pare pytań
Posty: 38
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Ponieważ mr.thores już zasłużył sobie na wdzięczność paru osób to chyba warto to zrobić właśnie w tym miejscu i zadać na koniec pytanie. Najpierw jednak coś doda sam bohater:
1.
Niemal jak H-D, który jest w miare tani w wersji Electra Ultra Glide Clasic...rozumiem thores ,że jeździłeś każdym z nich i w ogóle...
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
to takie 10 grzechów głównych:D
wiec skoro pare pytań to...kilka jest już wyżej ale mnie nasuwa się tylko jedno-
Ty taki ***** czy tylko tak udajesz?
pozdro
1.
o płynności mozesz zapomnieć to jest sportowa maszyna zdecyduj sie na turystyka któr ma ze 120 koni to nie bedzie taki nerwowy ostatnio widziałem jakiś model hondy chyba cbf 1000 i ponoć fajna maszyna takze honda vfr jest w miare szybka wygodna i piekna
Niemal jak H-D, który jest w miare tani w wersji Electra Ultra Glide Clasic...rozumiem thores ,że jeździłeś każdym z nich i w ogóle...
2.
może jednak minimum zdecydowania??Honda czy yamaha wreszcie??hmm mi sie hondy nie podobają wolałbym suzuki ale moim marzeniem jest yamaha r6
3.
nie wybieraj się na dalekie wycieczki bo jak ew. przy którejś wywrotce (bardzo prawdopodobne w twoim przypadku) złamie isę klama sprzegła to koniec...jezeli jeździsz bez sprzegła to niszczysz skrzynie biegów po to ono jest zeby je uzywać a później taki jeden z drugim dziwi sie ze biegi mu wyskakują
4.
no miszczu...takie rzeczy to wiedzą niemowlęta:)jak zrobić bączka(kólko)??? jest to gdzieś opisane tutaj??? chodzi mi o motor o pojemnośc 400-500? i mowa tuta o asfalcie da rade:)?
5.
a po ile sprzedajesz te opony w tesco??straszni z was motocykliści sierotki wiecej pisza jak robia a to za sprawą braku kasy bo pewnie kupują opony na raty w tesco
6.
rzebyś ty poczuł moją rzeczywistość przez 5 sekund wolałbyś na zawsze zostać w swoim świecie wirtualnych fantazji...być może erotycznych.Thrillco leczy swoje kompleksy bo nie potrafi sie odnaleśc w rzeczywistosci a tutaj mysli ze jest kimś LOL;)
7.
to może pokażże swe dzieła maestrobeznadzieja pierwsze fotki baku sa fajne myslałem ze bedzie ok ale patrze na zygzaka i na ta całą reszte to porazka
8.
rozumiem że jestes posiadaczem Marine Turbine...gdzie ci ją wsadzili razem z chłodzeniem??ale gs to szrot chłodzony powietrzem
9.
a ty podobno taki madry jesteÅ›:Oco to sa te rury jak od odkurzacza na baku ?
10.
zdobywasz coraz wiecej szacunku patafianie.no z tego co widze kazdy z was to fachowieć tylko szkoda że najczęsciej bajkopisarz bo pewnie na oczy nie widzieliscie tego motorka znacie jedynie z tv albo plakatu w pokoju
to takie 10 grzechów głównych:D
wiec skoro pare pytań to...kilka jest już wyżej ale mnie nasuwa się tylko jedno-
Ty taki ***** czy tylko tak udajesz?
pozdro
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
no to mi bedzie smutno...opuścił mnie mój jedyny przyjaciel...
weź się w garść i myśl-po to napisałem to wszystko wyżej, zebyś myślał zanim napiszesz....komp to nie motocykl, nie musisz reagować instynktownie:D
weź się w garść i myśl-po to napisałem to wszystko wyżej, zebyś myślał zanim napiszesz....komp to nie motocykl, nie musisz reagować instynktownie:D
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
A ja jestem złośliwy jak nowotwór i bede pisał...i nawet odpowiem na twoje pytania.
Rury od odkurzacza to rury dałoadowania dynamicznego-ktoś (chyba mar111cin) opisał ci m/w jak to działa. jesli moto ma w tym miejscu zaślepki moze to świadczyć o ew. wymianie plastików...bez rur-moto na dużych predkościach nie bedzie już takie fajne.
Te białe paski to albo naklejki albo polerka albo (na tym zdjęciu najprawdopodobniej właśnie to) malowane szparuneczki na rantach.
Po to właśnie wyważa się koła przy wprowadzaniu wszelkich zmian-taki motocykl rozwija konkretne predkości i koła powinny być dokładnie wyważone by nie działy się niemiłe historie podczas szybkiej jazdy (już przy 150km/h potrafią się dziać)
I tak już kompletnie na marginesie-skoro jestes taki wszechwiedzacy (ulubione słowo-podobno, słyszałem, widziałem w TV) to czemu nie wiesz rzeczy tak oczywistych??
Rury od odkurzacza to rury dałoadowania dynamicznego-ktoś (chyba mar111cin) opisał ci m/w jak to działa. jesli moto ma w tym miejscu zaślepki moze to świadczyć o ew. wymianie plastików...bez rur-moto na dużych predkościach nie bedzie już takie fajne.
Te białe paski to albo naklejki albo polerka albo (na tym zdjęciu najprawdopodobniej właśnie to) malowane szparuneczki na rantach.
Po to właśnie wyważa się koła przy wprowadzaniu wszelkich zmian-taki motocykl rozwija konkretne predkości i koła powinny być dokładnie wyważone by nie działy się niemiłe historie podczas szybkiej jazdy (już przy 150km/h potrafią się dziać)
I tak już kompletnie na marginesie-skoro jestes taki wszechwiedzacy (ulubione słowo-podobno, słyszałem, widziałem w TV) to czemu nie wiesz rzeczy tak oczywistych??
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
heh dzieki Thrillco ; ) (o tej polerce na rantach tez pisalem ale mi nie wierzyli :/ i nie wiem co w tym takiego śmiesznego że nie trzeba według nich wyważać koła
)

<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
3po3 to jest jeden (jak uważałeś na matmie to wiesz o co chodzi)
"co ma naklejanie naklejki do wywazania koła gdy go nie zdejmujesz" nawet nie wiesz o czym mówimy
daruj sobie bo nawet nie wiesz jak sie kompromitujesz
w zwyRZ? a w dUł terz mosche być? bo ja sondzem rze jak zapjerdojlisz zembadki szmocy, to i nawet rocznig w duł bendzie dobże hodzjił, bendzie mjał stamtont lepsiejsze osiongi przy fhodzeniu na prentkosc, jeszcze pjerdolnij sobiem naklejke szmocyi storzkofy fitlr pofietsza, to Ci bendzie kjerofnice z ronk wyryfało
"co ma naklejanie naklejki do wywazania koła gdy go nie zdejmujesz" nawet nie wiesz o czym mówimy


w zwyRZ? a w dUł terz mosche być? bo ja sondzem rze jak zapjerdojlisz zembadki szmocy, to i nawet rocznig w duł bendzie dobże hodzjił, bendzie mjał stamtont lepsiejsze osiongi przy fhodzeniu na prentkosc, jeszcze pjerdolnij sobiem naklejke szmocyi storzkofy fitlr pofietsza, to Ci bendzie kjerofnice z ronk wyryfało

<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
wrong,wrong,wrong-to jest właśnie to co ci tu co niektórzy chcą przekazać thores...Twoja wiedza jest silnie ramowa...nawet w dziedzinie samochodów, jak widze, więc przestań wyzywać ludzi od gamoni, doradzać piszac bzdury itp.
Kazda zmiana w przestrzeni wypełnionej kołem (może tak zrozumiesz) może wywółać niepoządane zachowania koła i przestrzeni go otaczającej, co może się objawić negatywnymi skutkami na styku koła z asfaltem i na styku urządzeń chwytnych koła z urządzeniami chwytnymi kierowcy. Przy pewnym chredkościach pojawią się wibracje, które moga doprowadzić nawet do utraty panowania na pojazdem a ponadto bicie koła w motocyklu jest bardzo niebezpiczne gdyż uniemozliwia prawidłową pracę zawieszenia. Dlatego nie trzeba ściągać koła, by wymagało ono ew. wywazenia...wystarczy zmienić kolor, wypolerować ranty, nakleić naklejke szmocy na feldze a już dotychczasowe wyważenie może się zdeaktualizować.
GPZ500 świetny motorek na poczatek-zdecydowanie lepszy niż ZXR400, który jest dziki i mimo małej pojemności jest tylko pozornie łagodny. GPZ 500 do nauki dobrej jazdy i poznania pewnych tajników budowy motocykla jest idealny bo ma prosta budowę i trudno w nim cokolwiek zepsuć. A pojechać też potrafi.
Kazda zmiana w przestrzeni wypełnionej kołem (może tak zrozumiesz) może wywółać niepoządane zachowania koła i przestrzeni go otaczającej, co może się objawić negatywnymi skutkami na styku koła z asfaltem i na styku urządzeń chwytnych koła z urządzeniami chwytnymi kierowcy. Przy pewnym chredkościach pojawią się wibracje, które moga doprowadzić nawet do utraty panowania na pojazdem a ponadto bicie koła w motocyklu jest bardzo niebezpiczne gdyż uniemozliwia prawidłową pracę zawieszenia. Dlatego nie trzeba ściągać koła, by wymagało ono ew. wywazenia...wystarczy zmienić kolor, wypolerować ranty, nakleić naklejke szmocy na feldze a już dotychczasowe wyważenie może się zdeaktualizować.
GPZ500 świetny motorek na poczatek-zdecydowanie lepszy niż ZXR400, który jest dziki i mimo małej pojemności jest tylko pozornie łagodny. GPZ 500 do nauki dobrej jazdy i poznania pewnych tajników budowy motocykla jest idealny bo ma prosta budowę i trudno w nim cokolwiek zepsuć. A pojechać też potrafi.
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
Posty: 38
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości