR moja wyciska 120km/h bez najmniejszego problemu, i przy odrobinie chęci 140km/h. I jedynym sensownym tuningiem tego motocykla jest zmiana przełożeń (przyspieszenie/prędkość). Żadne inne formy tuningu w praktyce się nie sprawdzają. Np.: po zmianie wydechu na przelotowy, zmianie ukł. dolotowego, zmianie cylindra na większy (ok.160ccm) uzyskuje się około 4-7KM, jest to bezsensowne, a dodam tylko że po takowych modyfikacjach żywotność 4-suwowego silnika CBRki spada diametralnie do poziomu przeciętnego 2-suwa (remonty co ok. 15-20 tys. km).
Także nie gorączkujcie sie że NSR jedzie 170km/h, bo to jest NSR, a CBRka to jest bardziej taki troche mocniejszy i ładniejszy "skuterek" do miasta a nie wielce rasowy przecinak... ;] Pochwalę się, że moją CBR ścigając się po mieście z Nissanem 350z i Fordem Coguarem V6 wyszedłem zwycięsko, ale to tylko w mieście, oczywiste że na trasie, gdzie prędkości przekroczyły by 100km/h mógłbym o nich zapomnieć... no i wheelie do 3ciego byegu, czyli ok.90km/h na kole...
Niżej linki do moich filmów, o CBR 125:
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=Isr0TOOYBlQ" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=Isr0TOOYBlQ</a>
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=RGPZXVE3SqI" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=RGPZXVE3SqI</a>
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=gownx9sHJ2g" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=gownx9sHJ2g</a>
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=vp83bIVYI_k" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=vp83bIVYI_k</a><br><hr>Artur<br>Komentatorzy napisał(a):a co ulepszaleś w swoim motorku ze z miejsca na jedno ci bez problemu wyrywa??? zmienialeś przelożenie?? jak cos co napisz na gg 9579621 albo na maila adamsfj@wp.pl<br><hr>adamsfj<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
siemano.jestem zainteresowany kupnem cbr-ki 125 i chciałbym sie dowiedzieć ile ma ona mocy (km i kW)<br><hr>poma
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości