CBR600 f2 vs GSX600F vs ZX6R
Posty: 19
• Strona 1 z 1
CBR600 f2 vs GSX600F vs ZX6R
siema wszystkim.mam takie pytanie.aktualnie posiadam suzuki rg 80(12KM)z moto mam stycznosc juz od najmlodszych lat:).Jestem w trakcie robienia prawka na A i ma do was takie pytanie kotre moto byscie mi radzili kupic czy Honde CBR600f2 czy suzuki GSX600F czy Kawasaki ZX6R tak do 8 tys.
- Sucre
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 3/6/2008, 21:16
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
dokładnie F2 albo yamaha FZR 600
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
ostatnio omawialiśmy i gixefa i cebre, a że kawy w dobrym stanie za 8 tysi nie kupisz to chyba wiadomo...
ja bym stawiał na cebre z 2 prostych powodów, okresy serwisów i silnik. nie żebym miał coś do suzuki, ale serwis co 6tysięcy kilometrów to duży minus... no i silnik trochę starszej generacji...
ja bym stawiał na cebre z 2 prostych powodów, okresy serwisów i silnik. nie żebym miał coś do suzuki, ale serwis co 6tysięcy kilometrów to duży minus... no i silnik trochę starszej generacji...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
ja bym oddał nerke za cebeerke, ale nie F2 ani F3 ani F4...
tylko każdą od sc33 począwszy...
oczywiście joke...
tak z wymienionych proponuję cbr f2
ewentualnie tego gixefa, bo to tez fajne i niezawodne moto, ale te serwisy mnie przerażają...
za gsxf-em przemawia jeszcze fakt że łatwiej trafić sztukę w dobrym stanie...
co wybierzesz zależy tylko od twoich preferencji...
a z niewymienionych proponowałbym znaną i popularną klasę 500ccm
tylko każdą od sc33 począwszy...
oczywiście joke...
tak z wymienionych proponuję cbr f2
ewentualnie tego gixefa, bo to tez fajne i niezawodne moto, ale te serwisy mnie przerażają...
za gsxf-em przemawia jeszcze fakt że łatwiej trafić sztukę w dobrym stanie...
co wybierzesz zależy tylko od twoich preferencji...
a z niewymienionych proponowałbym znaną i popularną klasę 500ccm
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
melvin napisał(a):ja bym oddał nerke za cebeerke, ale nie F2 ani F3 ani F4...
tylko każdą od sc33 począwszy...
oczywiście joke...
tak z wymienionych proponuję cbr f2
ewentualnie tego gixefa, bo to tez fajne i niezawodne moto, ale te serwisy mnie przerażają...
za gsxf-em przemawia jeszcze fakt że łatwiej trafić sztukę w dobrym stanie...
co wybierzesz zależy tylko od twoich preferencji...
a z niewymienionych proponowałbym znaną i popularną klasę 500ccm
bo to bedzie prkatycznie moj drugi motocykl tylko ze wieksza pojemnosc i wiecej koni.ale juz chyba cbrke za 8tys wyrwe w dobrym stanie???
- Sucre
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 3/6/2008, 21:16
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Z calej trojki ktora wymieniles ja proponowalbym ci gsxf-a. Jest najslabszy i najmniej agresywny z calej stawki. CBR f2, ZX6R to motocykle, ktore wymagaja nieco umiejetnosci od kierowcy a wydaje mi sie, ze takowe na 80-tce zdobyc trudno, aczkolwiek nie twierdze, ze sie nie da. Dodatkowo gixefy caly czas trzymaja sie w cenie, wiec jezeli uznasz ze ci nie wystarcza - sprzedasz po sezonie. Doswiadczenie bedzie jednak bezcenne.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
ja jednak proponował bym F2 przynajmniej jakoś wygląda w porównaniu z gsx (bez obrazy) przesiadłem się na f2 z mbx i jakoś sobie radze. F2 to nie jest jakiś killer idzie łagodnie, ile odkręcisz tyle dostaniesz....
-
maatiaas - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
- Lokalizacja: BIESZCZADY
Ja bym tu polecił jednak suzuki . Za 8 koła powinieneś wyrwac juz jajo . Akurat mi sie podoba .
Nie mam nic do hondy sam mam zamiar kupic po wakacjach f4i , jednak dlamnie f2 własnie wygląda archaicznie to świetny motocykl jednak ma juz swoje lata .
Nie mam nic do hondy sam mam zamiar kupic po wakacjach f4i , jednak dlamnie f2 własnie wygląda archaicznie to świetny motocykl jednak ma juz swoje lata .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
widze ze zdania sa podzielone.Obydwa motocykle mi sie podobaja,ale tez musze zwrocic uwage na to ze to juz wieksza pojemnosc i moc,oraz prowadzenie go i oczywiscie koszty utrzymania,musze poczytac sobie jeszcze dokladnie o tych dwoch modelach.bo do tej pory smigalem na suzuki RG 80 (12KM)do 100km/h sie bujal:)
- Sucre
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 3/6/2008, 21:16
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Wg mnie powinieneś wybrac Cbr
rozmawialem na ten temat z kolegami którzy motorami smigaja od małego i nie jedno juz przezyli ... JAk ich zapytałem o klase 600 powiedzieli jednoznacznie ze CBR przoduje w tej klasie ze wzgledu na trwałosc czesci dostepne i w miare cenowo tanie a sprzet f2 ładny i zwinny 


sc33 FireBlade
-
JędrekZDW - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Swój swego chwali jak zawsze w takich tematach:D Za 8 tyś. to nic tylko gsxf. W tej cenie cbr oraz zzr dużooo starsze dostaniesz.Co do serwisów to może przerażają małe odstępy między nimi, ale jeśli poprzedni właściciele robili chociaż połowę z tego co jest napisane w serwisówce to moto będzie w super stanie przez wiele lat.
600:D Spawacz ram....
- milus
- Świeżak
- Posty: 147
- Dołączył(a): 17/8/2007, 12:32
- Lokalizacja: Legnica
Panowie mam mały zgryz z GSXF 600.
Szukam moto z okresu 1998-2000.
Znalazłem masę ogłoszeń, ale różnice w podawanej mocy przez właścicieli są rzędu 25% (od 68 do 86KM)!!!!
I tu moje pytanie do Was, być może bardziej obeznanych z GSXF-em:
Skąd taka rozbieżność skoro żaden z aktualnych właścicieli moto nie wspomina słowem na temat jakiegokolwiek tuningu?
Szukam moto z okresu 1998-2000.
Znalazłem masę ogłoszeń, ale różnice w podawanej mocy przez właścicieli są rzędu 25% (od 68 do 86KM)!!!!
I tu moje pytanie do Was, być może bardziej obeznanych z GSXF-em:
Skąd taka rozbieżność skoro żaden z aktualnych właścicieli moto nie wspomina słowem na temat jakiegokolwiek tuningu?
- Turbomoc
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:43
Napisze tak Starsza wersja GSX600F miał wiecej koni 86 a te nowsze (jako) z taką lampą z przodu jak by dwie połaczone (wyglada jak by miał ubrane okularki ;P) ma 75koni. Widocznie ktoś musiał walnąć byka w opisie lu maszyna zdławiona do mniejszej ilości koni.
- <borut>
- Bywalec
- Posty: 619
- Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51
to 75 koni w jajku zupelnie wystarczy jak na 2 moto ja mialem przez ponad rok jajko jako 3 motocykl i nie narzekalem...
habba babba!
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
siema
doczepię się do tego tematu, jako, że jest o motorkach, które biorę pod uwagę :]
zastanawiam się nad cbr 600 f2 albo gsx600 .. i tutaj jest drobna różnica, bo chciałem srada .. czy ten motor będzie ok jak na pierwszy raz?
czytałem wiele tematów o motorach na pierwszy raz m.in. na riders.pl no i tutaj .. ale jakoś nie mogłem się doszukać satysfakcjonującej odpowiedzi.
Jeśli chodzi o rozsądek to tego mi nie brakuje .. rocznik 85, od 6 lat mam prawko B i prawie codziennie jeżdżę autem (150KM) .. żadnych wypadków w swojej historii jazdy, jako, że rozum w głowie mam ( nie mam w zwyczaju palić gum i strzelać sprzęgłem co skrzyżowanie czy jechać 120km/h w strefie jak co poniektórzy) .. na motorach jeździłem tylko jako pasażer, ale od dłuższego czasu chciałbym nabyć dla siebie. Stąd moje pytanie .. czy gsxr 600 srad będzie (po prostu aż serce robi mi się robi miękkie kiedy go widzę) dobrym motorem (pierwszym) dla "niechcącego się zabić"
.. mam 177 i ważę 85kg.
może trochę śmieszny post, ale oczekuję jakiś konkretnych odpowiedzi.
ps. możę powinienem ten post napisać w temacie przyklejonym, ale tu mowa już o tych motorach, stąd piszę tutaj. Więc nie bijcie
doczepię się do tego tematu, jako, że jest o motorkach, które biorę pod uwagę :]
zastanawiam się nad cbr 600 f2 albo gsx600 .. i tutaj jest drobna różnica, bo chciałem srada .. czy ten motor będzie ok jak na pierwszy raz?
czytałem wiele tematów o motorach na pierwszy raz m.in. na riders.pl no i tutaj .. ale jakoś nie mogłem się doszukać satysfakcjonującej odpowiedzi.
Jeśli chodzi o rozsądek to tego mi nie brakuje .. rocznik 85, od 6 lat mam prawko B i prawie codziennie jeżdżę autem (150KM) .. żadnych wypadków w swojej historii jazdy, jako, że rozum w głowie mam ( nie mam w zwyczaju palić gum i strzelać sprzęgłem co skrzyżowanie czy jechać 120km/h w strefie jak co poniektórzy) .. na motorach jeździłem tylko jako pasażer, ale od dłuższego czasu chciałbym nabyć dla siebie. Stąd moje pytanie .. czy gsxr 600 srad będzie (po prostu aż serce robi mi się robi miękkie kiedy go widzę) dobrym motorem (pierwszym) dla "niechcącego się zabić"

może trochę śmieszny post, ale oczekuję jakiś konkretnych odpowiedzi.
ps. możę powinienem ten post napisać w temacie przyklejonym, ale tu mowa już o tych motorach, stąd piszę tutaj. Więc nie bijcie
- EVERLASTIN6
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 14/7/2008, 21:54
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości